Oznámenie 14035 - MST

Obsah

14035 - MST
Vestník č. 223/2012 - 21.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31753604
Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Štátny geologický ústav Dionýza Štúra,Mlynská dolina 1,817 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Lenka Boldišová
Mobil: +421 911676420
Telefón: +421 911676420
Fax: +421 254771940
Email: obstaravanie.sguds@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Životné prostredie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
IKT hadrvér a softvér
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, Mlynská dolina 1,817 04 Bratislava, Štátny geologický ústav Dionýza Štúra regionálne centrum Spišská Nová Ves , Markušovská cesta 1,052 01 Spišská Nová Ves ,Štátny geologický ústav Dionýza Štúra regionálne centrumKošice Jesenského 8 ,040 01 Košice.(podľa prílohy č.1 súťažných podkladov)
Kód NUTS SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Obstaranie hardvérového a softvérového vybavenia v rámci troch projektov financovaných z Operačného programu Výskum a vývoj. Hardvérové vybavenie pozostáva z nákupu počítačového vybavenia, počítačovej siete, skenerov, GPS zariadení, digitálnych fotoaparátov, video konferenčných zariadení a iných zariadení. Softvérové vybavenie pozostáva z nákupu štandardných, ako aj špecializovaných krabicových softvérov. Obstaraný tovar bude podľa miesta realizácie projektov umiestnený v priestoroch Štátneho geologického ústavu v Bratislave, Spišskej Novej Vsi a Košiciach.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30213100-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30216110-0, 30232110-8, 30233100-2, 30237200-1, 48000000-8, 32232000-8, 38651600-9, 34933000-6, 30213000-5, 48100000-9
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Hodnota 570 966,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
(ak je to známe) V prípade obnoviteľných zákaziek na dodávky tovaru alebo poskytovanie služieb uveďte predpokladanú lehotu pre nasledujúce zákazky
Hodnota: 0
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 72
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeku ponuky sa vyžaduje vo výške 25 000 (slovom dvadsaťpäťtisíc) EUR.Bližšie informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z projektov, ktoré sa implementujú na Štátnom geologickom ústave
Dionýza Štúra. Zákazka bude financovaná zo štrukturálnych fondov Európskej únie, z Operačného programu
Výskum a Vývoj prostredníctvom Agentúry Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR pre štrukturálne
fondy EU a verejné obstarávanie sa realizuje za účelom zabezpečenia dodania hardvéru a softvéru pre
projekty:
a) Modernizácia a skvalitnenie technickej infraštruktúry pre účely výskumu a vývoja v regionálnych centrách
Štátneho geologického ústavu Dionýza Štúra v Spišskej Novej Vsi a Košiciach (kód ITMS: 26210120011)
(„Projekt 1“);
b)Výskum zraniteľnosti podzemných vôd pre manažment trvale udržateľného využívania podzemných vôd v
BSK (kód ITMS: 26240220059) ( „Projekt 2“);
c)Integrovaný systém pre simuláciu odtokových procesov (kód ITMS: 26220220066) ( „Projekt 3“);
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.Vlastná platba sa bude realizovať formou
bezhotovostného platobného styku v eurách po dodaní tovaru na základe predložených faktúr (troch). Splatnosť
faktúry je 90 dní odo dňa jej doručenia do podateľne verejného obstarávateľa
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Záujemcom môže byť aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúcich voči verejnému
obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra
skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú
povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny
dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich
ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Doklady, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní
týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona:
Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2 resp. 4, resp. 5 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom
obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon), ktorými sa
preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona.
Doklady podľa § 26 ods. 2 zákona môže uchádzač nahradiť predložením platného potvrdenia vydaného
Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona. V prípade uchádzačov, ktorí tvorí skupina
dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti
týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa
§ 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má
zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu
zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na
osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne
osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.
Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky postupuje v súlade s § 26 ods. 3 a ods. 4 zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 zákona : 1.§ 27 ods. 1 písm. a) zákona Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona a bodu 1 súťažných podkladov:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti záujemcu plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a ktoré/ý nesmie byť staršie/ý ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky.
K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom. Verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy a do doby splatnosti faktúr musí byť uchádzač schopný finančné záväzky plniť.
2.§ 27 ods. 1 písm. d) zákona Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona a bodu 2 súťažných podkladov: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (Hardvérového alebo softvérového vybavenia), za posledné 3 hospodárske roky, t.j. za roky 2009, 2010 a 2011, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (ďalej len za posledné 3 hospodárske roky), kde verejný obstarávateľ požaduje preukázať obrat vo výške/sumárne 1 500 000.- EUR. Prehľad o dosiahnutom obrate záujemca podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za posledné 3 hospodárske roky. Výkazy ziskov a strát a výkazy o príjmoch a výdavkoch za uvedené obdobie musia byť overené príslušným správcom dane; za overenie sa považuje označenie kolkom alebo iným spôsobom, ktorým správca dane overuje tento doklad; za overenie sa nepovažuje označenie dokladu len pečiatkou o doručení správcovi dane a pod.; verejný obstarávateľ bude akceptovať aj formu overenia predmetného dokladu nasledovným spôsobom: doklad už bol v minulosti overený správcom dane a takto overený doklad bude predložený vo fotokópii.
V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov v slovenskom jazyku, je rozhodujúci preklad v slovenskom jazyku. Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane. Ak uchádzač so sídlom mimo Slovenskej republiky z objektívnych dôvodov nevie predložiť takto overené doklady, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu v ktorom bude zároveň uvedená aj výška obratu za príslušné hospodárske roky.
Na vyčíslenie dosiahnutého obratu sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ tuto podmienky účasti podľa § 27 zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú nie len odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť, ale či vedia preukázať aj ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačom poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Technického alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona:
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok:
1. § 28 ods. 1 písm. a) zákona Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona a bodu 1. týchto súťažných podkladov:
Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne:
- 3 (tri) poskytnuté zmluvy/referencie/ /realizovaného/dodaného hardvérového alebo softvérového vybavenia, rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky za obdobie rokov 2009, 2010 a 2011 a bolo vyfakturované sumárne minimálne 800 000.- EUR bez DPH. Uchádzačom predložený zoznam zmlúv doplnený potvrdeniami o uspokojivom dodaní požadovaného tovaru bude obsahovať obchodné meno a adresu odberateľa, obchodné meno a adresu príslušného dodávateľa, typ zmluvy a dátum jej uzatvorenia a platnosti, predmet zmluvy, opis predmetu zmluvy, zmluvnú cenu v EUR bez DPH, fakturovanú cenu v EUR bez DPH, v prípade rozdielu medzi zmluvnou a fakturovanou cenou uvedie dôvod rozdielu, zmluvnú lehotu dodania a skutočnú lehotu dodania, dôvod prípadného rozdielu lehôt, meno, priezvisko a príslušnú funkciu osoby za odberateľa, telefónne číslo, kde si možno tieto údaje overiť a, ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením
uchádzača o ich dodaní. Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 28 zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky jeho jednotlivým aktivitám s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť/dodať. Na vyčíslenie uvedených cien predmetu zákazky sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti v súlade s § 28 ods. 2 zákona. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Potrebné informácie budú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcií.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1/2012
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 07.12.2012
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 04.01.2013 12:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.01.2013 10:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční neverejným spôsobom vzhľadom na nadväzujúcu elektronickú aukciu. Otvárania ponúk sa zúčastní len komisia na vyhodnotenie ponúk menovaná verejným obstarávateľom. Na otváraní ponúk sa nemôže zúčastniť žiaden uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk (§ 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní).Termín otvárania ponúk je predpokladaný.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Odhadovaný čas uverejnenia ďalších oznámení: Verejný obstarávateľ predpokladá ak by bola súťaž zrušená do 1 mesiaca.
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zmluvy je financovaný zo štrukturálnych fondov Európskej únie, z Operačného programu Výskum a
Vývoj prostredníctvom Agentúry Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR pre štrukturálne fondy EU a
verejné obstarávanie sa realizuje za účelom zabezpečenia dodania hardvéru a softvéru pre projekty:
a)Modernizácia a skvalitnenie technickej infraštruktúry pre účely výskumu a vývoja v regionálnych centrách
Štátneho geologického ústavu Dionýza Štúra v Spišskej Novej Vsi a Košiciach (kód ITMS: 26210120011)
(„Projekt 1“);
b)Výskum zraniteľnosti podzemných vôd pre manažment trvale udržateľného využívania podzemných vôd v
BSK (kód ITMS: 26240220059) ( „Projekt 2“);
c)Integrovaný systém pre simuláciu odtokových procesov (kód ITMS: 26220220066) ( „Projekt 3“);
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady si možno vyzdvihnúť na základe písomnej žiadosti osobne alebo budú zaslané poštou.
Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti o účasť (pošta, fax,
elektronicky) s uvedením spôsobu prevzatia súťažných podkladov (pošta, osobne), s uvedením identifikačných
údajov záujemcu vrátane tel. a e-mailu a s uvedením kontaktnej osoby záujemcu vrátane tel. a e-mailu. V
prípade osobného prevzatia súťažných podkladov je potrebné vopred telefonicky, fax, elektronicky dohodnúť
termín s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Pracovný čas verejného obstarávateľa na účely tohto
verejného obstarávania je v pracovných dňoch od 09.00 do 11.30 hod., kedy je možné doručovať písomnosti
osobne. Lehota, dokedy môže záujemca požiadať o vysvetlenie súťažných podkladov alebo podmienok
účasti:14.12.2012 do 12.00 hod. Na komunikáciu so záujemcami /uchádzačmi je určený štátny jazyk, t. j.
slovenský jazyk. Jazykom dorozumievania je štátny jazyk Slovenskej republiky, t.j. slovenský jazyk. Po prevzatí
súťažných podkladov môže záujemca elektronickou formou (e-mailom) požiadať o zaslanie návrhu zmluvy
a formulárov potrebných k predloženiu ponuky elektronickou formou (e-mailom). Verejný obstarávateľ si
vyhradzuje právo overenia všetkých skutočností uvedených v ponukách uchádzačov bez predchádzajúceho
súhlasu uchádzačov. Ostatné informácie sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité