Oznámenie 15053 - MSS

Obsah

15053 - MSS
Vestník č. 240/2012 - 14.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Slovenská plavba a prístavy a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35705671
Horárska 12, 815 24 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): vid. hore
Kontaktná osoba: Ing. Andrea Nemcová Raffayová, Phd.
Telefón: +421 902608869
Fax: +421 258271400
Email: blaskos@spap.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.spap.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: prístavy
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: prístavy
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Strojné a elektrické úpravy na žeriave č.5, 16/32tx33/21m
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 1
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Slovenská plavba a prístavy a.s., Bratislava
Kód NUTS SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je rekonštrukcia prístavného žeriava pre potreby SPaP a.s. Zadávateľ zákazky ma
záujem rekonštruovať strojné a elektrické časti žeriava. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí
časť súťažných podkladov B.1 – „Opis predmetu zákazky
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 50531400-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Hodnota 237 680,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 9
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
nie
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov zadávateľa zákazky a z nenávratného
finančného príspevku z Operačného programu Stredná Európa z projektu Uprading of Inwland
Waterway and Sea Ports (INWAPO) s kódom 3sCE415P2
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia v zmysle §26
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin
korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie
príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za
trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin,
ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii ani nebol proti nemu zamietnutý
návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré
dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1.
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
SK Štandardný formulár 02 - Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania 7 / 18
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
1.3. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov
uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa
predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.4. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu
neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym
orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine
pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.5. Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona sa rozumie najmä účasť na dohode
obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných
povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa
odseku 1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným.
1.6. Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto obstarávania sa rozumie
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu
zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.
1.7. Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola
uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.
1.8. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa
preukázanie podmienok účasti podľa § 26 za všetkých členov skupiny samostatne.
1.9. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad),
môže doklady, ktorými preukazuje osobné postavenie(ods. 1.2.) platným potvrdením úradu o zapísaní v
zozname podnikateľov.(v súlade s §128 až §134 zákona 25/2006 o verejnom obstarávaní v platnom znení)
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1 Finančné a ekonomické postavenie v zmysle
§ 27 Zákona o verejnom obstarávaní preukáže
záujemca predložením týchto dokladov (originál
alebo úradne osvedčená kópia dokladov): § 27 ods. 1
písm. d) – prehľad o celkovom obrate za posledné tri
hospodárske roky a to za roky 2009, 2010 a 2011, za
ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia
prevádzkovania činnosti.
V prípade, ak záujemca je osoba, ktorá vedie podvojné
účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz ziskov
a strát a ak záujemca je osoba, ktorá vedie jednoduché
účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz príjmov
a výdavkov, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré
sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku
prevádzkovania činnosti.
Minimálny celkový obrat musí byť 700 000,- EUR bez
DPH za každý z požadovaných rokov.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na
predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: (ak je to
uplatniteľné)
_____
SK Štandardný formulár 02 - Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania 8 / 18
a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby
uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo
plniť predmet zákazky.
2.2 V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo
v Slovenskej republike zadávateľ zákazky uzná aj
ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa
právnych noriem členského štátu.
2.3 Uchádzač môže na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej
osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto
prípade musí uchádzač alebo záujemca
zadávateľovi zákazky preukázať, že pri plnení zmluvy
bude môcť reálne disponovať so zdrojmi
osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie
finančného a ekonomického postavenia.
2.4 Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov,
preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa
týkajú finančného a ekonomického postavenia za
všetkých členov skupiny spoločne.
2.5 Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na
EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB –
Európskej centrálnej banky) ku dňu ukončenia
hospodárskeho roka.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Zadávateľ zákazky požaduje od uchádzača v ponuke
predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje
svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť.
Uchádzač v ponuke predloží nasledujúce doklady,
ktorými preukazuje svoju odbornú spôsobilosť na
dodanie predmetu zákazky.
3.1 § 28 ods.1 písm. a) - zoznamom poskytnutých
služieb za predchádzajúce tri roky (2009, 2010 a 2011)
s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
3.1.1 Zoznam musí obsahovať minimálne 5 zákaziek
na poskytnutie služby za posledné tri roky, predmetom
ktorých bolo poskytovanie opráv, rekonštrukcií alebo
stavieb žeriavov.
Zoznam dodávok má obsahovať:
a) identifikáciu odberateľa,
b) názov a stručný opis poskytnutej služby,
c) zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR,
d) obdobie poskytovania služby,
e) potvrdenie plnenia zákazky odberateľom:
ak bol/a odberateľom:
• verejný obstarávateľ zákazky podľa Zákona o
verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento
verejný obstarávateľ,
SK Štandardný formulár 02 - Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania 9 / 18
• iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení
potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, dôkaz o plnení
potvrdí uchádzač vyhlásením o ich dodaní.
Odôvodnenie primeranosti: Zoznam úspešne
realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné
plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti
uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo
podobného charakteru ako je predmet zákazky a to
s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem
požadovaného predmetu zákazky.
Poznámka: Zadávateľ zákazky požaduje v ponuke
predložiť doklady a informácie v zmysle bodov 1 a
3 časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov, doklady,
dokumenty a požiadavky podľa bodov 17 a 19 časti
A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. V
prípade nesplnenia podmienok účasti alebo predloženia
neplatných dokladov bude zo zadávanej nadlimitnej
zákazky vylúčený.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 31.12.2012 15:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 30.01.2013 10:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 29.08.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.01.2013 11:30
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov zadávateľa zákazky a z nenávratného
finančného príspevku z Operačného programu Stredná Európa z projektu Uprading of Inwland
Waterway and Sea Ports (INWAPO) s kódom 3sCE415P2
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
12.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité