Oznámenie 14921 - MSP

Obsah

14921 - MSP
Vestník č. 237/2012 - 11.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Kamenná Poruba
IČO: 00332461
Kamenná Poruba 207, 093 03 Kamenná Poruba

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obec Kamenná Poruba, Obecný úrad Kamenná Poruba č. č.207, PSČ : 093 03
Kontaktná osoba: Dušan Baranský
Telefón: +421 574422689
Fax: +421 574422689
Email: ocukporuba@wmx.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kamennaporuba.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
RNDr. Vladimír Hričák
IČO: 40552454
Čaklov 22 , 094 35 Čaklov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Čaklov 22, PSČ : 094 35
Kontaktná osoba: RNDr. Vladimír Hričák
Telefón: +421 908876739
Email: hricak.vlado@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nájomné byty nižšieho štandardu - 9 b.j.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Kamenná Poruba
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK041
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Novostavba nájomných bytov nižšieho štandardu - 9 bytových jednotiek v obci Kamenná Poruba vrátane napojenia na inžinierske siete. Objekt bude trojpodlažný nepodpivničený, solitérny so šikmou strechou. Navrhovaný je montovaný, kontajnerový konštrukčný systém. Obvodový plášť, deliace steny ako aj strop nad 1. NP bude tvoriť konštrukcia kontajnera.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45211340-4
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V bytovom dome je navrhovaných 8 bytov dvojizbových a jeden byt jednoizbový. Dvojizbový má následovné dispozičné členenie - predsieň, kuchyňa s obývacou izbou, izba, hygienické zariadenie. V jednoizbovom byte sa nachádza predsieň, kuchyňa s obývacou izbou, hygienické zariadenie. Celková zastavaná plocha je 218,57 m2, užitková plocha spolu 571,50 m2.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 205 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Zákazka bude financovaná s dotačných zdrojov (Fond rozvoja bývania) a so spoluúčastí verejného obstarávateľa. Lehota splatnosť faktúr bude 60 dní, preddavky verejný obstarávateľ neposkytne.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Osobné postavenie uchádzač preukáže podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z..z. o verejnom obstarávaní spôsobom uvedeným v § 26 ods. 2 písm. a) až e) zákona. Doklady preukázujúce osobné postavenie podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradom osvedčenej kópie o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní. Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, predkladá splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona za každého člena skupiny. Požadované doklady nesmú byť staršie ako tri mesiace k termínu stanovenému verejným obstarávateľom na predkladania ponúk. To sa netýka potvrdenia ÚVO podľa § 128 zákona a oprávnenia na uskutočňovanie stavebných prác (§26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní)
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač predloží doklady podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že uchádzač nebol za obdobie roku 2012 v nepovolenom debete, v prípade úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho účet/účty nebol predmetom exekúcie. Uchádzč predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky. Odôvodnenie : uchádzač preukazuje, že po stránke ekonomickej a finančnej v kondícii riadne a včas splniť záväzok vyplývajuci s budúcej zmluvy.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
V zmysle § 28 ods. 1 písm. g) uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi osobitne zodpovedných za riadenie stavebných prác. Vyžaduje sa aby aspoň jedna z osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác mala spôsobilosť na výkon činnosi stavbyvedúcehon doloženú dokladom o odbornej spôsobilosti na vzbratý činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, alebo iný ekvivalentný doklad preukázujúci túto skutočnosť. Doklad musí byť predložený v overenej fotokópii alebo vo dotokópii s originalom pečiatky a a originálom podpisu odborne spôsobilej osoby, pričom originál alebo overená fotokópia nesmú byť staršie ako tri mesiace k termínu stanovenému verejným obstarávateľom na predkladanie ponúk. Doklad musí bzť doplnený vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon stavbyvedúceho, že bude k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky. Odôvodnenie primeranosti podmienky : Uchádzač preukazuje, že pracovníci poverení riadením stavebných prác majú potrebnú kvalifikáciu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
V súlade s § 29 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží certifikát kvality (napr. podľa EN ISO 9001:2009 pre model zabezpečenia kvality v oblasti výroby, montáže oceľových konštrukcií, obytných kontajneroch, vykonávanie zváračských prác, prípravy a uskutočňovanie stavieb a ich zmien) vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvalitz vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Dôkazový prostriedok -certifikát/rovnocenné osvedčenie predloží uchádzač vo fotokópii podpísanej uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzča v záväzkových vzťahoch. Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona p verejnom obstarávaní : Zabezpečenie technickej a odbornej spôsobilosti uchádzča odráža pre verejného obstarávateľa schopnosť budúceho zmluvného partnera plniť bezproblémovo stanovený predmet zmluvy v požadovanej kvalite a v stanovených termínoch.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.12.2012 13:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 30,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: V hotovosti do pokladne kontaktnej osoby (RNDr. Vladimír Hričák) alebo prevodom na účet kontaktnej osoby vedený v Slovenskej sporiteľni a.s., na číslo účtu 0561025312/0900, variabilný symbol " IČO uchádzača
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
14.01.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 28.02.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 14.01.2013 10:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
Obecný úrad Kamenná Poruba č. 207 (adresa ako v bode I.1)
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti (adresa RNDr. Vladimír Hričák, 094 35 Čaklov 22). Súťažné podklady budú doručené poštou alebo osobným prevzatím po predchádzajúcom telefonickom dojednaní (0908876739)
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
09.12.2012

Profil Obstarávateľa


Dôležité