III.1.
Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2.
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Služby budú uhrádzané mesačne z rozpočtu DataCentra na základe schváleného výkazu skutočne odpracovaných hodín.
III.1.3.
Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade ak bude prijatá ponuka skupiny, DataCentrum požaduje vytvorenie novej spoločnosti z členov skupiny pre účel plnenia predmetu zákazky. Takouto spoločnosťou môže byť verejná obchodná spoločnosť alebo spoločnosť s ručeným obmedzením, alebo akciová spoločnosť alebo komanditná spoločnosť, resp. iná, ktorá bude mať právnu subjektivitu (rozhodnutie ostáva na skupine).
III.1.4.
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Áno
Ak áno, opis osobitných podmienok:
Zamestnanci poskytovateľa služieb musia preukázať platnými certifikátmi alebo potvrdeniami o absolvovaní školení na ovládanie:
- MS Windows na používateľskej úrovni.
- MS Office na používateľskej úrovni.
- Service Managera HP na používateľskej úrovni, s uvedením mien a priezvisk osôb, ktoré budú služby junior operátora vykonávať. Počas troch rokov plnenia zmluvy sa môžu tieto osoby meniť, pred ich zmenou však bude musieť poskytovateľ služieb preukázať ich odbornú kvalifikáciu požadovanými dokladmi.
III.2.
Podmienky účasti
III.2.1.
Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienku účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. že nebolo uchádzačovi v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, uchádzač nedokladuje, dôkazné bremeno je na strane DataCentra. Potvrdenie o zápise do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie všetkých podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie, vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Skupina poskytovateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
III.2.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Nepožaduje sa.
III.2.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže:
a) zoznamom poskytnutých alebo poskytovaných služieb za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) s uvedením:
- názov, pomenovanie poskytovaných služieb,
- množstvo vyjadrené vo finančnom objeme poskytnutých služieb v € bez DPH pre každý jednotlivý obchodný prípad,
- názov odberateľov služieb a adresy ich sídiel,
- obdobie trvania zmluvy, a to v tabuľke podpísanej osobou oprávnenou v mene uchádzača podľa obchodného alebo iného registra s čitateľným uvedením mena a priezviska. Forma tabuľky sa nestanovuje.
b) jednotlivé obchodné prípady potvrdia pre uchádzačov odberatelia na jednotlivých listoch s údajmi podľa bodu a), (potvrdené jednotlivé referencie), forma sa nestanovuje, podpísaných za odberateľa resp. objednávateľa osobou oprávnenou konať v mene odberateľa resp. objednávateľa s uvedením mena, priezviska a funkcie podpisujúcej osoby (ak odberateľ resp. objednávateľ má pečiatku, tak aj odtlačkom pečiatky). Potvrdenie jednotlivých obchodných prípadov inou osobou ako osobou konať v mene uchádzača podľa obchodného alebo iného registra, nie je pre túto súťaž relevantná. Požaduje sa preukázanie minimálne dvoch ukončených alebo prebiehajúcich obchodných prípadov v oblasti poskytovania služieb rovnakých alebo obdobných ako je predmet zákazky za uplynulé tri roky 2010, 2011, 2012 - dodané, alebo poskytované služby v min. finančnom objeme 96 000 € bez DPH za každý jednotlivý obchodný prípad.
III.3.
Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1.
Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Nie
III.3.
Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2.
Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
Áno