Oznámenie 13204 - MSS

Obsah

13204 - MSS
Vestník č. 211/2012 - 05.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Bratislavské kultúrne a informačné stredisko
IČO: 30794544
Židovská 1, 815 15 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Sídlo verejného obstarávateľa
Kontaktná osoba: Martin Čulen
Telefón: +421 259103170
Fax: +421 259103170
Email: m.culen@bkis.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.bkis.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.bkis.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Obstaranie ozvučovacích služieb na rôzne kultúrno-spoločenské podujatia
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
26
Hlavné miesto poskytovania služieb: Najmä: Hlavné námestie, Primaciálne námestie, Hviezdoslavove námestie, námestie M.R. Štefánika, ale aj iné lokality v okresoch Bratislava I – V
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečiť ozvučenie priestorov interiérov alebo exteriérov, v ktorých bude verejný obstarávateľ realizovať kultúrno-spoločenské podujatia v doleuvedenom rozsahu:
Zvukárske služby zahrňujú:Zabezpečenie a prípravu ozvučovacej techniky, inštalovanie, nastavenie jej parametrov;Obsluhu zvukovej techniky pri všetkých podujatiach realizovaných poskytovateľom služby;Demontáž a odvoz ozvučovacej techniky. Podujatia na ktorých bude poskytovateľ poskytovať služby sú rozdelené do 4 kategórií podľa rozsahu požiadaviek na ozvučenie. Podrobne rozvedené v súťažnýcfh podkladoch.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 92000000-1
Doplnkový slovník: QA11-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný objem podujatí spolu je : 93 v priebehu 12 mesiacov. V niektorých dňoch prebieha aj viac podujatí naraz na rôznych miestach. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 80 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nepožaduje sa.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku v € v lehote splatnosti do 30 kalendárnych dní odo dňa prijatia faktúry verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohovú platbu.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak predloží ponuku skupina dodávateľov, nemusí táto skupina pre plnenie zmluvy vytvoriť takú právnu formu, ktorá bude mať právnu subjektivitu; v prípade vytvorenia skupiny dodávateľov bez právnej subjektivity sa vyžaduje, aby členovia zodpovedali spoločne.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok požadovaných v § 26 ods. 1 dokladmi v originálnom vyhotovení alebo úradne overenými kópiami podľa § 26 ods. 2:
Doklady požadované v § 26 ods. 2 môže uchádzač nahradiť úradne overenou kópiou platného Potvrdenia ÚVO o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z.z. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov a táto nepredloží požadované doklady podľa § 26 za každého člena skupiny osobitne, v nadväznosti na § 31 ods. 3 zák. č. 25/2006 Z.z. bude uchádzač zo súťaže vylúčený. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má v rámci plnenia zmluvy zabezpečiť.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.Kópia účtovnej uzávierky zostavená za účtovné obdobie roka 2011 – vyžaduje sa predložiť:
osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky súvahu, výkaz ziskov a strát; účtovná závierka osoby, vedúcej jednoduché účtovníctvo, musí obsahovať výkaz príjmov a výdavkov a výkaz o majetku a záväzkoch;
2.Čestné vyhlásenie uchádzača, že kópia účtovnej závierky, ktorú predkladá verejnému obstarávateľovi je totožná s originálom predloženým správcovi dane.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže v súlade s § 27 ods. 3 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Ide o ochranu verejného obstarávateľa, aby sa neuzavrela zmluva s uchádzačom, ktorý ma problémy s plnením svojich záväzkov napr. pre dlhy voči veriteľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Je uvedená v bode III.2.2.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Verejný obstarávateľ požaduje
1. zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2009, 2010, 2011) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
• bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
• bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Skutočnosť že to nebolo možné doloží osobitným dôkazom, napr. odmietnutím odberateľa poskytnúť údaje, zánikom spoločnosti a pod.
Minimálna úroveň: Uchádzač predloží k zoznamu poskytnutých služieb minimálne 4 referencie za predchádzajúce tri roky (2009, 2010, 2011), ktorých predmetom sú služby obdobné službám, ktoré sú predmetom tejto zákazky. Za obdobné služby verejný obstarávateľ považuje poskytovanie zvukárskych služieb v rôznych zariadeniach a na voľných priestranstvách, kde sa realizujú verejné kultúrno-spoločenské podujatia.
Referencie budú obsahovať:
- obchodné meno odberateľa s adresou sídla alebo miesta podnikania,
- zmluvnú cenu v EUR s DPH,
- termín dodania (aby bolo možné posúdiť, či referencie sú za predchádzajúce tri roky
- potvrdenie o kvalite poskytnutých služieb
- kontakt na odberateľa, meno a telefónne číslo zodpovednej osoby.
Referencie musia obsahovať uvedené údaje. Čo robí referenciu referenciou je potvrdenie objednávateľa zákazky o kvalite poskytnutých služieb, teda o kvalite služby, o dodržaní ceny a o dodržaní termínu poskytnutia služieb. Bez takéhoto vyjadrenia nejde o referenciu len o informáciu o poskytnutí služby.
Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti v tejto zákazke, predložené uchádzačom, musia byť originály alebo ich úradne overené kópie, pokiaľ nie je určené inak. Všetky doklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady vydávané v inom než slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka a predložené spolu s originálom alebo jeho úradne overenou kópiou okrem dokladov predložených v českom jazyku. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Zdôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie účtovnej závierky za obdobie roka 2011 z dôvodu posúdenia finančnej spôsobilosti dodania predmetu zákazky; predloženie referencií týkajúcich sa obdobných služieb ako je predmet zákazky má slúžiť na posúdenie skúseností uchádzača dodať predmet zákazky. Podmienky, ktoré stanovil verejný obstarávateľ jednoznačne smerujú k tomu, aby získal informáciu o zmluvnom partnerovi, či je technicky a odborne schopný a spôsobilý dodať predmet zákazky v požadovanej dobrej kvalite. Podmienky účasti, vzhľadom na rozsah a obsah predmetu zákazky na jeho dôležitosť a odbornú náročnosť, považuje verejný obstarávateľ za primerané a nediskriminačné. Verejný obstarávateľ má záujem vybrať uchádzača, ktorý vie poskytnúť čo najkvalitnejšie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Je uvedená v bode III.2.3.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2335/2012-VO
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas:Dátum: 19.11.2012
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
04.12.2012 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum:Dátum: 15.02.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 05.12.2012 09:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Sidlo verejného obstarávateľa
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť iba oprávnení uchádzači alebo osoba poverená uchádzačom na jeho zastupovanie.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchá¬dzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preuka¬zom totožnosti a poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti a poverením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1.Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov: Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemcovia žiadosť o účasť (žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov) posielali elektronicky na e-mailovú adresu: m.culen@bkis.sk.
Žiadosť o účasť záujemcu bude obsahovať: obchodné meno, meno kontaktnej osoby,telefónne číslo a E-mailovú adresu. Tieto údaje sú potrebné pre elektronickú komunikáciu v rámci zasielanie súťažných podkladov a vysvetľovania podmienok uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ poskytne SP v elektronickej forme a záujemca je povinný elektronicky potvrdiť ich prijatie. Ak záujemca nebude ani na výzvu reagovať potvrdením prevzatia SP, bude sa mať zato, že ich prevzal.
2. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemcovia žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch posielali tiež elektronicky na adresu Martina Čulena, e-mail:m.culen@bkis.sk. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie podmienok uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená v elektronickej forme najneskôr do 21.11.2012. 3. Verejný obstarávateľ v súvislosti s § 9 ods. 7 zák. č. 25/2006 Z.z. vyžaduje, aby uchádzači spracovali ponuku – v listinnej forme a v elektronickej forme na CD nosiči vo formáte pdf. v jednej zložke. Súťažné podklady jednoznačne definujú aké dokumenty má obsahovať ponuka v listinnej forme, aké dokumenty a údaje má obsahovať, resp. nemá obsahovať ponuka predložená v elektronickej forme . Podľa jednotného výkladu UVO ponuka predložená v elektronickej forme nebude obsahovať dokumenty, ktoré predkladá uchádzač na splnenie podmienok účasti. Všetky údaje uvedené na elektronickom nosiči, ktoré uchádzač predloží v ponuke budú považované podľa § 7 ods. 1 zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov za súhlas dotknutej osoby.
4. Predpokladaná hodnota zákazky je 80 000,00 EUR bez DPH. 5. Výsledkom zadávania zákazky bude uzavretie zmluvy na služby podľa § 269 ods. 2 a nasl. Obchodného zákonníka. Zmluva bude uzatvorená do 31.12.2013, resp. do vyčerpania finančného limitu < 80 000 EUR, čo môže presiahnuť obdobie 1 roka. Verejný obstarávateľ takúto situáciu bude následne riešiť uzavretím dodatku k zmluve na predĺženie termínu platnosti zmluvy.
6. V prípade, že záujemca nemá možnosť komunikovať v elektronickej forme, môže žiadosť o účasť a žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených vo výzve na predloženie ponuky a súťažných podkladoch poslať aj písomne prostredníctvom pošty tak, aby boli doručené v stanovených lehotách. Verejný obstarávateľ v takomto prípade zašle SP ako aj vysvetlenie záujemcom v listinnej forme.
7.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom sledovať webovú stránku - http://www.bkis.sk/o nás/verejné obstarávanie z dôvodu uplatnenia inštitútu vysvetľovania podľa § 38 zák. č. 25/2006 Z. z., kde bude verejný obstarávateľ zverejňovať otázky záujemcov a odpovede na ne zo strany verejného obstarávateľa; prípadnú úpravu súťažných podkladov v súlade s § 34 ods. 14 zák. ć. 25/2006 Z. z.
8. Prehliadka miesta dodania predmetu zákazky sa vzhľadom na charakter predmetu zákazky neorganizuje.
9.V prípade, že viac uchádzačov získa rovnaké umiestnenie na úspešnom mieste, rozhodujúca je cena vrátane DPH za poskytnuté služby na podujatiach typu 2.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
02.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité