Oznámenie 14821 - MSS

Obsah

14821 - MSS
Vestník č. 236/2012 - 10.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397482
Tr. A. Hlinku 2, 949 76 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SPU v Nitre, Tr.A.Hlinku 2,ÚPaVO,m.č.310, 94976 Nitra
Kontaktná osoba: Ing.Estergomi Štefan
Mobil: +421 948258367
Telefón: +421 376511152
Fax: +421 376415721
Email: stefan.estergomi@uniag.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.uniag.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zabezpečenie leteckej prepravy osôb
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 3
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Pracoviská SPU v Nitre, Trieda A. Hlinku č. 2, 949 76 Nitra, SR
Kód NUTS SK023
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 3
Hodnota: 36
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 500 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zabezpečenie leteckej prepravy osôb podľa objednávky verejného obstarávateľa. Miestom plnenia sú jednotlivé pracoviská verejného obstarávateľa v Nitre. Verejný obstarávateľ bude objednávať predmet zákazky počas trvania zmluvy čiastkovými objednávkami na základe výsledkov opätovného otvorenia súťaže.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60400000-2
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Zabezpečenie leteckej prepravy osôb na dobu 36 mesiacov od účinnosti rámcovej dohody najviac však v hodnote
500000,- € bez DPH.
Hodnota 500 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
20000,-€
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Podľa súťažných podkladov.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 26 alebo § 128 zákona c. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon), ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podla § 26 ods. 1 zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa splnenie podmienky § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (bánk) o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. V predmetnom vyjadrení banka alebo pobočka zahraničnej banky potvrdí, že uchádzač:
- nie je v nepovolenom debete
- v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár
- bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie
Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky.
Odôvodnenie primeranosti: vyjadrenie banky slúži na overenie solventnosti uchádzača.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Dátum vydania dokladu - vyjadrenie banky:
- doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk v origináli alebo úradne osvedčenej
fotokópii.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa splnenie podmienky §28 odst.1 písm. a) zákona preukázané:
- dokladmi preukázajúcimi skúsenosti s opakovaným poskytovaním služieb zabezpečenia medzinárodnej leteckej prepravy v minimálnom počte 3 odberateľov v minimálnom objeme 100 000,- € ročne za posledné tri roky
(2009,2010,2011) ak odberateľom :
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Doklady budú predložené v origináloch alebo overených fotokópiách.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Odplata za služby uchádzača ( servisný poplatok) v % z ceny letenky s DPH - 70
2. Odplata za stornovanie letenky v % z ceny letenky s DPH v rozmedzí 29-15 dní pred odletom - 10
3. Odplata za stornovanie letenky v % z ceny letenky s DPH v rozmedzí 14-4 dní pred odletom - 15
4. Odplata za stornovanie letenky v % z ceny letenky s DPH v rozmedzí 3-0 dní pred odletom - 5
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Aukčný poriadok je prílohou č.4 súťažných podkladov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
SPU/VS/49/2012
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.12.2012 15:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 22.01.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.04.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.01.2013 09:30
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Vzdelávanie
Operačný program Výskum a vývoj
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité