Oznámenie 13947 - MSS

Obsah

13947 - MSS
Vestník č. 222/2012 - 20.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Poprad
IČO: 00326470
Nábrežie Jána Pavla II 2802/3, 058 01 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad v Poprade
Kontaktná osoba: Ing. Mária Jakubčová
Mobil: +421 910890311
Telefón: +421 527167259
Fax: +421 527721218
Email: vo@msupoprad.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.poprad.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Poštové služby pre mesto Poprad
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Mestský úrad v Poprade
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je odplatné poskytovanie univerzálnych poštových služieb ako služieb poskytovaných na účely dodania poštovej zásielky a to najmä vybranie a distribúcia poštovej zásielky v súlade so zákonom č. 324/2011 Z. z. o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákona). Predmetom zákazky je poskytovanie univerzálnej služby na základe poštovej licencie získenej v súlade so zákonom pri dodržiavaní čo najväčšej verejnej prístupnosti, verejnej siete, poštového tajomstva a ochrane informácií a osobných údajov. Požadované poštové služby sú definované v súlade s § 2 - 4 poštového zákona a slúžia na zabezpečenie minimálneho uspokojenia potrieb poštových služieb verejného obstarávateľa. Od uchádzača sa vyžaduje zabezpečenie komplexnej dodávky služieb, t.j. nie je možné zabezpečiť len niektorú časť špecifikovaných služieb. Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva o poskytovaní poštových služieb počas 24 mesiacov. Bližšie uvedené v súťažných podkladoch, časť Opis predmetu zákazky
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 64100000-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Poskytovanie poštových služieb po dobu 24 mesiacov v súlade s opisom predmetu zákazky a zákonom č. 324/2011 Z.z. o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov .
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 155 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Požaduje sa zábezpeka vo výške 7 000,- eur, spôsob zloženia zábezpeky je opísaný v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa vyčlenených na tento účel. Úhrada platieb bude bezhotovostným platobným prevodom s využitím existujúceho výplatného stroja mesta Poprad
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade prijatia ponuky skupiny uchádzačov, bude verejný obstarávateľ požadovať vytvorenie právnej formy na plnenie zmluvy. Na zabezpečenie spoľahlivého plnenia zmluvy sa bude požadovať taká právna forma, aby sa záväzky voči objednávateľovi riešili iba s jedným právnym subjektom.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Uchádzač musí byt vlastníkom poštovej licencie vydanej Poštovým regulačným úradom v súlade so zákonom č.324/2011 o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 resp. 3 , 4 alebo predložením potvrdenia úradu podľa § 128 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Nepožaduje sa
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Predloženie dokladov podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky ( univerzálnych poštových služieb) za predchádzajúce 3 roky ( 2009,2010,2011), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov ( obchodné meno odberateľa, kontaktná osoba a telefónne číslo). K zoznamu uchádzač priloží potvrdenia vyhotovené odberateľmi ako dôkaz poskytovania týchto služieb; ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní ( v tom prípade uviesť objektívne dôvody nepredloženia potvrdení odberateľov) ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI PODMIENKY ÚČASTI VO VZŤAHU K PREDMETU ZÁKAZKY A POTREBA JEJ ZAHRNUTIA MEDZI PODMIENKY ÚČASTI podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti . Zoznam úspešne realizovaných služieb má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. 2. podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: opis technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení, ktoré umožní požadované poskytovanie služieb. ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI PODMIENKY ÚČASTI VO VZŤAHU K PREDMETU ZÁKAZKY A POTREBA JEJ ZAHRNUTIA MEDZI PODMIENKY ÚČASTI podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Požiadavka opisu technického vybavenia a opatrení sleduje cieľ, aby verejný obstarávateľ mal preukázané, že uchádzač je spôsobilý poskytovať služby v požadovanom rozsahu a podľa špecifikácie verejného obstarávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
K bodu 1. Potvrdeniami musí uchádzač preukázať, že finančný objem realizovaných služieb bol za predchádzajúce tri roky (2009, 2010, 2011) v celkovej hodnote minimálne 200 000,00 eur vrátane DPH. K bodu 2. Uchádzač uvedie, akým spôsobom má zabezpečené alebo bude mať zabezpečené technické vybavenie potrebné na realizáciu zákazky. Uchádzač v ponuke predloží poštovú licenciu vydanú Poštovým regulačným úradom v súlade so zákonom č.324/2011 o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Ak áno, odkaz na príslušný právny predpis alebo administratívne opatrenie: Zákon č. 324/2011 Z.z.o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Uchádzač musí byť vlastníkom poštovej licencie v súlade s predmetným zákonom.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
31/2012/VO/Ja
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas:Dátum a čas: 26.11.2012 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
17.12.2012 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum:Dátum: 31.01.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 17.12.2012 14:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Zasadačka MsÚ na IV. poschodí
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a oprávnením na podnikanie. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, oprávnením na podnikanie a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Záujemca si môže súťažné podklady prevziať na základe písomnej žiadosti (osobne v pracovné dni v čase od 8.00 do 15.00 hod. na MsÚ v Poprade, III. posch.č.d. 309A) alebo mu budú na požiadanie zaslané. Spôsob prevzatia SP uvedie záujemca vo svojej žiadosti. 2. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie súťažných podkladov najneskôr do 29.11.2012 do 12.00 - písomnou formou 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž, ak všetky ponuky presiahnu predpokladanú hodnotu zákazky. 4. Všetky potvrdenia, doklady a iné dokumenty požadované v oznámení musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. 5. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
16.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité