Oznámenie 14598 - MST

Obsah

14598 - MST
Vestník č. 232/2012 - 04.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky v Bratislave
IČO: 00156582
Matúškova 21, 833 16 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ÚKSÚP Bratislava, Matúškova 2, 833 16 Bratislava
Kontaktná osoba: INg. Tibor Kubička
Telefón: +421 259880287 / 254775369
Fax: +421 259880800
Email: uksup@uksup.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.uksup.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Kúpa a dodanie traktorov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky v Bratislave
-Stredisko Beluša
Továrenská 421
018 61 Beluša
-Stredisko Spišská Belá
Kúpeľná 64
059 01 Spišská Belá
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka tovaru, ktorý je vymedzený technickou špecifikáciou a súťažnými podkladmi:
dva kusy nových traktorov, podľa technickej špecifikácie
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 16710000-5
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
2 ks traktorov
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 75 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ neposkytne preddavky ani zálohy na dodávku tovaru.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
1. Verejný obstarávateľ umožní účasť vo verejnom obstarávaní aj skupine dodávateľov. Ak jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ nebude požadovať od tejto skupiny dodávateľov, aby vytvorila právny vzťah. 2.Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje vytvoriť do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. Ak predkladá ponuku skupina dodávateľov a jej ponuka bude prijatá, z dôvodu uzavretia zmluvy, riadneho plnenia predmetu zákazky a komunikácie je skupina povinná zmluvne určiť lídra skupiny dodávateľov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby medzi členmi skupiny dodávateľov, ak sa stane úspešným uchádzačom, bola zmluva uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vznikla. Zmluva musí obsahovať splnomocnenie niektorého člena skupiny dodávateľov na zastupovanie ostatných členov skupiny pri dosahovaní dojednaného účelu vytvorenia skupiny a na vykonávanie právnych úkonov.
3. Skupina dodávateľov predloží prehlásenie všetkých členov skupiny dodávateľov, podpísané štatutárnymi zástupcami všetkých členov skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny zastupuje skupinu dodávateľov navonok v tomto postupe verejného obstarávania.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s ustanovením § 26 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní"), a to: a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, c) nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku, d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. Za závažné porušenie odborných povinností na účely zákona o verejnom obstarávaní sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota troch rokov plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie:
- právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu, - právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba, - právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo - iný právoplatný rozsudok súdu. Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu. 2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia: 1) podľa písm. a) a b) výpisom z registra trestov uchádzača alebo štatutárneho orgánu uchádzača pre každého jeho člena nie starším ako tri mesiace ku dňu 21.01.2013. 2) podľa písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace ku dňu 21.01.2013, 3) podľa písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu 21.01.2013,
4) podľa písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu 21.01.2013,
5) podľa písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby. 3 Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže postupovať podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Zapísanie v zozname podnikateľov oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní platným potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie ku dňu 21.01.2013. Ak uchádzač nemá sídlo na území Slovenskej republiky a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v Časti III. ods. 15 súťažných podkladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. 4 Ak čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia budú podpísané splnomocnenou oprávnenou osobou, v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie. 5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 6 Uchádzač musí k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia predložiť všetky požadované doklady, dokumenty a informácie, inak bude z verejného obstarávania vylúčený. Všetky doklady a dokumenty, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia, musia byť predložené v origináli alebo v úradne overenej fotokópii. 7 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť predložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov: 1. A) uchádzač prehľadom o dosiahnutej výške celkového obratu a priloženými výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalentnými dokladmi za posledné tri hospodárske roky (2009, 2010, 2011) alebo za kratšie obdobie v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti preukáže, že za každý z troch hospodárskych rokov, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, dosiahol celkový obrat spolu za každý rok osobitne minimálne 120 000 eur alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Ak bude obrat uvedený v inej mene ako v eurách, použije sa pri prepočte z inej meny na eurá kurz inej meny ku euru uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia tohto oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia tohto oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
2 Doklady podľa § 27 ods. 1 písm. d) zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov, v ktorých budú uvedené informácie, ktorými uchádzač preukáže splnenie minimálnej požadovanej úrovne štandardu finančného a ekonomického postavenia: 1. A) prehľad o dosiahnutom celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, osobitne za každý rok (2009, 2010, 2011) alebo za kratšie obdobie v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, potvrdený výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalentnými dokladmi za posledné tri hospodárske roky osobitne, alebo za kratšie obdobie v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, ktoré budú potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom; týmito dokladmi musí dokázať že dosiahol celkový obrat za každý rok osobitne za uvedené obdobie minimálne 120 000 eur za rok, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene
2. B) v prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah uchádzač musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 27 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. 3. C) skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. 4. D) ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže v súlade s § 27 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
3 Všetky doklady a dokumenty, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia, musia byť predložené v origináli alebo v úradne overenej fotokópii. 4 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov: 1. bod a) Uchádzač zoznamom dodávok tovaru zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti s plánovanou zmluvou na dodanie predmetu zákazky uskutočnených za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní dodávok tovaru s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia dodávok tovaru podľa obchodných podmienok preukáže, že za predchádzajúce tri roky uchádzač uskutočnil dodávky tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti s plánovanou zmluvou na dodanie predmetu zákazky v objeme minimálne 60 000 eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, za každý požadovaný rok (2009, 2010, 2011). Ak bude objem uvedený v inej mene ako euro, použije sa pri prepočte z inej meny na euro kurz inej meny ku euru, uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia tohto oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia tohto oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
2. bod b) uchádzač dodá opis a fotografie tovaru, ktorý je predmetom jeho ponuky.
2 Doklady podľa § 28 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov, v ktorých budú uvedené informácie, ktorými uchádzač preukáže splnenie minimálne požadovanej úrovne štandardu technickej alebo odbornej spôsobilosti:
1. bod a) - podľa § 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti s plánovanou zmluvou na dodanie predmetu zákazky uskutočnených za každý z predchádzajúcich troch rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní dodávok tovaru s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia dodávky tovaru podľa obchodných podmienok; ak odberateľom: 2.1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2.2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení. bod b) – podľa § 28 ods. 1 písm. l) zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov splní uchádzač dodaním predajného resp. reklamného katalógu ponúkaného tovaru v slovenskom jazyku, kde budú uvedené všetky hlavné požadované parametre obstarávateľa podľa časti B1 súťažných podkladov na obstarávaný tovar a fotografické zobrazenie ponúkaného tovaru z rôznych smerov pohľadu.
2. bod a) - v súlade s § 28 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. 3. bod a) - skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov.
3 Verejný obstarávateľ uzná aj iný doklad, ktorý predloží uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti, ak ním preukáže splnenie požadovaných skutočností.
4 Všetky doklady a dokumenty, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti, musia byť predložené v origináli alebo v úradne overenej fotokópii. 5 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce na technickej spôsobilosti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: ELEKTRONICKÁ AUKCIA
Na zostavenie poradia predložených ponúk použije obstarávateľ elektronickú aukciu podľa § 43 zákona.
1. Použitie elektronickej aukcie (ďalej len EA) :
- POZOR! Pre účely komunikácie a doručenia elektronickej výzvy na účasť v EA uchádzač uvedie v ponuke e-mailovú adresu, prostredníctvom ktorej bude komunikovať s verejným obstarávateľom.
- Predmetom EA budú kritérium:
- Najnižšia cena
Najnižšia za cena s DPH 2 ks traktorov podľa špecifikácie v Prílohe č. 4 súťažných podkladov
- Uchádzači budú výzvou na účasť v EA vyzvaní na predloženie nových cien smerom nadol.
- Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami všetkých uchádzačov, ktorí splnili podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a požiadavky na predmet zákazky určené verejným obstarávateľom na účasť v EA.
- V prípade potreby a bližších informácií môže záujemca/uchádzač kontaktovať pracovníkov centra podpory:
Pracovná doba 8.00-16.00
support@evob.sk
037/655 1111
2. Vo výzve na účasť v EA zašle verejný obstarávateľ uchádzačom:
- Všetky príslušné informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu, - Informácie týkajúce sa dátumu a času začatia a ukončenia úvodného testovacieho kola EA a dátum a čas začatia a ukončenia ostrého kola EA (súťažného kola) a spôsob ukončenia EA.
3. Výklad pojmov:
Pre účely použitia EA sú základné pojmy definované takto:
Minimálny krok – je minimálna hodnota, o ktorú musí uchádzač jednorázovo zmeniť hodnotu kritéria. Hodnota minimálneho kroku sa vypočíta z najlepšej ponuky. Táto hodnota sa v elektronickej aukcii uplatňuje od svojej ponuky.
Limit – je hraničná hodnota, ktorú obstarávateľ akceptuje pri predkladaní nových kritérií.
Etapa EA – časový úsek, o ktorý sa elektronická aukcia predĺži pri zmene poradia na prvom mieste v EA. Tento časový úsek sa pripočíta k času, ktorý ostáva do konca EA pri zmene poradia na prvom mieste. Počet etáp EA – maximálny počet etáp, ktoré sú povolené v priebehu EA.
Testovacia elektronická aukcia – prebieha hodinu pred elektronickou aukciou. Účastníci si počas tejto aukcie môžu vyskúšať prácu v prostredí EA. Po ukončení testovacej EA sa automaticky spustí elektronická aukcia a hodnoty kritérií a prvkov sa nastavia na pôvodné hodnoty.
4. Informácie týkajúce sa elektronickej aukcie podľa § 43 ods. 5 ZVO:
EA sa bude vykonávať prostredníctvom elektronického aukčného portálu www.evob.sk (ďalej len EVOB).
Kritérium, ktorého hodnota bude predmetom EA:
Najnižšia cena
1. Najnižšia cena v € s DPH 2 ks traktorov podľa špecifikácie v Prílohe č. 4 súťažných podkladov
Spôsob vyhodnotenia ponúk bude nasledovný: Pri vyhodnocovaní kritéria podľa bodu 1. bude použitý nasledovný postup:
V bode 1 - Najnižšia cena v € s DPH 2 ks traktorov podľa špecifikácie v Prílohe č. 4 súťažných podkladov bude splnením tohto kritéria a uchádzač, ktorý takúto cenu predloži uspel v tejto verejnej súťaži, ďalší uchádzači s vyššími cenami ako cena uchádzača, ktorý uspel – nespeli.
Ak uchádzač je platcom DPH, bude sa hodnotiť cena s DPH za predmet zákazky podľa tohto kritéria, ak uchádzač nie je platcom DPH, bude sa hodnotiť cena celkom za predmet zákazky. Limity hodnôt, ktoré možno predložiť, vyplývajúce z technických požiadaviek týkajúcich sa predmetu zákazky. Neuplatňujú sa
Informácie, ktoré budú uchádzačom sprístupnené v priebehu EA:
- svoj návrh na plnenie kritérii, - svoje relatívne umiestnenie,
- návrh na plnenie kritérii uchádzača, ktorý je v relatívnom poradí na prvom mieste.
- Čas do konca EA
5. Dôležité informácie týkajúce sa priebehu EA:
- Trvanie EA: 30 minút
- Dĺžka etapy: 0 minút
- Počet etáp: 0
- Limit: neuplatňuje sa
- Minimálny krok pre jednotkovú cenu je stanovený na 0,01% z ponuky uchádzača, ktorý je v elektronickej aukcii na prvom mieste.
6. Ukončenie EA:
- Elektronická aukcia bude ukončená podľa § 43 článku 11 ods. a) zákonu č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní
- Elektronická aukcia bude prebiehať 30 minút bez možnosti predĺženia o etapy.
Uchádzač, ktorý získa najvyššie bodové ohodnotenie uspeje v tomto verejnom obstarávaní. Ostatní uchádzači, ktorí sa umiestnili na ďalších miestach budú neúspešní.
7. Postup pri účasti v EA
Záujemcovi/uchádzačovi bude doručená elektronická výzva na účasť v elektronickej aukcii na e-mail, ktorý uviedol v ponuke. Súčasťou výzvy bude okrem informácií o EA aj internetový odkaz pre vstup do EA. Internetový odkaz bude aktívny hodinu pred časom začatia EA uvedením v elektronickej výzve. Internetový odkaz Vám umožní vstup do elektronickej aukcie a do testovacej elektronickej aukcie.
8. Potrebné technické vybavenie: - PC 1,6 MHz, 384 MB RAM, 200 GB HDD
- Počítač s operačným systémom Windows (98, 2000, ME, XP, Win 7).
- Širokopásmový prístup na Internet.
- Internetový prehliadač MS Internet Explorer ver. 6.x alebo Mozilla Firefox ver. 1.5. a vyššie verzie
- Internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom.
- Inštalovanú podporu jazyka Java minimálne ver. 1.4 integrovanú s internetovým prehliadačom (kontrola a stiahnutie).
- V internetovom prehliadači prednastavený jazyk "Slovenčina".
- V prípade nejasností detailnejšie informácie technického zabezpečenia elektronickej aukcie možno získať u pracovníkov centra podpory. 9. Spôsob riešenia nepredvídateľných situácií:
V prípade vzniku objektívnych problémov na strane verejného obstarávateľa (napr. výpadok elektrickej energie) si vyhradzuje právo verejný obstarávateľ elektronickú aukciu zopakovať za dodržania všetkých podmienok v zmysle zákona č.25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
EO/980/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 09.01.2013
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
21.01.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 29.03.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 21.01.2013 13:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 21.01.2013 o 13.00 hod. miestneho času v zasadacej miestnosti v pavilóne A, na 2. poschodí v Ústrednom kontrolnom a skúšobnom ústave poľnohospodárskom, Matúškova 21, 833 16 Bratislava.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
1 Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky v stanovenej lehote. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený oprávnenou osobou alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
2 Uchádzač (fyzická osoba), oprávnená osoba alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení uchádzača podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
3 Na otváraní obálok s ponukami za účasti uchádzačov sa všetkým zúčastneným z predložených ponúk zverejnia názvy alebo obchodné mená, adresy alebo sídla všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritéria, určeného verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
30.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité