Oznámenie 14308 - MSS

Obsah

14308 - MSS
Vestník č. 227/2012 - 27.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s.
IČO: 35914921
Drieňová 24, 820 09 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bratislava, Drieňová 24
Kontaktná osoba: Ing. Dáša Lauková
Telefón: +421 220293034
Fax: +421 243420901
Email: laukova.dasa@zscargo.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zscargo.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): §6 ods.1 písm.f)
Zatriedenie subjektu podľa zákona
Iný VO
Iný (špecifikujte)
§6 ods.1 písm.f)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): vykonávanie dopravnej činnosti na dráhe
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Deratizácia a dezinsekcia na pracoviskách a objektoch ZSSK CARGO
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
14
Hlavné miesto poskytovania služieb: Slovenská republika
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK0
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
Hodnota: 36
Hodnota 75 000,0000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie deratizácie a dezinsekcie na pracoviskách a objektoch v správe verejného obstarávateľa. Regulácia živočíšnych škodcov bude vykonávaná na základe objednávok verejného obstarávateľa (na ploche max. 638 360,55 m2) na základe VZN príslušných miest a obcí ako aj uložených opatrení regionálnych úradov verejného zdravotníctva SR v súlade so zákonom č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90923000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 90922000-6
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 75 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 36
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 2.000,00 EUR (slovom: dvetisíc EUR).
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina fyzických osôb či právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Od
takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným
obstarávateľom, sa vyžaduje do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy požadovanú právnu formu, podľa
Obchodného zákonníka, Občianskeho zákonníka resp. podľa príslušných právnych predpisov platných v krajine
sídla členov skupiny a preukázať riadnu registráciu vytvoreného právneho subjektu.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 26 zákona o verejnom obstarávaní 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar.
1.3 Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.4 Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.5 Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1.1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom.
1.6 Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.
1.7 Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1.1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu. (§38 ods. 11 a 12 zákona č. 136/2001 Z.z. v znení neskorších predpisov).
V doplnení nasledovných bodov:
1a) Ak viac osôb tvorí štatutárny orgán, alebo sú členmi štatutárneho orgánu doklady podľa bodov 1.1. a 1.2. predkladajú všetky osoby štatutárneho orgánu. 1b) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní za všetkých členov skupiny samostatne.
1c) Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad), môže doklady, ktorými preukazuje osobné postavenie (ods. 1.2.) platným potvrdením úradu o zapísaní v zozname podnikateľov (v súlade s § 128 až § 134 zákona o verejnom obstarávaní).
1d) Splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópii. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač preukazuje vo verejnom obstarávaní, že má vyrovnané povinné platby voči štátu, zdravotným poisťovniam a ďalším orgánom, ktoré zabezpečujú politiku štátu v daných oblastiach.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
2. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní. Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzať preukáže:
2.1 Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Vyjadrením/vyjadreniami tej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek zahraničnej banky/bánk, v ktorej je uchádzač klientom a má otvorený/vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky. Doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk.
Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Pre upresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
2.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. 2.3 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Ide o ochranu verejného obstarávateľa, aby sa neuzavrela zmluva s uchádzačom, ktorý ma problémy s plnením svojich záväzkov napr. pre dlhy voči veriteľom.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
3. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
a) bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.,
Minimálna požadovaná úroveň: verejný obstarávateľ požaduje za uvedené obdobie, t. j. za predchádzajúce tri roky (2009, 2010 a 2011) predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnom objeme 50 000,00 EUR bez DPH, slovom: päťdesiattisíc eur bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o uspokojivom plnení zmlúv s uvedením názvu alebo obchodného mena zmluvného partnera, adresy jeho sídla alebo miesto podnikania, predmetu zmluvy, platnosti zmluvy, skutočne uhradenej ceny za predmet zmluvy v € bez DPH, meno kontaktnej osoby u ktorej je možné overiť uvedené údaje,
Potvrdenie o plnení zmlúv môže predložiť uchádzač podľa vzoru formulára „Potvrdenie o plnení zmluvy“, ktorý tvorí Prílohu č. 2 týchto súťažných podkladov. Uchádzač musí predložiť každé potvrdenie o plnení zmluvných zákaziek jednotlivo, za každú zmluvu na samostatnom doklade. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky, resp. Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene euro.
3.2 §28 ods. 1. písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby Minimálna požadovaná úroveň:
3.2.1. verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť originál (alebo úradne overenú kópiu) platného osvedčenia o odbornej spôsobilosti na prácu s jedovatými prípravkami a látkami podľa zákona č.355/2007 Z.z. vydané príslušným RÚVZ (Regionálny úrad verejného zdravotníctva) alebo Doškoľovacím strediskom, ktoré má povolenie Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. Uchádzač predloží predmetný doklad za minimálne 3 zamestnancov (vlastných alebo na zmluvu alebo na dohodu), ktorí budú zodpovední za plnenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, avšak tieto musia byť rovnocenné podľa požiadaviek na vystavenie príslušného osvedčenia.
3.2.2. verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť originál (alebo úradne overenú kópiu) platného osvedčenia o odbornej spôsobilosti pre prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov na profesionálne použitie podľa zákona č.355/2007 Z.z. vydané príslušným RÚVZ (Regionálny úrad verejného zdravotníctva) alebo Doškoľovacím strediskom, ktoré má povolenie Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. Uchádzač predloží predmetný doklad za minimálne 3 zamestnancov (vlastných alebo na zmluvu alebo na dohodu), ktorí budú zodpovední za plnenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, avšak tieto musia byť rovnocenné podľa požiadaviek na vystavenie príslušného osvedčenia.
3.3 §28 ods. 1. písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: ak ide o poskytnutie služby - opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality poskytovanej služby. 3.3.1. verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť originál (alebo úradne overenú kópiu) platného rozhodnutia Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení prevádzkového poriadku pre prácu v expozícií chemickým faktorom, používaných pri výkone dezinfekcie a regulácií živočíšnych škodcov, vypracovaný podľa § 11 nariadenia vlády SR č.355/2006 Z.z. o ochrane zamestnancov pred rizikami súvisiacimi s expozíciou chemickými faktormi pri práci v znení nariadenia vlády SR č.300/2007 Z.z. a nariadenia vlády č. 471/2011 Z.z. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, avšak tieto musia byť rovnocenné podľa požiadaviek na vystavenie príslušného rozhodnutia.
3.3.2. verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť originál (alebo úradne overenú kópiu) platného rozhodnutia Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení prevádzkového poriadku pre prácu v expozícií biologickým faktorom, používaných pri výkone dezinfekcie a regulácií živočíšnych škodcov, vypracovaný podľa § 17 nariadenia vlády SR č.338/2006 Z.z. o ochrane zdravia zamestnancov pred rizikami súvisiacimi s expozíciou biologickými faktormi pri práci v znení nariadenia vlády SR č.300/2007 Z.z. a nariadenia vlády č. 471/2011 Z.z. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, avšak tieto musia byť rovnocenné podľa požiadaviek na vystavenie príslušného rozhodnutia.
3.4 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. 3.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ si potrebuje overiť, že uchádzač je z pohľadu technického a odborného postavenia spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanom rozsahu a kvalite a má skúsenosti v oblasti predmetu zákazky, je schopný poskytnúť službu v požadovaných technických špecifikáciách a vlastnostiach.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
k bodu 3.1: verejný obstarávateľ požaduje za uvedené obdobie, t. j. za predchádzajúce tri roky (2009, 2010 a 2011) predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnom objeme 50 000,00 EUR bez DPH, slovom: päťdesiattisíc eur bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o uspokojivom plnení zmlúv s uvedením názvu alebo obchodného mena zmluvného partnera, adresy jeho sídla alebo miesto podnikania, predmetu zmluvy, platnosti zmluvy, skutočne uhradenej ceny za predmet zmluvy v € bez DPH, meno kontaktnej osoby u ktorej je možné overiť uvedené údaje,
k bodu 3.2:
Minimálna požadovaná úroveň:
3.2.1. verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť originál (alebo úradne overenú kópiu) platného osvedčenia o odbornej spôsobilosti na prácu s jedovatými prípravkami a látkami podľa zákona č.355/2007 Z.z. vydané príslušným RÚVZ (Regionálny úrad verejného zdravotníctva) alebo Doškoľovacím strediskom, ktoré má povolenie Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. Uchádzač predloží predmetný doklad za minimálne 3 zamestnancov (vlastných alebo na zmluvu alebo na dohodu), ktorí budú zodpovední za plnenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, avšak tieto musia byť rovnocenné podľa požiadaviek na vystavenie príslušného osvedčenia.
3.2.2. verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť originál (alebo úradne overenú kópiu) platného osvedčenia o odbornej spôsobilosti pre prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov na profesionálne použitie podľa zákona č.355/2007 Z.z. vydané príslušným RÚVZ (Regionálny úrad verejného zdravotníctva) alebo Doškoľovacím strediskom, ktoré má povolenie Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. Uchádzač predloží predmetný doklad za minimálne 3 zamestnancov (vlastných alebo na zmluvu alebo na dohodu), ktorí budú zodpovední za plnenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, avšak tieto musia byť rovnocenné podľa požiadaviek na vystavenie príslušného osvedčenia.
k bodu 3.3:
3.3.1. verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť originál (alebo úradne overenú kópiu) platného rozhodnutia Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení prevádzkového poriadku pre prácu v expozícií chemickým faktorom, používaných pri výkone dezinfekcie a regulácií živočíšnych škodcov, vypracovaný podľa § 11 nariadenia vlády SR č.355/2006 Z.z. o ochrane zamestnancov pred rizikami súvisiacimi s expozíciou chemickými faktormi pri práci v znení nariadenia vlády SR č.300/2007 Z.z. a nariadenia vlády č. 471/2011 Z.z. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, avšak tieto musia byť rovnocenné podľa požiadaviek na vystavenie príslušného rozhodnutia.
3.3.2. verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť originál (alebo úradne overenú kópiu) platného rozhodnutia Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení prevádzkového poriadku pre prácu v expozícií biologickým faktorom, používaných pri výkone dezinfekcie a regulácií živočíšnych škodcov, vypracovaný podľa § 17 nariadenia vlády SR č.338/2006 Z.z. o ochrane zdravia zamestnancov pred rizikami súvisiacimi s expozíciou biologickými faktormi pri práci v znení nariadenia vlády SR č.300/2007 Z.z. a nariadenia vlády č. 471/2011 Z.z. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, avšak tieto musia byť rovnocenné podľa požiadaviek na vystavenie príslušného rozhodnutia.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Po úplnom úvodnom vyhodnotení ponúk bude nasledovať elektronická aukcia. Podrobné informácie k
elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
19411/2012-S34
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.12.2012 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
07.01.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.01.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s., Drieňová 24, Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
nie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Náklady spojené s účasťou v súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému
obstarávateľovi.
2. V prípade skupiny dodávateľov predloží uchádzač vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý
bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny,
podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena
skupiny.
3. Verejný obstarávateľ odporúča, aby všetky strany originálu ponuky, okrem nepozmenenej tlačovej literatúry
(prospekty a pod.), boli parafované osobou, resp. osobami podpisujúcimi ponuku. Verejný obstarávateľ
odporúča, aby záujemca všetky strany ponuky očísloval a ponuku pevne zviazal.
4. Uchádzač je povinný pri elektronickej komunikácii prostredníctvom e-mailu, používať emailovú adresu, ktorú
oznámi verejnému obstarávateľovi v ponuke.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu s úspešným uchádzačom vtedy, ak jeho ponuka
prevýši pridelené finančné prostriedky (predpokladaná hodnota zákazky), ktoré mal na tento tovar vyhradené.
6. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne. Ak je žiadosť o poskytnutie súťažných
podkladov poslaná elektronicky alebo faxom, požaduje sa jej potvrdenie prostredníctvom pošty, a to do 3 dní od
doručenia žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov poslanej elektronicky alebo faxom.
7. Za záujemcu, ktorým je právnická osoba, môže byť predložená len jedna žiadosť o poskytnutie súťažných
podkladov (v písomnej forme) a to s doručením súťažných podkladov na adresu sídla právnickej osoby.
8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o
vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona c.
25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
22.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité