Oznámenie 13932 - MST

Obsah

13932 - MST
Vestník č. 222/2012 - 20.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
"Jeseň života", Zariadenie sociálnych služieb Levice
IČO: 42119383
Družstevnícka 22, 934 80 Levice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kupecká č.3, Nitra
Kontaktná osoba: Miroslav Rumanovský
Telefón: +421 376925915
Fax: +421 376925922
Email: miroslav.rumanovsky@unsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Nitriansky samosprávny kraj
IČO: 37861298
Štefánikova 69 , 949 01 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kupecká č.3, Nitra
Kontaktná osoba: Miroslav Rumanovský
Telefón: +421 376925915
Fax: +421 376925922
Email: miroslav.rumanovsky@unsk.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Nitriansky samosprávny kraj
IČO: 37861298
Štefánikova 69 , 949 01 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kupecká č.3, Nitra
Kontaktná osoba: Miroslav Rumanovský
Telefón: +421 376925915
Fax: +421 376925922
Email: miroslav.rumanovsky@unsk.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
Nitriansky samosprávny kraj
IČO: 37861298
Štefánikova 69 , 949 01 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kupecká č.3, Nitra
Kontaktná osoba: Miroslav Rumanovský
Telefón: +421 376925915
Fax: +421 376925922
Email: miroslav.rumanovsky@unsk.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Sociálna starostlivosť
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Mäso a mäsové výrobky.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: "JESEŇ ŽIVOTA", Zariadenie sociálnych služieb Levice, Družstevnícka 22, 934 80 Levice a "JESEŇ ŽIVOTA", Zariadenie sociálnych služieb Levice, Domadice 58, 935 87 Santovka
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK023
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup a dovoz čerstvého kuchynsky opracovaného mäsa a mäsových výrobkov pre "JESEŇ ŽIVOTA" Zariadenie sociálnych služieb Levice, Družstevnícka 22, 93480 Levice a "JESEŇ ŽIVOTA" Zariadenie sociálnych služieb Levice, Domadice 58 935 87 Santovka podľa zoznamu v bode II.2.1
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15110000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15113000-3, 15111000-9, 15130000-8, 15131210-0, 15131400-9, 15131410-2
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Pre "JESEŇ ŽIVOTA" Zariadenie sociálnych služieb Levice, Družstevnícka 22, 934 80 Levice - Bravčové plece 2860; Bravčové karé 700; Bravčový bôčik s k. 95; Bravčové stehno 850; Bravčový výrez 300; Bravčová krkovička 150; Bravčové plece údené 180; Bravčové koleno 30; Bravčový bok údený 30; Bravčová krkovička údená 40; Bravčová hlava 136; Bravčové nožičky 50; Bravčová pečeň 150; Bravčové kože 50; Bravčové kosti 400; Bravčová masť v kelímku 80; Slanina údená 160; Slanina údená gazdovská 65; Jaternice 50; Tlačenka mäsová svetlá 120; Saláma inovecká 120; Saláma lovecká 60; Saláma parížska 80; Saláma liptovská 60; Saláma jemná 510; Saláma pizza nárez 50; Saláma šunková 30; Oravská slanina 110; Sekaná 50; Oškvarky 70; Domáca klobása 100; Klobása ipeľská 100; Kabanos prešovský 260; Párky bratislavské 540; Párky obyčajné 380; Špekačky 450; Hovädzie zadné bk plece 100; Hovädzie zadné stehno 150; Hovädzie predné krk 450; Hovädzie kosti 950; Držky hovädzie stužené 120; Pečeňový syr 75; Šunková pena 150; Cesnaková saláma 120 aa pre "JESEŇ ŽIVOTA" Zariadenie sociálnych služieb Levice, Domadice 58 935 87 Santovka - bravčové plece 970; Bravčové karé 20; Bravčový bôčik s k. 20; Bravčové stehno 140; Bravčový výrez 240; Bravčová krkovička 20; Bravčové plece údené 10; Bravčové koleno 10; Bravčový bok údený 20; Bravčová krkovička údená 70;Bravčová hlava 14; Bravčové nožičky 20; Bravčová pečeň 10;Bravčové kože 20; Bravčové kosti 20;Bravčová masť v kelímku 20; Slanina údená 60; Slanina údená gazdovská 15; Lalok paprikový 20; Jaternice 100; Tlačenka mäsová svetlá 20; Saláma inovecká 20; Saláma lovecká 10; Saláma parížska 10; Saláma liptovská 10; Saláma jemná 130; Saláma pizza nárez 20; Saláma šunková 62; Oravská slanina 20; Sekaná 10; Oškvarky 30; Domáca klobása 30; Klobása ipeľská 120; Kabanos prešovský 30; Párky obyčajné 370; Špekačky 10; Hovädzie zadné bk plece 40; Hovädzie zadné stehno 20; Hovädzie predné krk 20; Hovädzie kosti 10; Držky hovädzie stužené 20; Bôčivá nátierka 40; Pečeňový syr 40; Šunková pena 40; Cesnaková saláma 20.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 73 267,9200 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nevyžaduje.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu NSK. Zálohy ani preddavky sa neposkytujú, splatnosť faktúry je 30 dní.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zák. c. 25/2006 Z. z. predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3, 4 a podľa § 31 zák. c. 25/2006 Z. z. alebo predložením potvrdenia úradu podľa § 128 zák. c. 25/2006 Z. z.. Odôvodnenie primeranosti: Možnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača vyplýva priamo zo zákona.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného alebo ekonomického postavenia a) potvrdením banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzač klientom o schopnosti plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať nasledujúce informácie o tom, že: - v prípade splácania úveru uchádzač dodržiava splátkový kalendár, - jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie, Potvrdenie banky/bánk predloží uchádzač ako originál, alebo úradne osvedčenú kópiu, b) čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie. Odôvodnenie primeranosti a potreby zahrnutia tejto podmienky účasti medzi podmienky účasti: Keďže verejný obstarávateľ je pri zadávaní zákazky povinný uplatniť okrem iného aj princíp hospodárnosti a efektívnosti verejný obstarávateľ považuje za svoju povinnosť uzavrieť zmluvu len s takým uchádzačom, o ktorého platobnej schopnosti a disciplinovanosti sa pozitívne vyjadrili relevantné finančné inštitúcie, t. j. banky, v ktorých má uchádzač vedené účty.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28 ods. 1 písm. d) - opis technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom - zoznam motorových vozidiel vo vlastníctve uchádzača s ktorými plánuje dopravovať tovar na miesto dodania s dôrazom na izotermické a chladiarenské vozidlá. V prípade, že dodávku tovaru bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, kópiu tejto zmluvy. Uchádzač opis predloží v tvare; typ mot. vozidla - druh nadstavby -evidenčné číslo., povolenie ŠVS. (poprípade fotokópiou technickej dokumentácie s ktorej sú zreteľné požadované údaje.) Platné rozhodnutie vydané príslušným úradom o schválení prevádzkarne na výrobu a dodávku mäsa a mäsových výrobkov v zmysle v súčasnej dobe platných noriem a právnych predpisov. - originál alebo úradne osvedčená kópia dokladu. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, túto skutočnosť preukazuje uchádzač v súlade s § 28 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Uchádzač musí preukázať, že disponuje požadovanými dokladmi, ktoré sú potrebné pre plnenie predmetu zmluvy - dodávať tovar v požadovanej kvalite a požadovanom množstve.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 43 zákona č . 25/2006 Z.z. Po prvotnom posúdení ponúk komisiou verejný obstarávateľ vyzve všetkých uchádzačov, ktorých ponuky splnili všetky požadované požiadavky a podmienky, aby sa zúčastnili elektronickej aukcie. Bližšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
NR VO 2012_0140
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas:Dátum a čas: 05.12.2012 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
17.12.2012 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum:Dátum: 28.02.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 17.12.2012 13:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
Úrad NSK Odbor majetku a podnikateľských aktivít, zasadacia miestnosť č. 20, Kupecká ulica 3, Nitra bez účasti uchádzačov v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je neverejné. Otváranie ponúk sa uskutoční za prítomnosti členov komisie na vyhodnotenie ponúk bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
VI.3.1. Náklady spojené s účasťou v súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. VI.3.2. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky a dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v jednom originálnom vyhotovení a jednej naskenovanej kópii v digitálnej forme (napr. PDF, TIFF, JPEG) na nosiči CD/DVD. VI.3.3. Komunikačným jazykom je jazyk slovenský. VI.3.4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky, resp. neuzavrieť zmluvu z dôvodu nedostatku finančných prostriedkov, ak ponuka úspešného uchádzača bude mať vyššiu cenu ako je predpokladaná hodnota predmetu zákazky. VI.3.5.V prípade osobného prevzatia, si záujemca dohodne s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1. II tohto oznámenia termín osobného prevzatia súťažných podkladov. Súťažné podklady sa budú poskytovať v pracovných dňoch od 8.00 h do 14.00 h. Verejný obstarávateľ bude akceptovat žiadost o sútažné podklady poštou, faxom alebo mailom.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
15.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité