Oznámenie 14103 - MSS

Obsah

14103 - MSS
Vestník č. 224/2012 - 22.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Bánovce nad Bebravou
IČO: 00310182
Námestie Ľudovíta Štúra 1/1, 957 80 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Prvá Komunálna Finančná, a. s., Samova 11, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Balkó
Mobil: +421 903218403
Telefón: +421 377769606
Fax: +421 376529555
Email: jozef.balko@pkfsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.banovce.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Obstarávanie poistných služieb pre Mesto Bánovce nad Bebravou
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
6
Hlavné miesto poskytovania služieb: Mestský úrad Bánovce nad Bebravou, resp. sídla organizácií v jeho zriaďovateľskej a zakladateľskej pôsobnosti.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK022
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
Hodnota: 48
Hodnota/Od: 178 596,1800 Hodnota/Do: 199 999,0000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Poistenie majetku, poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb, poistenie zodpovednosti za škodu štatutárnych zástupcov organizácií, poistenie motorových vozidiel, poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla a poistenie úrazu žiakov pre Mesto Bánovce nad Bebravou, resp. pre organizácie v jeho zriaďovateľskej a zakladateľskej pôsobnosti.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66510000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 66515200-5, 66516400-4, 66516100-1, 66514110-0, 66512100-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Zákazku tvorí obstarávanie služieb poistenia pre Mesto Bánovce nad Bebravou, resp. pre organizácie v jeho zriaďovateľskej a zakladateľskej pôsobnosti na nasledovné poistné riziká: 1. Živelné a vodovodné poistenie nehnuteľného majetku 2. Živelné a vodovodné poistenie hnuteľného majetku 3. Živelné a vodovodné poistenie peňazí a cenín 4. Poistenie pre prípad krádeže a lúpeže 5. Poistenie skla 6. Poistenie proti vandalizmu NM a HM 7. Poistenie elektroniky a strojov 8. Poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb 9. Poistenie za škodu štatutárnych zástupcov organizácií 10. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže osobných motorových vozidiel 11. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže nákladných motorových vozidiel 12. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže pracovných strojov a prívesných zariadení 13. Poistenie osôb prepravovaných v osobnom motorovom vozidle 14. Poistenie osôb prepravovaných v nákladnom motorovom vozidle 15. Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla 16. Poistenie úrazu žiakov
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 178 596,1800 Hodnota/Do: 199 999,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžadujú sa
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet obstarávania bude financovaný z vlastných zdrojov verejných obstarávateľov, t.j. z rozpočtu Mesta Bánovce nad Bebravou, resp. z rozpočtu organizácií v jeho zriaďovateľskej a zakladateľskej pôsobnosti.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov musí mať právnu subjektivitu. Verejný obstarávateľ bude požadovať od skupiny ktorej ponuku príjme uzavretie spolupoistnej zmluvy s určením hlavného poistiteľa a vedľajších spolupoistiteľov.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Oprávnenosť poskytovania jednotlivých druhov poistných služieb je viazané na udelenie povolenia na vykonávanie poisťovacej činnosti v zmysle zákona č. 8/2008 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov .
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 až 7 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vyšpecifikované v časti A2 súťažných podkladov.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 až 3 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov znení neskorších predpisov vyšpecifikované v časti A2 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie: 1. § 27 odst. 1 písm. d.) - Výkaz ziskov a strát (alebo ekvivalentný doklad používaný v členskej krajiny EÚ) za predchádzajúce tri hospodárske roky (zdaňovacie obdobia - 2009, 2010 a 2011), prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia. Dokumenty musia byť podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača. Uchádzač predloží aj prehľad o objeme celkového hrubého predpísaného poistného v neživotnom poistení formou samostatného listu na ktorom uvedie celkové hrubé predpísané poistné v neživotnom poistení za posledné tri uzatvorené hospodárske roky, za ktoré predložil Výkaz ziskov a strát (v prípade kratšieho obdobia poskytovania poisťovacej činnosti za uzatvorené hospodárske roky jej poskytovania) podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača. Celkové hrubé predpísané poistné v neživotnom poistení za každý uzatvorený hospodársky rok musí byť v minimálnej výške 100.000, 00 Eur. Zdôvodnenie: Predmetné doklady sa požadujú z dôvodu preukázania ekonomickej stability uchádzača vzhľadom na jeho činnosť vo vzťahu k realizácií zmluvy na zadávaný predmet zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 až 3 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov znení neskorších predpisov vyšpecifikované v časti A2 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie služieb uvedených v predmete obstarávania : 1. § 28 odst. 1 písm. a.) - Potvrdený zoznam poskytnutých služieb v oblasti poistenia majetku a zodpovednosti za škodu za predchádzajúce tri roky, prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia. V zozname žiadame uviesť minimálne jednu položku s ročným predpisom poistného minimálne 30.000,00 EUR pre jedného klienta s uvedením názvu a sídla odberateľa, lehoty poskytnutia služby a ročného predpisu poistného. Ak odberateľom bol(a): a. verejný obstarávateľ podľa Zákona, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený týmto verejným obstarávateľom, b. fyzická osoba alebo právnická osoba, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený odberateľom; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich realizácii podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzača. 2. § 28 odst. 1 písm. a.) - Potvrdený zoznam poskytnutých služieb v oblasti poistenia motorových vozidiel proti poškodeniu, zničeniu, krádeži a zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla za predchádzajúce tri roky, prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia. V zozname žiadame uviesť minimálne jednu položku s ročným predpisom poistného minimálne 4.000,00 EUR pre jedného klienta s uvedením názvu a sídla odberateľa, lehoty poskytnutia služby a ročného predpisu poistného. Ak odberateľom bol(a): a. verejný obstarávateľ podľa Zákona, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený týmto verejným obstarávateľom, b. fyzická osoba alebo právnická osoba, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený odberateľom; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich realizácii podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzača. Zdôvodnenie: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať schopnosť uchádzača odborne a kvalitne plniť budúci zmluvný záväzok so zadávaným predmetom zákazky resp. preukázanie doterajších skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky so zreteľom na jej predpokladaný finančný objem.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Ak áno, odkaz na príslušný právny predpis alebo administratívne opatrenie: Poskytovanie jednotlivých druhov poisťovacích služieb služieb je vyhradené pre subjekty uvedené v § 2 Zákona č. 8/2008 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov a je viazané na udelenie povolenia na vykonávanie poisťovacej činnosti.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii budú uvedené v časti B4 súťažných podkladov.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PKF/VO/04-2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.12.2012 13:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
20.12.2012 13:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.04.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.01.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Mestský úrad Bánovce nad Bebravou, Nám. Ľ. Štúra 1/1,957 01 Bánovce nad Bebravou
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní obálok s ponukami sa zúčastnia členovia komisie na vyhodnotenie ponúk. Z dôvodu použitia elektronickej aukcie sa §41 Zákona neuplatní, z čoho vyplýva, že verejný obstarávateľ neumožní uchádzačom, ktorí predložili ponuku účasť na otváraní ponúk a nebude im zaslaná ani zápisnica z otvárania ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Cena za služby poistenia nepodlieha dani z pridanej hodnoty. 2. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov žiadame doručiť osobne, prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky. Faxom, elektronicky alebo telefonicky doručenú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov žiadame v lehote do 3 pracovných dní doručiť aj poštou na adresu kontaktného miesta uvedeného v bode I.1. tohto oznámenia. Žiadosť musí byť podpísaná štatutárnym zástupcom záujemcu alebo ním splnomocnenou osobou. V prípade podpisu žiadosti splnomocnenou osobou musí byť k žiadosti priložené aj splnomocnenie. Osobne alebo poštou doručená žiadosť i splnomocnenie musia byť vyhotovené v origináli alebo vo forme úradne overenej fotokópie. 3. Záujemcom, ktorí požiadajú o poskytnutie súťažných podkladov v zmysle predchádzajúceho bodu budú súťažné podklady zaslané do šiestich dní od prijatia žiadosti elektronickou poštou a doporučenou poštou na CD nosiči.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
19.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité