Oznámenie 14096 - MST

Obsah

14096 - MST
Vestník č. 224/2012 - 22.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Prievidza
IČO: 00318442
Nám. Slobody 14, 971 01 Prievidza

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad, Námestie slobody č. 14, 971 01 Prievidza
Kontaktná osoba: Iveta Krajčíková
Telefón: +421 465179601
Fax: +421 465423474
Email: iveta.krajcikova@prievidza.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.prievidza.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup kompaktného samohybného zametacieho stroja
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: mesto Prievidza
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK022
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je nákup čistiacej techniky- nákup1 ks nového samohybného chodníkového zametacieho stroja s príslušenstvom na zametanie a čistenie chodníkov a parkovacích plôch (cca 174 km chodníkov), ktoré sa znečisťujú v priebehu roka a to v zimnom období posypom a v ostatnom období spádom prachových častíc z priemyslenej činnosti, z naviateho lístia a inej organickej hmoty zo stromov a kríkov, ako aj znečistením obyvateľov, vrátane záručného a pozáručného servisu a vrátane dopravy tovaru, jeho vyloženie na určené miesto dodania, odskúšanie a zaškolenie zamestnanca verejného obstarávateľa. Zametacie agregáty primetajú nečistoty pred sacou hubicou a sú ukladané do zásobníka.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34144431-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1 ks kompaktného samohybného zametacieho stroja
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 164 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v dňoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 60
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z Enviromentálneho fondu a rozpočtu verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok na dodanie požadovaného predmetu zákazky tvorí časť súťažných podkladov B.1 Obchodné podmienky dodania predmetu obstarávania, vrátane časti B.2 Opis predmetu zákazky.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, musí mať do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy právnu subjektivitu.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií: 1. § 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za tresný čin terorizmu a niektorých foriem účastí na terorizme - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace 2. § 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace 3. § 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace 4. § 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace 5. § 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace 6. § 26 ods.1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby,doklady musia byť originály alebo úradne osvedčené fotokópie. 7. § 26 ods. 1 písm. g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z uvedených dokladov, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady,možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako SR a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f/ zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže: 1. Vyjadrenie bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty o schopnosti plniť svoje finančné záväzky, nie starším ako tri mesiace a to ako originál alebo úradne osvedčená kópia. Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Odôvodnenie : Verejný obstarávateľ požaduje uvedený doklad z dôvodu potvrdenia ekonomickej schopnosti splniť predmet zákazky. 2. Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, resp. za dostupné roky v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti min. vo výške 480 000,00 € bez DPH. Splnenie podmienky preukáže uchádzač vlastnou kalkuláciou súčtom ročných obratov za posledné tri hospodárske roky a predložením súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkoch a preložením výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch vzťahujúcich sa k preukazovaným účtovným obdobiam s potvrdením o podaní daňového priznania. Odôvodnenie: Uchádzač v ponuke predloží požadované doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže: 1. Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov , ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona , dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné vyhlásením uchádzača o ich dodaní Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzač zoznamom poskytnutých služieb doplneným potvrdeniami o plnení preukáže, že za obdobie predchádzajúcich troch rokov uskutočnil každý rok minimálne jednu zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v objeme min. 125 000,00 € bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene). V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EUR, prepočet bude vykonaný kurzom uvedeným NBS platným v deň predkladania ponúk. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje preukázať potrebné technické vybavenie uchádzača pre danú zákazku a preveriť primerané skúsenosti pri poskytovaní služby rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky.. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Ďalšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
6832/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 30.11.2012
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
21.12.2012 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 21.12.2012 11:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady budú poskytované poštovou zásielkou, prípadne osobne po telefonickom dojednaní s uvedenou kontaktnou osobou. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených súťažných ponúk, ak budú neregulárne alebo inak neprijateľné, alebo prekročia finančné možnosti verejného obstarávateľa alebo nebudú vyhovovať požiadavkám určeným obstarávateľom na predmet zákazky. V prípade, že úspešný uchádzač odstúpi od podpísania zmluvy s verejným obstarávateľom z akéhokoľvek dôvodu , verejný obstarávateľ môže vyzvať k uzatvoreniu zmluvy ďalšieho v poradí. Verejný obstrávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom až po podpísaní zmluvy o poskytnutí podpory formou dotácie z Enviromentálneho fondu. V prípade neposkytnutia podpory formou dotácie verejný obstarávateľ zruší postup zadávania zákazky.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
19.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité