Oznámenie 14542 - MSS

Obsah

14542 - MSS
Vestník č. 231/2012 - 03.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Národná transfúzna služba SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30853915
Limbová 3, 833 14 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PRO - TENDER s.r.o., Smetanova 9, 040 01 Košice
Kontaktná osoba: Ing. Jarmila Cecková
Telefón: +421 552861256
Fax: +421 552861257
Email: protender@protender.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.ntssr.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PRO - TENDER s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36591084
Smetanova 9 , 040 01 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): viď poštová adresa
Kontaktná osoba: Ing. Jarmila Cecková
Telefón: +421 918555660
Fax: +421 552861257
Email: jarmila.ceckova@protender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.protender.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
PRO - TENDER s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36591084
Smetanova 9 , 040 01 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): viď bod VI.3 Doplňujúce informácie
Kontaktná osoba: Ing. Petra Kenderová
Telefón: +421 907877688
Fax: +421 552861257
Email: petra.kenderova@protender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.protender.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
PRO - TENDER s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36591084
Smetanova 9 , 040 01 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): viď poštová adresa
Kontaktná osoba: Ing. Petra Kenderová
Telefón: +421 907877688
Fax: +421 552861257
Email: petra.kenderova@protender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.protender.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Zdravotníctvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zabezpečenie služieb spojených s podávaním jedál v reštauráciách s obsluhou a služieb spojených
s podávaním jedál v samoobslužných zariadeniach prostredníctvom stravovacích poukážok pre
zamestnancov Národnej transfúznej služby SR.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 17
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Pracoviská Národnej transfúznej služby SR: 1) NTS SR Bratislava, pracovisko Ružinov, Ružinovská 6,
820 07Bratislava, 2) NTS SR pracovisko Trnava, A. Žarnova 11, 917 17 Trnava, 3) NTS SR pracovisko
Nitra, Špitálska6, 950 01 Nitra, 4) NTS SR pracovisko Trenčín, Legionárska 28, 911 71 Trenčín, 5) NTS
SR pracovisko Žilina,Vojtecha Spanyola 43, 010 01 Žilina, 6) NTS SR pracovisko Banská Bystrica, Nám. L.
Svobodu 1, 975 17Banská Bystrica, 7) NTS SR pracovisko Prešov, Hollého 14, 081 01 Prešov, 8) NTS SR
pracovisko Košice,Trieda SNP 1, 040 11 Košice, 9) NTS SR pracovisko Poprad, Banícka 803/28, 058 45
Poprad, 10) NTS SRpracovisko Nové Zámky, Slovenská 11/A, 940 34 Nové Zámky, 11) NTS SR pracovisko
Martin, Priehradka 18A,036 01 Martin, 12) NTS SR pracovisko Bratislava, Limbová 3, 833 14 Bratislava.
Kód NUTS SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov a darcov krvi v zmysle § 152 Zákonníka práce formou
stravovacích poukážok, ktoré slúžia na priamy odber najmä teplých jedál v reštauračných a stravovacích
zariadeniach pre všetky pracoviská verejného obstarávateľa.
Stravovacie poukážky budú označené s uvedením nominálnej hodnoty podľa požiadaviek verejného
obstarávateľa, kalendárnym rokom platnosti a budú zabezpečené najmenej 2 ochrannými prvkami. Stálosť
použitého papiera musí zodpovedať technickým požiadavkám platných noriem SR a EU. Požadovaná platnosť
stravných poukážok je jeden kalendárny rok.
Nominálna hodnota stravovacích poukážok: 3 EUR a 2 EUR. Súčasťou predmetu zákazky musí byť doprava
predmetu zákazky na miesta plnenia.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55300000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo za 12 mesiacov: počet stravných poukázok pre zamestnancov v nominálnej hodnote 3
EUR: 92 310 kusov; počet stravných poukázok pre darcov krvi v nominálnej hodnote 2 EUR: 154 240 kusov.
Hodnota 585 410,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 20.000,- eur. Podrobnosti k zloženiu zábezpeky sú uvedené v
súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných zdrojov verejného obstarávateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Nevyžaduje sa.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1 Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, resp. ods. 5 zákona č. 25/2006 Z. z.,
ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z.
1.2 Uchádzač môže doklady požadované v § 26 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. nahradiť predložením overenej
kópie platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov, podľa zákona č. 25/2006 Z. z.
1.3 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z., za každého člena skupiny dodávateľov osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny vo vzťahu k tej časti predmetu
zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.4 Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26
zákona č. 25/2006 Z. z.
1.5 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1 § 27 ods.1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
2.1 Minimálna úroveň požadovaná verejným
obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006
Z. z. a bodu III.2.2) – 2.1 Oznámenia o vyhlásení
verejného obstarávania:
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej
banky / bánk, ktorým uchádzač preukáže, že nie
je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/
bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia
účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z
úverových vzťahov. Výpis z účtu verejný obstarávateľ
neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako
tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. K vyjadreniu
banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie
uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od
ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje
za potvrdenie banky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade
s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.:
Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky
zahraničnej banky na území Slovenskej republiky
alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti
uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná
a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného
dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a
riadne.
2.2 Ak uchádzač nedokáže s objektívnych dôvodov
preukázať ekonomické a finančné postavenie určenými
dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné
doklady, ktorými sa preukazuje ekonomické a finančné
postavenie.
2.3 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo
dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27
zákona č. 25/2006 Z. z. musí byť zrejmé splnenie
vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/
minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných
verejným obstarávateľom.
2.4 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie
finančného a ekonomického postavenia finančné
zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah
v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný
verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení
zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby,
ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje
uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou,
obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni
preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie,
že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania
zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť
použité na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa §
26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. vo vzťahu
k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje
uchádzačovi poskytnuté.
2.5 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina
dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní,
požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodu 2.1 týchto súťažných podkladov a bodu III.2.2) – 2.1
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, za
všetkých členov skupiny spoločne.
2.6 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne
osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa
bodu 2.1 týchto súťažných podkladov a bodu III.2.2) –
2.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 § 28 ods.1 písm. l) bod 1 zákona č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
3.1 Minimálna úroveň požadovaná verejným
obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006
Z. z. a bodu III.2.3) – 3.1 Oznámenia o vyhlásení
verejného obstarávania:
Uchádzač predloží vzorku stravovacej poukážky s
popisom ochranných prvkov.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade
s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.:
Uchádzač musí preukázať, že je schopný zabezpečiť
kvalitatívne plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu a
kvalite.
3.2 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo
dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 28
zákona č. 25/2006 Z. z. musí byť zrejmé splnenie
vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/
minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných
verejným obstarávateľom.
3.3 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie
technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné
kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah
v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný
verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení
zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami
osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie
technickej/odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť
preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou
s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej
technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať
svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť,
že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého
trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú
byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej
spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa §
26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. vo vzťahu k
predmetu zákazky, na ktorý boli kapacity uchádzačovi
poskytnuté.
3.4 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina
dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní,
požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa 3.1
súťažných podkladov a príslušných bodov Oznámenia
o vyhlásení verejného obstarávania, za všetkých členov
skupiny spoločne.
3.5 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne
osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v bodoch 3.1 súťažných podkladov a príslušných bodov
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z.
z. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
NTS-2012-20
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 202-332251
z: 19.10.2012
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.12.2012 15:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.01.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.04.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.01.2013 13:30
Miesto: PRO - TENDER s.r.o., Smetanova 9, 040 01 Košice
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami v systéme
PROTENDER.sk na adrese http://www.protender.sk/akcia/aktualne v lehote podľa bodu IV.3.3 tohto oznámenia.
2. Žiadosť o vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok
účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej
dokumentácie (ďalej len „žiadosť o vysvetlenie“):
a.) Lehota pre doručenie žiadosti o vysvetlenie: 21.12.2012 14:30.
b.) Spôsob predloženia žiadosti o vysvetlenie: zaslanie e-mailu na adresu podľa bodu „I.1) Ďalšie informácie
možno získať na adrese:“ tohto oznámenia alebo podľa bodu 1.2 časti A. súťažných podkladov.
c.) Spôsob poskytnutia vysvetlenia: záujemcovia budú informovaní e-mailom o zverejnení vysvetlenia v systéme
PROTENDER.sk na adrese http://www.protender.sk/akcia/aktualne pri príslušnej akcii.
3. Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodov 1 a 2 komunikovať so záujemcami
písomne v listinnej forme.
4. Osobné vyzdvihnutie súťažných podkladov: v pracovnej dobe 08:00-15:00 na adrese podľa bodu „I.1)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na adrese:“ tohto oznámenia. Záujemca bude zaregistrovaný
alebo prihlásený kvôli evidencii do systému PROTENDER.sk, a budú mu poskytnuté súťažné podklady v
elektronickej forme na CD médiu.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať listovú zásielku za doručenú aj v prípade, ak ju uchádzač
neprevezme v lehote do 5 dní od oznámenia prepravcu o uložení zásielky.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Národná transfúzna služba SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30853915
Limbova 3 , 833 14 Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 259103002
Fax: +421 259103020
Email: grozajova@ntssr.sk
Internetová adresa (URL): http://www.ntssr.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Postupom a v lehotách podľa zákona č. 25/2006 Z.z.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité