Oznámenie 15220 - MST

Obsah

15220 - MST
Vestník č. 242/2012 - 18.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
IČO: 17335825
Vojtecha Spanyola 43, 012 07 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Kontaktná osoba: Anna Kasmanová
Telefón: +421 415110193
Fax: +421 415110713
Email: uvo@fnspza.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.fnspza.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Zdravotníctvo
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Kurča
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina - oddelenie liečebnej výživy a stravovania
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK031
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Kuracie stehná kalibrované-mrazené 12 835 kg,Kuracie prsia-mrazené 2 784 kg,Sliepka-mrazená 485 kg,Kuracia pečienka-mrazená 673 kg,Kuracie udené stehná-čerstvé 431 kg,Hydina- morčacie prsia-mrazené 71 kg
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15112130-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15112120-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Kuracie stehná kalibrované-mrazené 12 835 kg,Kuracie prsia-mrazené 2 784 kg,Sliepka-mrazená 485 kg,Kuracia pečienka-mrazená 673 kg,Kuracie udené stehná-čerstvé 431 kg,Hydina- morčacie prsia-mrazené 71 kg
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 44 152,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných zdrojov FNsP Žilina
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak ponuka predložená skupinou dodávateľov bude prijatá verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ požaduje od tejto skupiny dodávateľov, aby vytvorila právnu formu v súlade s platnou legislatívou najneskôr k termínu podpisu zmluvy.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí predložiť doklady v zmysle § 26 zák. č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov predložením originálnych dokladov alebo úradne overených kópií podľa § 26 ods. 2 . Uchádzač môže doklady požadované v § 26 ods. 2 nahradiť predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov v zmysle § 128 zákona o verejnom obstarávaní. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 27 ods. 1 písm. a/ vyjadrením banky /alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách/, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť aktuálne, vydané príslušnou bankou maximálne 3 mesiace pred poskytnutím ponuky uchádzača a uchádzač ním musí preukazovať svoju aktuálnu a skutočnú finančnú situáciu. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predloží vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Doklad musí byť originál alebo úradne overená kópia. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov sa predkladá vyjadrenie banky/bánk za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: V súlade s ustanovením § 27 podmienka je primerana - verejný obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28ods.1 písm. l bod 2/ : Platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, o spôsobilosti motorových vozidiel uchádzača, ktoré sú spôsobilé na prepravu produktov živočíšneho pôvodu. Ďalej priloží fotokópie dokladov, z ktorých je zrejmé, že je majiteľom vozidla. V prípade, ak dodávku tovaru bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, platnú overenú kópiu tejto zmluvy. Platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy o pridelení schvaľovacieho čísla pre prevádzkáreň uchádzača na skladovanie a distribúciu tovaru, ktorý je predmetom zákazky a jeho uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov EÚ. V prípade, že uchádzač nemá zriadenú danú prevádzku, predloží doklad o pridelení schvaľovacieho čísla na pevádzkáreň svojho dodávateľa mrazených a čerstvých výrobkov. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov požaduje sa preukázanie splnenia podmienky účasti za všetkých členov skupiny spoločne.Vyžaduje sa predloženie originálov, alebo úradne overených kópií všetkých dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Uvedenými dokladmi preukazuje uchádzač, že disponuje príslušnými požadovanými dokladmi, ktoré sú požadované pre plnenie zmluvy .
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije e-aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z.z. na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Poradie uchádzačov sa zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk.E-aukciu nemožno začať skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v e-aukcii. Ďalšie informácie budú uvedené v pozvánke na e-aukciu a tiež sú uvedené v Príručke užívateľa systému EVO - záujemca/uchádzač a v súťažných podkladoch. V prípade nevykonania e-aukcie z dôvodu vyššej moci /napr. plošného výpadku siete internetu/ alebo inej nepredpokladanej objektívnej príčiny si verejný obstarávateľ nvyhradzuje právo najneskôr do 72 hodín po pôvodne určenom termíne vykonania e-aukcie vykonať novú e-aukciu za nezmenených podmienok.Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom systému EVO. Počas elektronickej aukcie bude umožnené všetkým vyzvaným uchádzačom reagovať na ponuky ostatných uchádzačov. Východiskom e-aukcie sú ceny. Podrobnejšie informácie v SP.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
45/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.01.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
18.01.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.03.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.01.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
FNsP Žilina, ul. V. Spanyola č. 43,01207 Žilina PK II, oddelenie verejného obstarávania 6.poschodie
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie obálok s ponukami je neverejné z dôvodu následnej elektronickej aukcie - nemôžu sa ho zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky,
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Súťaž sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie cez portál EVO. Pre úspešné sa zapojenie do súťaže, ale najmä pre úspešné spracovanie a predloženie ponuky je nutné mať technické počítačové vybavenie uvedené v Metodickom pokyne k systému EVO a tiež v SP. Pre účasť vo verejnej súťaži je potrebné sa záujemcom prostredníctvom tohto portálu zaregistrovať do súťaže a postupovať v zmysle usmernení na portáli EVO alebo v príručke používateľa EVO a pokynov uvedených v súťažných podkladoch.Súťažné podklady budú prístupné iba zaregistrovaným záujemcom do zákazky realizovanej prostredníctvom EVO. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe, ani na základe žiadosti zaslanej v listinnej podobe.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
17.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité