Oznámenie 13507 - MST

Obsah

13507 - MST
Vestník č. 216/2012 - 12.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Kostolné Kračany
IČO: 00305511
Kostolné Kračany 149, 930 03 Kostolné Kračany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Kostolné Kračany 149
Kontaktná osoba: Ladislav Gódány
Telefón: +421 315522391
Fax: +421 315503262
Email: kostolnekracany@nextra.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kostolnekracany.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Samohybný chodníkový zametací stroj
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Obecný úrad Kostolné Kračany 149
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup 1 ks nového (nie repasovaného) samohybného chodníkového zametacieho stroja s agregátom primetajúcim nečistoty pred sacou hubicou a ukladaním nečistôt do zásobníka.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34144431-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1 kus
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 166 500,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Hodnota: 25
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z dotačných prostriedkov SR a prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Verejný obstarávateľ v prípade úspešnosti ponuky skupiny dodávateľov bude vyžadovať vytvorenie právnych vzťahov medzi jej členmi, nakoľko to bude potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Ďalej sa uplatnia ustanovenia § 31 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Uvedené podmienky uchádzač preukazuje predložením dokladov podľa § 26 ods.2, resp. ods.4, 5 zákona o verejnom obstarávaní. Požadované doklady musia byť predložené v origináloch alebo úradne overených kópiách v rozsahu, forme a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a týchto súťažných podkladov. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia o svojom zapísaní do zoznamu podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods.1 citovaného zákona.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požaduje sa predloženie podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky / bánk, ktorým uchádzač preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie ekonomického a finančného postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie ekonomického a finančného postavenia v súlade s § 27 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Verejný obstarávateľ podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje predložiť, v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej kópii, zoznam dodávok tovaru (rovnakého alebo podobného predmetu zákazky) a to za predchádzajúce 3 roky (2011, 2010, 2009) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Odporúča sa, aby zoznam dodávok tovaru bol podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača, alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača. Odporúča sa, aby z predloženého zoznamu, resp. predložených referenčných listov bolo možné, okrem vyššie uvedených zákonných údajov, zistiť: stručný opis dodávaného tovaru; lehota dodania od – do (mesiac, rok); názov a sídlo odberateľa/objednávateľa; kontaktné údaje (meno, priezvisko, telefón) zodpovednej osoby odberateľa za účelom overenia si poskytnutých informácií. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, aby predkladali „referencie“ len zákaziek alebo ich častí podľa vyššie uvedených podmienok a s požadovanými zákonnými údajmi, lebo inak nebudú uznané.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
- v nadväznosti na § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní pre vyššie uvedený bod, je podmienkou účasti uchádzača predkladajúceho ponuku dodanie minimálne jednej zákazky, v rámci ktorej objem návrhu a dodávok tovaru (rovnakého alebo podobného predmetu zákazky) - zametacích vozidiel, bol v objeme min. 150 000,- € vrátane DPH, za posudzované 3 roky. Verejný obstarávateľ pre splnenie podmienok účasti vo verejnej súťaži požaduje splnenie uvedených minimálnych požadovaných štandardov. Požaduje sa predloženie v rozsahu, tvare a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní, oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ podľa § 28 ods.1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní požaduje predložiť v originálnom vyhotovení, alebo úradne overenej kópii osvedčenie o typovom schválení samohybného zametacieho stroja vydané Ministerstvom dopravy, pôšt a telekomunikácií SR (ďalej MDPT) a v originálnom vyhotovení, alebo úradne overenej kópii osvedčenie zástupcu výrobcu vydané MDPT SR.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Uchádzač, ktorý nebol vylúčený zo súťaže dostane na e-mail uvedený vo svojej ponuke „Výzvu na účasť v elektronickej aukcii“ v systéme www.e-aukcie.itall.sk (ďalej len ITALL) najneskôr 2 pracovné dni pred začatím elektronickej aukcie.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1/2012 ZS
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas:Dátum a čas: 06.12.2012 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
20.12.2012 09:45
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
V mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Hodnota: 4
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 20.12.2012 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Obecný úrad, Kostolné Kračany 149, kancelária starostu, prízemie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. V prípade, že nebudú predložené identifikačné údaje uchádzača, alebo nebude uvedená oprávnená osoba uchádzača, ponuka uchádzača bude vylúčená z verejného obstarávania. 2. Ďalšie informácie o procese e-aukcie budú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
08.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité