Oznámenie 15111 - MST

Obsah

15111 - MST
Vestník č. 241/2012 - 17.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
IČO: 17336112
Slovenská 11/A, 940 34 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Referát obstarávania
Kontaktná osoba: Ing. Katalin Szabó
Telefón: +421 356912219
Email: kszabo@nspnz.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.nspnz.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Zdravotníctvo
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Dodávka mäsa a mäsových výrobkov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky, Slovenská ul. 11/A, 940 34 Nové Zámky – oddelenie liečebnej výživy a stravovania – sklad potravín.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK023
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je pravidelné zabezpečovanie dodávok mäsa a mäsových výrobkov na základe objednávok podľa potreby oddelenia liečebnej výživy a stravovania FNsP Nové Zámky. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s manipuláciou tovaru. Uvedené množstvá predstavujú predpokladanú ročnú spotrebu, ktorá nie je záväzná a bude spresňovaná pravidelnými objednávkami (vrátane príbuzného sortimentu v menších množstvách.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15110000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15111100-0, 15113000-3, 15130000-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah je uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 105 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných finančných prostriedkov . Preddavky sa neposkytujú. Úhrady sa budú vykonávať na základe faktúr vystavených podľa objednávok a skutočne dodaného množstva tovaru. Splatnosť takto vystavených faktúr je minimálne 60 dní.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade, že ponuku do verejnej súťaže predloží skupina, jej právna forma sa vyžaduje až v prípade, ak bude jej ponuka prijatá a vytvorenie právnej formy bude potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedených v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže predložením originálnych dokladov alebo úradne overených kópií týchto dokladov podľa § 26 ods. 2 v celom rozsahu. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní (§ 128 ods. 1.).
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúcich sa § 27 ods. 1 a) cit. zákona : finančného a ekonomického postavenia, ktoré preukazuje: a)vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej/ých má uchádzač vedený/é účet/y, že je schopný platiť si svoje finančné záväzky, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, že v posledných dvoch rokov nebol a ani v súčasnosti nie je v nepovolenom debete a že v posledných dvoch rokov jeho účet nebol a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie. - Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, a to predložením písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. - ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, môže ho preukázať iným dokladom, ktorý verejný obstarávateľ môže uznať za vhodný. Odôvodnenie podmienok účasti: podmienky sú stanovené primerane k predmetu zákazky a ich potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného uchádzača
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 a) cit. zákona, ktoré preukazuje: - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky (2009, 2010, 2011) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak 1. odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní - Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, a to predložením písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou. - Odôvodnenie podmienok účasti: podmienky sú stanovené primerane k predmetu zákazky a ich potreba sleduje cieľ nájsť uchádzača, ktorý má dostatočné skúsenosti s dodaním tovaru porovnateľného rozsahu ako je predmet zákazky
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia bude prebiehať v systéme EVO. Pri elektronickej aukcii postupujte podľa príručky používateľa a uchádzača uverejnenej na linke : Príručka EVO pre Záujemcu/Uchádzača - elektronické aukcie (verzia 7.11.2012).
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VS 4/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.01.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
16.01.2013 15:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 10.03.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.01.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je neverejné, nakoľko sa využije elektronická aukcia.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Verejný obstarávateľ využíva pri zadávaní zákazky elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVO, www.evo.gov.sk. Záujemca sa musí pre účasť v tejto zákazke zaregistrovať prostredníctvom systému EVO a pokračovať ďalej v zmysle usmernení uvedených v systéme EVO a pokynov uvedených v súťažných podkladoch. 2. Súťažné podklady budú sprístupnené elektronickými prostriedkami prostredníctvom systému EVO iba zaregistrovaným záujemcom cez tento systém. Verejný obstarávateľ neposkytne súťažné podklady záujemcom v listinnej podobe, ani záujemcom, ktorý o ne nepožiada prostredníctvom systému EVO. 3. Súčasťou ponuky musia byť aj ďalšie požadované doklady a dokumenty: Platné rozhodnutie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR o schválení prevádzky na činnosti: a) rozrábanie čerstvého mäsa, jeho skladovanie a uvádzanie na trh a na ich vývoz do členských štátov Európskej únie b)výrobu tepelne spracovaných mäsových výrobkov z čerstvého mäsa, na ich skladovanie, uvádzanie na trh a na ich vývoz do členských štátov Európskej únie - ktoré musí byť predložené v origináli alebo ako úradne osvedčená fotokópia. -Platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, že uchádzač má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu tovarov uvedených v predmete obstarávania ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia. - V prípade, ak dodávku tovaru bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží úradne osvedčenú fotokópiu zmluvy s dopravcom a platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR vydané dopravcovi na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu tovarov uvedených v predmete obstarávania ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia. 4.V prípade, že víťazný uchádzač odstúpi od návrhu zmluvy pred jej uzatvorením a z toho titulu nebude zmluva uzatvorená, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorého ponuka sa umiestnila ako ďalšia v poradí. 5. V prípade, že víťazný uchádzač, s ktorým bude uzatvorená zmluva, stratí v priebehu jej plnenia schopnosť plniť zmluvný záväzok, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorého ponuka sa umiestnila ako ďalšia v poradí.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
12.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité