Oznámenie 14608 - MSS

Obsah

14608 - MSS
Vestník č. 232/2012 - 04.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Bardejov
IČO: 00321842
Radničné námestie 16, 085 80 Bardejov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad Bardejov, Radničné námestie 16, 085 01 Bardejov
Kontaktná osoba: Ing. Mikuláš Serečun
Mobil: +421 905935789
Telefón: +421 544723035 / 544722641
Fax: +421 544722476
Email: web@bardejov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.bardejov.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.bardejov.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
ZLEPŠENIE KVALITY OVZDUŠIE A NA ÚZEMÍ KÚPEĽNÉHO A HISTORICKÉHO MESTA BARDEJOV – havarijné poistenie špecBardejiálnych automobilov vrátane príslušenstva
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
6
Hlavné miesto poskytovania služieb: Bardejov
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je predloženie cenovej ponuky na poskytnutie služby - havarijného poistenie špeciálnych automobilov vrátane príslušenstva pre akciu „ZLEPŠENIE KVALITY OVZDUŠIA NA ÚZEMÍ KÚPEĽNÉHO A HISTORICKÉHO MESTA BARDEJOV “ s nasledovným rozsahom poistného: - Lom strojov vrátane vniknutia cudzieho predmetu,
- Havarijné poistenie vrátane živelného rizika, odcudzenia a vandalizmu
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66514110-0
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je predloženie cenovej ponuky na poskytnutie služby - havarijného poistenie špeciálnych automobilov vrátane príslušenstva pre akciu „ZLEPŠENIE KVALITY OVZDUŠIA NA ÚZEMÍ KÚPEĽNÉHO A HISTORICKÉHO MESTA BARDEJOV “ s nasledovným rozsahom poistného:
- Lom strojov vrátane vniknutia cudzieho predmetu,
- Havarijné poistenie vrátane živelného rizika, odcudzenia a vandalizmu
Celkový počet strojov : A.1Veľké čistiace zametacie vozidlo Špeciálny nákladný automobil ma zametanie pozemných komunikácií .......................... 1ks
A.2Veľké čistiace umývacie vozidlo
Špeciálny nákladný automobil na umývanie a kropenie pozemných komunikácií ...........1ks
B.1Stredné čistiace umývacie vozidlo
Špeciálny nákladný automobil na čistenie pozemných komunikácií................................ 1ks
B.2Stredné čistiace zametacie vozidlo
Špeciály nákladný automobil na čistenie pozemných komunikácií .................................. 1ks
C.1Malé čistiace zametacie vozidlo
Špeciálne vozidlo na čistenie pozemných komunikácií ................................................... 2 ks
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 69 585,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v intervale
Začatie
01.01.2013
Ukončenie
31.12.2016
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Neuplatňujú sa
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Poistník je povinný uhradiť poistné jednorázovo do 30 dní od doručenia výzvy od poistiteľa na úhradu poistného. Uvedená výzva bude poistníkovi zaslaná bezodkladne po nadobudnutí účinnosti poistnej zmluvy. Poistiteľ nemá nárok na preddavok na poistné. Úhrada poistného bude formou bezhotovostného platobného styku, bez zálohovej platby. Poistné sa považuje za uhradené dňom doručenia bezvýhradného pokynu poistníka jeho peňažnému ústavu na odpísanie finančnej čiastky vo výške poistného z jeho účtu v prospech účtu poistiteľa.
Forma platenia poistného je bezhotovostný platobný styk - príkaz na úhradu bez poskytnutia preddavku Spôsob platenia poistného : príkazom na úhradu, Splatnosť splátky poistného : 1/4 ročne vždy k 01.2., 01.4., 01.7., 01.10 príslušného roku
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade skupiny dodávateľov je potrebné za účelom uľahčenia komunikácie s verejným obstarávateľom, aby jej účastníci splnomocnili jedného z nich, ktorý má právnu subjektivitu a spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov týkajúcich sa ponuky, ktorú táto skupina dodávateľov predloží do verejnej súťaže, a účasti tejto skupiny dodávateľov vo verejnej súťaži.
Verejný obstarávateľ vyžaduje od skupiny dodávateľov uzatvorenie spolupoistnej zmluvy s určením hlavného poistiteľa a vedľajších spolupoistiteľov, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uchádzačov podľa splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia, odbornej alebo technickej spôsobilosti uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania bude založené na posúdení splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených v § 26 ods. 1 zákona a požadovaných podmienok účasti vo verejnej súťaži, týkajúcich sa finančného alebo ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilostiuchádzača, uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania v časti podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia, odbornej alebo technickej spôsobilosti. Osobitné postavenie.
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3, 4 zákona o verejnom obstarávaní. Doklad je možno nahradiť potvrdením úradu pre verejné obstarávanie v súlade s § 128 ods. 1 cit. zákona. Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo ako overené fotokópie jednotlivých dokladov.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Ekonomické a finančné postavenie :
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 27 ods. 1, písm. d) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Doklady v zmysle § 27 ods. 1, písm. d) prehľad o celkovom obrate alebo prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky /2009 ,2010, 2011/ za ktoré sú dostupné závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Technická alebo odborná spôsobilosť : Dokladom o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača poskytovať požadovanú službu.
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 28, ods. 1, písm. a) zák. č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Doklady v zmysle § 28 ods. 1, písm. a) - zoznam dodávok poskytnutých služieb podobného charakteru za predchádzajúce tri roky / 2009 až 2011/, minimálne troch zmlúv za každý jeden rok s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk vyzve verejný obstarávateľ všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky na účasť v procese elektronickej aukcie. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii verejný obstarávateľ uvedie podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie v zmysle § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
06047/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.12.2012 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
31.12.2012 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.01.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 02.01.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Mestský úrad Bardejov, Radničné námestie 16, 085 01 Bardejov,
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk bude neverejné a podľa § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní sa § 41 zákona o verejnom obstarávaní nepoužije
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
30.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité