Oznámenie 14823 - MSS

Obsah

14823 - MSS
Vestník č. 236/2012 - 10.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
IČO: 00603295
Šíravská 7, 821 07 Bratislava-Vrakuňa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Miestny úrad mestskej časti Bratislava – Vrakuňa, Šíravská 7, 821 07 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Ján Gajdoš
Mobil: +421 911545541
Telefón: +421 240204810
Fax: +421 240204804
Email: vrakuna@vrakuna.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.vrakuna.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.vrakuna.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravovacích poukážok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Miestny úrad mestskej časti Bratislava – Vrakuňa, Šíravská 7, 821 07 Bratislava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK010
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok pre svojich zamestnancov v súlade s ustanovením § 152, ods. 2 Zákonníka práce. Nominálna hodnota stravovacej poukážky je 3,60 EUR. Predpokladaný počet stravovacích poukážok je 54 000 ks v priebehu troch rokov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55520000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30199770-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 196 344,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 36
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom musí vytvoriť právnu formu.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, resp. 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej fotokópii.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Vyjadrením banky o schopnosti plniť finančné záväzky, že uchádzač nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie za obdobie posledných 12 mesiacov. Výpis z účtu nenahrádza požadovaný doklad. (Týka sa všetkých bánk, v ktorých ma uchádzač vedené účty). Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení, podpísané štatutárnym zástupcom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2009, 2010, 2011) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Za rovnaký alebo obdobný predmet zákazky sa považuje poskytovanie služieb hromadného stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť referencie na daný predmet zákazky v celkovej hodnote spolu minimálne 190000,- € bez DPH. Rozhodujúca pre splnenie požiadavky je hodnota plnenia zákaziek v požadovanom období (2009 - 2011). Za každú zákazku žiadame uviesť nasledovné údaje: cena zákazky, lehota poskytnutia služby, názov a adresa odberateľa, kontakt na odberateľa. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak bola odberateľom iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. V prípade, že záujemca nahradí potvrdenie čestným vyhlásením, žiadame uviesť presný dôvod, prečo nebolo možné uvedené potvrdenie získať. Všetky doklady žiadame predložiť ako originály alebo úradne overené kópie.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk prostredníctvom administrátora elektronickej aukcie zašle všetkým uchádzačom s platnými ponukami. Elektronická aukcia sa uskutoční prostredníctvom portálu www.elauk.sk. Výzvu na účasť v elektronickej aukcii odošle verejný obstarávateľ min. 2 pracovné dni pred jej uskutočnením. Vo výzve budú v zmysle § 43 ods. 7 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní informácie o individuálnom pripojení, dátumoch začiatku a skončenia elektronickej aukcie s jej možným predlžovaním vrátane hodnôt o minimálnej a maximálnej zmene ceny. Súčasne budú uchádzači informovaní o spôsobe zadávania zmeny svojej ponuky pri zverejnení najlepšej ponuky bez identifikácie uchádzača a ponuky s ich aktuálnym relatívnym umiestnením v elektronickej aukcii. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
10686/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 28.12.2012
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
07.01.2013 11:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.04.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 07.01.2013 14:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Miestny úrad mestskej časti Bratislava – Vrakuňa, Šíravská 7, 821 07 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nakoľko bude použitá elektronická aukcia, otváranie ponúk sa uskutoční bez prítomnosti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami na webovom sídle verejného obstarávateľa: www.vrakuna.sk v lehote podľa bodu IV.3.3 tohto oznámenia. Kvôli identifikácii záujemcov verejný obstarávateľ požaduje zaslať žiadosť o súťažné podklady na emailovú adresu: jan.gajdos@vrakuna.sk alebo písomne na adresu verejného obstarávateľa. V žiadosti požadujeme uviesť obchodné meno, sídlo a miesto podnikania. Súťažné podklady si záujemcovia môžu vyžiadať aj emailom alebo v listinnej podobe v zmysle bodu I. 1 tohto oznámenia. Súťažné podklady budú záujemcom zaslané emailom aj poštou. V prípade, ak úspešný uchádzač nepristúpi k uzavretiu zmluvy o dielo alebo nesplní podmienky pre uzavretie zmluvy o dielo v lehote viazanosti ponúk, verejný obstarávateľ má právo uzavrieť zmluvu s ďalším úspešným uchádzačom v poradí - v zmysle zápisnice z vyhodnotenia ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje možnosť zrušenia použitého postupu zadávania zákazky: v zmysle § 46 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov, neprijať ani jednu ponuku z dôvodu neprimerane vysokej ceny, neprijať ponuku ak bude ponuka pre verejného obstarávateľa inak (právne a pod.) neprijateľná. Uchádzač predloží ponuku v 1 origináli v listinnej podobe a 1x ponuku v elektronickej podobe na CD nosiči v 1 uzavretom obale.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
06.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité