Oznámenie 13254 - MSP

Obsah

13254 - MSP
Vestník č. 212/2012 - 06.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Rajecká Lesná
IČO: 00321583
Rajecká Lesná 82, 013 15 Rajecká Lesná

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obec Rajecká Lesná
Kontaktná osoba: Ing.Peter Tarábek
Mobil: +421 0917873671
Telefón: +421 415424747
Fax: +421 415424749
Email: info@rajeckalesna.info
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.rajeckalesna.info
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Nie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Bytový dom 8 b.j.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Stará Lesná,p.č.120,122,127
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Jedná sa výstavbu nájomných bytov - 8 bytových jednotiek vrátane inžinierskych sietí a prístupovej komunikácie,Podrobnejšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená vo vypracovanej realizačnej PD, ktorá je súčasťou súťažných podkladov a je prístupná na CD nosiči.
Stavbou vznikne minimálne 8 bytových jednotiek. Bytové jednotky musia byť navrhnuté tak, aby bol zabezpečený najnižší možný pomer úveru zo ŠFRB k dotácii z MDV a RR SR.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: Hodnota: 375307,24
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 375 307,2400 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nepožaduje
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z úveru poskytnutého zo Štátneho fondu rozvoja bývania vo výške 75%, z dotácie pridelenej z Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR vo výške 25% a vlastných zdrojov.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok na plnenie predmetu zmluvy. Platba mesačne, lehota splatnosti 30 dní. Zmluva nadobudne účinnosť iba v prípade, ak verejný obstarávateľ získa finančné prostriedky z uvedených zdrojov.
Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ nevyžaduje právne vzťahy do predloženia ponuky. V prípade skupiny požaduje verejný obstarávateľ do predloženia ponuky predložiť originál dohody všetkých členov skupiny, ktorej predmetom okrem iného musí byť aj vyhlásenie každého z členov, že zotrvá v skupine počas celej lehoty postupu a zadávania zákazky a v prípade, ak bude ponuka skupiny prijatá, vytvorí právny vzťah z dôvodu riadneho plnenia zmluvy v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Dohoda musí byť podpísaná štatutárnymi zástupcami všetkých členov a opatrená ich pečiatkami. V dohode musí byť uvedený názov zákazky v súlade s oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladov. V súlade s § 39 ods. 5 zákona č. 25/2006 Z. z. člen skupiny nesmie byť uchádzačom.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Verejný obstarávateľ zruší postup zadávania zákazky v prípade, neposkytnutia dotácie na obstaranie nájomných bytov z MVRR SR a úveru zo ŠFRB alebo ak priemerný oprávnený náklad stavby na 1 m2 podlahovej plochy prevýši stanovený limit podľa výnosu MVRR SR o poskytnutí dotácie na rozvoj bývania pre rok 2012. Uzavretá zmluva na uskutočnenie stavebných prác nadobúda účinnosť zabezpečením finančného krytia stavebných prác na predmet zákazky. Poistenie proti nepredvídateľnému a náhodnému poškodeniu stavebného diela, bude objednávateľ vyžadovať od úspešného uchádzača pred uzavretím zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Ak ponuku predloží skupina uchádzačov, každý z členov skupiny musí preukázať splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v originálnom vyhotovení alebo úradne overené kópie týchto dokladov. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie Úradu pre verejné obstarávanie môže požadované doklady nahradiť predložením overenej kópie platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie,ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie v zmysle § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadované doklady dôkazné prostriedky v zmysle § 27, ods. 1, písm. a), c), d). Doklady musia byť predložené ako originály alebo overené fotokópie. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky nie staršie ako jeden mesiac ku dňu predloženia dokladov na splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní o disponibilite s finančnými zdrojmi v hodnote minimálne 95tis. tis. € alebo o poskytnutí úveru v minimálnej výške 95 tis. € , prípadne ekvivalent v inej
mene. Pri prepočte cudzej meny na € sa použije kurz platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do vestníka (05.11.2012) Okrem záväzného prísľubu úveru musí vyjadrenie vypovedať o schopnosti záujemcu plniť svoje finančné záväzky, t.j. že záujemca nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet záujemcu nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Záujemca predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky. Odôvodnenie: Táto požiadavka je určená na preukázanie solventnosti uchádzačov a tým aj schopnosti úspešne zrealizovať zákazku.–Súvaha alebo výkaz o majetku a záväzkoch za tri uzatvorené hospodárske roky 2009, 2010, 2011(súvaha Uč POD 1-01, výkaz o majetku a záväzkoch Úč FO 2-01 alebo ekvivalentný doklad používaný v členských krajinách ES). Záujemca predloží súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch alebo ekvivalentné doklady za hospodárske roky 2009, 2010, 2011. Predložené doklady musia byť overené príslušným daňovým úradom alebo audítorom resp.ekvivalentným úradom v krajine sídla záujemcu ES,-Výkaz ziskov a strát v plnom rozsahu alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch(výsledovka Uč POD 2-01, výkaz o príjmoch a výdavkoch Uč FO 1-01) Záujemca predloží prehľad o celkovom obrate a prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, formou výkazu ziskov a strát v plnom rozsahu alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch (výsledovka Uč POD 2-01, výkaz o príjmoch a výdavkoch Uč FO 1-01) alebo ekvivalentný doklad za hospodárske roky 2009, 2010 a 2011, alebo ekvivalentný doklad platný v členských krajinách ES. Predložené doklady musia byť overené príslušným daňovým úradom alebo ekvivalentným úradom v krajine záujemcu. -Záujemca predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za hospodárske roky 2009, 2010,2011 aj formou samostatného listu. Všetky doklady musia byť predložené ako originály, alebo úradne osvedčené kópie. Doklady vystavené v inom ako slovenskom jazyku musia byť preložené do slovenského jazyka s výnimkou dokladov vystavenom v českom jazyku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Uchádzač musí dosiahnuť obrat za posledné tri hospodárske roky( 2009 až 2011), ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti minimálne vo výške 1 000 000 EUR alebo v ekvivalente v inej mene.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: - podľa § 28 ods. 1 písm. b) uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov( v období rokov 2007, 2008, 2009, 2010 a 2011) .
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
): Záujemca predloží zoznam stavebných prác doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, v prípadoch ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak odberateľom bola fyzická osoba alebo právnická osoba iná ako obstarávateľ, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený odberateľom, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich poskytnutí, s jeho podpisom, s menom a tel. č. kontaktnej osoby objednávateľa. g) Záujemca v rámci tohto bodu predloží oprávnenie o odbornej spôsobilosti vydaný na základe osobitného predpisu odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinierov v znení neskorších predpisov s odborným zameraním na pozemné stavby.(fotokópia takéhoto dokladu opatrenú originálom pečiatky držiteľa s vlastnoručným podpisom) alebo iný ekvivalentný doklad platný v členských krajinách ES. Ďalšie požadované doklady: Dôkazné prostriedky podľa § 29 požaduje verejný obstarávateľ predložiť a to doklad o certifikácii systému riadenia kvality v zmysle noriem STN EN ISO radu 9000 alebo opis vlastného prijatého systému riadenia kvality. Ak záujemca predloží popis vlastného systému riadenia kvality podľa STN EN ISO radu 9000, tento musí byť min. rozsahu Príručky kvality.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Cena - 80
2. Lehota výstavby - 20
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
112012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas:Dátum a čas: 14.11.2012 11:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 10,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: V hotovosti, elektronicky na účet obstarávateľa najneskôr v deň prevzatia súťažných podkladov
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
06.12.2012 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum:Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 07.12.2012 10:15
Miesto (ak sa uplatňuje)
Zasadačka Obecného úradu Rajecká Lesná
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Oprávnení zástupca uchádzačov, ktorí si osobne prev súťažné podklady, alebo si ich vyžiadali a ktorým tieto súťažné podklady boli doručené a predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
VI.3.1 . Súťažné podklady si vyzvaní záujemcovia môžu prevziať osobne po uhradení poplatku za súťažné podklady do pokladne Obecného úradu v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 h. na adrese uvedenej v bode I.1. VI.3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup zadávania zákazky, ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 a 2. . Náklady spojené s účasťou v súťaži v plnej miere hradia uchádzači. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, že v prípade, ak mu nebudú poskytnuté finančné prostriedky zo ŠFRB (úver + dotácia), zmluva uzatvorená s víťazným uchádzačom nenadobudne účinnosť. VI.3. Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa splnenia technickej alebo odbornej spôsobilosti môže záujemca využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. Prístup tejto osoby musí obsahovať minimálne údaje úradne osvedčený podpis štatutárneho orgánu osoby poskytujúcej prísľub na liste, v ktorom je identifikovaná zákazka, ktorá sa viaže na prísľub, - doklad o oprávnení podnikať a to originál alebo úradne osvedčený, originály dokumentov alebo úradne osvedčené kópie na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti. Záujemca predloží doklad, ktorým preukáže, kto a v akom rozsahu koná v mene záujemcu (napr. overený výpis z obchodného registra odrážajúci aktuálny stav). Táto podmienka neplatí, ak záujemca predkladá v žiadosti o účasť potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 133 Zákona o VO, vydané úradom a platné po 1.1.2012. V prípade skupiny dodávateľov požadovaný doklad predložia všetci členovia skupiny a súčasne predložia vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. VI.3.8 Žiadosť o účasť záujemca doručí v zalepenej obálke s označením Verejná súťaž Bytový dom 8 b.j. -Rajecká Lesná,“ Neotvárať“ na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
05.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité