Oznámenie 14758 - MSS

Obsah

14758 - MSS
Vestník č. 235/2012 - 07.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Kláštor pod Znievom
IČO: 00316733
M. Čulena 181, 038 43 Kláštor pod Znievom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Kláštor pod Znievom
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Hrubošková
Mobil: +421 944362605
Telefón: +421 434933100
Fax: +421 434933100
Email: eva.hruboskova@centrum.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.obecklastor.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Komplexné riešenie odpadového hospodárstva v Obci Kláštor pod Znievom.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
16
Hlavné miesto poskytovania služieb: Obec Kláštor pod Znievom, katastrálne územie.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie komplexného riešenia odpadového hospodárstva v katastrálnom území obce Kláštor pod Znievom.
Služby v oblasti zberu, prepravy, likvidácie a zhodnocovania komunálneho odpadu a drobného stavebného odpadu a vyseparovaných zložiek (sklo, plasty, VKM, kovy, biologický odpad, nebezpečné odpady kategórie 20) v obci Kláštor pod Znievom s počtom obyvateľov 1545 a s cieľom riešiť problematiku zhodnocovania a zneškodňovania komunálneho odpadu a vyseparovaných zložiek z komunálneho odpadu v obci Kláštor pod Znievom. Predmetom zákazky je zber a preprava komunálneho odpadu a drobného stavebného odpadu a vyseparovaných zložiek z komunálneho odpadu vznikajúcich na území obce Kláštor pod Znievom za účelom ich zhodnotenia alebo zneškodnenia v súlade s platným zákonom o odpadoch a v súlade s VZN č.15/2008. Presné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti G súťažných podkladov.
Zber a preprava triedených zložiek komunálneho odpadu bude vykonávaná podľa dohodnutého harmonogramu.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90500000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 90511300-5, 90512000-9, 90513000-6, 30000000-9, 90513100-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Služby v oblasti zberu, prepravy, likvidácie a zhodnocovania komunálneho odpadu a drobného stavebného odpadu a vyseparovaných zložiek (sklo, plasty, VKM, kovy, biologický odpad, nebezpečné odpady kategórie 20) v obci Kláštor pod Znievom s počtom obyvateľov 1545 a s cieľom riešiť problematiku zhodnocovania a zneškodňovania komunálneho odpadu a vyseparovaných zložiek z komunálneho odpadu v obci Kláštor pod Znievom.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 100 000,0000 Hodnota/Do: 120 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 4.500,00 €. Bližšie informácie o zložení a uvoľnení zábezpeky sú uvedené v časti A bod 15 súťažných podkladov.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu Obce Kláštor pod Znievom. Financovanie bude viazané na finančné prostriedky verejného obstarávateľa v bežnom roku.
Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva o poskytovaní služieb predložená podľa § 261 ods. 2 a v zmysle § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka. Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú. Verejný obstarávateľ preddavok neposkytuje. Financovanie bezhotovostným platobným stykom na základe faktúr, podľa skutočného množstva poskytnutej služby. Splatnosť faktúr 30 dní odo dňa jej doručenia.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak predkladá ponuku skupina dodávateľov a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ požaduje od členov tejto skupiny dodávateľov v súlade s § 31 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby pred podpísaním zmluvy vytvorili spoločne právnu formu z dôvodu riadneho plnenia zmluvy .
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 alebo podľa § 128 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon), ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona : Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 zákona a z § 32 ods. 1 zákona.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok dokladmi podľa § 27 ods. 1 písm. a) a d) alebo podľa § 27 ods. 3, resp. podľa § 27 ods. 2 zákona
2.1. § 27 ods. 1 písm. a) zákona - Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk//ekvivalentný doklad na území Slovenskej republiky, alebo zahraničnej banky alebo pobočky zahraničnej banky (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete, a že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov, ktoré nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky.
2.2. § 27 ods. 1 písm. d) zákona - Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)

2.1. V predmetnom vyjadrení/ekvivalentnom doklade (ďalej len „vyjadrenie“) banka potvrdí, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru záujemca dodržuje splátkový kalendár a že bežný účet záujemcu nie je predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenia predkladá nemá vedené účty ani záväzky. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/pobočkách. Vyjadrenie banky (bánk) nesmie/nesmú byť v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponuky staršie ako tri mesiace.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Preukázanie skutočnosti, že uchádzač v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zmluvy/zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu/zmluvy ako dôkazy, že v predchádzajúcom období mal po odpočítaní svojich záväzkov dostupné likvidné aktíva alebo aktíva s primeranou mierou likvidity v súvislosti s plnením svojich zmluvných záväzkov, prípadne prístup k finančným úverovým prostriedkom postačujúcim pre úspešné splnenie takýchto zmlúv, resp. v súčasnom období má zabezpečený prístup k finančným úverovým prostriedkom alebo iným aktívam, vo výške postačujúcej/potrebnej na riadne plnenie takejto zmluvy. Požiadavka na predloženie dokladov nie starších ako 3 mesiace odzrkadľuje požiadavku na predloženie platných dokladov a preukázanie, že uchádzač je spoľahlivý obchodný partner.
2.2. Prehľadom o dosiahnutom obrate vo výške min. 225 000,- EUR (alebo ekvivalent v inej mene) celkom za posledné tri uzatvorené hospodárske roky. Uchádzač požadovaný obrat preukáže: a) výkazom ziskov a strát alebo výkazom o príjme a výdavkov za posledné tri uzatvorené hospodárske roky. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača ako súčasť predložených výkazov, overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine jeho sídla alebo pokiaľ má povinnosť overovať účtovnú závierku audítorom, tak overenú účtovnú závierku audítorom. Verejný obstarávateľ neuzná doklad, ktorý bude predložený len s podpisom štatutárneho zástupcu uchádzača ani inú formu predloženého dokladu. b) Uchádzač predloží čestné vyhlásenie štatutárneho zástupcu uchádzača alebo splnomocnenej osoby oprávnenej konať v mene uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie) o tom, že obrat celkom za posledné tri uzatvorené hospodárske roky mal najmenej vo výške 225 000,- EUR (alebo ekvivalent v inej mene).
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
V súlade s ustanovením § 27 podmienka je primeraná uchádzač týmto preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúr. Obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom. Vzhľadom na uvedené, obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat, resp. dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia.
2.3. Ak uchádzač nedokáže s objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
2.4. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodu 2.1 - 2.3 za všetkých členov skupiny spoločne.
2.5. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v tejto časti Oznámenia.
2.6. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby podľa § 27 ods. 2 zákona, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
2.7. Ekvivalent finančnej sumy uvedený v inej mene ako EUR bude prepočítaný podľa kurzu NBS z inej meny na EUR k 31.12. príslušného roku.
2.8. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
3.1. § 28 ods. 1 písm. a) zákona Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
Verejný obstarávateľ Vyhlásenie záujemcu o ich poskytnutí bude akceptovať len vo výnimočných prípadoch ako je napríklad zánik danej spoločnosti odberateľa bez právneho nástupcu, alebo by išlo o zahraničnú spoločnosť, ktorá požadované potvrdenie vzhľadom na svoju zemepisnú vzdialenosť nemohla z objektívnych časových dôvodov v stanovenej lehote záujemcovi doručiť, t.j. z dôvodov, ktoré poskytujú dostatočnú mieru objektivity a preskúmateľnosti tak, že aj verejný obstarávateľ je schopný si tieto dôvody overiť.
3.2. § 28 ods. 1 písm. f) zákona
3.3. § 28 ods. 1 písm. j) zákona - Uchádzač predloží údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby.
3.4.§ 28 ods. 1 písm. k) zákona - Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)

3.1. Predložením zoznamu poskytnutých služieb podľa predmetu zákazky za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, s najmenej jedným zmluvným plnením v hodnote 80.000 EUR ročne.
Finančná hodnota v referenčných listoch musí byť uvedená v Eur. Ak je uvedená iná mena, môže byť uchádzačom doplnená prepočítaná na Eur platným kurzom zverejneným NBS v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Uchádzač pripojí k prepočtu kurzový lístok. Uchádzač musí uviesť v referenčných listoch finančnú hodnotu v Eur resp. prepočet inej meny na Eur. Údaje preukazujúce hodnotu zákaziek uvedené v Sk uchádzač prepočíta z meny Sk na menu Eur konverzným kurzom 30,1260. Prepočítané údaje, ktoré budú preukazovať splnenie požiadavky verejného obstarávateľa budú uvedené na samostatnom doklade, podpísanom štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou splnomocnenou konať v mene uchádzača. Potvrdenia podpísané odberateľom a potvrdené originálom pečiatky odberateľa musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienku účasti verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky, k jeho jednotlivým aktivitám s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi, ktorí disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho dodať.
3.2.1. Uchádzač predloží platné rozhodnutie úradu Životného prostredia na prevádzkovanie zariadenia zber, zhodnotenie a/alebo zneškodňovanie komunálnych odpadov (K.Č. 20 03 01, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39) podľa § 7 zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch v znení neskorších predpisov.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona. Požadované podmienky sú potrebné na preukázanie schopnosti uchádzača nakladať s komunálnym odpadom v súlade so zákonom o odpadoch.
3.2.2. Vyhlásením, ktoré potvrdzuje možnosť disponovania voľnou kapacitou zariadenia na zneškodnenie a/alebo zariadenia na zhodnotenie komunálnych odpadov podľa § 7 zákona č. 223/2001 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov v období minimálne troch rokov, vrátane príslušných povolení a rozhodnutí. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Požadované podmienky sú potrebné na preukázanie schopnosti uchádzača zabezpečiť predmet zmluvy v stanovenom rozsahu.
3.3. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Preukázanie technickej spôsobilosti tejto požiadavky verejného obstarávateľa je zistenie technických možností uchádzača pre plnohodnotné poskytnutie požadovanej služby.
3.4. Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, ktoré predpokladá riešiť subdodávkami, doložené vyhlásením subdodávateľa, že má k dispozícii kapacity na plnenie subdodávky, tým nie dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy.
Uchádzač túto požiadavku preukáže na samostatnom liste, podpísaným štatutárnym orgánom, alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v jeho mene v záväzkových vzťahoch, resp. osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona. Podmienka je potrebná na informovanie verejného obstarávateľa o tom, či uchádzač bude zabezpečovať dodávky vlastnými kapacitami, alebo prostredníctvom subdodávateľov.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Nové poradie uchádzačov sa v elektronickej aukcii zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. V súlade so zákonom, elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Predmet elektronickej aukcie je rovnaký ako predmet zákazky, podrobne špecifikovaný v súťažných podkladoch v časti B. Opis predmetu zákazky. Pre účely automatického zostavenia poradia ponúk budú ceny jednotlivých položiek automaticky sčítané do celkovej ceny. Jediným kritériom pre vyhodnotenie ponúk a východiskom elektronickej aukcie je cena za celý predmet zákazky (vyjadrená v eurách vrátane DPH). Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch v časti A bod 29. Elektronická aukcia a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.12.2012 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
07.01.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 28.02.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 07.01.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Obecný úrad Kláštor pod Znievom, M. Čulena 181, 038 61 Kláštor pod Znievom
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je neverejné. Otváranie ponúk sa uskutoční za prítomnosti členov komisie na vyhodnotenie ponúk bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. 2. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, vrátane predkladania žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
3. Žiadosti o súťažné podklady prosíme doručiť elektronicky (naskenovaný podpísaný dokument) na adresu eva.hruboskova@centrum.sk alebo poštou na adresu verejného obstarávateľa. Žiadosť by mala obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (obchodné meno, adresu, IČO, DIČ), kontaktnú osobu s kontaktnými údajmi určenú pre toto verejné obstarávanie.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
04.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité