Oznámenie 15054 - MSS

Obsah

15054 - MSS
Vestník č. 240/2012 - 14.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Slovenské národné múzeum
IČO: 00164721
Vajanského nábrežie 2, 810 06 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slovenské národné múzeum, Vajanského nábrežie 2 , 810 06 Bratislava
Kontaktná osoba: Mária Némethová
Mobil: +421 000000000
Telefón: +421 220469168
Fax: +421 220469124
Email: maria.nemethova@snm.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.snm.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Sanácia havarijného stavu národnej kultúrnej pamiatky hradu Krásna Hôrka - pamiatkový architektonicko-historický výskum
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
8
Hlavné miesto poskytovania služieb: Hrad Krásna Hôrka
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK04
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Po požiari na Hrade Krásna Hôrka je potrebné zrealizovať pamiatkový výskum hradu architektonicko-historický, zahŕňajúci v sebe aj reštaurátorskú sondáž omietok. Pamiatkový architektonicko-historický výskum, bude obsahovať základné údaje o kultúrnej pamiatke, opis kultúrnej pamiatky vrátane jej technického stavu, inventarizačný súpis hodnotných detailov a prvkov, sond a nálezov spolu s ich vyhodnotením, analýzu vývoja kultúrnej pamiatky, vyhodnotenie výskumu v písomnej a grafickej podobe, charakteristiku pamiatkových hodnôt, návrh ochrany, obnovy a prezentácie kultúrnej pamiatky, požiadavky na vykonanie prípadných ďalších špecializovaných výskumov a ďalšie časti tak, ako sú uvedené v § 8 Vyhlášky Ministerstva kultúry Slovenskej republiky č. 253/2010 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o ochrane pamiatkového fondu (ďalej len „Vyhláška“).
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 73110000-6
Doplnkový slovník: FG25-4
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 95 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 18
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ nevyžaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou podľa zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy. Platba za poskytnuté služby sa bude realizovať po odovzdaní diela formou bezhotovostného platobného styku v eurách (EUR), bankovým prevodom na účet dodávateľa, na základe dodávateľom predloženej faktúry, ktorá musí obsahovať všetky požadované náležitosti daňového dokladu.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy do predloženia ponuky, musí však určiť svojho zástupcu/zástupcov , ktorý bude oprávnený konať, resp. ktorí budú oprávnený konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy, komunikácie a zodpovednosti za plnenie zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať všetky podmienky účasti týkajúce sa preukázania osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní , požadovaných v nasledovných bodoch 1.1 až 1.7: 1.1Výpis (výpisy) z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, ktorým uchádzač preukáže, že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, a tiež, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním. 1.2Potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk,že na uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. 1.3Potvrdenie (potvrdenia) príslušnej zdravotnej poisťovne (zdravotných poisťovní) nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, v ktorej (ktorých)| je uchádzač alebo jeho zamestnanci vedení v evidencii platiteľov zdravotného poistenia, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. 1.4Potvrdenie Sociálnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov sociálneho poistenia a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, že uchádzač nemá evidované nedoplatky sociálneho poistného a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. 1.5Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. 1.6Doklad o oprávnení uskutočňovať požadovanú službu- vykonávanie architektonicko-historického výskumu , ktorý oprávňuje uchádzača uskutočňovať požadovanú službu , ktorá je predmetom tohto verejného obstarávania. 1.7.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 1.1. až 1.6 a nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže nahradiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní úradne osvedčenou kópiou platného potvrdenia o jeho zapísaní v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukáže splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Odôvodnenie potreby a primeranosti určených podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanoveniami § 26 zákona o verejnom obstarávaní, ako taxatívne podmienky určené zákonom o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk v prípade, že uchádzač má vedené podnikateľské účty vo viacerých bankách),v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky , ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár, a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie . Vyjadrenie banky uchádzač predloží v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčenú fotokópiu tohto dokladu, ktoré nesmie byť vydané skôr ako tri mesiace ku dňu určenému na predkladanie ponúk. K vyjadreniu banky /bánk alebo ekvivalentnému/ý dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané a opečiatkované štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a a resp. ekvivalentný/é doklad/y . Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona : V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j. že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb ( realizovaných zákaziek – projektov týkajúcich sa architektonicko-historického výskumu na hradoch) za predchádzajúce tri roky ( 2009,2010,2011) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní., dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní., dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, predloží uchádzač o ich dodaní čestné vyhlásenie. Verejný obstarávateľ v prípade predloženia uvedeného vyhlásenia požaduje od záujemcu aj predloženie písomného objektívneho odôvodnenia nemožnosti získania požadovaného potvrdenia. Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie požadovanej služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
V predloženom zozname poskytnutých služieb ( realizovaných zákaziek – projektov týkajúcich sa architektonicko-historického výskumu na hradoch) záujemca musí uviesť: identifikáciu odberateľa a kontakt na osobu odberateľa, ktorá má oprávnenie potvrdiť predloženú referenciu, názov zákazky, stručný opis predmetu zmluvy (uchádzač uvedie aké boli uskutočnené), celkovú cenu zákazky v eurách bez DPH, lehotu uskutočnenia predmetu zmluvy (dobu realizácie služby), potvrdenie plnenia zákazky odberateľom. Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona : Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje úroveň skúsenosti uchádzača s uskutočnením služieb architektonicko-historického výskumu na hradoch ako je predmet zákazky, čím vytvára podmienky pre kvalitné plnenie predmetu zákazky. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač predloží doklad o resp. odbornej kvalifikácii vydané podľa osobitných predpisov v odbornej oblasti architektonicko-historický výskum ( výskum môže vykonávať len fyzická osoba s osobitnou odbornou spôsobilosťou v príslušnom odbore na základe osvedčenia, vydaného Ministerstvom kultúry SR na päť rokov , podľa § 35 odseku 3 zákona NR SR č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu v znení neskorších predpisov). Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: určená podmienka účasti je vymedzená zákonom NR SR č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu v znení neskorších predpisov). Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f ) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú budú kapacity uchádzačovi poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ požaduje preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača za všetkých členov skupiny spoločne. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Ak áno, odkaz na príslušný právny predpis alebo administratívne opatrenie: Vydané podľa osobitných predpisov v odbornej oblasti architektonicko-historický výskum ( výskum môže vykonávať len fyzická osoba s osobitnou odbornou spôsobilosťou v príslušnom odbore na základe osvedčenia, vydaného Ministerstvom kultúry SR na päť rokov , podľa § 35 odseku 3 zákona NR SR č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu v znení neskorších predpisov).
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
SNM-R/2728/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 31.12.2012 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
14.01.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 01.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 14.01.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
V sídle verejného obstarávateľa : Slovenské národné múzeum, Vajanského nábrežia 2, 810 06 Bratislava v mistnosti č. 2 ( malá zasadačka)
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní . Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. V prípade zastúpenia uchádzača je osoba, ktorá sa zúčastní na otváraní ponúk, povinná preukázať sa verejnému obstarávateľovi originálom, alebo úradne overenou kópiou poverenia podpísaného uchádzačom, resp. jeho štatutárnym zástupcom.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Verejný obstarávateľ v prípade doplňujúcich služieb nezahrnutých do pôvodnej zmluvy, ktorých potreba vyplynie dodatočne z nepredvídateľných okolností ( napr. z rozhodnutí Krajského pamiatkového úradu ) bude postupovať podľa § 58 i) zákona o verejnom obstarávaní. Žiadosť o súťažné podklady musí byť predložená v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v slovenskom jazyku, alebo českom jazyku, a musí z nej byť zrejmé o čo sa žiada. Musí obsahovať kompletné identifikačné údaje záujemcu( názov, poštová adresa, ak je doručovacia adresa iná, tak i doručovacia poštová adresa). Verejný obstarávateľ, pre zabezpečenie operatívnej komunikácie odporúča záujemcovi/uchádzačovi uviesť aj meno osoby zodpovednej za predloženie žiadosti o súťažné podklady, jej telefónne číslo, elektronickú adresu, resp. meno osoby oprávnenej na prevzatie súťažných podkladov ( v prípade požiadavky na osobné prevzatie súťažných podkladov) aj jej telefónne číslo. Oprávnená osoba, ktorá nie je štatutárnym zástupcom žiadateľa, musí mať oprávnenie na predloženie žiadosti o súťažné podklady a na prevzatie súťažných podkladov - preukázať plnomocenstvom podpísaným štatutárnym zástupcom záujemcu. V prípade, že žiadosť o súťažné podklady bude doručená na nesprávnu adresu, alebo bude napísaná v inom ako požadovanom jazyku/jazykoch, súťažné podklady nebudú poskytnuté. Je v záujme záujemcov/žiadateľov, aby žiadosť o súťažné podklady doručili, a zároveň si v prípade preferencie osobného prevzatia súťažné podklady aj prevzali v určenej lehote.Žiadosti o súťažné podklady musia byť doručené v písomnej forme na adresu verejného obstarávateľa poštou, kuriérom alebo osobne v lehote na predkladanie žiadostí o súťažné podklady t.j. do 31.12.2012 do 12.00 hod.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
11.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité