Oznámenie 14538 - MSS

Obsah

14538 - MSS
Vestník č. 231/2012 - 03.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Centrum výskumu rastlinnej výroby Piešťany
IČO: 42157005
Bratislavská cesta 122, 921 68 Piešťany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slovenské centrum obstarávania, Hurbanovo námestie 46, 972 01 Bojnice
Kontaktná osoba: Sylvia Gendiarová
Mobil: +421 914322931
Telefón: +421 914322931
Fax: +421 465422966
Email: gendiarova@i-sco.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.cvrv.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): štátna príspevková organizácia
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): výskum, vývoj
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných lístkov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Miestom dodania predmetu zákazky sú sídla odberateľov verejných obstarávateľov podľa jednotlivých častí zákazky v rámci Slovenskej republiky.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK0
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
Hodnota: 12
Hodnota 142 711,0000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zabezpečenie služieb hromadného stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa/verejných obstarávateľov formou zabezpečenia reštauračných služieb, bufetových služieb a pod. na základe akceptovania stravných lístkov uchádzača v rôznych nominálnych hodnotách
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55300000-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 5
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný počet dodaných stravných lístkov v rôznych nominálnych hodnotách cca 46 448 ks
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 142 711,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Zabezpečenie stravovania zamestnancov Centra výskumu rastlinnej výroby Piešťany
1) STRUČNÝ OPIS
Zabezpečenie služieb hromadného stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa/verejných obstarávateľov formou zabezpečenia reštauračných služieb, bufetových služieb a pod. na základe akceptovania stravných lístkov uchádzača v rôznych nominálnych hodnotách
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55300000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný počet dodaných stravných lístkov cca 26 124 ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 78 372,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Zabezpečenie stravovania zamestnancov Mesta Dudince
1) STRUČNÝ OPIS
Zabezpečenie služieb hromadného stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa/verejných obstarávateľov formou zabezpečenia reštauračných služieb, bufetových služieb a pod. na základe akceptovania stravných lístkov uchádzača v rôznych nominálnych hodnotách
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55300000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný počet dodaných stravných lístkov cca 2784 ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 9 744,0000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Zabezpečenie stravovania zamestnancov Mestská časť Košice - Sever
1) STRUČNÝ OPIS
Zabezpečenie služieb hromadného stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa/verejných obstarávateľov formou zabezpečenia reštauračných služieb, bufetových služieb a pod. na základe akceptovania stravných lístkov uchádzača v rôznych nominálnych hodnotách
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55300000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný počet dodaných stravných lístkov cca 4900 ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 14 875,0000 EUR
Časť: 4
NÁZOV
Zabezpečenie stravovania zamestnancov Strednej odbornej školy Majstra Pavla v Levoči
1) STRUČNÝ OPIS
Zabezpečenie služieb hromadného stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa/verejných obstarávateľov formou zabezpečenia reštauračných služieb, bufetových služieb a pod. na základe akceptovania stravných lístkov uchádzača v rôznych nominálnych hodnotách
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55300000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný počet dodaných stravných lístkov cca 640 ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 1 920,0000 EUR
Časť: 5
NÁZOV
Zabezpečenie stravovania zamestnancov Mesta Spišské Podhradie
1) STRUČNÝ OPIS
Zabezpečenie služieb hromadného stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa/verejných obstarávateľov formou zabezpečenia reštauračných služieb, bufetových služieb a pod. na základe akceptovania stravných lístkov uchádzača v rôznych nominálnych hodnotách
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55300000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný počet dodaných stravných lístkov cca 12000 ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 37 800,0000 EUR
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Požaduje sa zábezpeka vo výške 5000,00 EUR. Podrobné informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov jednotlivých verejných obstarávateľov formou bezhotovostného platobného styku.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade, ak bude ponuka skupiny uchádzačov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť právny subjekt. Z dokumentácie preukazujúcej vznik právneho subjektu musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia subjektu ručia za záväzky subjektu spoločne a nerozdielne.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií :
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia :
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,, b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii, ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku, d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu,
g) nebol mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
2. Uchádzač alebo záujemca preukazuje nasledovnými dokladmi splnenie podmienok účasti podľa bodu 1 písm. a) a b) - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, písm. c) - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, písm. d) - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne – vo vzťahu k zdravotnému poisteniu zamestnancov, nie starším ako tri mesiace,
písm. e) - potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
písm. f) - dokladom o oprávnení dodávať tovar vo vzťahu k predmetu obstarania
3. Uvedené doklady je možné nahradiť potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov v zmysle § 128 a § 133 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov. Doklad musí byť platný a predložený v origináli alebo v notársky overenej kópii. 4. Ak doklady na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predkladá skupina uchádzačov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia musí doložiť každý člen skupiny. 5. Ak uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nedokáže doložiť doklady požadované v tejto časti, lebo ich krajina jeho sídla nevydáva a krajina jeho sídla nevydáva ani rovnocenné doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 6. Uchádzač so sídlom v členskom štáte inom ako Slovenská republika, môže nahradiť čestné vyhlásenie podľa predchádzajúceho odseku vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača, ak právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač finančné a ekonomické postavenie preukáže podľa § 27ods.1 písm. a) zákona. č. 25/2006 Z. z. a) Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách) o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky, t.j. že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nebol ani nie je predmetom exekúcie.
Vyjadrenie banky (bánk) musí byť predložené v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej kópii tohto dokumentu a nesmie byť vydané skôr ako tri mesiace pred lehotou určenou na predkladanie ponúk. b) Čestným vyhlásením uchádzača, že nemá účty v iných bankách ako v tých, z ktorých predložil vyhlásenie podpísané uchádzačom alebo osobou, oprávnenou konať v mene uchádzača.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia, za všetkých členov skupiny spoločne.
Zdôvodnenie: Splnením tejto podmienky uchádzač preukáže, že je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť predmetnú zmluvu vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Splnenie týchto podmienok preukazuje uchádzač podľa: 1. § 28 ods. 1, písm. a) predložením zoznamu dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, Uchádzač pre splnenie tejto podmienky musí predložiť zoznam zmluvných odberateľov poskytnutých služieb – hromadné stravovanie formou stravných lístkov, ktorý bude obsahovať minimálne - obchodné meno a adresu jeho sídla spolu s uvedením ceny za dodávku, objemu dodávky, termínu plnenia dodávky a kontaktu na odberateľa. Každá referencia musí byť potvrdená odberateľom v zmysle vyššie uvedenej legislatívnej požiadavky. Minimálna úroveň: Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb, ktorých finančný objem bol spolu za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) v minimálnej výške 200.000,- EUR. Zdôvodnenie: Splnením tejto podmienky uchádzač preukáže, že má praktickú skúsenosť s plnením rovnakej alebo obdobnej zákazky. Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie originálnych dokladov, ak nie je uvedené inak.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Navrhovaná cena stravného lístku vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravného lístku - 1
2. Lehota dodania stravných lístkov určená v hodinách - 2
3. Lehota vybavenia reklamácie stravných lístkov určená v hodinách - 3
4. Výška sankcie za omeškanie dodania stravných lístkov - 4
5. Výška sankcie za omeškanie vybavenia reklamácie alebo nedostatočného vybavenia reklamácie - 5
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 43 zákona c. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. Podrobné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
03112012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 17.12.2012
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
02.01.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 28.02.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 02.01.2013 13:30
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Vzhľadom na použitie elektronickej aukcie je otváranie obálok neverejné. Na otváraní obálok sa zúčastní len komisia na otváranie a vyhodnocovanie ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Žiadosť o súťažné podklady posiela záujemca písomne poštou na adresu Slovenské centrum obstarávania, Hurbanovo námestie 46, 972 01 Bojnice. V prípade zaslania žiadosti elektronicky, verejný obstarávateľ vyžaduje dodatočné potvrdenie zaslaním tejto žiadosti poštovou zásielkou na vyššie uvedenú adresu. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne alebo zaslané poštovou zásielkou. V žiadosti o súťažné podklady záujemca uvedie svoje obchodné meno, sídlo, adresu pre poštový styk; meno, číslo telefónu, e-mailovú adresu kontaktnej osoby.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
29.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité