Oznámenie 15230 - MSS

Obsah

15230 - MSS
Vestník č. 242/2012 - 18.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
DataCentrum
IČO: 00151564
Cintorínska 5, 814 88 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): DataCentrum
Kontaktná osoba: Ing. Peter Prokeš
Telefón: +421 259278224
Email: procurement@datacentrum.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.datacentrum.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Informačné centrum
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
CENTRÁLNY MONITORING PREVÁDZKY
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
7
Hlavné miesto poskytovania služieb: DataCentrum
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
VÝKON OPERÁTORSKÝCH SLUŽIEB JUNIOR OPERÁTORA V ÚTVARE CMP V DATACENTRE NA 3 ROKY V ROZSAHU DO 12 000 HOD.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72314000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 72310000-1,
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
VÝKON OPERÁTORSKÝCH SLUŽIEB JUNIOR OPERÁTORA V ÚTVARE CMP V DATACENTRE NA 3 ROKY V ROZSAHU DO 12 000 HOD. Operátorské činnosti sa budú vykonávať v rozsahu 0-350 hod mesačne, podľa aktuálnych požiadaviek DataCentra.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 96 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 36
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Služby budú uhrádzané mesačne z rozpočtu DataCentra na základe schváleného výkazu skutočne odpracovaných hodín.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade ak bude prijatá ponuka skupiny, DataCentrum požaduje vytvorenie novej spoločnosti z členov skupiny pre účel plnenia predmetu zákazky. Takouto spoločnosťou môže byť verejná obchodná spoločnosť alebo spoločnosť s ručeným obmedzením, alebo akciová spoločnosť alebo komanditná spoločnosť, resp. iná, ktorá bude mať právnu subjektivitu (rozhodnutie ostáva na skupine).
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Zamestnanci poskytovateľa služieb musia preukázať platnými certifikátmi alebo potvrdeniami o absolvovaní školení na ovládanie:
- MS Windows na používateľskej úrovni.
- MS Office na používateľskej úrovni.
- Service Managera HP na používateľskej úrovni, s uvedením mien a priezvisk osôb, ktoré budú služby junior operátora vykonávať. Počas troch rokov plnenia zmluvy sa môžu tieto osoby meniť, pred ich zmenou však bude musieť poskytovateľ služieb preukázať ich odbornú kvalifikáciu požadovanými dokladmi.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienku účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. že nebolo uchádzačovi v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, uchádzač nedokladuje, dôkazné bremeno je na strane DataCentra. Potvrdenie o zápise do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie všetkých podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie, vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Skupina poskytovateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Nepožaduje sa.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže:
a) zoznamom poskytnutých alebo poskytovaných služieb za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) s uvedením:
- názov, pomenovanie poskytovaných služieb,
- množstvo vyjadrené vo finančnom objeme poskytnutých služieb v € bez DPH pre každý jednotlivý obchodný prípad,
- názov odberateľov služieb a adresy ich sídiel,
- obdobie trvania zmluvy, a to v tabuľke podpísanej osobou oprávnenou v mene uchádzača podľa obchodného alebo iného registra s čitateľným uvedením mena a priezviska. Forma tabuľky sa nestanovuje.
b) jednotlivé obchodné prípady potvrdia pre uchádzačov odberatelia na jednotlivých listoch s údajmi podľa bodu a), (potvrdené jednotlivé referencie), forma sa nestanovuje, podpísaných za odberateľa resp. objednávateľa osobou oprávnenou konať v mene odberateľa resp. objednávateľa s uvedením mena, priezviska a funkcie podpisujúcej osoby (ak odberateľ resp. objednávateľ má pečiatku, tak aj odtlačkom pečiatky). Potvrdenie jednotlivých obchodných prípadov inou osobou ako osobou konať v mene uchádzača podľa obchodného alebo iného registra, nie je pre túto súťaž relevantná. Požaduje sa preukázanie minimálne dvoch ukončených alebo prebiehajúcich obchodných prípadov v oblasti poskytovania služieb rovnakých alebo obdobných ako je predmet zákazky za uplynulé tri roky 2010, 2011, 2012 - dodané, alebo poskytované služby v min. finančnom objeme 96 000 € bez DPH za každý jednotlivý obchodný prípad.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Po určení poradia na základe predložených ponúk v papierovej podobe, DataCentrum vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, na predloženie nových cien položiek a celkovej ceny v elektronickej aukcii. Predmet elektronickej aukcie: pevná cena počas 3 rokov poskytovania služieb v € za 1 hodinu za jednu osobu bez DPH.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
12/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.01.2013 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
17.01.2013 14:30
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
V mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Hodnota: 3
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.01.2013 09:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk nie je verejné, pretože bude nasledovať elektronická aukcia.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady sú dostupné na internetovej stránke DataCentra: www.datacentrum.sk v kolónke verejné obstarávanie, preto sa nevydávajú, na žiadosti o ich vydanie nebude DataCentrum reagovať, tam isto budú zverejnené aj prípadné doplnenia súťažných podkladov. Požaduje sa zábezpeka za ponuku vo výške 4000 €.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcej sa technickej spôsobilosti: preukázanie minimálne dvoch obchodných prípadov za uplynulé 3 roky 2010, 2011, 2012 je primeraná predmetu zákazky a má preukázať skúsenosť a schopnosť potencionálneho dodávateľa spoľahlivo poskytovať požadované služby.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
17.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité