Oznámenie 14694 - MSS

Obsah

14694 - MSS
Vestník č. 234/2012 - 06.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát
IČO: 17070775
Ulica 17. novembra 15, 080 01 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Prešovská univerzita v Prešove
Kontaktná osoba: Ing. Jana Halajková
Telefón: +421 517563109
Fax: +421 517732054
Email: jana.halajkova@unipo.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.unipo.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Vývoj metodiky pre interné zabezpečenie kvality vzdelávania, výskumu a manažmentu
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
12
Hlavné miesto poskytovania služieb: Prešovská univerzita v Prešove, ul. 17. novembra 15, 080 01 Prešov
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK041
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je návrh metodiky systému interného zabezpečenia kvality vzdelávania, systému kvality výskumu a kvality riadenia a manažmentu.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71319000-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 40 875,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 7
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z nenávratného finančného príspevku v rámci projektu. Preddavok sa neposkytuje, platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančného úradu verejného obstarávateľa na základe faktúry, vystavenej dodávateľom. Splatnosť faktúr je 90 dní.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Originál dokladu podľa bodu 1.1 až 1.5 alebo jeho úradne overená kópia nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, keď sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, skupina dodávateľov preukazuje podľa § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
1.1. Výpis z registra trestov, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, právoplatne odsúdený za trestný čin:
— korupcie,
— poškodzovania finančných záujmov Európskej únie,
— legalizácie príjmu z trestnej činnosti,
— založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny,
— založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, - terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme
1.2. Výpis z registra trestov, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
1.3. Potvrdenie príslušného súdu, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
1.4. Potvrdenie Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.5. Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.6. Doklad o oprávnení poskytovať službu.
1.7. Uchádzač môže doklady uvedené v bode 1.1 až 1.6 nahradiť predložením platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie, že je zapísaný do zoznamu podnikateľov (§ 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní).
1.8 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených podľa bodov 1.1 až 1.6 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.9 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti : Podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia sa vyžadujú podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
neuplatňuje sa
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti

Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, keď sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.
1.1 Uchádzač predloží podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, alebo
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, uchádzač predloží čestné vyhlásenie o dodávke tovaru.
1.2 Verejný obstarávateľ požaduje zdokladovať v zozname dodávok tovaru za predchádzajúce 3 roky, t.j. 2009,2010 a 2011 aspoň jednu samostatnú dodávku tovaru, ktorá sa týkala predmetu tejto zákazky v minimálnej výške 40 000,- EUR.
1.3 Uchádzač sa preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby, profesijné zastúpenie aspoň jeden zamestnanec s profesionálnym vzdelaním v oblasti manažmentu ľudských zdrojov a / alebo v oblasti riadenia kvality ľudských zdrojov.
1.4 V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, predloží skupina dodávateľov doklady za celú skupinu spoločne.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti : preukázanie skutočnosti, že uchádzač zabezpečí požadovanú službu na profesionálnej úrovni.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 43 zákona č. 25/2006 Z.z. Bližšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
3632/12/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.12.2012 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
09.01.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.04.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 09.01.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Prešovská univerzita v Prešove, ul. 17. novembra 15, 080 01 Prešov, v zasadacej miestnosti č. 228
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk bude neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Interný systém zabezpečenia kvality na Prešovskej univerzite v Prešove, ITMS: 26110230047
VI.3. Ďalšie informácie
Komunikácia pri predkladaní žiadosti o súťažné podklady a vysvetlení medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov v zasielaných dokumentoch, t.j. písomne prostredníctvom pošty, faxu, doručením osobne alebo elektronicky v slovenskom jazyku. Písomnosti zasielané faxom alebo elektronicky musí uchádzač doručiť poštovou zásielkou alebo osobne a to najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania týchto údajov faxom, elektronickou poštou alebo ich kombináciou. Až na základe písomnej žiadosti, doručenej poštovou zásielkou alebo osobne a to v lehote na poskytnutie súťažných podkladov, verejný obstarávateľ tieto poskytne záujemcovi. Súťažné podklady si možno vyzdvihnúť aj osobne na základe písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 11.00 hod.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
03.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité