Oznámenie 14905 - MST

Obsah

14905 - MST
Vestník č. 237/2012 - 11.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ružinovský podnik verejno-prospešných služieb, a.s.
IČO: 35828064
Mlynské Luhy 19, 821 05 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mlynské Luhy 19, Bratislava
Kontaktná osoba: František Németh
Telefón: +421 243412955
Email: sekr@rpvps.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.rpvps.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): verejnoprospešné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup samohybného zametacieho stroja pre údržbu miestnych komunikácií.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Mlynské luhy 19, Bratislava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup samohybného zametacieho stroja pre účely vykonávania údržby miestnych komunikácií. Zariadenie musí byť nové. Základné špecifikácie prostredníctvom kľúčových technických parametrov strojného zariadenia sú nasledovné: Samohybný zametací stroj s prevedením stroja s celkovou hmotnosťou do 3500kg. Vozidlo bude vybavené programovateľným zametacím systémom pre programovanie a ukladanie pracovných hodnôt stroja pre rýchlu zmenu výkonu podľa okamžitej požiadavky obsluhy. Motor vodou chladený, dieselový, s minimálnym výkonom 50 kW. Emisná norma podľa súčastnej platnej legislatívy. Elektrická sústava Elektrická sústava 12 V, Akumulátor minimálne 100 Ah. Pohon Hydrostatický s plynulým riadením pojazdovej rýchlosti s riadiacou elektronikou. Dva režimy jazdy, Automatická záťažová regulácia. Riadenie Hydraulické, kĺbové, s posilňovačom riadenia, pravostranné. Brzdy Hydraulický dvojokruhový brzdový systém s posilňovačom. Hydraulika Samostatné regulovateľné čerpadlo pre pohon ventilátora, samostatné čerpadlo pre pohon riadenia, integrovaná predná a zadná výkonová hydraulika pre pohon kief a prídavných zariadení. Nápravy Predná náprava so samosvorným diferenciálom s preklzom min.: 40 % a planétovou prevodovkou umiestnenou v ose kolies, zadná náprava ťahaná Sacie zariadenie Hubica nerezová šírka min.: 500 mm, umiestnená medzi prednými kolesami, nastaviteľná výška hubice. Zásobník na nečistoty Nerezový zásobník na nečistoty s hydraulicky ovládaným vyklápaním zásobníka s využiteľným objemom minimálne 1,5 m3 . Kabína Sklopná kabína s:protihlukovou izoláciou, tlmením vibrácií a s osvetlením vo vnútri. Prístrojové vybavenie Centrálny ovládací panel s farebným plochým monitorom na sledovanie a programovanie dôležitých funkcií : rýchlosť, otáčky motora / ventilátora, Mth, ubehnutú vzdialenosť, dráhu zametania, otáčky kief. Zametacie agregáty Dve bočné kefy s manuálnym nadstavením geometrie a prítlaku a tretia prídavná kefa. Agresívna kefa z ohybných oceľových zväzkov. Kropiaci systém Systém musí byť vybavený recykláciou vody vo vnútri zásobníka, automatickým alebo trvalým režimom. Ďalšie technické parametre pre účely špecifikácie predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34144430-1
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Samohybný zametací stroj s celkovou hmotnosťou do 3.500 kg - 1 ks
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 164 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 3
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Platba sa bude realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavenej faktúry. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od vystavenia faktúry.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Ak ponuku predloží skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o VO a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie právnych vzťahov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: III.1.4.1 Prílohou kúpnej zmluvy budú nasledovné dokumenty: - Osvedčenie o typovom schválení vydané Ministerstvom dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky - Osvedčenie zástupcu výrobcu (pre dovoz vozidla a uvedenia do prevádzky) Úspešný uchádzač predloží uvedené dokumenty najneskôr k termínu podpisu kúpnej zmluvy s verejným obstarávateľom.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o VO a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. 4 alebo 5 zákona o VO v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie týchto dokladov. Všetky doklady musia dokumentovať aktuálny stav, ich platnosť musí byť v súlade s § 26 ods. 2 zákona o VO. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona o VO predložením úradne overenej fotokópie potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom v čase predkladania dokladov na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní. Ak doklady na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní predkladá skupina dodávateľov, osobné postavenie uchádzačov predkladá každý člen skupiny osobitne.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadované doklady - dôkazné prostriedky podľa § 27 ods. 1 : - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Ako dôkazový prostriedok uchádzač predloží vyjadrenie banky (bankovú informáciu) v origináli alebo overenej kópii, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, t. j. že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nebol a nie je predmetom exekúcie. Uchádzač potvrdenie predloží za každú banku, v ktorej má vedený účet. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia/ vyjadrení banky/bánk aj čestné prehlásenie, že v iných bankách nemá záväzky. Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 32 ods. 6 zákona o VO: Verejný obstarávateľ overuje, vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, uchádzačovu ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky, a to v rozsahu primeranom k predpokladanej hodnote zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadované doklady - dôkazné prostriedky podľa § 28 ods. 1 - podľa § 28 ods. 1 písm. a) - Zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce 3 roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Ak objednávateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ. Ak objednávateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ dôkaz o plnení potvrdí objednávateľ. Ak to nie je možné vyhlásením záujemcu o ich uskutočnení. - podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1: – vzorky, opisy, fotografie Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti týkajúcich sa odbornej alebo technickej spôsobilosti podľa § 32 ods. 6 zákona o VO: Verejný obstarávateľ stanovenými podmienkami účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky. Podmienky účasti sú potrebné a primerané vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou dodávok rovnakého alebo podobného charakteru v rozsahu ako je predmet zákazky. Fotografiami a opisom navrhovaného zariadenia uchádzač preukáže, že je schopný ponúknuť verejnému obstarávateľovi strojné zariadenie podľa zadaných špecifikácií.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
1. - Uchádzač musí preukázať aspoň 3 dodávky s rovnakým alebo obdobným predmetom zákazky (komunálna technika) za predchádzajúce 3 roky v objeme rovnom alebo vyššom ako 150 000 v EUR s DPH za každú dodávku alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Skupina ako celok musí spĺňať tú istú hodnotu. V zozname Uchádzač uvedie aj celkový súčet cien (bez DPH) dodávok za predchádzajúce tri roky. Všetky ceny Uchádzač uvádza v mene EUR. V prípade ak cena bude uvádzaná v inej mene ako je EUR, bude uvádzaná suma prerátaná kurzom uvádzaným v kurzovom lístku zverejnenom Národnou bankou Slovenska ku dňu zverejnenia tohto oznámenia; v prípade ak cena zákazky bude uvádzaná v mene Slovenská koruna, bude uvádzaná suma prerátaná konverzným kurzom (1 EUR= 30,1260 Sk). 2. - Uchádzač predloží fotografie a opis technických parametrov navrhovaného zariadenia.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: 1. Verejný obstarávateľ pred začatím elektronickej aukcie vyhodnotí ponuky podľa kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, a ktorí neboli z verejnej súťaže vylúčení na predloženie nových cien./ príp. hodnôt/ Účelom elektronickej aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. Elektronickú aukciu nemožno začať skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. 3. Elektronická aukcia bude uskutočnená dvojkolovo, a to medzikolo a súťažnékolo. Elektronická aukcia sa začne najskôr dva dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. 4. Počas elektronickej aukcie budú všetci uchádzači informovaní v každom okamihu o ich relatívnom umiestnení. 5. Po skončení elektronickej aukcie Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu na základe výsledku elektronickej aukcie. 6. Proti priebehu elektronickej aukcie a jej automatizovanému vyhodnoteniu nemožno podať námietky. Predmet e-aukcie je rovnaký ako predmet zákazky, uvedený v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch. Elektronická aukčná sieň (ďalej len e-aukčná sieň) je prostredie umiestnené na určenej adrese vo verejnej dátovej sieti Internet, v ktorom uchádzači predkladajú nové ceny upravené smerom nadol. Súťažné kolo je časť postupu, v ktorom prebieha on-line vzájomné porovnávanie cien ponúkaných uchádzačmi prihlásených do e-aukcie a ich vyhodnocovanie v limitovanom čase. E-aukcia bude vykonaná elektronickými zariadeniami prostredníctvom siete Internet. Administrátor odošle výzvu na účasť v eaukcii elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačom. Vo výzve budú uvedené všetky príslušné informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu, dátum a čas začatia a ukončenia medzikola, dátum a čas začatia súťažného kola a spôsob ukončenia e-aukcie, minimálny a maximálny krok zníženia nových cien. V medzikole bude uchádzačom sprístupnená e-aukčná sieň, kde sa zadajú jednotlivé položky z ponuky uchádzača, ktoré budú následne skontrolované administrátorom. Každý uchádzač v medzikole vidí iba svoju ponuku. V medzikole sa uchádzači oboznámia s priebehom a pravidlami eaukcie. Pravidlá obsahujú aj údaje týkajúce sa minimálneho kroku zníženia ceny ponuky, pravidlá predlžovania súťažného kola a lehotu platnosti prístupových kľúčov. V medzikole uchádzači nemôžu svoje ponuky meniť. V súťažnom kole bude prebiehať e-aukcia on-line. Uchádzači budú mať možnosť upravovať celkovú cenu za všetky zariadenia spolu v ľubovoľnom počte krokov smerom nadol. Zmena ceny nesmie byť na úkor kvality, tzn. že uchádzačom ponúknutá nová cena musí byť cenou za rovnaký predmet zákazky ako bol špecifikovaný v ponuke uchádzača, predloženej v lehote na predkladanie ponúk. Počas súťažného kola budú všetkým uchádzačom súčasne uverejňované informácie, ktoré im umožnia zistiť v každom okamihu ich relatívne umiestnenie. Bližšie údaje o priebehu E-aukcie budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PLZ-SZ-2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.12.2012 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
10.01.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 10.01.2013 12:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Sídlo verejného obstarávateľa
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie obálok s ponukami je vzhľadom na použitie elektronickej aukcie podľa § 43 zákona o VO neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
VI.3.1. Podmienky účasti, preukazujúce finančné a ekonomické postavenie v súlade s § 27 a odbornú a technickú spôsobilosť v súlade s § 28 zákona o VO sú stanovené vo väzbe na charakter a rozsah zákazky so zohľadnením požiadaviek na otvorenú hospodársku súťaž. Splnením podmienok účasti uchádzač preukazuje svoju spôsobilosť k plneniu zmluvy. VI.3.2. Súťažné podklady si záujemcovia môžu prevziať osobne alebo vyžiadať poštou v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 h na adrese uvedenej v bode I.1. VI.3.3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup zadávania zákazky, ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1, resp. 2. VI.3.4. Náklady spojené s účasťou na súťaži v plnej miere hradia uchádzači. VI.3.5. Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, môže záujemca využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. Využitie inštitútu inej osoby sa riadi ustanoveniami § 27 ods. 2, resp. § 28 ods. 2 zákona o VO v platnom znení. VI.3.6. V prípade nových dodávok tovarov, spočívajúcich v opakovaní rovnakých alebo porovnateľných plnení, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo postupovať podľa § 58 ods. 1 písm. j) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. VI.3.7. V prípade skupiny dodávateľov všetci členovia skupiny predložia vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. VI.3.8 Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v plnom rozsahu súhlasí v uverejnenými podmienkami a požiadavkami Verejného obstarávateľa v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. VI.3.9 Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
09.12.2012

Profil Obstarávateľa


Dôležité