Oznámenie 14100 - MSS

Obsah

14100 - MSS
Vestník č. 224/2012 - 22.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00682357
Panská 41, 815 39 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Sídlo verejného obstarávateľa
Kontaktná osoba: Marián Gucký
Telefón: +421 254434986
Fax: +421 254434986
Email: ekonomicke@bibiana.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.bibiana.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.bibiana.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zhotovenie výstavných prvkov, umeleckých dekorácií, kašírovaných predmetov vrátane výroby nábytku do výstav
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 26
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Sídlo verejného obstarávateľa
Kód NUTS SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 3
Hodnota: 4
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 750 000,0000 EUR
Frekvencia a hodnota zákaziek, ktoré sa majú zadať: V priebehu rokaw od 3-5 výstav
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zhotovovanie výstav, kašírovaných predmetov, umeleckých dekorácií, vrátane výroby nábytku k jednotlivých výstavným podujatiam . Ide približne o päť titulov výstav ročne.
Opis predmetu zákazky pre účely vyhodnotenia ponúk v tejto verejnej súťaži je v týchto súťažných podkladoch vymedzený opisom a špecifikáciou modelovej výstavnej dekorácie, pozostávajúcej z viacerých univerzálnych kulís. Uchádzači vo svojich ponukách ocenia jednotlivé položky modelovej výstavnej dekorácie tak, ako sú uvedené v časti J. týchto súťažných podkladov. Časť „J“ obsahuje aj technické výkresy. Opis predmetu zákazky pritom predstavuje len niektoré časti výtvarnej výstavnej scény a umeleckých dekorácií. Po uzavretí rámcovej dohody s viacerými účastníkmi podľa § 64 ods. 5 písm. b) v rámci opätovného otvorenia súťaže budú zadané zákazky vždy tomu účastníkovi rámcovej dohody, ktorého ponuka v rámci opätovného otvorenia súťaže bude najvýhodnejšia.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 92000000-1
Doplnkový slovník: EA02-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo zhotovovania výstav (3 až 5 ročne)j e dané predpokladanou hodnou do 750 tis. eur počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody.
Hodnota 750 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške 3 500,00 EUR.
1. Zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa; Štátna pokladnica, č.účtu
7000071273/8180, var. symbol: IČO uchádzača alebo banková záruka. Podrobnosti sú uvedené v súťažných
podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje
preddavok na financovanie predmetu zákazky. Lehota splatnosti faktúr je 21 kalendárnych dní od ich doručenia
objednávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ nepredpisuje úspešnému uchádzačovi akú právnu formu má vytvoriť na plnenie zmluvy.
V prípade, že skupina dodávateľov nebude mať právnu formu s právnou subjektivitou verejný obstarávateľ
vyžaduje, aby členovia skupiny zodpovedali spoločne a nerozdielne.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí splniť podmienky uvedené v § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z.z. a preukáže ich splnenie
predložením dokladov podľa § 26 ods. 2.
Uvedené doklady je možné nahradiť potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov v zmysle § 128 a § 133
zák. č. 25/2006 Z. z. . Doklad musí byť
platný a predložený v origináli alebo v notársky overenej kópii.
Ak doklady na splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, predkladá skupina dodávateľov,
doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia musí doložiť každý člen skupiny.
Ak uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nedokáže doložiť doklady požadované v tejto časti,
lebo ich krajina jeho sídla nevydáva a krajina jeho sídla nevydáva ani rovnocenné doklady podľa § 26 ods. 2
zákona o verejnom obstarávaní, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho
sídla.
