Oznámenie 14822 - MSS

Obsah

14822 - MSS
Vestník č. 236/2012 - 10.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
IČO: 00156621
Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava 1
Kontaktná osoba: Mgr. Jana Mesárošová
Telefón: +421 259266202
Fax: +421 259266756
Email: jana.mesarosova@land.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.land.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Strategické hodnotenie Regionálneho operačného programu (ROP), Strategické hodnotenie Operačného programu Bratislavský kraj (OPBK), Pravidelné hodnotenie OPBK vykonávané každé 2 roky, Pravidelné hodnotenie ROP vykonávané každé 2 roky
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
11
Hlavné miesto poskytovania služieb: Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava 1
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK0
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Strategické hodnotenie Regionálneho operačného programu (ROP), Strategické hodnotenie Operačného programu Bratislavský kraj (OPBK), Pravidelné hodnotenie OPBK vykonávané každé 2 roky, Pravidelné hodnotenie ROP vykonávané každé 2 roky - bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79419000-4
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 4
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmet zákazky je rozdelený na časti: Časť 1 Strategické hodnotenie Regionálneho operačného programu (ROP)
Časť 2 Strategické hodnotenie Operačného programu Bratislavský kraj (OPBK)
Časť 3 Pravidelné hodnotenie OPBK vykonávané každé 2 roky
Časť 4 Pravidelné hodnotenie ROP vykonávané každé 2 roky
Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky alebo na jednotlivé časti.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 92 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 30
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Časť 1 Strategické hodnotenie Regionálneho operačného programu (ROP)
1) STRUČNÝ OPIS
Účelom obstarávaných strategických hodnotení je odborné hodnotenie nastavenia a vývoja ROP v súvislosti s prioritami Európskej únie a národnými prioritami za obdobie od 1.1.2007 do 31.7.2012. Strategické hodnotenie sa vo všeobecnosti zameriava na posúdenie relevantnosti operačného programu, prioritných osí a opatrení s ohľadom na meniace sa externé prostredie a potreby cieľových skupín, posúdenie účelnosti využívania štrukturálnych fondov, maximalizácie pridanej hodnoty, synergie a konzistencie s relevantnými politikami a stratégiami. Pri vykonaní strategického hodnotenia je nevyhnutné zo strany hodnotiteľa venovať zvýšenú pozornosť samostatnému zberu a vyhodnocovaniu nezávislých údajov, ako aj aplikovať moderné evaluačné prístupy a metódy (napr.counterfactualimpactevaluation,kontrolné skupiny, dotazníková metóda, posúdenie výsledkov a dopadov programu atď.). Výstupy strategického hodnotenia môžu byť použité pri príprave ďalšieho programového obdobia 2014-2020.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79419000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
podľa súťažných podkladov
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 0,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Časť 2 Strategické hodnotenie Operačného programu Bratislavský kraj (OPBK)
1) STRUČNÝ OPIS
Účelom obstarávaných strategických hodnotení je odborné hodnotenie nastavenia a vývoja OPBK v súvislosti s prioritami Európskej únie a národnými prioritami za obdobie od 1.1.2007 do 31.7.2012. Strategické hodnotenie sa vo všeobecnosti zameriava na posúdenie relevantnosti operačného programu, prioritných osí a opatrení s ohľadom na meniace sa externé prostredie a potreby cieľových skupín, posúdenie účelnosti využívania štrukturálnych fondov, maximalizácie pridanej hodnoty, synergie a konzistencie s relevantnými politikami a stratégiami. Pri vykonaní strategického hodnotenia je nevyhnutné zo strany hodnotiteľa venovať zvýšenú pozornosť samostatnému zberu a vyhodnocovaniu nezávislých údajov, ako aj aplikovať moderné evaluačné prístupy a metódy (napr.counterfactualimpactevaluation,kontrolné skupiny, dotazníková metóda, posúdenie výsledkov a dopadov programu atď.). Výstupy strategického hodnotenia môžu byť použité pri príprave ďalšieho programového obdobia 2014-2020.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79419000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
podľa súťažných podkladov
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 0,0000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Časť 3 Pravidelné hodnotenie OPBK vykonávané každé 2 roky
1) STRUČNÝ OPIS
Účelom obstarávaných pravidelných hodnotení OPBK vykonávaných každé dva roky je zhodnotenie programov zamerané na funkčnosť a nastavenie implementačného systému a pokrok v implementácii. Výstupy pravidelného hodnotenia majú podať nezávislý pohľad na doterajšiu implementáciu programov a v prípade identifikovaných nedostatkov poskytnúť riadiacim orgánom operatívne odporúčania a návrhy smerujúce k včasnému odstráneniu problémových oblastí implementácie.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79419000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
podľa súťažných podkladov
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 0,0000 EUR
Časť: 4
NÁZOV
Časť 4 Pravidelné hodnotenie ROP vykonávané každé 2 roky
1) STRUČNÝ OPIS
Účelom obstarávaných pravidelných hodnotení ROP vykonávaných každé dva roky je zhodnotenie programov zamerané na funkčnosť a nastavenie implementačného systému a pokrok v implementácii. Výstupy pravidelného hodnotenia majú podať nezávislý pohľad na doterajšiu implementáciu programov a v prípade identifikovaných nedostatkov poskytnúť riadiacim orgánom operatívne odporúčania a návrhy smerujúce k včasnému odstráneniu problémových oblastí implementácie.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79419000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
podľa súťažných podkladov
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 0,0000 EUR
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 4 600, eur.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (Operačného programu Bratislavský kraj, Regionálneho operačného programu) a z národného spolufinancovania na základe faktúr formou bezhotovostného platobného styku.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
1. § 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
2. § 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
3. § 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace
4. § 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
5. § 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
6. § 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 27 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má záujemca vedený účet, o schopnosti záujemcu plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že záujemca nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Vyjadrenie banky uchádzač predloží v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčenú fotokópiu tohto dokladu, ktoré nesmie byť vydané skôr ako tri mesiace ku dňu určenému na predkladanie ponúk. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om záujemca zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané a opečiatkované štatutárnym orgánom záujemcu, že nemá záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti záujemcu t.j., že záujemca je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom. V prípade, že záujemca využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania žiadosti o účasť, je záujemca povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi poskytnuté. V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom: • bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, • bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ.
Ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení.
§ 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam osôb svojho tímu s údajmi o ich vzdelaní a praxi formou prefesijného životopisu každého člena tímu, pričom každý profesijný životopis musí obsahovať vyhlásenie o úplnosti a pravdivosti údajov a musí byť podpísaný členom tímu.
§ 28 ods. 1. písm. k) uchádzač predloží a uvedie v ponuke podiel zákazky, ktoré má v úmysle zadať tretím osobám poskytujúcim službu, ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, ktoré predpokladá riešiť subdodávkami, doložené vyhlásením subdodávateľa, že má k dispozícii kapacity na plnenie subdodávky po dobu platnosti zmluvy, tým nie dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
§ 28 ods. 1 písm. a) Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení: Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru (hodnotenie programov EÚ) za predchádzajúce tri roky (2009, 2010, 2011) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Zoznam musí obsahovať minimálne jednu zákazku rovnakého alebo podobného charakteru, ktorej hodnota bola minimálne 50 000 EUR bez DPH. Uchádzač musí byť v zozname uvedený ako hlavný zhotoviteľ. V prípade zmlúv s viacročným plnením sa do plnenia zmlúv zahrnú iba čiastkové hodnoty zmlúv plnené v požadovanom období. Zoznam musí byť potvrdený odberateľom. Potvrdenie odberateľa musí obsahovať minimálne nasledovné údaje: • názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesto jeho podnikania, • predmet zmluvy, z ktorého musí vyplývať, že išlo o vypracovanie hodnotenia fondov EÚ,
• cenu poskytnutej služby bez DPH, • lehotu dodania služby, • meno a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa pre overenie si uvedených informácií. Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ podmienku účasti zadefinoval vo vzťahu k predmetu zákazky a jeho jednotlivým aktivitám s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými poskytovateľmi/dodávateľmi.
§ 28 ods. 1 písm. g)
Minimálna kvalifikácia a zloženie tímu: • vedúci tímu – musí preukázať minimálne 5 rokov pracovných skúseností s projektovým cyklom (riadením projektu, resp. finančným riadením, resp. kontrolou projektu), prax v oblasti hodnotenia stratégií, strategických plánov, procesov a strategických rozvojových programov a programových dokumentov pre organizácie v krajinách EÚ.
• člen tímu – musí preukázať: o prax v oblasti hodnotenia stratégií, strategických plánov, procesov a strategických rozvojových programov a programových dokumentov pre organizácie v krajinách EÚ, o skúsenosti v oblasti aplikácií rôznych evaluačných metód. Zo záujemcom predloženého profesijného životopisu člena tímu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti: - meno a priezvisko člena tímu - najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného člena tímu, - opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) člena tímu - dosiahnutú/získanú odbornú kvalifikáciu člena tímu - ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi člena tímu.
Z každého záujemcom predloženého zoznamu členov tímu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti: - meno a priezvisko, - názov a sídlo odberateľa, resp. zamestnávateľa, - čas realizácie projektu/plnenia zmluvy, t.j. (mesiac, rok), - stručný popis predmetu projektu/zmluvy, - stručný rozsah činností, ktoré člen tímu zabezpečoval, - tel. číslo a meno zamestnanca objednávateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje.
Uchádzač musí preukázať aj nezávislosť evaluačného tímu od Riadiaceho orgánu OP, Certifikačného orgánu a Orgánu auditu. Nezávislosť hodnotiteľa sa preukazuje čestným vyhlásením. Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Podmienky účasti, ktoré majú splniť jednotliví zamestnanci sú primerané a ich potreba vyplynula z dôvodu overenia skutočnosti, či títo zamestnanci disponujú verejným obstarávateľom požadovanou kvalifikáciou, ktorá v prípade zamestnancov zohľadňuje prax, skúsenosti v oblasti predmetu zákazky a zároveň sú títo zamestnanci schopní predmet zákazky plniť/dodať.
§ 28 ods. 1. písm. k)
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetnú podmienku účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Predmetom elektronickej aukcie bude cena celkom s DPH za jednotlivé časti predmetu zákazky stanovená podľa časti súťažných podkladov A.3 Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia a podľa časti súťažných podkladov B.4 - tabuľky Súhrnný formulár návrhov uchádzača.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
3780/2012-260
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.12.2012 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
07.01.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 28.02.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 07.01.2013 13:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava 1
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
členovia komisie na vyhodnotenie ponúk
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (Operačného programu Bratislavský kraj, Regionálneho operačného programu) a z národného spolufinancovania na základe faktúr formou bezhotovostného platobného styku.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
06.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité