Oznámenie 13197 - MST

Obsah

13197 - MST
Vestník č. 211/2012 - 05.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Senica
IČO: 00309974
Štefánikova 1408/56, 905 25 Senica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Senica
Kontaktná osoba: Branislav Jurča
Mobil: +421 903930825
Telefón: +421 903930825
Fax: +421 346574058
Email: jurca@jurca.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.senica.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
ABNKA, s.r.o.
IČO: 44341717
Kalinčiakova 17 , 900 28 Ivanka pri Dunaji

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ivanka pri Dunaji
Kontaktná osoba: Branislav Jurča
Mobil: +421 903930825
Telefón: +421 903930825
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
ABNKA, s.r.o.
IČO: 44341717
Kalinčiakova 17 , 900 28 Ivanka pri Dunaji

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ivanka pri Dunaji
Kontaktná osoba: Branislav Jurča
Mobil: +421 903930825
Telefón: +421 903930825
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Kompostáreň bioodpadov Senica propagácia a reklama
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: mesto Senica
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Organizácia podujatia pre obcanov mesta kompostovanie odpadu a jeho pozitívny vplyv na životné prostredie, Organizácia podujatia pre deti s témou je dobré zhodnocovat odpad, výroba reklamného letáku k projektu kompostujeme, Prezentacno-informacná brožúra co robíme a co chceme, výroba brožúry Ako sa kompostuje, Tricko s potlacou - námet projektu, Pero s potlacou - námet projektu, Zápisník s potlacou - námet projektu, detské pexeso s námetom projektu, Sada pasteliek s potlacou - námet projektu, Pamätná tabula, Oznacenie technologie a stavieb
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 22100000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79900000-3, 79341000-6, 79951000-5
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Organizácia podujatia pre obcanov mesta kompostovanie odpadu a jeho pozitívny vplyv na životné prostredie 1 podujatie, Organizácia podujatia pre deti s témou je dobré zhodnocovat odpad 1 podujatie, výroba reklamného letáku k projektu kompostujeme 30000ks, Prezentacno-informacná brožúra co robíme a co chceme 5000ks, výroba brožúry Ako sa kompostuje 3000ks, Tricko s potlacou - námet projektu 1000ks, Pero s potlacou - námet projektu 5000ks, Zápisník s potlacou - námet projektu 1000ks, detské pexeso s námetom projektu 3000ks, Sada pasteliek s potlacou - námet projektu 3000ks, Pamätná tabula 1ks, Oznacenie technologie a stavieb - nálepky 1521 ks
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 60 000,4000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Hodnota: 2
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
3000,- €. Podrobnejšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo štrukturálnych fondov EÚ, Operacný program - Životné prostredie, Prioritná os 4, Opatrenie 4.1 Odpadové hospodárstvo, štátneho rozpoctu a z rozpoctu mesta
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzac musí splnat podmienky úcasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona NR SR c. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov (dalej len zákon). Ich splnenie preukáže podla § 26 zákona predložením dokladov v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. Uchádzac zapísaný do zoznamu podnikatelov pre verejné obstarávanie môže doklady podla § 26 zákona nahradit platným potvrdením o svojom zapísaní do zoznamu podnikatelov podla § 128 ods. 1 zákona
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
neuplatňuje sa
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
neuplatňuje sa
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podrobnejšie podmienky sú uvedené v sútažných podkladoch
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
32012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas:Dátum: 12.11.2012
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
03.12.2012 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum:Dátum: 28.02.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 03.12.2012 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Mestský úrad Senica, Štefánikova 1408/56, 905 01 Senica
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je neverejné
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operacný program - Životné prostredie, Prioritná os 4, Opatrenie 4.1 Odpadové hospodárstvo
VI.3. Ďalšie informácie
Všetky náklady a výdavky spojené s úcastou v sútaži znášajú záujemcovia/uchádzaci v plnej výške bez akéhokolvek nároku voci verejnému obstarávatelovi a bez ohladu na výsledok verejného obstarávania. Adresou na doručovanie žiadosti o súťažné podklady je adresa uvedená v prílohe A.II. bodu I.1. Pri osobnom dorucovaní žiadosti o súťažné podklady, alebo pri dorucovaní prostredníctvom kuriéra je možné žiadost dorucit do poštovej schránky na uvedenej adrese ktorá je dostupná z verejného miesta 7 dní v týždni po 24 hodín denne a v prípade že žiadatel, alebo jeho kuriér bude požadovat osobné prevzatie, je nutné zamýšlaný možný termín takéhoto dorucenia vopred vcas a to min. 1 pracovný den vopred dohodnút na tel. c. +421 903930825 (B. Jurca) aby bolo zaistené bezproblémové prevzatie žiadosti. Žiadost musí byt napísaná v slovenskom, alebo ceskom jazyku, musí z nej byt zrejmé co sa žiada (sútažné podklady) a pre nespochybnenie a nezamenenie s inou sútažou je potrebné uviest bud císlo oznámenia pod ktorým je toto oznámenie zverejnené vo vestníku, alebo uviest názov sútaže ako je uvedený v tomto oznámení a názov verejného obstarávatela, dalej musí obsahovat identifikacné údaje záujemcu (celý názov, adresa sídla a v prípade že poštová dorucovacia adresa nie je zhodná s adresou sídla, tak aj poštovú dorucovaciu adresu). Doporucuje sa pre rýchlejšiu komunikáciu uviest aj meno kontaktnej osoby a jej emailovú adresu a tel. císlo. V prípade že žiadost nebude dorucená úplná, alebo bude dorucená na nesprávnu adresu, alebo bude napísaná v inom jazyku bez doloženia prekladu do štátneho/slovenského jazyka, nebude sa na nu reagovat a sútažné podklady nebudú poskytnuté. Verejný obstarávatel si vyhradzuje právo neprijat ani jednu ponuku a zrušit sútaž, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola vyhlásená. Verejný obstarávatel neposkytne žiadnu zálohu ani platby za ciastkové plnenia. Právo na fakturáciu bude až po ukoncení plnenia zákazky. Pokiaľ je niekde uvedené len zákon, jedná sa o zákon NR SR č. 25/2006 Z. z. v platnom znení ku dňu odoslania tohto oznámenia na publikáciu do vestníka verejného obstarávania.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
31.10.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité