Oznámenie 14650 - MST

Obsah

14650 - MST
Vestník č. 233/2012 - 05.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22, 821 02 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Profant
Telefón: +421 335315264
Fax: +421 248262910
Email: profant.peter@javys.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22 , 821 02 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava - podateľňa
Kontaktná osoba: Daniela Uváčková
Telefón: +421 248262439
Fax: +421 248262905
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Obchodná spoločnosť, § 6 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z.z.
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým odpadom.
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Sudy a palety
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., pracovisko : 919 31 Jaslovské Bohunice
Kód NUTS SK021
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 24
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 483 320,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka sudov s odnímateľným vekom (typ MEVA 0488 alebo ekvivalent) v množstve 7 592 kusov na prepravu rádioaktívnych materiálov a paliet so záchytnou vaňou (palety PS 15/4 AT alebo ekvivalent) v množstve 308 kusov určených na uskladnenie a prepravu sudov s jadrovým odpadom. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44619400-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44619000-2
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu podľa bodu II.1.5 tohto oznámenia. Podrobne bude uvedené v súťažných podkladoch.
Hodnota 483 320,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia tejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z.z. a preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zák. č. 25/2006 Z.z. predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zák. č. 25/2006 Z.z. úradne osvedčenou kópiou platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie, ak je zapísaný v zozname podnikateľov, ktorý Úrad pre verejné obstarávanie vedie. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne. Odôvodnenie primeranosti: Možnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača vyplýva priamo zo zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže ekonomické postavenie predmetu zákazky: 1. prehľadom o celkovom obrate, predložením výkazov ziskov a strát alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch zostavených k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia. Uchádzač zároveň predloží Tabuľku obratu podľa vzoru v Prílohe k Všeobecným pokynom dostupným v priestore zákazky v systéme EVO. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň obratu 960 000,- EUR bez DPH za obdobie rokov 2009-2011, v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, môže verejný obstarávateľ uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň obratu už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje, ak predloží prehľad o obrate a výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti a potreby: Možnosť požiadavky na preukázanie obratu vyplýva priamo zo zákona a jeho stanovená minimálna výška je pod úrovňou maximálnej výšky v zmysle usmernení Úradu pre verejné obstarávanie.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí predložiť nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť: 1. zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí zoznamom dodávok tovaru preukázať, že za predchádzajúce 3 roky (od termínu na predkladanie ponúk) realizoval dodávky rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky vo výške minimálne 480 000,- EUR bez DPH celkom za uvedené obdobie. Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami s požadovaným plnením. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Predmetom elektronickej aukcie je najnižšia celková cena v EUR bez DPH, východiskom tejto e-aukcie sú ceny upravované smerom nadol. Predmetná elektronická aukcia sa realizuje ako elektronická aukcia na najnižšiu celkovú cenu, pričom ide o elektronickú aukciu otvorenú, s pevne stanoveným začiatkom a koncom, bez viacerých etáp. Ďalšie informácie sú uvedené v aukčnom poriadku, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 231-380446
z: 30.11.2012
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.01.2013 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.01.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Ponuky možno predkladať v jazykoch - čeština, slovenčina. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.04.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.01.2013 11:30
Miesto: Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. - miestnosť č. 217, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava, bez účasti uchádzačov v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1 Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. VI.3.2. V prípade, že uchádzač predloží cenovú ponuku na iný typ sudu, na aký má verejný obstarávateľ ako prepravca rádioaktívnych materiálov podľa atómového zákona vydané rozhodnutie ÚJD SR (č. 112/2010) o schválení prepravného zariadenia pre podmienky priemyselnej zásielky typu 2 (PZ-2) (pre sud typu MEVA 0488), uchádzač v rámci ponuky predloží rozhodnutie ÚJD SR o schválení ponúkaného prepravného zariadenia ako prepravného zariadenia pre podmienky priemyselnej zásielky typu 2 (PZ-2) alebo doklad o schválení ponúkaného prepravného zariadenia obdobným spôsobom v členských štátoch alebo v niektorom zo štátov Európskeho hospodárskeho združenia voľného priestoru alebo doklad o schválení ponúkaného prepravného zariadenia obdobným spôsobom v iných štátoch, ako uvedených. VI.3.3 V prípade, že úspešný uchádzač predloží ponuku na iný typ prepravného zariadenia, na aké má verejný obstarávateľ ako prepravca rádioaktívnych materiálov podľa atómového zákona vydané rozhodnutie ÚJD SR o schválení prepravného zariadenia pre podmienky priemyselnej zásielky typu 2 (PZ-2), verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo podpísať zmluvu s úspešným uchádzačom až po vydaní rozhodnutia ÚJD SR pre verejného obstarávateľa o schválení ponúkaného prepravného zariadenia pre podmienky priemyselnej zásielky typu 2 (PZ-2).VI.3.4 Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje cez portál EVO v slovenskom alebo českom jazyku, ale zo strany verejného obstarávateľa výlučne v slovenskom jazyku. VI.3.5 Verejného obstarávateľa Jadrovú a vyraďovaciu spoločnosť, a.s. pri realizácii predmetného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. VI.3.6 Pokiaľ v tomto oznámení nie je uvedené inak, musia byť dokumenty, ktorých predloženie sa vyžaduje týmto oznámením, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti, predložené v origináli alebo úradne osvedčenej kópii originálu. VI.3.7 Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zák. č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov, je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe alebo zabezpečiť pre verejného obstarávateľa súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval obchodné tajomstvo, je záujemca povinný toto označiť. VI.3.8 Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. VI.3.9 Informácia pre predkladanie ponúk: Pracovná doba v podateľni JAVYS,a .s.: Po-Pia: 8:00-12:00 a 13:00-15:30 hod..VI.3.10 Lehota na žiadosti o súťažné podklady uvedená v bode IV.3.3 je totožná s lehotou na predkladanie ponúk. Rozdielny údaj je uvedený len z dôvodu technického obmedzenia systému.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité