Oznámenie 13249 - MST

Obsah

13249 - MST
Vestník č. 212/2012 - 06.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Stredná odborná škola Policajného zboru Košice
IČO: 00735710
Južná trieda 50, 040 01 Košice - mestská časť Juh

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Stredná odborná škola Policajného zboru Košice
Kontaktná osoba: JUDr. Marián Jasaň
Mobil: +421 905955779
Telefón: +421 961967217
Fax: +421 961967209
Email: soske@minv.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.minv.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.minv.sk/?sospzke
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Dodávka hydiny ,rýb a mrazených výrobkov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Stredná odborná škola Policajného zboru Košice
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s viacerými uchádzačmi
Predpokladaní účastníci rámcovej dohody
Počet: 4
Hodnota: 2
Hodnota 125 000,0000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka hydiny, rýb a mrazených výrobkov
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15000000-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 4
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 125 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Hodnota: 24
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Dodávka hydiny a hydinového mäsa
1) STRUČNÝ OPIS
Dodávka hydiny a hydinového mäsa
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 03000000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Kuracie prsia mrazené 3500 kg, Kuracie rezne mrazené 500 kg, Kuracie stehná mrazené kalibrované 180g-240g-4800 kg, Kuracie stehná mrazené bez kosti 450 kg, Kuracie stehná mrazené horné kalibrované 500 kg, Kuracie krídla mrazené 500 kg, Kurča kalibrované 900g-1800g-1600kg, Kurací polievkový balíček 150 kg, Kuracie pečienky mrazené 300 kg, Kuracie údené stehná 500 kg, Sliepky 500 kg, Morčacie prsia mrazené 1500 kg, Kačacie prsia mrazené 200 kg, Kačacie stehno kalibrované mrazené 300 kg, Hydinové droby 250 kg,
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 55 850,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Dodávka rýb a rybacích výrobkov
1) STRUČNÝ OPIS
Dodávka rýb a rybacích výrobkov
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15220000-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
File porcie 100g-150g-1500 kg, Hoki filety s kožou 1 kg-1700 kg, Pangasius filety 1 kg 300 kg, File losos 100g-150g-200 kg, Treska v majonéze 500 kg, Treska v majonéze Exklusiv 200 kg, Rybí šalát v majonéze 200 kg, Rybí šalát so zeleninou 250 kg, Rybí šalát s kukuricou 150 kg, Ostrý šalát 200 kg, Šalát z tuniaka 200 kg,
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 23 450,0000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Dodávka mrazenej zeleniny a ovocia
1) STRUČNÝ OPIS
Dodávka mrazenej zeleniny a ovocia
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15300000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Brokolica mrazená gastro 800 kg, Hrášok mrazený gastro 900 kg, Hrášok s karotkou mrazený gastro 600 kg, Špenátový pretlak 250 kg, Špenátové listy mrazené gastro 200 kg, Karfiól mrazený gastro 500 kg, Tekvica gastro 220 kg, Polievková zeleninová zmes gastro 1000 kg, Jarná zmes gastro 420 kg, Zeleninová zmes pod sviečkovú gastro 330 kg,Zeleninová zmes WOK mix-gastro 400 kg, Karotka – gastro 500 kg, Kel ružičkový 200 kg, Zemiakové hranolky 500 kg, Zemiakové hranolky McCain 300 kg, Zemiakové vlnky do rury 200 kg, Zemiakové krokety 100 kg, Zeleninová zmes 350g-500g 200 kg, Zelenina jednozložková 250g-500g 250 kg, Jahody 20 kg, Maliny 20 kg, Zmes ovocia 20 kg, Čučoriedky 20 kg
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 12 500,0000 EUR
Časť: 4
NÁZOV
Dodávka zemiakov
1) STRUČNÝ OPIS
Dodávka zemiakov na zimné uskladnenie
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15310000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Zemiaky 130 000 kg
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 30 000,0000 EUR
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
nie
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet obstarávania sa bude financovať z rozpočtových prostriedkov obstarávateľa.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí splňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 ods.1 zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Splnenie týchto podmienok preukáže originálnymi dokladmi alebo ich úradne overenými kópiami podľa §26 ods.2 zákona. Doklady podľa §26 ods.2 zákona môže uchádzač nahradiť predložením platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie podľa §128 zákona a to v origináli alebo v úradne overenej kópii.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Vyjadrenie banky o schopnosti plniť svoje finančné záväzky, o tom že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že jeho účet nie je a nebol predmetom exekúcie.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru za predchadzajúce tri roky s uvedením rozsahu dodávky a odberateľa.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
SOŠK-VO-406-001/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas:Dátum a čas: 23.11.2012 13:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
30.11.2012 13:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
V dňoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Hodnota: 21
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 03.12.2012 09:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Stredná odborná škola Policajného zboru Košice, miestnosť č. P 08
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
zástupcovia uchádzačov
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
31.10.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité