Oznámenie 13349 - MSS

Obsah

13349 - MSS
Vestník č. 214/2012 - 08.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
IČO: 42181810
Námestie Ľudovíta Štúra 1, 812 35 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo životného prostredia SR, Nám. Ludovíta Štúra 1, 812 03 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Vozárová, MBA
Mobil: +421 908997904
Telefón: +421 259562514
Fax: +421 259562031
Email: tender@enviro.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.enviro.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Životné prostredie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Komplexná optimalizácia procesov verejného obstarávania
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
11
Hlavné miesto poskytovania služieb: V závislosti od potrieb verejného obstarávateľa a charakteru konkrétnej poskytovanej služby sídlo verejného obstarávateľa, iné pracovisko verejného obstarávateľa na území mesta Bratislava alebo pracovisko uchádzača
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vykonanie komplexnej optimalizácie procesov verejného obstarávania v prostredí verejného obstarávateľa s cieľom dosiahnutia jeho maximálnej efektívnosti (úspory nákladov) pri dodržiavaní všetkých relevantných prameňov práva (právne predpisy Slovenskej republiky, právo EÚ, rozhodovacia prax Úradu pre verejné obstarávania atď.). Na dosiahnutie vyššie uvedeného cieľa vykoná poskytovateľ v stanovenom období (12 mesiacov) nasledovné dve vzájomne prepojené kategórie služieb:
A. Analýzu a reštrukturalizáciu procesov verejného obstarávania B. Realizáciu verejného obstarávania (zadávanie zákaziek).
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79418000-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 120 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 6 000,00 EUR (slovom: šesťtisíc euro). Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
Poskytovateľ zašle objednávateľovi faktúru minimálne v štyroch vyhotoveniach najneskôr do 10 dní odo dňa prevzatia predmetu plnenia objednávateľom. Doručená riadne vystavená faktúra bude uhradená najneskôr 30 dní od jej doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet poskytovateľa.
Ďalšie informácie o platobných dojednaniach sú súčasťou obchodných podmienok uvedených v súťažných podkladoch.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1 Výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace ako potvrdenie o tom, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme.
2 Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ako potvrdenie o tom, že bol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, nebol právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
3 Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom, alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie staršie ako 3 mesiace o tom, že naňho nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, podľa zákonov a predpisov platných v krajine jeho sídla.
4 Potvrdenie príslušného úradu nie staršie ako 3 mesiace o tom, že nemá v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia (v SR potvrdenie Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne).
5 Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako 3 mesiace o tom, že uchádzač nemá v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
6 Doklad o oprávnení dodávať tovar, poskytovať službu, uskutočňovať stavebné práce.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1) § 27 ods. 1 písm. a ZVO - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, prípadne vyjadrenie banky o schopnosti plniť finančné záväzky. Doklad musí byť v originálnom vyhotovení alebo úradne overenou kópiou týchto dokumentov. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že za obdobie posledných troch rokov nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.). Uchádzač pripojí čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil požadované vyjadrenie banky.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ vyžaduje vzhľadom na obsah a rozsah predmetu obstarávanej zákazky ekonomicky spoľahlivého obchodného partnera. Požadované vyjadrenie banky má potvrdiť základnú spoľahlivosť uchádzača v obchodných vzťahoch. 2) § 27 ods. 1 písm. d) ZVO – prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Celkový obrat za posledné tri hospodárske roky (2009, 2010 a 2011) uchádzača musel byť najmenej 720.000,- eur bez DPH. Uchádzač za posledné tri ukončené hospodárske roky (resp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) predloží, ak ide o osobu, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, z účtovnej závierky overené kópie výkazov ziskov a strát s vyznačeným údajom o celkovom obrate overené daňovým úradom alebo audítorom, alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača alebo ak ide o osobu, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo predloží z účtovnej závierky overené kópie výkazov príjmov a výdavkov overené daňovým úradom alebo audítorom alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača. V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
Celkové obraty vyjadrené v iných menách uchádzač preukáže v euro a prepočíta ich platným kurzom v čase vzniku daňovej povinnosti, podľa daňových zákonov v krajine sídla uchádzača.
V prípade, ak uchádzač nepreukazuje prehľad o celkovom obrate subjektom podnikajúcim počas rozhodujúceho obdobia v Slovenskej republike, pre účely objektívneho porovnania údajov so slovenskými subjektmi, takýto subjekt predloží navyše čestné vyhlásenie ohľadne dosiahnutého celkového obratu, za posledné tri ukončené hospodárske roky, respektíve za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, dobu poskytovaných služieb povahu a dôležitosť poradenstva, ktoré sa má poskytovať je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju ekonomickú stabilitu a tým schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté, čo preukáže predložením dokladu podľa § 26 ods. 2 písm. e) ZVO.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1) § 28 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznam poskytnutých služieb (rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky, t.j. poradenstvo v oblasti riadenia projektov a poradenských služieb v oblasti verejného obstarávania) v období predchádzajúcich troch rokov (2009, 2010 a 2011). V zozname uchádzač uvedie obchodné meno odberateľa, predmet plnenia, stručný popis predmetu plnenia, zmluvnú cenu, lehotu plnenia, uvedenie kontaktnej osoby, emailu / tel. čísla zodpovednej osoby odberateľa, u ktorej je možné si uvedené informácie overiť, a potvrdenie uvedených informácií. Ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, nahradí ho uchádzač svojim vyhlásením o ich dodaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Zoznam poskytnutých služieb musí preukázať:
i. Realizáciu minimálne 1 zákazky na poskytnutie poradenských služieb v oblasti riadenia projektov, ktorej hodnota (odmena za poskytnutie predmetnej služby) bola minimálne 60 000 EUR bez DPH;
ii. Realizáciu minimálne 1 zákazky na poskytnutie poradenských služieb v oblasti verejného obstarávania, ktorých hodnota (odmena za poskytnutie predmetnej služby) bola minimálne 60 000 EUR bez DPH.
iii. Celkové odmeny za poskytnuté služby boli minimálne 300 000,- EUR bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti: Zoznam úspešne poskytnutých služieb (realizovaných zmlúv) v oblasti poradenských služieb pri riadení projektov a poradenstva pri verejnom obstarávaní má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
2) § 28 ods. 1 písm. g) ZVO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
2.1) Expert pre oblasť projektového riadenia:
i. Ukončené vysokoškolské vzdelanie. Túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže dokladom o dosiahnutom vysokoškolskom vzdelaní (nevyžaduje sa predloženie originálu alebo úradne osvedčenej kópie).
ii. Minimálne 5 rokov praxe v oblasti riadenia projektov. Túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže štruktúrovaným životopisom.
iii. Riadenie minimálne 3 projektov týkajúcich sa optimalizácie procesov. Túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže čestným vyhlásením experta spolu so zoznamom projektov.
2.2) Senior konzultant pre oblasť procesného riadenia verejného obstarávania:
i. Ukončené stredoškolské/vysokoškolské vzdelanie Túto podmienku účasti záujemca u senior konzultanta preukáže dokladom o dosiahnutom stredoškolskom/vysokoškolskom vzdelaní (nevyžaduje sa predloženie originálu alebo úradne osvedčenej kópie).
ii. Minimálne 3 roky praxe v oblasti procesného riadenia vo verejnom obstarávaní. Túto podmienku účasti záujemca u senior konzultanta preukáže štruktúrovaným životopisom.
iii. Účasť na realizácii minimálne 2 projektov optimalizácie procesov riadenia nákupu, pričom minimálne 1 prípad v prostredí verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa podľa Zákona o verejnom obstarávaní. Túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže čestným vyhlásením senior konzultanta a uvedením zoznamu projektov, na realizácii ktorých sa podieľal.
2.3) Expert pre oblasť verejného obstarávania:
i. Ukončené vysokoškolské vzdelanie. Túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže dokladom o dosiahnutom vysokoškolskom vzdelaní (nevyžaduje sa predloženie originálu alebo úradne osvedčenej kópie).
ii. Minimálne 10 rokov praxe vo verejnom obstarávaní, pri obstarávaní tovarov, služieb alebo stavebných prác, v súlade s platnými právnymi predpismi. Túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom a kópiou preukazu o odbornej spôsobilosti na verejné obstarávanie alebo obdobnej kvalifikácie podľa práva EÚ.
iii. Skúsenosť s riadením, resp. realizáciou zadávania minimálne 10 nadlimitných zákaziek na strane verejného obstarávateľa/obstarávateľa v zmysle ZVO. Túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže čestným vyhlásením experta spolu s uvedením zoznamu zákaziek (vrátane údajov umožňujúcich ich identifikáciu ako napríklad č. Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania z Vestníka verejného obstarávania), ktorých obstarávanie riadil.
2.4) Senior konzultant pre oblasť verejného obstarávania:
i. Ukončené stredoškolské/vysokoškolské vzdelanie, túto podmienku účasti záujemca u senior konzultanta preukáže dokladom o dosiahnutom stredoškolskom/vysokoškolskom vzdelaní (nevyžaduje sa predloženie originálu alebo úradne osvedčenej kópie).
ii. Minimálne 5 rokov praxe vo verejnom obstarávaní, pri obstarávaní tovarov, služieb alebo stavebných prác, v súlade s platnými právnymi predpismi. Túto podmienku účasti uchádzač preukáže u senior konzultanta profesijným životopisom a kópiou preukazu o odbornej spôsobilosti na verejné obstarávanie alebo obdobnej kvalifikácie podľa práva EÚ.
iii. Skúsenosť s riadením, resp. realizáciou zadávania minimálne 5 nadlimitných zákaziek na strane verejného obstarávateľa/obstarávateľa v zmysle ZVO. Túto podmienku účasti záujemca u senior konzultanta preukáže čestným vyhlásením senior konzultanta spolu s uvedením zoznamu zákaziek (vrátane údajov umožňujúcich ich identifikáciu ako napríklad č. Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania z Vestníka verejného obstarávania), ktorých obstarávanie riadil.
2.5) Každý z profesijných životopisov musí byť spracovaný minimálne v nižšie uvedenej štruktúre:
a) meno a priezvisko experta alebo konzultanta,
b) štátna príslušnosť,
c) dosiahnuté vzdelanie,
d) akademický titul,
e) súčasná pracovná pozícia,
f) kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu obstarávania,
g) prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania,
h) referenčné zákazky realizované expertom/senior konzultantom s uvedením minimálne (i) názvu zákazky, (ii) stručného opisu zákazky, (iii) pozíciu experta/senior konzultanta pri realizácii zákazky (iv) názvu objednávateľa zákazky a (v) osoby na strane poskytovateľa alebo objednávateľa zákazky, u ktorej si je možné uvádzané informácie overiť, i) vlastnoručný podpis experta/senior konzultanta.
2.6) Jedna osoba môže slúžiť na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti maximálne vo vzťahu k dvom z vyššie uvedených riadiacich zamestnancov, nie však súčasne pre pozície expert a senior konzultant. Odôvodnenie primeranosti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov majú preukázať schopnosť uchádzača poskytovať jednotlivé dielčie odborné služby (činnosti), ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou predmetu zákazky, a zabezpečiť ich kvalitu na požadovanej profesionálnej úrovni.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté, čo preukáže predložením dokladu podľa § 26 ods. 2 písm. e) ZVO.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Cena za služby Analýza a reštrukturalizácia - 50
2. Cena za obstaranie jednej nadlimitnej zákazky - 15
3. Cena za obstaranie podlimitnej zákazky - 15
4. Cena za obstaranie podprahovej zákazky - 15
5. Cena za služby Konzultácie vo verejnom obstarávaní - 5
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
MZP/PLZ – 2/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas:Dátum: 26.11.2012
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
07.12.2012 09:45
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum:Dátum: 31.03.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 07.12.2012 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Ministerstvo životného prostredia SR, Nám. Ľudovíta Štúra 1, 812 03 Bratislava, 1. poschodie, miestnosť č. 204.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym zástupcom alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
06.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité