Oznámenie 14311 - MSS

Obsah

14311 - MSS
Vestník č. 227/2012 - 27.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Slovenský zväz ľadového hokeja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845386
Junácka 6, 832 80 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Radoslav Hija
Telefón: +421 254653904
Fax: +421 254654044
Email: tender@p-m.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.szlh.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , 811 04 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Radoslav Hija
Telefón: +421 254653904
Fax: +421 254654044
Email: tender@p-m.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , 811 04 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Radoslav Hija
Telefón: +421 254653904
Fax: +421 254654044
Email: tender@p-m.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , 811 04 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Radoslav Hija
Telefón: +421 254653904
Fax: +421 254654044
Email: tender@p-m.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Občianske združenie
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Šport
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zabezpečenie leteckej prepravy a súvisiacich služieb pre SZĽH
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 3
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Slovenský zväz ľadového hokeja Trnavská cesta 27/B, 831 04 Bratislava
Kód NUTS SK010
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 800 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky sú služby pravidelnej leteckej dopravy, zabezpečovanie leteniek a služieb súvisiacich s leteckou prepravou osôb pri zahraničných cestách na základe aktuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa.
Ide o zabezpečovanie leteniek v dohodnutej kvalite, rozsahu a cene podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, ich doručovanie v termínoch a na miesta určené verejným obstarávateľom.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60410000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60420000-8, 60423000-9, 63000000-9
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Hodnota 800 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 33 000,- EUR (slovom: tridsať tri tisíc eur). Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude uhradený na základe predloženej faktúry bezhotovostným prevodom z účtu verejného obstarávateľa na účet dodávateľa. Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi dodávateľom.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona predložením:
III.2.1.1 výpisu z registra trestov, nie staršieho ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, a že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
III.2.1.2 potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že voči uchádzačovi nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácií, ani nebolo proti uchádzačovi zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
III.2.1.3 potvrdenia Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne/zdravotných poisťovní nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
III.2.1.4 potvrdenia miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
III.2.1.5 dokladu o oprávnení poskytovať služby.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie predložením:
III.2.2.1 § 27 ods. 1 písm. a) zákona - Vyjadrenia banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky za posledné tri roky predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia týchto dokumentov - nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Banková informácia musí obsahovať stanovisko o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
Odôvodnenie primeranosti: Stanovenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ sleduje schopnosť uchádzača zabezpečiť si finančné toky pre plnenie zmluvy
III.2.2.2 § 27 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate a prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade, ak záujemca je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz ziskov a strát a ak záujemca je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz príjmov a výdavkov, za posledné tri hospodárske roky za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti. Vyžadovaný obrat musí byť minimálne 1 800 000,00 EUR spolu za požadované roky. Odôvodnenie primeranosti: verejný obstarávateľ stanovením výšky obratu sleduje, aby bola zákazka udelená dodávateľovi s primeraným finančným pozadím, schopným zabezpečiť potrebné finančné toky pre realizáciu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní:
III.2.3.1 § 28 ods.1 písm. a) - zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúce tri roky, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak bol/a odberateľom: verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, dôkaz o plnení potvrdí uchádzač vyhlásením o ich dodaní.
Minimálna požadovaná úroveň:
- uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb, ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie v minimálnej výške 600 000,- EUR bez DPH,
- minimálne 15 zákaziek za sledované obdobie na prepravu skupín s nadrozmernou batožinou s hmotnosťou min. 600 kg, ktorá musí byť prepravovaná v tom istom lietadle ako celá skupina
- minimálne 20 zákaziek na prepravu skupín nad 25 osôb,
- minimálne 3 zákazky na uskutočnenie charterového letu pre skupinu cestujúcich.
Odôvodnenie použitia podmienky účasti: Požadovaný zoznam poskytnutých služieb má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
III.2.3.2 § 28 ods. 1 písm. g) - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služieb. Uchádzač v rámci splnenia podmienok účasti preukáže, že osoby zodpovedné za poskytnutie služby majú potrebné vzdelanie, odbornú kvalifikáciu a odbornú prax na poskytnutie služby, ktoré sú predmetom zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam osôb, ktoré budú zodpovedné za rezerváciu a vystavovanie leteniek v medzinárodnom rezervačnom systéme (napr. Amadeus, Galileo, resp. ich ekvivalent). Zoznam musí obsahovať: mená a priezviská minimálne 2 zodpovedných osôb, dosiahnutý stupeň ich vzdelania,dĺžka ich odbornej praxe v predmete poskytovania služby. Zoznam musí byť podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
Uchádzač zároveň predloží za osoby uvedené v zozname potvrdenie na vykonávanie prác v medzinárodnom rezervačnom systéme (napr. certifikát, iný doklad).
Odôvodnenie primeranosti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov majú preukázať schopnosť uchádzača poskytovať jednotlivé čiastkové odborné služby (činnosti), ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou predmetu zákazky a zabezpečiť ich kvalitu na požadovanej profesionálnej úrovni.
III.2.3.3 § 28 ods. 1 písm. j) - údaje o strojovom a technickom vybavení. Uchádzač predloží vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré bude mať k dispozícii na poskytnutie služby. Vo vyhlásení uvedie názvy medzinárodných rezervačných systémov ku ktorým má prístup a predloží potvrdenie od prevádzkovateľa medzinárodného rezervačného systému (napr.: Amadeus, Galileo) o povolení uchádzača na vstup do medzinárodného rezervačného systému a povolení vystavovať letenky a doklad preukazujúci minimálne trojročné členstvo (vzťahujúce sa ku dňu predloženia ponuky) v medzinárodnom združení, na základe ktorého je oprávnený vystavovať cestovné doklady (IATA - International Air Transport Association). Odôvodnenie primeranosti: verejný obstarávateľ chce získať informácie, či uchádzač má alebo si vie zabezpečiť primerané strojné a technické vybavenie potrebné na poskytnutie služieb.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Súčet konečných cien spiatočných leteniek pre jednu osobu v eur s DPH - 40
2. Súčet cien za prepravu 1 kg nadváhy pri spiatočnom lete v eur s DPH - 40
3. Poplatok za vystavenie letenky v eur s DPH - 10
4. Poplatok za storno vystavenej letenky v eur s DPH - 10
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PM-SZLH-002
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 226-372086
z: 23.11.2012
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.12.2012 15:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 11.01.2013 11:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.01.2013 14:00
Miesto: Slovenský zväz ľadového hokeja, Trnavská cesta 27/B, 831 04 Bratislava
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Slovenský zväz ľadového hokeja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845386
Trnavská cesta 27/B , 831 04 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité