III.1.
Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2.
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.1.3.
Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom musí vytvoriť právnu formu.
III.1.4.
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Nie
III.2.
Podmienky účasti
III.2.1.
Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, resp. 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej fotokópii.
III.2.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Vyjadrením banky o schopnosti plniť finančné záväzky, že uchádzač nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie za obdobie posledných 12 mesiacov. Výpis z účtu nenahrádza požadovaný doklad. (Týka sa všetkých bánk, v ktorých ma uchádzač vedené účty). Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení, podpísané štatutárnym zástupcom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
III.2.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2009, 2010, 2011) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Za rovnaký alebo obdobný predmet zákazky sa považuje poskytovanie služieb hromadného stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť referencie na daný predmet zákazky v celkovej hodnote spolu minimálne 190000,- € bez DPH. Rozhodujúca pre splnenie požiadavky je hodnota plnenia zákaziek v požadovanom období (2009 - 2011). Za každú zákazku žiadame uviesť nasledovné údaje: cena zákazky, lehota poskytnutia služby, názov a adresa odberateľa, kontakt na odberateľa. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak bola odberateľom iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. V prípade, že záujemca nahradí potvrdenie čestným vyhlásením, žiadame uviesť presný dôvod, prečo nebolo možné uvedené potvrdenie získať. Všetky doklady žiadame predložiť ako originály alebo úradne overené kópie.
III.3.
Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1.
Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Nie
III.3.
Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2.
Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
Nie