Oznámenie 15114 - MSS

Obsah

15114 - MSS
Vestník č. 241/2012 - 17.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Agentúra na podporu výskumu a vývoja
IČO: 30797764
Mýtna 23, 811 07 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): APVV, Mýtna 23, P.O.BOX 839 04, 839 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Radoslav Drobný
Mobil: +421 917558404
Telefón: +421 257204501
Fax: +421 257204599
Email: drobny@visions.cc
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.apvv.sk/
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Štátna agentúra/úrad
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie stravovania zamestnancov APVV formou stravných poukážok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Bratislava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytnutie služby - zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok pre zamestnancov Agentúry pre vzdelávanie a rozvoj.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55000000-0
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je poskytnutie služby - zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok pre zamestnancov Agentúry pre vzdelávanie a rozvoj. Pod pojmom zabezpečenie stravovania verejný obstarávateľ rozumie podávanie, alebo zabezpečenie podávania teplého hlavného jedla vrátane polievky a vhodného nápoja podľa § 152 Zákonníka práce a § 75 zákona o štátnej službe. Za teplé hlavné jedlo sa nepovažujú produkty rýchleho občerstvenia, bagety, koláče a nepotravinové výrobky. Vhodným nápojom sa rozumie akýkoľvek nealkoholický nápoj. Predmetom zákazky je nákup stravných poukážok v ľubovoľnej nominálnej hodnote podľa objednávky verejného obstarávateľa v predpokladanom množstve stravných poukážok zodpovedajúcom sume 48 000,- EUR ročne, t.j. 192 000,- EUR počas doby platnosti zmluvy, tj. 4 roky. Stravné poukážky musia mať dostatočnú ochranu proti falšovaniu, ako napríklad ceninový papier, vodoznak, vlákna žiariace v UV svetle, gumovateľné farby, írisový prechod farieb, mikropísmo giloš, farby žiariace v UV svetle, mikroperforácia, chemická kontaktná vrstva a pod. Hodnota stravnej poukážky sa môže meniť v závislosti od zmien a doplnení zák. č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a schváleného rozpočtu na príslušný kalendárny rok. Predpokladaný objem je iba predpoklad a nie je záväzné odobrať poukážky presne v uvedenej hodnote. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť objednávané množstvo stravných lístkov podľa aktuálneho počtu zamestnancov, počtu odpracovaných dní a pod. (chorobnosť zamestnancov, čerpanie dovoleniek atď.) počas trvania zmluvy. Presné množstvá stravných poukážok uvedie verejný obstarávateľ v záväzných mesačných objednávkach.
Zmluva bude uzatvorená na dobu 48 mesiacov, resp. zmluva zaniká momentom dosiahnutia predpokladanej hodnoty zákazky počas platnosti zmluvy.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 192 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nevyžaduje.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky je financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na predmet zákazky. Splatnosť faktúr je min. 30 dní.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Verejný obstarávateľ nepožaduje od skupiny uchádzačov vytvorenie osobitnej právnej formy. Členovia skupiny dodávateľov musia stanoviť lídra skupiny, ktorý bude mať na základe splnomocnenia od všetkých členov skupiny, predloženého v ponuke, právo konať v mene skupiny, prijímať pokyny, predkladať ponuku, podpísať zmluvu a bude zodpovedať za komunikáciu v procese verejného obstarávania.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia podľa §26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa §26 ods. 2, resp. ods. 4, 5, alebo §128 ods. 1, a to v súlade s §19 ods. 3 uvedeného zákona. Doklady musia byt predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže v ponuke svoje finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 zákona nasledovne:
a) v zmysle § 27 ods. 1 písm. d) zákona výkazom ziskov a strát, alebo výkazom o príjmoch a výdavkov, ktorým preukáže obrat za posledné 3 hospodárske roky, pričom súhrnný obrat nesmie byť nižší ako 300.000 EUR
b) v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona potvrdením banky o schopnosti plniť finančné záväzky; potvrdenie banky musí obsahovať informácie o tom, že uchádzač je klientom banky, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie,
c) čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/potvrdenia.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah záujemca musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 27 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávatel odôvodnuje primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Všetky podmienky ekonomického a finančného postavenia sledujú cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne a je schopný prefinancovať predmet zákazky v lehote splatnosti faktúr. Podmienky sú požadované v súlade s ustanovením a odporúčaním §27 zákona o verejnom obstarávaní a sú primerané v porovnaní s predpokladanou hodnotou zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 zákona nasledovne:
a) zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2009,2010,2011) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. Min. hodnota každej referenčnej zmluvy musí byť 40.000 EUR.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Predmetné podmienky vyplývajú z §28 ZVO a verejný obstarávateľ sa týmito požiadavkami usiluje preukázať primerané skúsenosti pri realizovaní služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponúk, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Najnižšia cena služby - 60
2. Dostupnosť služby – funkčnosť - 40
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
12/02
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.01.2013 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
25.01.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.01.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese sídla verejného obstarávateľa.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
V prípade rovnosti ponúk uchádzačov Verejný obstarávateľ prijme viacero ponúk. Predpokladaný objem nákupu stravovacích poukazov sa rozpočíta rovným dielom.
Komunikácia pri predkladaní žiadosti o súťažné podklady a poskytovaní vysvetlení a iné dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať výhradne elektronicky prostredníctvom portálu www.evo.gov.sk. Súťažné podklady sú poskytované výhradne elektronicky prostredníctvom portálu www.uvo.gov.sk.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
12.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité