Oznámenie 14429 - MSS

Obsah

14429 - MSS
Vestník č. 229/2012 - 29.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Slovenská správa ciest
IČO: 00003328
Miletičova 19, 826 19 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slovenská správa ciest Investičná výstavba a správa ciest Banská Bystrica, Skuteckého 32, 974 23 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Andrea Riečanová, Ing. Hana Hasprová
Telefón: +421 484343241 / 484343210
Fax: +421 484143424
Email: andrea.riecanova@ssc.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ssc.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ssc.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Štátna rozpočtová organizácia
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Investičná výstavba, správa a údržba ciest I. triedy
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
I/75 Lučenec - preložka (majetkovoprávna príprava pre stavebné povolenie)
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
21
Hlavné miesto poskytovania služieb: Slovenská správa ciest Investičná výstavba a správa ciest Banská Bystrica, Skuteckého 32, 974 23 Banská Bystrica
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK032
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je majetkovoprávna príprava stavby k stavebnému povoleniu a následne zápis novovzniknutých parciel na LV v prospech SR – Slovenská správa ciest.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79100000-5
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 70 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo štátneho rozpočtu. Preddavok poskytnutý nebude.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Verejný obstarávateľ požaduje od skupiny dodavateľov pred uzavretím zmluvy z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie takých právnych vzťahov, ktorými budú členovia skupiny zaviazaní na plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, požadovaných v bodoch 1.1 až 1.6: 1.1 nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny; 1.2 nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním; 1.3 nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. 1.4 nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia; 1.5 nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia; 1.6 je oprávnený poskytovať službu; 1.7 nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať; Uchádzač preukazuje splnenie podmienok uvedených v bodoch 1.1 až 1.6 nasledovne: 1.8 podľa bodu 1.1 a 1.2: výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky; 1.9 podľa bodu 1.3: potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky; 1.10 podľa bodu 1.4: potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky; 1.11 podľa bodu 1.5: potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky; 1.12 podľa bodu 1.6: dokladom o oprávnení poskytovať požadovanú službu. 1.13 Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže nahradiť doklady uvedené v bode 1.8 až 1.12 platným potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie o zápise uchádzača do zoznamu podnikateľov v zmysle § 128 ods. 1 zákona. 1.14 Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.8 až 1.12 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením vyhotoveným podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.1.15 Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. 1.16 Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1.7 plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. 1.17 Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie: a) Právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu, b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba, c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo d) iný právoplatný rozsudok súdu. 1.18 Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1.7 spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu. 1.19 Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač vo svojej ponuke predloží nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 zákona. 2.1. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky (ďalej len „banka“) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky. Vyjadrenie banky musí byť predložené ako originál alebo jeho úradne osvedčená kópia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk; Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. 2.2 Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného alebo ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. 2.3 Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Je uvedená v texte podmienok účasti na preukázanie ekonomického a finančného postavenia.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač vo svojej ponuke predloží nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 zákona. 3.1. podľa § 28 ods. 1 písm. a): zoznam poskytnutých služieb (t.j. ukončených zmlúv) s rovnakým alebo obdobným predmetom, ako je predmet zákazky v tejto verejnej súťaži (majetkovoprávna príprava stavieb alebo majetkovoprávne vysporiadanie stavieb), za obdobie posledných 3 rokov (2009, 2010, 2011), a to v tabuľke „Zoznam zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky“ prílohy č. 1 tejto časti súťažných podkladov. Ku každej poskytovanej službe je uchádzač povinný doložiť potvrdenie odberateľa (referencie), pričom použije verejným obstarávateľom vypracovaný „Formulár A“, resp. použije vlastné tlačivo s tým, že potvrdenie odberateľa bude obsahovať všetky údaje požadované verejným obstarávateľom. Požaduje sa, aby uchádzač v rámci zoznamu uvedeného v tomto bode preukázal skutočnosť, že: • úspešne ukončil poskytovanie služieb min. 2 zmlúv, týkajúcich sa majetkovoprávnej prípravy stavieb alebo majetkovoprávneho vysporiadania stavieb s hodnotou minimálne 70 000,- eur bez DPH za každú zmluvu za posledné 3 roky (2009, 2010, 2011). Ak je cena v zmluvách, za ktoré sa služba poskytovala určená v inej mene ako EUR (€), prepočet tejto meny na EUR je potrebné uskutočniť v kurze vyhlásenom ECB (Európska centrálna banka) 28 kalendárnych dní predo dňom určeným na predkladanie ponúk. Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, pre ktorú bude uchádzač poskytovať službu je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s poskytovaním služby. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky. 3.2 podľa § 28 ods. 1 písm. g): údajmi o vzdelaní a o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby. Uchádzač uvedie menovité zloženie pracovnej skupiny (jeho zloženie verejný obstarávateľ nepredpisuje), ktorá bude plnenie zmluvy zabezpečovať. Určí hlavného koordinátora a osoby zodpovedné za plnenie jednotlivých častí, uvedie odborné zameranie, vzťah k uchádzačovi (zamestnanec/subdodávateľ), doloží ich pracovné životopisy, osvedčené kópie o najvyššom ukončenom vzdelaní a potvrdenie o praxi (čestné vyhlásenie). Hlavným koordinátorom bude právnik, u ktorého sa požaduje min. 5 rokov praxe v oblasti nakladania s nehnuteľnosťami. Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na špecifickosť predmetnej služby je potrebné, aby mal uchádzač požadované vzdelanie a prax. Údaje o vzdelaní a odbornej praxi majú preukázať schopnosť uchádzača poskytovať jednotlivé dielčie odborné služby (činnosti), ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou predmetu zákazky a zabezpečiť ich kvalitu na požadovanej profesionálnej úrovni. 3.3 podľa § 28 ods. 1 písm. i): údaje o priemernom ročnom počte svojich zamestnancov a počte riadiacich zamestnancov za roky 2009, 2010 a 2011, a to na samostatnom liste, podpísanom uchádzačom. Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na špecifickosť predmetnej služby chce verejný obstarávateľ získať informácie o organizačnej štruktúre uchádzača. 3.4 podľa § 28 ods. 1 písm. k): % podiel z poskytovanej služby, ktorý má uchádzač v úmysle zadať tretím osobám. Uchádzač uvedie % podiel z poskytovanej služby, ktorý má uchádzač v úmysle zadať tretím osobám a obchodné mená alebo názvy a sídla alebo miesta podnikania príslušných subdodávateľov. Súčasne uchádzač doloží zmluvu o budúcej zmluve, resp. dohodu o zmluvnej viazanosti, ktorú má uzavretú s konkrétnym podzhotoviteľom na plnenie predmetnej časti zmluvy. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať poskytovanie časti služby subdodávateľom, žiadame, aby túto skutočnosť vyslovene uviedol vo svojej ponuke; Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na špecifickosť predmetnej služby chce verejný obstarávateľ získať informácie o schopnosti uchádzača riadne plniť predmet zákazky, aj pri zabezpečení plnenia predmetu zákazky tretími osobami. 3.5 Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. 3.6 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Je uvedená v texte podmienok účasti na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
763/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.12.2012 13:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
11.01.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.07.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.01.2013 10:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
Slovenská správa ciest, IVSC Banská Bystrica, Skuteckého 32 Banská Bystrica, III. poschodie - č. dverí 306
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote určenej na predkladanie ponúk, pred otváraním ponúk preukáže, že je zástupcom uchádzača, ktorý predložil ponuku. Preukazovať túto skutočnosť môže napr. preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať, resp. splnomocnením na zastupovanie ak nie je členom štatutárneho orgánu uchádzača.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí byť v písomnej podobe, v slovenskom jazyku, podpísaná oprávneným zástupcom záujemcu. V prípade zaslania žiadosti elektronicky alebo faxom, originál podpísanej žiadosti musí byť doručený na adresu verejného obstarávateľa: Slovenská správa ciest IVSC Banská Bystrica, Skuteckého 32 Banská Bystrica osobne alebo poštou najneskôr v termíne uvedenom v bode IV.3.3 tohto oznámenia. Spôsob prevzatia súťažných podkladov: osobne v pracovných dňoch v čase od 9.00 hod. do 13.00 hod. miestneho času na vyššie uvedenej adrese verejného obstarávateľa alebo budú zaslané poštou. Spôsob prevzatia SP uvedie záujemca vo svojej žiadosti. V žiadosti uvedie aj kontaktnú osobu a e-mailovú adresu pre prípadnú potrebu ďalšieho kontaktu so záujemcom. Žiadosť o vysvetlenie musí záujemca/ uchádzač doručiť kontaktnej osobe na kontaktné miesto písomne najneskôr do 03.01.2013 do 13.00 hod. Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ oznámi vysvetlenia všetkým známym záujemcom/ uchádzačom bezodkladne, najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o ne požiadali v lehote určenej vyššie. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny bez DPH uvádzané v ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
27.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité