Oznámenie 15224 - MST

Obsah

15224 - MST
Vestník č. 242/2012 - 18.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Brezno
IČO: 00313319
Nám. M.R.Štefánika 1, 977 01 Brezno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mesto Brezno, nám. M.R. Štefánika 1
Kontaktná osoba: Ing. Mariana Daxnerová
Mobil: +421
Telefón: +421 486114105 / 486306211
Fax: +421 486306229
Email: mariana.daxnerova@brezno.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.brezno.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Stravné poukážky pre zamestnancov Mesta Brezno
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Mesto Brezno, nám. M.R. Štefánika 1, 977 01 Brezno
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka stravovacích poukážok pre zamestnancov mesta Brezno v sídle ako aj na jednotlivých pracoviskách v dohodnutej cene, rozsahu a podľa požiadaviek odberateľa, ich doručovanie v termíne a mieste určené odberateľom. Predpokladaný počet stravných poukážok počas trvania zmluvy je cca 49 000 ks s nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky vo výške 3,00€. Objednávateľ si vyhradzuje právo spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30199770-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 147 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Platba sa uskutoční na základe fakturácie formou bankového prevodu. Splatnosť faktúr sa požaduje do 30 dní odo dňa doručenia poukážok a faktúry. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok a ani zálohu na plnenie zmluvy/zákazky. Podrobnejšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Uchádzač musí preukázať splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní;
uchádzač danú podmienku účasti preukazuje dokladmi podľa § 26 ods. 2, a § 26 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenie v originálnom vyhotovení alebo úradne overené fotokópie týchto dokladov.
2. Podľa § 128 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže nahradiť doklady podľa § 26 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní úradne osvedčenou kópiou platného potvrdenia o jeho zapísaní v zozname podnikateľov.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie na dodávky tovaru, ich splnenie preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií: 1. Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrenie banky/všetkých bánk, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, v ktorých má uchádzač vedený účet, o solventnosti a o schopnosti plniť si finančné záväzky v nasledovnom znení: Uchádzač ............ je schopný plniť svoje finančné záväzky, jeho účet/účty za posledné tri roky (2009, 2010 a 2011) nebol/i v nepovolenom debete, pri splácaní úveru dodržiava splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nebol a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie. 2 Zároveň záujemca predloží čestné vyhlásenie, že v inej/iných ako uvedenej/uvedených banke/bankách, pobočke zahraničnej banky alebo zahraničnej banke nemá žiadne záväzky. V opačnom prípade doloží vyjadrenie všetkých bánk, v ktorých má vedený účet
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť predmet zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť predmet zmluvy. Ich splnenie preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií: 1. Podľa § 28 zákona ods. 1 písm. a) zoznamom zmlúv o dodaní tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky (dodávka stravných poukážok) za predchádzajúce tri roky (2009, 2010 a 2011) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. 2. Súčasťou zoznamu dodávok musia byť minimálne tri zákazky na dodávku tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru v predmete zákazky, ktorých súčet cien na základe uzavretých zmlúv bol v minimálnom objeme 200 000 Eur za predchádzajúce tri roky. 3. Verejný obstarávateľ nebude akceptovať vyhlásenie uchádzača o schopnosti dodať predmet zákazky v súlade s požiadavkami uvedenými v oznámení a v súťažných podkladoch.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk prostredníctvom administrátora elektronickej aukcie zašle všetkým uchádzačom s platnými ponukami Výzvu na účasť v elektronickej aukcii min. 2 pracovné dni pred jej uskutočnením, v ktorej budú v zmysle § 43 ods. 7 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní informácie o individuálnom pripojení, dátumov začiatku a skončenia elektronickej aukcie s jej možným predlžovaním vrátane hodnôt o min. a max. zmene ceny. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2012/1782
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.12.2012 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
16.01.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.03.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.01.2013 10:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk bude neverejné, pretože v postupe verejného obstarávania bude použitá elektronická aukcia, a teda sa pri otváraní ponúk nepoužije ust. § 41 zákona č. 25/2006 Z. z.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
17.12.2012

Profil Obstarávateľa


Dôležité