Uchádzač so sídlom v členskom štáte inom ako Slovenská republika môže nahradiť čestné vyhlásenie podľa
predchádzajúceho odseku vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou
inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla
uchádzača, ak právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti :
Povinnosť takto požadovať preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov vyplýva
z obsahu § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v
znení neskorších predpisov, podľa ktorého sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten, kto spĺňa všetky
podmienky účasti, stanovené v § 26 zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.Vyjadrením banky, resp. bánk (ak má uchádzač zriadené účty vo viacerých bankách) alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti plniť finančné záväzky, v originálnom vyhotovení alebo v úradne overenej fotokópii. Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky. Vyjadrenie banky musí obsahovať :
•či uchádzač nebol za predchádzajúce dva roky 2010, 2011 v nepovolenom debete ; ak bol, uchádzač predloží zdôvodnenie, prečo sa tak stalo ;
•že v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
•že jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie.
2.Uchádzač okrem vyjadrenia banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky podľa bodu 1, predloží aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá zriadené účty; čestné vyhlásenie bude podpísané štatutárnym orgánom uchádzača. 3.Kópiou účtovnej závierky za roky 2010 a 2011 a kópiou daňového priznania za roky 2010, 2011, ktoré musí byť úradne overené príslušným daňovým úradom :
- osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky súvahu
a výkaz ziskov a strát za každý z požadovaných rokov,
-účtovná závierka osoby vedúcej jednoduché účtovníctvo musí obsahovať
výkaz príjmov a výdavkov a výkaz o majetku a záväzkoch za každý z požadovaných rokov.
3.1 Uchádzač predloží aj „Čestné vyhlásenie“, že kópia účtovnej závierky, ktorú predkladá verejnému obstarávateľovi je totožná s originálom predloženým správcovi dane. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Odôvodnenie primeranosti hore uvedených podmienok účasti na preukázanie finančného a ekonomického postavenia vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba ich zahrnutia medzi podmienky účasti :
Verejný obstarávateľ si potrebuje overiť ekonomickú stabilitu uchádzača a jeho
schopnosť plniť si svoje finančné záväzky. Verejný obstarávateľ považuje za potrebné vzhľadom na rozsah predmetu zákazky a časový horizont poskytovania predmetnej služby požadovať doklady uvedené v predchádzajúcich bodoch 1. a 2.
Uchádzač musí v ponuke preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie predložením dôkazov, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zákazku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedená v bode III.2.2
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 zákona o verejnom obstarávaní. Preukáže ich predložením týchto dokladov : 1. zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2009, 20010, 2011) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov ;
1.1 ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
1.2 ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
Skutočnosť že nebolo možné získať potvrdenie od odberateľa, uchádzač doloží osobitným dôkazom, napr. odmietnutím odberateľa poskytnúť údaje, zánikom spoločnosti a pod. V tomto prípade však k čestnému vyhláseniu treba dokladovať faktúry, objednávky alebo obdobné dokumenty, ktoré svedčia o zrealizovaní predmetnej služby. Ak uchádzač predloží referencie čestným vyhlásením neodôvodnene, bude zo súťaže vylúčený.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač splnenie minimálne požadovaného
štandardu preukázal predložením
1. Zoznamu poskytnutých služieb, spočívajúcich v zhotovení výstav, rôznych napr. divadelných scén a umeleckých dekorácií, ktoré uchádzač zrealizoval
za predchádzajúce tri (3) roky, t.j. 2009, 2010 a 2011.
V zozname poskytnutých služieb uchádzač uvedie najmä :
 názov obchodného mena objednávateľa a adresu jeho sídla,
 názov a obchodného mena zhotoviteľa a adresu jeho sídla,  názov predmetu zmluvy,
 celkovú zmluvnú cenu bez DPH , resp. vrátane DPH,  termíny začatia a ukončenia prác,
 miesta realizácie prác,  kontaktnú osobu objednávateľa (meno, priezvisko, tel. č.), u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť uvedené údaje. Zoznam poskytnutých služieb bude doplnený
2. „Potvrdeniami, resp. referenciami za roky 2009, 2010 a 2011, podpísanými zmluvnými partnermi, viažuce sa k predmetu zákazky rovnakému, ako je v tejto verejnej súťaži alebo obdobnému. Za obdobný predmet považuje verejný obstarávateľ realizáciu, napr. divadelných a hudobných scén, resp. iných formátov, umeleckých dekorácií, kašírovaných predmetov vrátane výroby nábytku do výstav, resp. iných scén profesionálneho charakteru. Uchádzač predloží aspoň 6 referencií za zmluvy s predmetom rovnakým ako je predmet tejto súťaže (zhotovenie výstav), resp. obdobným predmetom za roky 2009, 2010 a 2011. Celková zmluvná cena, vyplývajúca z týchto 6 referencií, je minimálne 200 000,- EUR bez DPH. Za zmluvného partnera musí referenciu podpísať štatutárny orgán. V prípade, že referencia nebude podpísaná štatutárnym orgánom, verejný obstarávateľ ju nebude akceptovať.
Ak má uchádzač potvrdené referencie v inej mene ako EUR, potom súčasťou takejto referencie musí byť aj prepočet inej meny na menu EUR. Pre potreby prepočtu je platný kurz Európskej centrálnej banky k dátumu 14.12.2012. Tento prepočet vykoná uchádzač na samostatnom liste hneď, ako nasledujúca strana po strane, ktorou sa preukazujú referencie tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz Európskej centrálnej banky.
Každá referencia musí obsahovať : - názov a sídla zmluvných strán, - typ zmluvy a dátum jej uzavretia a platnosti,
- opis predmetu zmluvy,
- zmluvnú cenu a skutočne fakturovanú cenu, - zmluvnú lehotu dodania a skutočnú lehotu dodania,
- vyjadrenie, týkajúce sa kvality poskytnutých služieb,
- tel. číslo a meno zamestnanca, u ktorého si možno si tieto údaje overiť,
- dátum vystavenia referencie
- meno a podpis štatutárneho orgánu
- pečiatka odberateľa
V prípade, že zoznam zmlúv a referencie nebudú obsahovať všetky požadované údaje, verejný obstarávateľ ich nebude akceptovať. Uchádzač môže spracovať zoznam poskytnutých služieb a referenciu podľa vzorov uvedených v časti „H“ súťažných podkladov. Zoznam poskytnutých služieb ako aj referencia môže mať aj iný formát, musí však obsahovať požadované údaje.
3. Údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby ;
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzači mali vlastnú výrobu umelecko-dekoračného charakteru, minimálne so stolárskou, drevárskou, elerktro a zámočníckou produkciou. V prípade, že uchádzači nemajú vlastnú výrobu umelecko-dekoračného charakteru, minimálne s požadovanými činnosťami, musia predložiť písomnú zmluvu uzavretú s takým subjektom (fyzickou, resp. právnickou osobou), ktorý takúto výrobu umelecko-dekoračného charakteru, prevádzkuje a v prípade úspešnosti uchádzača v súťaži bude mu reálne k dispozícii.
Tento subjekt je povinný :
• v uzavretej zmluve sa zaviazať uchádzačovi, že v prípade úspešnosti jeho ponuky budú jeho technické i odborné kapacity k dispozícii na plnenie zmluvy, ktorá bude výsledkom súťaže, počas celého trvania zmluvného vzťahu,
• preukázať, že takúto výrobu, ktorá je predmetom tejto súťaže aj reálne prevádzkuje, čo preukáže :
 dokladom o oprávnení poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto súťaže, a to :
 výpisom zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba – podnikateľ a príspevková organizácia – podnikateľ),
 výpisom z obchodného registra (predkladá právnická osoba – podnikateľ, fyzická osoba – podnikateľ zapísaná v obchodnom registri ) a  čestným vyhlásením, že má vlastnú výrobu umelecko-dekoračného charakteru, minimálne so stolárskou, drevárskou, elektro a zámočníckou produkciou.. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Odôvodnenie primeranosti hore uvedených podmienok účasti na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba ich zahrnutia medzi podmienky účasti :
Verejný obstarávateľ má záujem na tom, aby úspešný uchádzač mal skúsenosti s plnením predmetu zákazky. Uvedené podmienky účasti majú garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky uchádzačom, ako aj preukázať skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie originálnych dokladov, ak nie je uvedené inak.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedená v bode III.2.3
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1/2013-VO
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 14.12.2012
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 07.01.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.03.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.01.2013 09:30
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa, I. posch. zasadačka
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť iba oprávnení uchádzači. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač
zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou poverenou
uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu
uchá¬dzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preuka¬zom totožnosti a poverený zástupca
uchádzača preukazom totožnosti a poverením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov: Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemcovia žiadosť o účasť (žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov) posielali písomne prostredníctvom poštovej prepravy alebo osobne na adresu kontaktnej osoby: Marián Gucký . Žiadosť o účasť záujemcu bude obsahovať: obchodné meno, meno kontaktnej osoby, telefónne číslo a E-mailovú adresu. Tieto údaje sú potrebné pre elektronickú komunikáciu v rámci vysvetľovania podmienok uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch.Verejný obstarávateľ poskytne SP v listinnej forme prostredníctvom poštovej prepravy alebo osobne.
2. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemcovia žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch posielali elektronicky na adresu Mariána Guckého : ekonomicke@bibiana.sk. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie podmienok uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená v elektronickej forme najneskôr do 17.12.2012.
3. Verejný obstarávateľ v súvislosti s § 9 ods. 7 zák. č. 25/2006 Z.z. vyžaduje, aby uchádzači
spracovali ponuku – v listinnej forme a v elektronickej forme na CD nosiči vo formáte pdf. v jednej zložke. Súťažné podklady jednoznačne definujú aké dokumenty má obsahovať ponuka v listinnej forme, aké dokumenty a údaje má obsahovať, resp. nemá obsahovať ponuka predložená v elektronickej forme . Podľa jednotného výkladu UVO ponuka predložená v elektronickej forme nebude obsahovať dokumenty, ktoré predkladá uchádzač na splnenie podmienok účasti. Všetky údaje uvedené na elektronickom nosiči, ktoré uchádzač predloží v ponuke budú považované podľa § 7 ods. 1 zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov za súhlas dotknutej osoby.
4. Predpokladaná hodnota zákazky je do 750 000,00 EUR bez DPH.
5. Výsledkom tejto súťaže bude uzavretie rámcovej dohody s viacerými účastníkmi. Počet predpokladaných účastníkov rámcovej dohody je minimálne traja (3). Rámcová dohoda bude uzavretá v súlade s § 3, 11 a 64 ods. 5 písm. b) zák. č. 25/2006 Z. z. s opätovným otvorením súťaže a § 269 ods. 2 Obchodného zákonníka. Rámcovú dohodu je možné uzavrieť aj s nižším počtom uchádzačov než s tromi (3)
za predpokladu, že ostatné predložené ponuky budú neprijateľné.
V prípade, že v tejto súťaži bude vyhodnocovaná len 1 ponuka, ktorá splní podmienky súťaže, výsledkom zákazky bude uzavretie rámcovej dohody s jedným účastníkom podľa § 3, 11 a 64 ods. 4 zák. č. 25/2006 Z. z. a § 269 ods. 2 Obchodného zákonníka. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 4 rokov.
6.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom sledovať webovú stránku - http://www.bibiana.sk z dôvodu uplatnenia inštitútu vysvetľovania podľa § 38 zák. č. 25/2006 Z. z., kde bude verejný obstarávateľ zverejňovať otázky záujemcov a odpovede na ne zo strany verejného obstarávateľa; prípadnú úpravu súťažných podkladov v súlade s § 34 ods. 14 zák. ć. 25/2006 Z. z.
8. V prípade, že uchádzači majú záujem sa zoznámiť s priestormi, kde sa budú výstavy realizovať ohlásia sa u kontaktnej osoby (Marián Gucký), ktorá prehliadku zorganizuje
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Žiadosť o nápravu uchádzač predloží v termínoch uvedených v § 136 zák. č. 25/2006 Z.z. a námietku v termínoch stanovených v § 138 citovaného zákona.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité