Oznámenie 14917 - MSS

Obsah

14917 - MSS
Vestník č. 237/2012 - 11.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Hliník nad Hronom
IČO: 00320609
Železničná 320, 966 01 Hliník nad Hronom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Hliník nad Hronom, Železničná 320, 966 01 Hliník nad Hronom
Kontaktná osoba: Mgr. Roman Zaťko
Mobil: +421 908927972
Telefón: +421 456727360
Fax: +421 456727360
Email: eaukcie@inovagroup.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.hliniknadhronom.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
InovaGroup a.s.
IČO: 46088385
Štúrova 13 , 811 02 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): InovaGroup a.s., Office Žiar nad Hronom, Nám. Matice slovenskej 4, 1.posch., 96501 Žiar nad Hronom
Kontaktná osoba: Mgr. Roman Zaťko
Mobil: +421 908927972
Telefón: +421 456727360
Fax: +421 456727360
Email: eaukcie@inovagroup.sk
Internetová adresa (URL): http://www.inovagroup.ebit.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
Obec Hliník nad Hronom
IČO: 00320609
Železničná 320 , 966 01 Hliník nad Hronom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Hliník nad Hronom, Železničná 320, 966 01 Hliník nad Hronom
Kontaktná osoba: p. Mária Šedivcová
Telefón: +421 948739899
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Miestna samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nakladanie s odpadmi na území obce Hliník nad Hronom
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
16
Hlavné miesto poskytovania služieb: Obec Hliník nad Hronom
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK032
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie odplatných a bezodplatných služieb spojených so zberom, prepravou a zneškodnením/zhodnocovaním komunálnych odpadov/vytriedených zložiek komunálnych odpadov a separovaného zberu v zmysle § 39 zákona č. 223/2001 Z. z. o odpadoch a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na území obce Hliník nad Hronom.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90500000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 90511000-2, 90512000-9, 90513000-6
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo komunálnych odpadov za obdobie plnenia zákazky predstavuje cca 2 000 ton (resp. 1 000 ton ročne).
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 80 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 23
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou vo výške 4 000 EUR (slovom: štyritisíc eur) spôsobom uvedeným v § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov (VZ) verejného obstarávateľa na základe mesačných faktúr.
Lehota splatnosti faktúr sa stanovuje na 14 dní odo dňa doručenia faktúr verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavky a ani zálohy.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu ( napr. § 829 Občianskeho zákonníka, zákon č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov) do predloženia ponuky. Ak ponuku predloží skupina dodávateľov a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie právnych vzťahov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 ZoVO.
1. Uchádzač v ponuke musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača podľa § 26 ZoVO nasledovne : 1.1. nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, 1.2 nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, 1.3. nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,1.4. nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.5. nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.6. je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 predložením:
2.1. ods. 1.1 a 1.2 výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
2.2. ods. 1.3 potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
2.3. ods. 1.4 potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 2.4. ods. 1.5 potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, 2.5. ods.1.6 dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
Uchádzač môže predložením Potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 nahradiť doklady podľa § 26 ods.2.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia predložením nasledovných originálov alebo úradne overených fotokópií dokladov podľa § 27 ods. 1 písm. a) ZoVO predložením vyjadrenia banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete, a že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, že má zriadený účet/účty iba v banke/bankách, od ktorých predložil požadované vyjadrenie. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/pobočkách. Doklady musia byť predložené v origináli, prípadne jeho overenej kópii, nie starší, ako tri mesiace ku dňu predloženia dokladov. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZoVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú technickej alebo odbornej spôsobilosti predložením originálov alebo úradne overených fotokópií nižšie uvedených odkladov podľa §27 ods. 1, písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
a.) bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b.) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. Zoznam poskytnutých služieb musí byt podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie). Potvrdenie odberateľa o plnení musí byť podpísané štatutárnym orgánom odberateľa alebo osobou oprávnenou konať za odberateľa spolu s telefonickým kontaktom, za účelom overenia predloženého potvrdenia. Uchádzač zoznamom poskytnutých služieb, doplneným potvrdeniami o plnení preukáže, že v období predchádzajúcich troch rokov dodal minimálne 2 služby rovnakého alebo podobného charakteru (t. j. nakladanie s odpadom a pod.) v minimálnej výške 40.000 EUR bez DPH za každú službu samostatne. Podľa §27 ods.1, písm. f) ZoVO po 1.predložením platného rozhodnutie príslušného orgánu štátnej správy na úseku odpadového hospodárstva na prevádzkovanie zariadenia podľa § 7 ods. 1 písm. a) zákona č. 233/2012 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov, po 2. predložením platného rozhodnutia príslušného orgánu štátnej správy na úseku odpadového hospodárstva na prevádzkovanie zariadenia podľa § 7 ods. 1 písm. c) zákona č. 233/2012 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov a po 3. predložením platného rozhodnutia príslušného orgánu štátnej správy na úseku odpadového hospodárstva na prevádzkovanie zariadenia podľa § 7 ods. 1 písm. c) zákona o odpadoch na separáciu a zhodnocovanie biologicky rozložiteľných odpadov zo zmesového komunálneho odpadu. Podľa §29 ZoVO predložením certifikátu systému kvality podľa ISO 9001:2009. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Podľa §30 ZoVO predložením certifikátu environmentálneho manažérstva ISO 14001:2004 alebo ekvivalentu na nakladanie s odpadom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi členských štátov EÚ. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného c ertifikátu.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ v súlade s §43 ods. 1 ZoVO použije elektronickú aukciu na účely zákazky „Nakladanie s odpadmi na území obce Hliník nad Hronom“ako opakujúci sa proces, ktorý využíva elektronické zariadenia na predkladanie nových cien upravených smerom nadol a automatizované vyhodnotenie hodnotiacich kritérií určených v oznámení o vyhlásení súťaže a v súťažných podkladoch pre účely zostavenia konečného poradia ponúk. Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami všetkých uchádzačov ktorých ponuky boli vyhodnocované a neboli zo súťaže vylúčené, na predloženie ponúk do systému elektronickej aukcie. Podrobnosti pre prihlásenie do aukčného systému budú uvedené vo výzve na účasť v e-aukcii. Elektronickú aukciu nemožno začať skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.12.2012 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
08.01.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.01.2013 10:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
Obecný úrad Hliník nad Hronom, Železničná 320, 966 01 Hliník nad Hronom, kanc. starostu
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk bude neverejné v zmysle § 43 ods. 3 ZoVO sa § 41 ZoVO nepoužije.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
09.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité