Oznámenie 13948 - MSS

Obsah

13948 - MSS
Vestník č. 222/2012 - 20.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát
IČO: 00397563
Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Žilinská univerzita v Žiline, odbor pre verejné obstarávanie, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Silvia Barnová
Telefón: +421 415135216
Fax: +421 415626961 / 415651483
Email: silvia.barnova@rekt.uniza.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie leteniek
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
3
Hlavné miesto poskytovania služieb: Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK031
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s viacerými uchádzačmi
Predpokladaní účastníci rámcovej dohody
Počet: 3
Hodnota: 24
Hodnota 199 000,0000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie leteniek a služieb súvisiacich s leteckou prepravou osôb do zahraničia pre zahraničné pracovné cesty pracovníkov Žilinskej univerzity v Žiline.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60410000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60440000-4, 63000000-9
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Komplexné zabezpečenie cestovných lístkov - leteniek a s tým súvisiacich služieb spojených s cestovnými výdavkami na zahraničných pracovných cestách pre potreby verejného obstarávateľa. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 199 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
nepožadujú sa
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z rozpočtu verejného obstarávateľa, z bežného účtu vedeným Štátnou pokladnicou, a z prostriedkov EÚ, formou bezhotovostného platobného styku. Verejný obstarávateľ neposkytne zálohu na dodanie predmetu zákazky.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva

Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy do predloženia ponuky. Pri účasti skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ požaduje, aby jej členovia po prijatí ponuky vytvorili subjekt podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike. ktorý bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácií predmetu zákazky.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3 a ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie týchto dokladov. Záujemca zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov, platnom v čase predkladania ponúk. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa §32 ods. 6 Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov :
Predmetná podmienka vyplýva taxatívne z §26 ods. 1 Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Predloženie dokladov podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
a) Vyjadrením banky/všetkých bánk, alebo pobočky zahraničnej banky/pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má uchádzač vedený/vedené účty v ktorom potvrdí, že záujemca je schopný plniť si finančné záväzky. Nebol za posledné 3 roky (2009, 2010, 2011) v nepovolenom debete. Obsah textu vyjadrenia/vyjadrení banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/pobočiek zahraničných bánk na preukázanie schopnosti záujemcu plniť si finančné záväzky ponecháva verejný obstarávateľ v kompetencii banky/bánk, alebo pobočky zahraničnej banky/pobočiek zahraničných bánk záujemcu.
Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Požadovaný doklad musí byť predložený ako originál prípadne úradne overená kópia nie staršia ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa §32 ods. 6 Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov: Predmetná podmienka vyplýva z §27 Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pričom táto mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke v snahe zabezpečiť, aby nedošlo k riziku ohľadne plnenia predmetu zákazky z titulu ekonomickej nestability a pod. uchádzačom. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky seriózneho uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Predloženie dokladov podľa § 28 ods. 1 písm. a) Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona: Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. Zoznam musí byt doplnený potvrdeniami odberateľov o ich realizácii (referenčné listy). Potvrdenia odberateľov (referenčné listy) o dodávkach tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je verejným obstarávateľom opísaný predmet zákazky, musí byť potvrdený odberateľom. Celkový objem realizovaných dodávok za predchádzajúce tri roky (2009,2010,2011) v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti za celé preukazované obdobie vo výške minimálne 150.000,- EUR bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene). V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EUR, prepočet bude vykonaný kurzom uvedeným Národnou bankou Slovenska (NBS) platným v deň predkladania ponúk.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa §32 ods. 6 Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov:
Predmetná podmienka vyplýva z §28 Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje preukázať potrebné technické vybavenie uchádzača pre danú zákazku a preveriť primerané skúsenosti pri realizovaní dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky. Rozsah zmluvného plnenia je primeraný hodnote zákazky a je stanovený nediskriminačne, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najväčší počet uchádzačov. b) Predloženie dokladov podľa § 28 ods. 1 písm. j) Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona: Uchádzač predloží vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré bude mať k dispozícií na poskytnuté služby. Vo vyhlásení uvedie názvy medinárodných rezervačných systémov, ku ktorým ma prístup a predloží potvrdenie od prevádzkovateľa medzinárodného rezervačného systému (napr. Amadeus, Galileo) o povolení na vstup do medzinárodného rezervačného systému a povolení vystavovať letenky , uchádzač musí dokladom preukázať možnosť celosvetového on-line vyhľadávania low-cost leteckých spojov a celosvetového on line systému vyhľadávania a rezervovania leteniek a doklad preukazujúci členstvo v medzinárodnom združení, na základe ktorého je oprávnený vystavovať cestovné doklady (napr. IATA – International Air Transport Association)
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa §32 ods. 6 Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Verejný obstarávateľ chce získať informácie, či uchádzač má alebo vie zabezpečiť primerané strojové technické vybavenie potrebné na poskytnutie služieb.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas:Dátum a čas: 03.12.2012 13:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
17.12.2012 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum:Dátum: 30.04.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 17.12.2012 10:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní obálok s ponukami sa zúčastní len komisia menovaná na otváranie a vyhodnotenie ponúk bez prítomnosti uchádzačov v zmysle § 43 ods. 3 zákona o VO.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): ITMS Projektu
26220120031
26220120050
26220120061
26220220006
26220220022
26220220070
26220220078
26220220089
26220220118
26220220121
26220220135
26220220139
26220220153
26220220154
26220220156
26220220165
26220220167
26220220169
26220220112
26110230004
26110230052
26110230060
26110230063
26110230079
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady k tejto zákazke sa budú nachádzať na internetovej stránke www.evob.sk. Pre prístup k podkladom je potrebné sa registrovať. Registrácia je bezplatná. Názov zákazky je Zabezpečenie leteniek. Súťažné podklady budú dostupné elektronicky 24 hodín denne vo formáte PDF. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby sa zaregistrovali na uvedenej stránke a prebrali si podklady elektronicky aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že sa potenciálny záujemca (uchádzač) nezaregistruje, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. Fyzická alebo právnická osoba, ktorá sa zaregistruje získa neobmedzený 24 hodinový elektronický prístup k dokumentácií, podkladom a informáciám potrebným na prípravu ponuky. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne. Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú do rúk fyzickej alebo právnickej osobe (ďalej len adresát). Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť, zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Ak nový pokus o doručenie zostane bezvýsledný, doručovateľ uloží písomnosť na pošte a adresáta o tom vhodným spôsobom upovedomí. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska , miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol v internetovom formulári alebo v inom dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo.
18.4. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby a na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi/kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia a/alebo technickej/odbornej spôsobilosti v súlade s § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 zákona. Osoba, ktorej zdroje/kapacity majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia a na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté
18.5. Ak sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 31 ods. 3 až 4 zákona o verejnom obstarávaní.
18.6. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia SR musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku
18.7. Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo o doplnenie predložených dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. 18.8. Verejný obstarávateľ upozorňuje na doručenie kompletnej ponuky v listinnej podobe vrátane cenovej ponuky verejnému obstarávateľovi a zadanie cenovej ponuky v zadávacom kole elektronickej aukcie podľa bodu 33 súťažných podkladov v lehote predkladania ponúk uvedenej v bode 24.2 súťažných podkladov. Obidve cenové ponuky musia byť rovnaké.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
16.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité