Oznámenie 14527 - MST

Obsah

14527 - MST
Vestník č. 231/2012 - 03.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Trnavský samosprávny kraj
IČO: 37836901
Starohájska 10, 917 01 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Trnavský samosprávny kraj, Starohájska 10, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Ing. Michaela Minárová, Mgr. Peter Hulín
Telefón: +421 335559521
Fax: +421 335933336
Email: minarova.michaela@trnava-vuc.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.trnava-vuc.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. c)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Dodanie a montáž nábytku pre DSS Zavar
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Domov sociálnch služieb "Humánum", Hlavná 1, 919 26 Zavar
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK021
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie nábytku pre Domov sociálnych služieb "Humánum", Zavar, vrátane rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a montáže nábytku z prepravnej úpravy do užívateľskej. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkaldoch.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39100000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39150000-8, 39151000-5, 45421153-1
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 165 606,5900 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 1
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 9 000 eur. Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo - zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od jej doručenia kupujúcemu.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií: 1. § 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace 2. § 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace 3. § 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace 4. § 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace 5. § 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace 6. § 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zmluvy/zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. Požadované finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní č.25/2006 Z.z. uchádzač preukáže predložením nasledovných dokumentov: 1. podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona splnenie tejto podmienky preukazuje uchádzač pozitívnym vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti plniť finančné záväzky. V predmetnom vyjadrení banka, resp. pobočka zahraničnej banky potvrdí, že: - uchádzač nie je v nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár, - bežný účet uchádzača nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky. Potvrdenie banky/bánk predloží uchádzač ako originál, alebo úradne osvedčenú kópiu, ktorá nesmie byť staršia ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba ich zahrnutia do podmienok účasti: Na preukázanie solventnosti a schopnosti uchádzača prefinancovať realizáciu zákazky vlastnými prostriedkami alebo poskytnutým úverom svojej banky, nakoľko zálohové platby a platba vopred sa nebude umožňovať. Preukázanie skutočnosti, že uchádzač má v tomto období dostatočné finančné a ekonomické postavenie, či je spoľahlivý a finančne spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. 2. podľa § 27 ods.1 písm. d) zákona verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky (2009, 2010 a 2011), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti minimálne vo výške 360 000 EUR spolu za uvedené hospodárske roky 2009, 2010 a 2011 (resp. ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu tejto meny platného v Európskej centrálnej banke k 01.01.2012). Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienky preukázať predložením: - čestného vyhlásenia v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii, podpísaného osobou oprávnenou konať v mene uchádzača - dôkazného prostriedku: výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch a to fotokópie potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom, v ktorých verejný obstarávateľ odporúča zvýrazňovačom vyznačiť riadky z ktorých sa skladá celková čiastka obratu uchádzača za príslušný rok. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Preukázanie skutočnosti, že uchádzač je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť zmluvu ktorá bude výsledkom procesu verejného obstarávania a to vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu. Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže: 1. podľa § 28 ods. 1 písm. 1b) Zoznam úspešne zrealizovaných zmlúv – zoznam dodávok tovaru, rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti s požadovaným predmetom zákazky, uskutočnených za predchadzajúce 3 roky (2007-2011) nad 150.000,00 € bez DPH resp. ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu tejto meny platného v Európskej centrálnej banke k 01.01.2012 s uvedením ich cien, miest, lehôt uskutočnenia prác a odberateľov (tzv. referencie). Dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený verejným obstarávateľom, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Ak odberateľom bola fyzická, alebo právnická osoba (nie verejný obstarávateľ), dôkaz o plnení bude potvrdený odberateľom (ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení). Požaduje sa aspoň 3 referencií za predchádzajúcich 3 rokov. Predložené potvrdenia (doklady) musia jednoznačne obsahovať meno, adresu a IČO zmluvného odberateľa, predmet plnenia, zmluvnú cenu a meno kontaktnej osoby zmluvného odberateľa s uvedením jej telefónneho čísla, potvrdenie príslušného zmluvného odberateľa. Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba ich zahrnutia do podmienok účasti: Za účelom preukázania spôsobilosti a schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazku s požadovaným objemom je žiadúce preukazať skutočnosť, že uchádzač má dostatočné kapacitné možnosti uskutočnovať stavebné práce požadovaného rozsahu a že verejný obstarávateľ nie je a nemôže byť jeho jediným odberateľom. Preukazaním referencií má verejný obstarávateľ si možnosť overiť kvalitu jeho zrealizovaných stavebných prác. 2. podľa § 28 ods.1 písm. l) bod 1. verejný obstarávateľ požaduje predloženie vzoriek, opisov alebo fotografií – napr. technických alebo katalógových listov ponúkaných tovarov alebo iné dokumenty, z ktorých je možné zistiť, že technické parametre požadované verejným obstarávateľom budú splnené. Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba ich zahrnutia do podmienok účasti: Na základe uvedenej podmienky je možné z požadovaných dokumentov overiť, že technické parametre požadované verejným obstarávateľom budú splnené. 3. podľa § 29 Originál alebo úradne osvedčená kópia certifikátu o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky certifikátom ISO 9001. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba ich zahrnutia do podmienok účasti: Preukázanie skutočnosti, že uchádzač splňuje normy zabazpečenia kvality a je spôsobilý zrealizovať predmet zákazky v požadovanej kvalite. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Nové poradie uchádzačov sa v elektronickej aukcii zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. V súlade so zákonom, elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Predmet elektronickej aukcie je rovnaký ako predmet zákazky, podrobne špecifikovaný v súťažných podkladoch v časti B.2 Opis predmetu. Pre účely automatického zostavenia poradia ponúk budú ceny jednotlivých položiek automaticky sčítané do celkovej ceny. Jediným kritériom pre vyhodnotenie ponúk a východiskom elektronickej aukcie je cena za celý predmet zákazky (vyjadrená v eurách vrátane DPH). V priebehu elektronickej aukcie budú uchádzačom oznamované dostatočné informácie, ktoré im umožnia zistiť v každom okamihu ich relatívne umiestnenie, a to aktuálna najnižšia celková cena za celý predmet zákazky a aktuálna celková cena za celý predmet zákazky uvedeného uchádzača. Oznamované budú aj údaje o začiatku a ukončovaní elektronickej aukcie a údaje o okamžitom čase, ktorý zostáva do skončenia e-aukcie. Kontaktnou osobou a administrátorom elektronickej aukcie je Ing. Michaela Minárová, kontaktná e-mailová adresa je minarova.michaela@trnava-vuc.sk. Otváranie ponúk bude neverejné bez účasti uchádzačov. Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk budú do elektronickej aukcie pozvaní uchádzači, ktorých ponuky neboli vylúčené. Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk verejný obstarávateľ zadá do aukčného prostredia vstupné ceny uchádzačov, tak ako boli uvedené v ich úvodných ponukách. Uchádzači sa budú elektronickej aukcie zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Na túto e-mailovú adresu im bude elektronickými prostriedkami poslaná výzva na účasť v elektronickej aukcii. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii budú uvedené najmä informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia uchádzača k používanému elektronickému zariadeniu. Súčasťou výzvy na účasť je priložený „pdf“ dokument, ktorý obsahuje prihlasovacie meno a heslo a odkaz na internetovú adresu elektronickej aukcie. Kliknutím na túto internetovú adresu sa otvorí prihlasovacie okno do elektronickej aukcie. Ak sa uchádzač prihlási do elektronickej aukcie pred jej začiatkom, zobrazí sa len obrazovka s odpočítavaním času, ktorý zostáva do začiatku elektronickej aukcie. Súčasťou výzvy na účasť v elektronickej aukcii sú aj údaje o predlžovaní elektronickej aukcie, a tiež upozornenie na pravidlá elektronickej aukcie a na podmienky technického pripojenia Pokyny a pravidlá pre použitie aukcie, ktorými sa riadi priebeh elektronickej aukcie sú uložené na adrese: http://www.aukciaas.sk/priebeh.html#title Je potrebné, aby si zúčastnení uchádzači podrobne preštudovali pravidlá elektronickej aukcie, prípadne sa oboznámili s priebehom aukcie aj prostredníctvom inštruktážneho videa umiestneného na uvedenej adrese. V priebehu konania elektronickej aukcie bude umožnené všetkým zúčastneným uchádzačom svoje zadané ceny upravovať v stanovených položkách smerom dole v ľubovoľnom počte krokov. Príslušné informácie týkajúce sa použitého zariadenia, podmienky a špecifikácia technického pripojenia sú uvedené v pokynoch a pravidlách pre použitie aukcie a tiež samostatne na adrese http://www.aukciaas.sk/podmienky.html#title. Zúčastneným uchádzačom odporúčame skontrolovať pred začiatkom aukcie, či ich použité technické zariadenia a pripojenia spĺňajú požadované technické podmienky. Ďalšie upozornenia pre použitie elektronickej aukcie: V prípade nemožnosti konania aukcie z dôvodu vyššej moci, ako napr. dokázateľného plošného výpadku siete internet, alebo inej nepredpokladateľnej objektívnej príčiny si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo po pôvodne plánovanej aukcii túto zopakovať pri rovnakom nastavení a v zmysle rovnakých pravidiel. O dôvodoch takéhoto ukončenia aukcie bude okamžite administrátor informovať všetkých uchádzačov.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 14.12.2012
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
21.01.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 21.01.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Trnavský samosprávny kraj, Starohájska 10, 917 01 Trnava.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je neverejné. Otváranie ponúk sa uskutoční za prítomnosti členov komisie na vyhodnotenie ponúk bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Zákazka sa týka projektu Rekonštrukcia a modernizácia DSS Zavar, Regionálny operačný program 2007-2013, Opatrenie 2.1 Infraštruktúra sociálnych služieb, sociálnoprávnej ochrany a sociálnej kurately.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
28.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité