Oznámenie 13311 - MSS

Obsah

13311 - MSS
Vestník č. 213/2012 - 07.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
YMS, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36224278
Hornopotočná 1, 917 01 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): YMS, a. s., Hornopotočná 1, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Jana Morháčová, Ing. Erika Palenčárová, PhD.
Mobil: +421 918475102
Telefón: +421 335922224
Fax: +421 335922222
Email: palencarova@eurodotacie.sk; jana.morhacova@ymsgroup.com
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.ymsgroup.com
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
Euro Dotácie, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 010 01 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Euro Dotácie, a. s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Erika Palenčárová, PhD.
Mobil: +421 918475102
Telefón: +421 918475102
Fax: +421 415665268
Email: palencarova@eurodotacie.sk
Internetová adresa (URL): http://www.eurodotacie.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: podnikateľský subjekt
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: služby v oblasti IKT
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Budovanie podporných nástrojov pre realizáciu aplikačného výskumu v oblasti integrovaných lokalizačných služieb dopravy.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 8
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: YMS, a. s., Hornopotočná 1, 917 01 Trnava
Kód NUTS SK021
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky sú dátové a konzultačné služby vrátane analýzy, výskumu a dodávky sofistikovaných nástrojov pre komplexný manažment rozsiahlej množiny dát v reálnom čase, vrátane návrhu ich prepojenia na externé zdroje dát. Súčasťou zákazky bude analýza typov dát, tvorba matematických filtračných algoritmov s cieľom rekognoskácie a katalogizácie vybraných typov objektov a entít reálneho sveta a ich optimálne uloženie v dátovom úložisku za účelom ich poskytovania vybraným záujmovým skupinám.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 73000000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 73100000-3, 73110000-6, 73200000-4, 73210000-7, 72321000-1, 72330000-2, 72413000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
1.1: 2.D.4.6. Dátové práce - analýza projekt 1;
1.2: 2.D.4.8. Dátové práce - transformácia projekt 1;
1.3 2.D.4.7. Dátové práce - konzultácie, poradenstvo projekt 1;
2.1: 2.H.4.7. Dátové práce - analýza projekt 1;
2.2: 2.H.4.9. Dátové práce - transformácia projekt 1;
2.3: 2.H.4.5. Zmluvný výskum - zálohovanie veľkých objemov dát osobohodina ** 1;
3.1: 2.G.4.6. Dátové práce - analýza projekt 1;
3.2: 2.G.4.8. Dátové práce - transformácia projekt 1;
4.1: 2.H.4.10. Návrh a vývoj architektúry pre spracovanie veľkej množiny dát (lokalizačné služby - výskum, vývoj,
návrh architektúry) projekt 1;
4.2: 2.H.4.6. Návrh aplikačného vybavenia pre spracovanie veľkej množiny dát v reálnom čase osobohodina **
1;
4.3: 2.H.4.4. Vývoj aplikačného vybavenia pre spracovanie veľkej množiny dát v reálnom čase osobohodina ** 1;
4.4: 2.H.4.8 Dátové práce - konzultácie, poradenstvo projekt 1;
5.1: 2.G.4.9. Vybudovanie infraštruktúry pre spracovávanie dát (lokalizačné služby - výskum, vývoj, návrh
architektúry) projekt 1;
5.2: 2.G.4.7. Dátové práce - konzultácie, poradenstvo projekt 1;
6.1: 2.G.4.5. Návrh aplikačného vybavenia pre spracovanie veľkej množiny dát v reálnom čase projekt 1;
6.2: 2.G.4.4. Vývoj aplikačného vybavenia pre spracovanie veľkej množiny dát v reálnom čase projekt 1;
6.3: 2.G.4.10. Vytvorenie distribúcie spracovaných dát projekt 1.
Podrobný popis jednotlivých položiek je uvedený v súťažných podkladoch.
Hodnota 677 500,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie lehoty uskutočnenia
Začatie:Začatie: 01.04.2013
Ukončenie:Ukončenie: 30.04.2014
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške 30 000,00 EUR (slovom: tridsaťtisíc EUR). Spôsoby zloženia zábezpeky:
- zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet verejného obstarávateľa alebo
- poskytnutím bankovej záruky za uchádzača.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (ERDF - European regional and development fond), zo štátneho rozpočtu (ŠR) a z vlastných zdrojov (VZ) zabezpečovaných verejným obstarávateľom v rámci Operačného programu Výskum a vývoj, opatrenie 2.2.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ vyžaduje vytvoriť takú právnu formu, ktorá umožní skupine dodávateľov ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Uchádzač/Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými tovarmi kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku, a to oprávnenými osobami, ktorými sú najmä poskytovateľ a ním poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané orgánmi, ktoré sú uvedené ako oprávnené osoby v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3, resp. ods. 4 Zákona o VO, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o svojom zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu. Verejnej súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 26 Zákona o VO. Pre preukázanie splnenia uvedených podmienok predloží uchádzač v ponuke nasledovné doklady:
1.1 Výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace ako potvrdenie o tom, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme.
1.2 Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ako potvrdenie o tom, že uchádzač (fyzická osoba), ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, nebol právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
1.3 Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom, alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie staršie ako 3 mesiace o tom, že naňho nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, podľa zákonov a predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.4 Potvrdenie príslušného úradu nie staršie ako 3 mesiace o tom, že nemá v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia (v SR potvrdenie Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne).
1.5 Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako 3 mesiace o tom, že uchádzač nemá v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.6 Doklad o oprávnení dodávať tovar, poskytovať službu, uskutočňovať stavebné práce.
Všetky doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. 1.7 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.8 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.9 Splnenie podmienky §26 môže byť preukázané predložením platného potvrdenia úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods.1 ZVO.
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Podmienky účastí týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov/záujemcov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 Zákona č. 25/2006.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1 § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.2) - 2.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete, a že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov, ktoré nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia žiadosti o účasť. Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, že má zriadený účet/účty iba v banke/bankách, od ktorých predložil požadované vyjadrenie. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/pobočkách. Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Podmienku účastí v zmysle § 27, ods. 1, písm. a) zadefinoval verejný obstarávateľ striktne vo vzťahu k predmetu zákazky za účetlom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť/dodať predmet zákazky a je primeraná zložitosti a rozsahu predmetu zákazky, uchádzača týmto preukáže schopnosť plniť svoje finančné záväzky riadne a včas. Preukázanie skutočnosti, že uchádzač v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zmluvy/zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu/zmluvy ako dôkazy, že v predchádzajúcom období mal po odpočítaní svojich záväzkov dostupné likvidné aktíva alebo aktíva s primeranou mierou likvidity v súvislosti s plnením svojich zmluvných záväzkov, prípadne prístup k finančným úverovým prostriedkom postačujúcim pre úspešné splnenie takýchto zmlúv, resp. v súčasnom období má zabezpečený prístup k finančným úverovým prostriedkom alebo iným aktívam, vo výške postačujúcej/potrebnej na riadne plnenie takejto zmluvy. Požiadavka na predloženie dokladov nie starších ako 3 mesiace odzrkadľuje požiadavku na predloženie platných dokladov a preukázanie, že uchádzač je spoľahlivý obchodný partner. 2.2 § 27 ods. 1 písm. d) zákona č. 25/2006 Z. z.: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.2) - 2.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Prehľadom o dosiahnutom obrate vo výške min. 1 000 000,00 EUR (alebo ekvivalent v inej mene) celkom za posledné tri ukončené hospodárske roky. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie dosiahnutého obratu pri Výkaze ziskov a strát prostredníctvom obratu za tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb uvedených pod účtovou položkou 601*, 602* tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb, t.j. riadok 05 výkazu. V prípade výkazu o príjmoch a výdavkoch sa požaduje obrat z predaja výrobkov a služieb uvedený v riadku 02 výkazu. Uchádzač požadovaný obrat preukáže: a) výkazom ziskov a strát alebo výkazom o príjme a výdavkoch za posledné tri ukončené hospodárske roky, ktoré musia byť potvrdené príslušným správcom dane. Verejný obstarávateľ neuzná doklad, ktorý bude predložený len s podpisom štatutárneho zástupcu uchádzača ani inú formu predloženého dokladu. b) uchádzač predloží čestné vyhlásenie štatutárneho zástupcu uchádzača alebo splnomocnenej osoby oprávnenej konať v mene uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie) o tom, že obrat za posledné tri ukončené hospodárske roky mal spolu najmenej v požadovanej výške (alebo ekvivalent v inej mene). Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Podmienku účasti v zmysle § 27 ods. 1 písm. d) verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť/dodať predmet zákazky a je primeraná zložitosti a rozsahu predmetu zákazky, uchádzač týmto preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúr. Verejný obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom.
V súlade s ustanovením § 27 podmienka je primeraná uchádzač týmto preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúr. Obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom. Vzhľadom na uvedené, obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat, resp. dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia. Podľa dokumentu Generálneho direktoriátu pre regionálnu politiku (DG Regio) Európskej komisie Posilnenie súladu pravidiel verejného obstarávania so smernicami EÚ v kandidátskych krajinách s výhľadom na vstup, časti 3 a 4 je pri tejto podmienke účasti akceptovateľná ako minimálna úroveň hodnota do dvoj- až štvornásobku. 2.3 § 27 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z. z.: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.2) - 2.3 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač predloží súvahu alebo výkaz o majetku a záväzkoch za posledné tri uzatvorené hospodárske roky, ktoré musia byť potvrdené príslušným správcom dane. Verejný obstarávateľ neuzná doklad, ktorý bude predložený len s podpisom štatutárneho zástupcu uchádzača ani inú formu predloženého dokladu. Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: V súlade s ustanovením § 27 podmienka je primeraná uchádzač týmto preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúr. Verejný obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom.
2.4 Ak uchádzač nedokáže s objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. 2.5 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodu 2.1 - 2.3, za všetkých členov skupiny spoločne. 2.6 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v tejto časti Oznámenia. 2.7 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby podľa § 27, ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z., bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté, čo preukáže predložením dokladu podľa § 26, ods. 2, písm. e) Zákona o verejnom obstarávaní č. 25/2006 Z. z.
2.8 Ekvivalent finančnej sumy uvedený v SKK na EUR sa použije konverzný kurz 1 EUR = 30,126 SKK, ostatné meny sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzom Európskej centrálnej banky) z inej meny na EUR aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. 2.9 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona c. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) - 3.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač predloží zoznam poskytovaných služieb, za predchádzajúce tri roky (2009, 2010, 2011) doplnený potvrdením o plnení v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) bod 1. resp. 2. s uvedením: 1) obchodného mena a sídla dodávateľa, 2) obchodného mena a sídla odberateľa, 3) predmetu dodania, 4) lehoty dodania, 5) celkovú zmluvnú cenu za predmet dodania v EUR bez DPH a v EUR s DPH (alebo v inej mene) (v prípade dodávateľa, ktorý nebol v čase dodania platcom DPH, požaduje sa uviesť celkovú cenu, 6) meno a priezvisko, funkciu, kontakt - tel. č. kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v potvrdení.
Predložené dodávky (referencie) musia obsahovať vyhlásenie odberateľa o úspešnosti realizácie tejto zmluvy a podpis osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje a ktorá toto vyhlásenie za odberateľa potvrdzuje. Zoznam poskytnutých služieb musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie). Uchádzač zoznamom poskytovaných služieb doplneným potvrdením o plnení preukáže, že v období predchádzajúcich troch rokov (2009, 2010, 2011) úspešne realizoval aspoň 3 zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to za súčasného splnenia nasledovných požiadaviek : A. uchádzač realizoval minimálne 1 (jednu) zmluvu v hodnote min. 650 000,00 EUR bez DPH týkajúcu sa predmetu zákazky, B. uchádzač realizoval minimálne 1 (jednu) zmluvu na zákazku, ktorej predmetom bol návrh, vývoj a implementácia systému umožňujúceho ukladanie rozsiahlych objemov dát a virtualizáciu prostredia,
C. uchádzač realizoval minimálne 1 (jednu) zmluvu zákazku, ktorej predmetom bol návrh a vývoj matematických algoritmov pre analýzu povrchov,
D. uchádzač realizoval minimálne 1 (jednu) zmluvu na zákazku webového portálového riešenia, ktorej súčasťou bol aj platobný modul.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov realizované mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Zoznam poskytovaných služieb doplnený o potvrdenia uspokojivého poskytnutia služby má garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu realizovaných dodávok v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a od odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Požiadavka na predloženie potvrdenia o plnení zákaziek vo finančnom objeme minimálne 650 000,00 EUR bez DPH rovnakého alebo podobného charakteru vychádza z požiadavky verejného obstarávateľa na preukázanie schopnosti uchádzača úspešne splniť predmet zákazky v celom predpokladanom obsahu a rozsahu. Predmetom zákazky je aj návrh, vývoj a implementácia systému umožňujúceho ukladanie rozsiahlych objemov dát a virtualizáciu prostredia, návrh a vývoj matematických algoritmov pre analýzu povrchov, tvorba webového portálového riešenia, ktorej súčasťou bol aj platobný modul, preto verejný obstarávateľ, aby uchádzač zároveň preukázal, že je spôsobilý vykonávať služby v požadovaných oblastiach, a to tým, že predloží zoznam poskytovaných služie vrátane potvrdení o poskytnutí služieb, v ktorých uvedie, že :
A. realizoval minimálne 1 (jednu) zmluvu v hodnote min. 650 000,00 EUR bez DPH týkajúcu sa predmetu zákazky, B. realizoval minimálne 1 (jednu) zmluvu na zákazku, ktorej predmetom bol návrh, vývoj a implementácia systému umožňujúceho ukladanie rozsiahlych objemov dát a virtualizáciu prostredia,
C. realizoval minimálne 1 (jednu) zmluvu zákazku, ktorej predmetom bol návrh a vývoj matematických algoritmov pre analýzu povrchov,
D. realizoval minimálne 1 (jednu) zmluvu na zákazku webového portálového riešenia, ktorej súčasťou bol aj platobný modul.
Verejný obstarávateľ zároveň požaduje predloženia aspoň 3 zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru, nakoľko predmet zákazky je zameraný na 3 rôzne oblasti, ktoré sú pomenované vyššie.
3.2 § 28 ods. 1 písm. g)Zákona o VO: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 Zákona o VO a bodu III.2.3) - 3.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač musí preukázať odbornú spôsobilosť na poskytovanie požadovaných služieb na základe preukázania, že má k dispozícii kľúčových expertov na plnenie zmluvy. Plnenie kritérií u jednotlivých expertov sa preukáže nasledovne: a) predložením ich podpísaných profesijných životopisov , b) predložením kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní, c) predložením kópie požadovaných certifikátov,
d) predložením zoznamu realizovaných projektov, kde každý doklad o realizovanom projekte musí obsahovať: - meno a priezvisko príslušného experta, - názov a sídlo odberateľa, resp. zamestnávateľa, - čas plnenia zmluvy/projektu, t. j. od - do (mesiac, rok), - stručný opis predmetu zmluvy/projektu a rozsah činností, ktoré príslušný kľúčový expert zabezpečoval, - pozíciu, ktorú v rámci príslušnej zmluvy/projektu kľúčový expert zastával, - tel. číslo, meno a podpis zamestnanca objednávateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje. e) čestným vyhlásením každého kľúčového experta o dostupnosti a jeho pripravenosti participovať na realizácii projektu počas jeho trvania a o pravdivosti údajov uvedených v životopise a ostatných predložených dokladoch. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na kľúčových expertov č. 1 až č. 5. Uchádzač zoznamom musí preukázať, že má k dispozícii nasledovných expertov: Kľúčový expert č.1 – Projektový manažér
a) minimálne 3-ročné praktické skúsenosti s riadením projektov v oblasti informačných technológií v pozícii projektového manažéra; túto podmienku účasti expert preukáže profesijným životopisom;
b) minimálne 3 praktické skúsenosti s riadením projektov podobného typu a veľkosti ako je predmet zákazky; túto podmienku účasti expert preukáže zoznamom projektov ,
c) držiteľ certifikátu projektového riadenia (manažmentu), napr. PMI, PMP, PRINCE 2 alebo iným ekvivalentným, a to na úrovni. minimálne II. stupňa (napr. v prípade PRINCE2 na úrovni Foundation); túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže platným certifikátom alebo iným ekvivalentným dokladom.
Zdôvodnenie: Nakoľko budú v rámci realizácie projektu realizované činnosti z oblasti IKT, je požadovaná dostatočná skúsenosť s riadením tohto typu projektov, definovaná požiadavkou uvedenou pod bodom a). Vzhľadom na časový horizont implementácie ako aj rozsah projektu a potrebu koordinácie jednotlivých komponentov sú pre riadenie projektu nevyhnutné skúsenosti s riadením projektov obdobného typu, definované požiadavkou pod bodom b). Projekty musia byť riadené v súlade so štandardmi a s použitím certifikovanej metodiky projektového manažmentu. Preto uchádzač musí preukázať dobrú znalosť tejto metodiky príslušným certifikátom. Sú považované certifikáty PMI, PMP, PRINCE2 alebo iné ekvivalentné, ktoré sú v oblasti projektového riadenia považované za štandardy.
Kľúčový expert č.2 – Databázový špecialista / konzultant pre oblasť uloženia veľkých objemov dát
a) minimálne vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa technického alebo elektrotechnického zamerania; túto podmienku účasti expert preukáže platným diplomom alebo iným relevantným ekvivalentným dokumentom,
b) minimálne 3 praktické skúsenosti s realizáciou projektu zameraného na komplexný manažment dátových zdrojov v rozsahu porovnateľnom k predmetu zákazky (spracovanie, uloženie a zálohovanie dát); túto podmienku účast expertipreukáže profesijným životopisom so zoznamom realizovaných projektov.
Zdôvodnenie: Budovanie systému uloženia dát veľkých objemov je jednou z kľúčových častí projektu. Z tohto dôvodu je od uchádzača požadované preukázanie dostatočných odborných kapacít pre realizáciu tejto časti zákazky.
Pre zabezpečenie dostatočnej kvality poskytovaných služieb je požadované VŠ vzdelanie aspoň na úrovni druhého stupňa. Takéto dosiahnuté vzdelanie je v rámci aktuálne platných noriem považované za plne ukončené VŠ vzdelanie (požiadavka a). Okrem akademického vzdelania je pre úspešnú realizáciu požadovaná aj praktická skúsenosť s realizáciou projektov obdobného zamerania ako je povaha projektu (požiadavka b). Kľúčový expert č.3 – Technologický architekt
a) minimálne 3 praktické skúsenosti s realizáciou projektu v rozsahu porovnateľnom k predmetu zákazky v pozícii technologický architekt; túto podmienku účasti expert preukáže zoznamom realizovaných projektov,
b) praktické skúsenosti v oblasti vedy a výskumu so zameraním na oblasť návrhu informačných a automatizačných systémov; túto podmienku účasti expert preukáže profesijným životopisom so zoznamom minimálne 3 publikácií v odborných periodikách. Za odborné periodikum je považovaný vedecký časopis, který je recenzovaný, je vydávaný ako periodická publikácia v tlačenej, alebo elektronickej podobe a má pridelený ISSN kód.
Zdôvodnenie: Technologický návrh (architektúra) celého systému je jednou z kľúčových častí projektu. Z tohto dôvodu je od uchádzača požadované preukázanie dostatočných odborných kapacít pre realizáciu tejto časti zákazky. Nakoľko sa jedná o projekt vedecko – výskumného charakteru a daný expert bude zodpovedný za veľký počet realizovaných aktivít, od kandidátov (expertov) je požadované preukázanie ich odbornej spôsobilosti prostredníctvom publikačnej činnosti.
Pre úspešnú realizáciu je požadovaná dostatočná praktická skúsenosť s realizáciou projektov obdobného zamerania ako je povaha projektu (požiadavka a). Predpokladom pre úspešné zvládnutie požadovaného predmetu je tiež dostatočný prehľad v danom odbore a orientácia v odbornej problematike, čoho prejavom je odborná publikačná činnosť experta (požiadavka b). Kľúčový expert 4 – Dátový špecialista / špecialista pre oblasť laserových dát
a) minimálne 5 ročná prax v oblasti zberu, spracovania a vyhodnocovania laserových dát; túto podmienku účasti expert preukáže profesijným životopisom,
b) praktické skúsenosti v oblasti vedy a výskumu so zameraním na oblasť spracovania laserových dát; túto podmienku účasti expert preukáže profesijným životopisom so zoznamom minimálne 3 publikácií v odborných vedeckých periodikách. Za odborné periodikum je považovaný vedecký časopis, který je recenzovaný, je vydávaný ako periodická publikácia v tlačenej, alebo elektronickej podobe a má pridelený ISSN kód.
Zdôvodnenie: Po obsahovej stránke je projekt zameraný na spracovanie laserových dát. Z tohto dôvodu je od uchádzača požadované preukázanie dostatočných odborných kapacít pre realizáciu tejto časti zákazky. Nakoľko sa jedná o projekt vedecko – výskumného charakteru a daný expert bude zodpovedný za veľký počet realizovaných aktivít, od kandidátov (expertov) je požadované preukázanie ich odbornej spôsobilosti prostredníctvom publikačnej činnosti. Poznámka: Napriek úzkej špecializácie projektu na vybranú skupinu laserových dát, v požiadavke na experta nie je špecifikovaný presný druh laserových dát. Toto bolo zvolené z dôvodu skutočnosti, že jednotlivé skupiny laserových dát sa svojou povahou neodlišujú a teda nie je potrebné ani daného experta takto špecifikovať.
Pre úspešnú realizáciu je požadovaná dostatočná praktická skúsenosť s realizáciou projektov obdobného zamerania ako je povaha projektu (požiadavka a). Predpokladom pre úspešné zvládnutie požadovaného predmetu je tiež dostatočný prehľad v danom odbore a orientácia v odbornej problematike, čoho prejavom je odborná publikačná činnosť experta (požiadavka b). Kľúčový expert 5 – Špecialista pre oblasť analýzy povrchov
a) minimálne 5 ročná prax v oblasti morfometrickej analýzy a modelovania povrchov georeliéfu; túto podmienku účasti expert preukáže profesijným životopisom,
b) praktické skúsenosti v oblasti vedy a výskumu so zameraním na morfometrickú analýzú a modelovanie povrchov georeliéfu; túto podmienku účasti expert preukáže profesijným životopisom so zoznamom minimálne 3 publikácií v odborných periodikách. Za odborné periodikum je považovaný vedecký časopis, který je recenzovaný, je vydávaný ako periodická publikácia v tlačenej, alebo elektronickej podobe a má pridelený ISSN kód.
Zdôvodnenie: Analytická časť projektu predpokladá úzku špecializáciu na analýzu povrchov a morfometrickú analýzu. Pre úspešnú realizáciu odbornej časti projektu je požadovaná dostatočná praktická skúsenosť s realizáciou projektov obdobného zamerania ako je povaha projektu (požiadavka a). Predpokladom pre úspešné zvládnutie požadovaného predmetu je tiež dostatočný prehľad v danom odbore a orientácia v odbornej problematike, čoho prejavom je odborná publikačná činnosť experta (požiadavka b). Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Uchádzač preukáže, že má k dispozícii dostatočné personálne kapacity potrebné na zabezpečenie predmetu obstarania a to prostredníctvom kľúčových expertov. Zdôvodnenie potreby jednotlivých kľúčových expertov č. 1 až č. 5, ich miminálnych požiadaviek a primeranosť podmienok účastí je uvedené u každého kľúčového experta zvlášť. 3.3 § 28, ods. 1, písm. d) Zabezpečenie kvality zákona č. 25/2006 Z. z. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) - 3.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu riadenia kvality podľa normy ISO 9001 v oblasti ktorej sa predmet zákazky týka alebo porovnateľného certifikátu, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať platný certifikát riadenia kvality podľa normy ISO 9001, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Uchádzač preukáže, že má v organizácii zavedené a uplatňuje systémy a pravidlá riadenia kvality, ktoré vytvárajú predpoklady pre predpísané procesy poskytnutých služieb, či zrealizovaných prác i technologických postupov, ktorých nedodržanie by malo dopad na kvalitu poskytovaných služieb.
4.1 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti zdroje inej osoby podľa § 28, ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z., bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté, čo preukáže predložením dokladu podľa § 26, ods. 2, písm. e) Zákona o verejnom obstarávaní č. 25/2006 Z. z.
4.2 Ekvivalent finančnej sumy uvedený v SKK na EUR sa použije konverzný kurz 1 EUR = 30,126 SKK, ostatné meny sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzom Európskej centrálnej banky) z inej meny na EUR aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti.
4.3 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodu III.2.3) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, za všetkých členov skupiny spoločne. 4.4 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.2.3) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, ak nie je určené inak. 4.5 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. Podrobnejšie informácie o procese elektronickej aukcie budú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk v elektronickej aukcii.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 179-294697
z:z: 18.09.2012
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas:Dátum a čas: 23.11.2012 09:00
Cena: 20,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Súťažné podklady si záujemca vyžiada na kontaktnom mieste: Euro Dotácie, a. s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina, kontaktná osoba: Ing. Erika Palenčárová, PhD. Súťažné podklady vydá obstarávateľ všetkým záujemcom, ktorí si ich vyžiadajú na základe písomnej žiadosti a vykonajú úhradu na bankový účet. Súťažné podklady budú vydávané záujemcom výlučne len v tlačenej podobe. Záujemca uhradí poplatok za súťažné podklady pred poskytnutím súťažných podkladov. Do správy pre prijímateľa záujemca uvedie obchodný názov/ meno záujemcu - úhrada za súťažné podklady. Pred vyzdvihnutím súťažných podkladov predloží aj doklad o zaplatení za súťažné podklady (potvrdenie o bankovom zaplatení). Identifikačné údaje potrebné pre úhradu za súťažné podklady:
- Názov banky: Slovenská sporiteľňa, a. s.,
- Číslo účtu: 0424075540/0900,
- Variabilný symbol: IČO záujemcu,
- Špecifický symbol: značka verejného obstarávania, t. j. číslo - MSS.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas:Dátum a čas: 07.12.2012 08:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum:Dátum: 30.06.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 07.12.2012 10:00
Miesto: YMS, a. s., Hornopotočná 1, 917 01 Trnava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačného programu Výskum a vývoj, opatrenie 2.2.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email: info@uvo.gov.sk
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Euro Dotácie, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 010 01 Žilina

Slovensko
Telefón: +421 415665265
Fax: +421 415665268
Email: palencarova@eurodotacie.sk
Internetová adresa (URL): http://www.eurodotacie.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Podľa § 135 až § 145 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email: info@uvo.gov.sk
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité