Oznámenie 14373 - MST

Obsah

14373 - MST
Vestník č. 228/2012 - 28.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
IČO: 00738298
Priečinok 42/VD, 937 17 Želiezovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Želiezovce
Kontaktná osoba: Ján Bajza
Telefón: +421 367711170
Fax: +421 367711148
Email: vozel@zvjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zvjs.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Verejný poriadok a bezpečnosť
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Drevotriesková doska laminátová (DTDL)
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK023
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Obstaranie drevotrieskovej dosky laminátovej (DTDL) na rok 2013
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44191300-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
23 310 m2
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 114 502,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet obstarávania bude financovaný zo štátneho rozpočtu prostredníctvom rozpočtu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky. Úhrada bude realizovaná na základe vystavenej faktúry po dodaní predmetu obstarávania bezhotovostnou platbou. Lehota splatnosti faktúr je stanovená 21 dní odo dňa doručenia.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 Zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákona) predložením dokladov podľa § 26 ods.. 2, resp. ods. 3 a 4 zákona alebo predložením potvrdenia úradu podľa § 128 zákona (originály alebo ich overené kópie).
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
V rámci predloženia ponuky sa nevyžaduje.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 2. zákona predložením certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami alebo vyhlásenia zhody ponúkaného výrobku (originál alebo overená kópia).
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
ÚVTOS-09-13/03-2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.12.2012 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
04.01.2013 14:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 28.02.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 07.01.2013 10:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
Zasadacia miestnosť riaditeľa ÚVTOS Želiezovce.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
bude uvedené v súťažných podkladoch
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Všetky požadované informácie je možné získať u uvedenej kontaktnej osoby v pracovnej dobe, ktorá je stanovená v pracovných dňoch od 7:00 hod. do 15:00 hod.. Podmienky získania súťažných podkladov a súvisiacich dokumentov: uchádzač pred uplynutím lehoty na prijímanie žiadostí o súťažné podklady t.j. do 18. 12. 2012 do 14,00 hod. vykoná registráciu v systéme elektronického verejného obstarávania (ďalej len „EVO“) na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: https://evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/public_tenders2!OpenView v zákazke „Drevotriesková doska laminátová (DTDL)“ pod registračným číslom 14.63. Následne po schválení registrácie verejným obstarávateľom, uchádzač má možnosť prihlásiť sa v systéme EVO do zadávania predmetnej zákazky a získať prístup k súťažným podkladom a iným doplňujúcim dokumentom. Ak uchádzač vykoná registráciu do systému EVO po uplynutí lehoty na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, verejný obstarávateľ neschváli takúto registráciu t.j. uchádzačovi nebude umožnený prístup k súťažným podkladom a následne k elektronickej aukcii. Jednotlivé dodávky budú realizované na základe samostatných objednávok. Verejný obstarávateľ požaduje jednotlivé dodávky realizovať do desiatich pracovných dní odo dňa doručenia objednávky. V prípade nezabezpečenia dodávok verejný obstarávateľ má právo uplatniť sankcie.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
26.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité