Oznámenie 14901 - MST

Obsah

14901 - MST
Vestník č. 237/2012 - 11.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 011 09 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 48, 011 09 Žilina
Kontaktná osoba: Lokajová Iveta
Telefón: +421 415032414
Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zask.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zask.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. c)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): regionálna samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Pekárenské výrobky pre Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Čadca – Žiarec
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Miestom plnenia je Slovenská republika, v mieste sídla subjektu v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa: - Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Čadca, M.R. Štefánika 2533, 022 01 Čadca – Žiarec, - a prevádzka Čierne č. 156, 023 13
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK031
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s viacerými uchádzačmi
Predpokladaní účastníci rámcovej dohody
Počet: 2
Hodnota: 24
Hodnota 52 100,0000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je výber dodávateľa resp. dodávateľov pekárenských výrobkov pre Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Čadca – Žiarec, vrátane jej prevádzky v Čiernom. Cenové ponuky uchádzačov budú zohľadňovať dovoz tovaru na miesto určenia t.j. budú vrátane dopravy.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15810000-9
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 2
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Časť I. - Pekárenský tovar: Názov predmetu obstarávania Počet/ MJ v ks Chlieb konzumný pšenično-ražný 1000 g nekrájaný 27214 Tmavý chlieb krájaný balený 450 g (pšenično ražný, jačmenný slad a srvátka) 1018 *Sliezsky chlieb krájaný 500 g (pšenično ražný, sójová a sladová múka) 1870 Hriankový chlieb tmavý 400 g (pšeničný, ovsené vločky, slad) 320 *Chlieb Gurmán krájaný 400 g (viaczrnný, vláknina) 820 Chlieb ražný 450 g, krájaný 1720 Sendvič tukový 400 g nekrájaný 2066 Vianočka s hrozienkami 350 g 2410 Bábovka 400 g trená sladká bez hrozienok 1200 Závin s orechovou náplňou 400 g 650 Závin s makovou náplňou 400 g 1120 Závin s tvarohovou nápňou 200 g 130 Závin s orechovou náplňou 200 g 240 Závin s kakaovou náplňou 200 g 600 Závin s makovou náplňou 200 g 700 Rožok grahamový 60 g 29700 Celozrnný tmavý rožok 60 g 5060 Rožok hladký 40 g 57480 Rožok pizza 60 g 740 Cereálny rožok 80 g 6470 *Točenka sypaná, soľ, rasca 40 g 420 Mramorový rožok 100 g 3040 Oškvarkový pagáč 50 g 410 Bageta malá 125 g 290 Pletenka sypaná 100 g 2650 Žemľa tmavá 100 g 330 Žemľa hladká 60 g 19500 Cesnakový venček 40 g 940 Dalamánka 120 g 120 Pľundra marmeládová 56 g 1160 *Croiasant s náplňou čokoládovou, ovocnou 60 g 3840 Rožok sladký 50 g (Lupačka) 12740 Bageta 250 g 90 Racio bageta 100 g 50 Posúch sezamový 75 g 2500 Pletenka tmavá 90 g 360 *Osie hniezdo 100 g (Škoricovník) 80 Trojuholník sójový 50 g 1900 Celozrnná mušľa 90 g 9760 *Banketka sypaná sezamom 25 g 1160 Makovka 80 g (sladké pečivo, jemné) 2980 Koláč s náplňou jablko 100 g 2000 Koláč s náplňou tvarohovou 100 g 1800 Koláč s náplňou makovou 100 g 480 *Kvietoček 120 g tvarohovo-lekvárová náplň 1480 Strúhanka 450 g 2080 Časť II . - zákusky: Pomarančová kocka 80 g (zákusok) 100 Venček šľahačkový (Veterník) 40 g 100 Kokosové rezy 50 g (zákusok) 660 Karamelová kocka 80 g 100 Francúzska kocka 70 g 1800 Kremeš medový 100 g 1040 Dezert veľký strieška 80 g 540 Koláč so želatinou 50 g 1600 Dia banány (zákusok) 45 g 80 Dia rez orechový (zákusok) 50 g 640
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 52 100,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Pekárenský tovar - časť I.
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom obstarávania je výber dodávateľa resp. dodávateľov pekárenských výrobkov pre Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Čadca – Žiarec, vrátane jej prevádzky v Čiernom. Cenové ponuky uchádzačov budú zohľadňovať dovoz tovaru na miesto určenia t.j. budú vrátane dopravy.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15810000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Názov predmetu obstarávania Počet/ MJ v ks Chlieb konzumný pšenično-ražný 1000 g nekrájaný 27214 Tmavý chlieb krájaný balený 450 g (pšenično ražný, jačmenný slad a srvátka) 1018 *Sliezsky chlieb krájaný 500 g (pšenično ražný, sójová a sladová múka) 1870 Hriankový chlieb tmavý 400 g (pšeničný, ovsené vločky, slad) 320 *Chlieb Gurmán krájaný 400 g (viaczrnný, vláknina) 820 Chlieb ražný 450 g, krájaný 1720 Sendvič tukový 400 g nekrájaný 2066 Vianočka s hrozienkami 350 g 2410 Bábovka 400 g trená sladká bez hrozienok 1200 Závin s orechovou náplňou 400 g 650 Závin s makovou náplňou 400 g 1120 Závin s tvarohovou nápňou 200 g 130 Závin s orechovou náplňou 200 g 240 Závin s kakaovou náplňou 200 g 600 Závin s makovou náplňou 200 g 700 Rožok grahamový 60 g 29700 Celozrnný tmavý rožok 60 g 5060 Rožok hladký 40 g 57480 Rožok pizza 60 g 740 Cereálny rožok 80 g 6470 *Točenka sypaná, soľ, rasca 40 g 420 Mramorový rožok 100 g 3040 Oškvarkový pagáč 50 g 410 Bageta malá 125 g 290 Pletenka sypaná 100 g 2650 Žemľa tmavá 100 g 330 Žemľa hladká 60 g 19500 Cesnakový venček 40 g 940 Dalamánka 120 g 120 Pľundra marmeládová 56 g 1160 *Croiasant s náplňou čokoládovou, ovocnou 60 g 3840 Rožok sladký 50 g (Lupačka) 12740 Bageta 250 g 90 Racio bageta 100 g 50 Posúch sezamový 75 g 2500 Pletenka tmavá 90 g 360 *Osie hniezdo 100 g (Škoricovník) 80 Trojuholník sójový 50 g 1900 Celozrnná mušľa 90 g 9760 *Banketka sypaná sezamom 25 g 1160 Makovka 80 g (sladké pečivo, jemné) 2980 Koláč s náplňou jablko 100 g 2000 Koláč s náplňou tvarohovou 100 g 1800 Koláč s náplňou makovou 100 g 480 *Kvietoček 120 g tvarohovo-lekvárová náplň 1480 Strúhanka 450 g 2080
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 49 700,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Zákusky - časť II.
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom obstarávania je výber dodávateľa resp. dodávateľov cukrárskych výrobkov pre Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Čadca – Žiarec, vrátane jej prevádzky v Čiernom. Cenové ponuky uchádzačov budú zohľadňovať dovoz tovaru na miesto určenia t.j. budú vrátane dopravy.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15810000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Názov predmetu obstarávania Počet/MJ v ks Pomarančová kocka 80 g (zákusok) 100 Venček šľahačkový (Veterník) 40 g 100 Kokosové rezy 50 g (zákusok) 660 Karamelová kocka 80 g 100 Francúzska kocka 70 g 1800 Kremeš medový 100 g 1040 Dezert veľký strieška 80 g 540 Koláč so želatinou 50 g 1600 Dia banány (zákusok) 45 g 80 Dia rez orechový (zákusok) 50 g 640
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 2 400,0000 EUR
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nepožaduje.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu zariadenia, ktoré je v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne, alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne, oprávnená dodávať tovar, uskutočňovať práce alebo poskytovať službu t. j. má požadovaný predmet plnenia zákazky uvedený v predmete činnosti. Ak ponuku predloží skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní a jej ponuka bude prijatá, bude verejný obstarávateľ vyžadovať vytvorenie právnych vzťahov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok osobného postavenia preukazuje predložením originálnych dokladov alebo úradne overených kópií dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3 resp. ods. 4 zákona č. 25/2006 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene doplnení niektorých zákonov. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní môže nahradiť uvedené doklady potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 - originál dokladu alebo jeho úradne overená kópia.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadované doklady – dôkazné prostriedky v zmysle § 27 ods. 1 písm. a). Doklady musia byt predložené ako originály alebo overené fotokópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
a)Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky nie staršie ako jeden mesiac ku dnu predloženia ponuky. Vyjadrenie musí vypovedať o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, t. j., že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedené úcty. Okrem vyjadrenia banky predloží aj cestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač alebo záujemca využiť finančné zdroje inej osoby podľa §27, ods. 2 zákona o VO, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byt použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má uchádzač vedené úcty z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť preukáže v súlade s § 28 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a to: § 28 ods. 1 písm. a) a preukáže predložením týchto dokladov: zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom: - bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní spoločne. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač v súlade s § 28 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní využiť odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Uchádzač predloží doklad preukazujúci túto skutočnosť, ktorým môže byť zmluva o budúcej zmluve, zmluva o spolupráci a pod. Z dokladu musí byť zrejmé, že konkrétne zdroje, na ktoré sa preukázanie tejto podmienky viaže, tretia osoba reálne poskytne uchádzačovi na plnenie zmluvy. Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ vychádzal zo skutočnosti, že predmetom obstarávania je značný objem potravín dodávaný sociálnemu zariadeniu počas dlhodobej lehoty, takže sa verejný obstarávateľ snaží zabezpečiť dodávateľa , ktorý mu poskytne na základe skúseností už realizovaných vlastných dodávok väčšieho objemu potravín, bezproblémové plnenie zmluvy.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: 1. Verejný obstarávateľ pred začatím elektronickej aukcie vyhodnotí ponuky podľa kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2.Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, na predloženie nových cien. Účelom elektronickej aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. 3. informácie týkajúce sa použitého elektronického zariadenia, podmienky a špecifikácie technického pripojenia: Počítač musí byť pripojený k Internetu. Prebezproblémovú účasť v elektronickej aukcii je nutné mať v počítači nainštalovaný jeden z podporovaných webových prehliadačov: Microsoft Internet Explorer verzie 6 a vyšší, Mozilla Firefox 2.0 a vyšší. Všeobecné informácie o použití elektronickej aukcie budú uvedené vo výzve na účasť v elektr. aukcii. 4. Elektronická aukcia sa začne najskôr dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. 5. Po skončení elektronickej aukcie verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu na základe výsledku elektronickej aukcie. 6. Proti priebehu elektronickej aukcie a jej automatizovanému vyhodnoteniu nemožno podať námietky.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 31.12.2012 14:00
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
17.01.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 28.02.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.01.2013 10:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je NEVEREJNÉ, v zmysle § 43 ods. 3 zákona o VO sa otvárania ponúk podľa § 41 zákona o VO uchádzači, ktorí predložili ponuky, nezúčastňujú.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
07.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité