Oznámenie 13350 - MSS

Obsah

13350 - MSS
Vestník č. 214/2012 - 08.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Bytová agentúra rezortu ministerstva obrany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 34000666
Inovecká 7, 911 01 Trenčín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): RVO INTEGRA, s.r.o. Medená 5, 81102 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Ráž
Mobil: +421 905601700
Telefón: +421 905601700
Fax: +421 327480734
Email: barmo@barmo.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.barmo.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
Bytová agentúra rezortu ministerstva obrany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 34000666
Inovecká 6 , 911 01 Trenčín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): RVO INTEGRA, s.r.o. Medená 5, 81102 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Ráž
Mobil: +421 905601700
Telefón: +421 259393297
Email: barok@barok.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Bývanie a občianska vybavenosť
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Poskytovanie stravovania formou stravných poukážok
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 17
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Bytová agentúra rezortu ministerstva obrany, Inovecká 7, 911 01 Trenčín, Ubytovňa Trenčín, Inovecká 7, 911 01
Trenčín. Ubytovňa Bratislava, Kukučínova 38. 831 06 Bratislava, Ubytovňa Bratislava, Pri Šajbách 12, 831 06
Bratislava, Ubytovňa Martin, Hrdinov SNP 3, 036 01 Martin, Ubytovňa Žilina, Závodská cesta 9, 010 01 Žilina,
OSDaBF Liptovksý Mikuláš, Kollárova 3588, Liptovský Mikuláš
Kód NUTS SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 230 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom nadlimitnej zákazky na poskytovanie služby je poskytovanie stravovania formou stravných
poukážok v nominálnej hodnote 3,00 EUR pre max. 75 zamestnancov verejného obstarávateľa na celom
území Slovenskej republiky. Verejný obstarávateľ môže zmeniť nominálnu hodnotu dodávaných stravovacích
poukážok písomným oznámením doručeným dodávateľovi minimálne 15 dní pred požadovanou zmenou
nominálnej hodnoty. Úspešný uchádzač zabezpečí distribúciu stravovacích poukážok na pracoviská verejného
obstarávateľa a ich odovzdanie povereným zamestnancom.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55520000-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo stravných poukážok je cca 1533 mesačne
Hodnota 230 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
10 000,0000 EUR bez DPH
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa viazaných na tento účel.
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa jej doručenia, Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie zmluvy
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľovi samostatne
alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľovi spoločne. V prípade prijatia
ponuky od skupiny dodávateľov obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 31 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z.
z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len
zákon o verejnom obstarávaní), aby skupina pred podpisom Rámcovej dohody vytvorila právne vzťahy potrebné
z dôvodu riadneho plnenia Rámcovej dohody a čiastkových zmlúv napr. vytvorila združenie bez právnej
subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného
zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Rámcovej dohody a čiastkových zmlúv. Úspešný
uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti napr. v prípade obchodných spoločností podľa Obchodného
zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu
o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. V prípade skupiny dodávateľov sa vyžaduje vystavenie
splnomocnenia pre jedného z členov skupiny (lídra skupiny), ktorý bude oprávnený prijímať pokyny v tomto
verejnom obstarávaní a oprávnený konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu Rámcovej dohody
a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi
skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Plnomocenstvo
bude predložené ako súčasť ponuky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o
verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií,
požadovaných v bodoch 1.3. až 1.6. resp.1.9. :
1.1výpisom (výpismi) z registra trestov nie starším (staršími) ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky,
že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin
korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmuz trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný
čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých
foriem účasti na terorizme:
1.1.1fyzická osoba – podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské
oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.1.2 právnická osoba - podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom
alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača).
1.2výpisom (výpismi) z registra trestov nie starším (staršími) ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že
nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním:
1.2.1fyzická osoba - podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské
oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.2.2 právnická osoba - podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom
alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača).
1.3 potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že na uchádzača
nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti uchádzačovi zastavené konkurzné konanie pre
nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku (doklad predkladajú právnické osoby aj
fyzické osoby).
1.4 potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne (poisťovní), v ktorej je uchádzač vedený v evidencii
platiteľov, že nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia
ponuky.
1.5 potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že
uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.6 dokladom, že uchádzač je oprávnený poskytovať služby:
1.6.1.aktuálne živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba –
podnikateľ, príspevková organizácia – podnikateľ),
1.6.2.aktuálny výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba – podnikateľ, fyzická osoba – podnikateľ
zapísaný v obchodnom registri),
1.6.3.iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov.
1.7 Ak uchádzačovi bolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností
podľa § 26 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, uchádzač
nesplnil podmienku účasti, týkajúcu sa jeho osobného postavenia.
1.8 Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov
uvedených v bode 1.1. až 1.6. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich uchádzač nahradiť čestným
vyhlásením, podľa predpisov platných v krajine svojho sídla.
1.9 Uchádzač so sídlom v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu
neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym
orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine
pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.10 Uchádzač môže nahradiť doklady uvedené v bode 1.1 až 1.6. kópiou potvrdenia Úradu pre verejné
obstarávanie, ak je zapísaný v zozname podnikateľov, podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač
môže nahradiť doklady uvedené v bode 1.1. až 1.6– kópiou platného certifikovaného zápisu vydaného
certifikačnou inštitúciou v krajine jeho sídla. V prípade, že doklad – platný certifikovaný zápis vydaný
certifikačnou inštitúciou v krajine jeho sídla nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia
obligatórne ustanovené v § 26 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní (body 1.1 až 1.6 tejto časti
podmienok účasti), uchádzač tieto skúsenosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú
podmienku vydaným príslušnou inštitúciou v krajine jeho sídla. Ak sa takýto samostatný doklad alebo
rovnocenný doklad nevydáva v krajine sídla uchádzača, môže ho uchádzač nahradiť čestným vyhlásením
podľa predpisov platných v krajine jeho sídla podľa § 26 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a bodu 1.8.tejto
časti podmienok účasti. V prípade, ak právo členského štátu, v ktorom má uchádzač sídlo neupravuje inštitút
čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou
odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine
sídla uchádzača podľa § 26 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní a bodu 1.9 tejto časti podmienok účasti
1.11.Ak uchádzač nepredloží doklady podľa bodu 1.1 až 1.6 resp. podľa bodov 1.8, 1.9 a 1.10 a doklady podľa
bodu 2. a bodu 3.tejto časti podmienok účasti alebo ak uchádzačovi bolo v predchádzajúcich troch rokoch
preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať bude
uchádzač z verejnej súťaže vylúčený.
1.12. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa
osobného postavenia za každého člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa bodu 1.6 tejto časti
podmienok účasti preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie:Podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia uchádzača, sú taxatívne určené zákonom o
verejnom obstarávaní
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia v zmysle § 27 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne
osvedčených kópií, požadovaných v bodoch 2.1. až 2.4. (doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný
stav v čase, keď sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické
postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zmluvy, ktorý je požadovaný, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu ako dôkazy, že v predchádzajúcom období mal po odpočítaní svojich záväzkov dostupné likvidné aktíva alebo aktíva s primeranou mierou likvidity v súvislosti s plnením svojich zmluvných záväzkov, prípadne prístup k finančným úverovým prostriedkom postačujúcim pre úspešné splnenie takýchto zmlúv, resp. v súčasnom období má zabezpečený prístup k finančným úverovým prostriedkom alebo iným aktívam, vo výške postačujúcej/potrebnej na riadne plnenie takejto zmluvy. Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže:
2.1 vyjadrením banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), ktorej je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky za rok 2010 a 2011,resp. len za to obdobie, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že:
2.1.1 uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
2.1.2 uchádzač nie je v nepovolenom debete
2.1.3 jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie.
Okrem vyjadrenia banky predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie, podpísané uchádzačom, že v iných bankách nemá záväzky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
2.2 prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, týkajúcej sa predmetu zákazky za roky 2009 až 2011 - uchádzač
preukáže dosiahnutý obrat výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za hospodárske roky 2009, 2010, 2011, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania
činnosti, čestným prehlásením s údajom aká výška preukazovaného obratu za požadované obdobie sa vzťahuje k predmetu zákazky a dokladom (napr. výpisom z hlavnej knihy účtovníctva) o predaji stravných lístkov v hospodárskych rokoch 2009 až 2011 v úhrnnej minimálnej výške 230 000,- EUR bez DPH. V prípade, že uchádzač prevádzkuje činnosť kratšie obdobie, predloží požadované doklady za toto obdobie
2.3 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní,
tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých
členov skupiny spoločne.
2.4 Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Doklady, preukazujúce splnenie tejto podmienky, predloží uchádzač v ponuke.
Odôvodnenie: Týmito podmienkami si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienky je primerané a vychádzajú z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa
riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v zmysle § 28 až 30 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, požadovaných v bodoch 3.1. až 3.4.:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu. Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť
uchádzač preukáže:
3.1 § 28 ods.1 písm.a) - zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (t.j. za roky 2009, 2010, 2011) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v úhrnnej minimálnej výške 230.000,- EUR bez DPHs uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
3.1.1 bol verejný obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
3.1.2 bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. Prepočet inej meny na EUR sa bude odvíjať podľa kurzu zverejneného ECB (Európskou centrálnou bankou) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti - termín dodávky.
3.2 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 3 možno ich nahradiť ekvivalentnými dokladmi podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
3.3 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých
členov skupiny spoločne.
3.4 Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické alebo odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.Doklady, preukazujúce splnenie tejto podmienky, predloží uchádzač v ponuke.
Odôvodnenie:Možnosť určených podmienok účasti vyplýva zo zákona o verejnom obstarávaní, rozsah
požiadaviek je primeraný na preukázanie skúsenosti a schopnosti uchádzača plniť predmet zákazky v
požadovanom rozsahu, objeme a čase.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: 1. Uchádzači, ktorí splnia podmienky účasti a požiadavky verejného obstarávateľa budú po vyhodnotení ponúk
komisiou vyzvaní na účasť v elektronickej aukcii a na vloženie cien z ponuky, ktoré sú predmetom elektronickej
aukcie. Tieto ceny musia byť rovnaké ako v písomnej forme ponuky predloženej do verejnej súťaže.
2. Výber úspešného uchádzača sa uskutoční elektronickou aukciou. Predmetom elektronickej aukcie
bude predkladanie nových cien upravených smerom nadol za účelom zostavenia ponúk automatizovaným
vyhodnotením. Vo výzve budú uvedené všetky potrebné informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia
k používanému elektronickému zariadeniu, dátum a čas začatia a spôsob ukončenia e-aukcie a ďalšie
podrobnosti týkajúce sa e-aukcie.
3. Predmetom hodnotenia elektronickej aukcie budú hodnoty v súlade s hodnotiacimi kritériami uvedenými v
týchto súťažných podkladoch.
4. Uchádzačom budú počas trvania elektronickej aukcie sprístupnené informácie o ich aktuálnom poradí
vychádzajúcom z ich definovaných hodnôt hodnotiacich kritérií a priradený počet bodov.
5. Elektronická aukcia prebieha v troch kolách:
• úvodné kolo (nesúťažné kolo) - uchádzači vložia ceny z ponuky, ktoré sú predmetom elektronickej aukcie.
Tieto ceny musia byť rovnaké, ako v písomnej forme ponuky predloženej do verejnej súťaže. Každý uchádzač
uvidí iba svoju cenu,
• medzikolo (nesúťažné kolo) - slúži na formálnu kontrolu ponúk zo strany vyhlasovateľa, účastníci nemôžu
svoje ponuky meniť, uchádzač uvidí iba svoje ceny,
• súťažné kolo - uchádzači budú mať možnosť upraviť ceny smerom nadol. Uchádzač uvidí okrem svojej ceny aj
svoje aktuálne poradie.
6. Elektronická aukcia bude trvať 30 minút, v prípade ak dôjde k zmene na prvom mieste v posledných dvoch
minútach trvania elektronickej aukcie, automaticky sa elektronická aukcia predlžuje o ďalšie dve minúty.
Analogicky to platí pre každú ďalšiu aktualizáciu počas posledných dvoch minút.
7. V prípade, že sa niektorý z uchádzačov nezaregistroval v úvodnom kole z dôvodu zachovania princípu
transparentnosti budú jeho vstupné údaje - ceny z ponuky vložené do systému. Nezaregistrovaný uchádzač
údaje – ceny v ponuke počas elektronickej aukcie nemôže meniť, ale jeho ponuka platí až do lehoty viazanosti
ponúk.
8. Uchádzač môže znižovať hodnotu v hodnotiacom kritériu, t.j. cenu predmetu zákazky vrátane DPH v EUR
minimálne o 10 EUR v jednom kroku.
9. Technické predpoklady účasti v e-aukcii:
• Uchádzač musí byť trvale pripojený k sieti internet
• Odporúčané minimálne rozlíšenie obrazovky 1024 x 968
• Internetový prehliadač MS Internet Explorer min. ver.7.x, MozillaFirefox ver.3.x, Opera 10.x, Chrome 7.x a
vyššie.
• Internetový prehliadač musí podporovať 256 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom.
• Povolená podpora Javascript a cookies v prehliadači.
• Prehliadač pdf súborov pre zobrazovanie protokolov.
10. Po skončení elektronickej aukcie a doručení oznámenia výsledkov vyhodnotenia ponúk úspešný
uchádzač predloží upravený a podpísaný dokument Návrh na plnenie kritérií (podľa prílohy týchto súťažných
podkladov) na základe cien z elektronickej aukcie a upravený a podpísaný návrh Rámcovej dohody v štyroch
vyhotoveniach do 7 dní od prevzatia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk elektronickou aukciou.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
BARMO/2012
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas:Dátum a čas: 26.11.2012 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas:Dátum a čas: 02.01.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum:Dátum: 29.03.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 02.01.2013 10:30
Miesto: Bytová agentúra rezortu ministerstva obrany - v zasadacej miestnosti , Inovecká 7, 91101 Trenčín
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti v listinnej forme v slovenskom jazyku doručenej poštou alebo osobne na kontaktnú adresu RVO INTEGRA, s.r.o. Medená 5, 81102 Bratislava.
V žiadosti musí byť uvedené obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania, kontaktné meno a adresu,
telefón, fax a mailovú adresu. Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou
poverenou osobou na tento účel. Pri vyžiadaní si súťažných podkladov elektronickou poštou uchádzač musí
potvrdiť žiadosť aj písomnou formou podľa prvej vety tohto odseku. V tomto prípade budú súťažné podklady uchádzačovi odoslané poštou až po doručení písomnej žiadosti v listinnej forme. Časť súťažných podkladov – Návrh na plnenie kritérií a návrh Rámcove dohody obstarávateľ doručí v elektronickej verzii na mailovú adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. 2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit vyčlenený verejným obstarávateľom pre požadovaný predmet zákazky a zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 3. V prípade, ak úspešný uchádzač odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk alebo ak v lehote stanovenej verejným obstarávateľom nepredloží návrh Rámcovej dohody podľa súťažných podkladov a podľa
výsledkov elektronickej aukcie, tak Rámcová dohoda nebude s ním uzavretá z dôvodu na strane úspešného
uchádzača. Komisia určená verejným obstarávateľom identifikuje nového úspešného uchádzača a v súlade s
§ 45 zákona o verejnom obstarávaní uzavrie Rámcovú dohodu s nanovo identifikovaným úspešným uchádzačom. Identifikáciu nového úspešného uchádzača vykoná komisia opakovane vyhodnotením ponúk
uchádzačov,ktorí splnili podmienky účasti a požiadavky obstarávateľa po už uskutočnenej elektronickej aukcii.
4. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (t.j. v
slovenskom jazyku). Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom alebo miestom
podnikania mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť
preložené do štátneho jazyka (t.j. do slovenského jazyka), okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka (t.j. do slovenského jazyka). 5. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku, požadované v tomto oznámení a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je určené inak. Ponuka musí byť podpísaná uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
6. Otváranie ponúk v zmysle § 43 zákona overejnom obstarávaní je z dôvodu konania elektronickej aukcie neverejné.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité