Oznámenie 15215 - MST

Obsah

15215 - MST
Vestník č. 242/2012 - 18.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP 8, 975 66 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LESY Slovenskej republiky, š.p., Námestie SNP č.8, 975 66 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Jarmila Bornemisová
Mobil: +421 918444264
Telefón: +421 484344264
Fax: +421 484344191
Email: jarmila.bornemisova@lesy.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.lesy.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.lesy.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Správa lesného a iného majetku vo vlastníctve Slovenskej republiky
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Pneumatiky nové a pneumatiky protektorované pre zmiešanú prevádzku motorových vozidiel LESOV Slovenskej republiky, š.p. Banská Bystrica
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom plnenia predmetu zákazky, uvedeného v bode 2.1. sú miesta organizačných zložiek verejného obstarávateľa, t.j. odštepných závodov a ich stredísk v rámci Slovenskej republiky, podľa požiadaviek odštepných závodov LESOV SR, š.p. podľa Prílohy č.3 „Zoznam odberných miest verejného obstarávateľa „. Miesto dodania bude uvedené v samostatných objednávkach verejného obstarávateľa. Adresa fakturácie: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, Námestie SNP č.88, 975 66 Banská Bystrica, jeho organizačné zložky podľa zoznamu adries v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, zo dňa 29.10.1999, odd. Pš, vložka č.155/S – adresy budú uvedené v dielčich objednávkach verejného obstarávateľa. Lehota dodania tovaru bude pre ČASŤ č.1 až ČASŤ č.2 do 3 hodín, pre ČASŤ č.3 až ČASŤ č.6 do 24 hodín od potvrdenia dielčej objednávky na miesto plnenia taktiež uvedené v dielčich objednávkach.
Kód NUTS SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 6
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 4 400 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je: zabezpečenie dodávok pneumatík nových a pneumatík protektorovaných pre zmiešanú prevádzku motorových vozidiel pre potreby verejného obstarávateľa a jeho organizačných zložiek, v množstvách a lehotách špecifikovaných v samotných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa a jeho organizačných zložiek vrátane dopravy na miesto určenia verejným obstarávateľom podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, ktorá je podrobne uvedená v súťažných podkladoch, v prílohe č.2 „OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“.
Súčasťou dodávky pneumatík nových a pneumatík protektorovaných je:
- kompletná dodávka pneumatík minimálne v sortimente podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v súťažných podkladoch, v prílohe č.2 „OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“,
- realizácia dodávok priebežne v čase platnosti rámcovej dohody a na jej základe uzavieraných čiastkových kúpnych zmlúv, t.j. objednávok, v požadovaných množstvách a v dohodnutých termínoch,
- komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou pneumatík v servisných strediskách uchádzača alebo jeho zmluvných partnerov, minimálne v rozsahu vyzúvanie a prezúvanie pneumatík, výmena kolies, nastavenie a vyvažovanie kolies, oprava pneumatík, oprava defektov a pod.,
- bezplatný odber a ekologická likvidácia použitých alebo už nepoužiteľných pneumatík, duší a ochranných vložiek, v každom mieste plnenia a v každom distribučnom mieste uchádzača podľa prílohy č.3 „Zoznam odberných miestverejného obstarávateľa“, a „Zoznam distribučných miest uchádzača, ktoré uvedie v súťažnej ponuke“.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34350000-5
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 6
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Je uvedený v súťažných podkladoch v Prílohe č.2: "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY"
Hodnota 4 400 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Pneumatiky nové na osobné motorové vozidlá
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je: zabezpečenie dodávok pneumatík nových pre zmiešanú prevádzku motorových vozidiel pre potreby verejného obstarávateľa a jeho organizačných zložiek, v množstvách a lehotách špecifikovaných v samotných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa a jeho organizačných zložiek vrátane dopravy na miesto určenia verejným obstarávateľom podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, ktorá je podrobne uvedená v súťažných podkladoch, v prílohe č.2 „OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“.
Súčasťou dodávky pneumatík nových a pneumatík protektorovaných je:
- kompletná dodávka pneumatík minimálne v sortimente podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v súťažných podkladoch, v prílohe č.2 „OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“,
- realizácia dodávok priebežne v čase platnosti rámcovej dohody a na jej základe uzavieraných čiastkových kúpnych zmlúv, t.j. objednávok, v požadovaných množstvách a v dohodnutých termínoch,
- komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou pneumatík v servisných strediskách uchádzača alebo jeho zmluvných partnerov, minimálne v rozsahu vyzúvanie a prezúvanie pneumatík, výmena kolies, nastavenie a vyvažovanie kolies, oprava pneumatík, oprava defektov a pod.,
- bezplatný odber a ekologická likvidácia použitých alebo už nepoužiteľných pneumatík, duší a ochranných vložiek, v každom mieste plnenia a v každom distribučnom mieste uchádzača podľa prílohy č.3 „Zoznam odberných miestverejného obstarávateľa“, a „Zoznam distribučných miest uchádzača, ktoré uvedie v súťažnej ponuke“.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34350000-5
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
podľa Prílohy č.2: "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov
Hodnota 360 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
Časť: 2
NÁZOV
Pneumatiky nové na nákladné a ľahké úžitkové motorové vozidlá
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je: zabezpečenie dodávok pneumatík nových pre zmiešanú prevádzku motorových vozidiel pre potreby verejného obstarávateľa a jeho organizačných zložiek, v množstvách a lehotách špecifikovaných v samotných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa a jeho organizačných zložiek vrátane dopravy na miesto určenia verejným obstarávateľom podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, ktorá je podrobne uvedená v súťažných podkladoch, v prílohe č.2 „OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“.
Súčasťou dodávky pneumatík nových a pneumatík protektorovaných je:
- kompletná dodávka pneumatík minimálne v sortimente podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v súťažných podkladoch, v prílohe č.2 „OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“,
- realizácia dodávok priebežne v čase platnosti rámcovej dohody a na jej základe uzavieraných čiastkových kúpnych zmlúv, t.j. objednávok, v požadovaných množstvách a v dohodnutých termínoch,
- komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou pneumatík v servisných strediskách uchádzača alebo jeho zmluvných partnerov, minimálne v rozsahu vyzúvanie a prezúvanie pneumatík, výmena kolies, nastavenie a vyvažovanie kolies, oprava pneumatík, oprava defektov a pod.,
- bezplatný odber a ekologická likvidácia použitých alebo už nepoužiteľných pneumatík, duší a ochranných vložiek, v každom mieste plnenia a v každom distribučnom mieste uchádzača podľa prílohy č.3 „Zoznam odberných miestverejného obstarávateľa“, a „Zoznam distribučných miest uchádzača, ktoré uvedie v súťažnej ponuke“.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34350000-5
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
podľa Prílohy č.2: "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov
Hodnota 2 480 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
Časť: 3
NÁZOV
Pneumatiky nové na KT, LKT, poľnohospodárske stroje, štiepkovače, harvestory
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je: zabezpečenie dodávok pneumatík nových pre zmiešanú prevádzku motorových vozidiel pre potreby verejného obstarávateľa a jeho organizačných zložiek, v množstvách a lehotách špecifikovaných v samotných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa a jeho organizačných zložiek vrátane dopravy na miesto určenia verejným obstarávateľom podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, ktorá je podrobne uvedená v súťažných podkladoch, v prílohe č.2 „OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“.
Súčasťou dodávky pneumatík nových a pneumatík protektorovaných je:
- kompletná dodávka pneumatík minimálne v sortimente podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v súťažných podkladoch, v prílohe č.2 „OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“,
- realizácia dodávok priebežne v čase platnosti rámcovej dohody a na jej základe uzavieraných čiastkových kúpnych zmlúv, t.j. objednávok, v požadovaných množstvách a v dohodnutých termínoch,
- komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou pneumatík v servisných strediskách uchádzača alebo jeho zmluvných partnerov, minimálne v rozsahu vyzúvanie a prezúvanie pneumatík, výmena kolies, nastavenie a vyvažovanie kolies, oprava pneumatík, oprava defektov a pod.,
- bezplatný odber a ekologická likvidácia použitých alebo už nepoužiteľných pneumatík, duší a ochranných vložiek, v každom mieste plnenia a v každom distribučnom mieste uchádzača podľa prílohy č.3 „Zoznam odberných miestverejného obstarávateľa“, a „Zoznam distribučných miest uchádzača, ktoré uvedie v súťažnej ponuke“.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34350000-5
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
podľa Prílohy č.2: "OPIS PREDMETU OBSTARÁVANIA" súťažných podkladov
Hodnota 280 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
Časť: 4
NÁZOV
Pneumatiky nové na nakladače
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je: zabezpečenie dodávok pneumatík nových pre zmiešanú prevádzku motorových vozidiel pre potreby verejného obstarávateľa a jeho organizačných zložiek, v množstvách a lehotách špecifikovaných v samotných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa a jeho organizačných zložiek vrátane dopravy na miesto určenia verejným obstarávateľom podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, ktorá je podrobne uvedená v súťažných podkladoch, v prílohe č.2 „OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“.
Súčasťou dodávky pneumatík nových a pneumatík protektorovaných je:
- kompletná dodávka pneumatík minimálne v sortimente podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v súťažných podkladoch, v prílohe č.2 „OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“,
- realizácia dodávok priebežne v čase platnosti rámcovej dohody a na jej základe uzavieraných čiastkových kúpnych zmlúv, t.j. objednávok, v požadovaných množstvách a v dohodnutých termínoch,
- komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou pneumatík v servisných strediskách uchádzača alebo jeho zmluvných partnerov, minimálne v rozsahu vyzúvanie a prezúvanie pneumatík, výmena kolies, nastavenie a vyvažovanie kolies, oprava pneumatík, oprava defektov a pod.,
- bezplatný odber a ekologická likvidácia použitých alebo už nepoužiteľných pneumatík, duší a ochranných vložiek, v každom mieste plnenia a v každom distribučnom mieste uchádzača podľa prílohy č.3 „Zoznam odberných miestverejného obstarávateľa“, a „Zoznam distribučných miest uchádzača, ktoré uvedie v súťažnej ponuke“.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34350000-5
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
podľa Prílohy č.2: "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov
Hodnota 680 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
Časť: 5
NÁZOV
Pneumatiky protektorované na nákladné autá, prívesy
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je: zabezpečenie dodávok pneumatík protektorovaných pre zmiešanú prevádzku motorových vozidiel pre potreby verejného obstarávateľa a jeho organizačných zložiek, v množstvách a lehotách špecifikovaných v samotných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa a jeho organizačných zložiek vrátane dopravy na miesto určenia verejným obstarávateľom podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, ktorá je podrobne uvedená v súťažných podkladoch, v prílohe č.2 „OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“.
Súčasťou dodávky pneumatík nových a pneumatík protektorovaných je:
- kompletná dodávka pneumatík minimálne v sortimente podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v súťažných podkladoch, v prílohe č.2 „OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“,
- realizácia dodávok priebežne v čase platnosti rámcovej dohody a na jej základe uzavieraných čiastkových kúpnych zmlúv, t.j. objednávok, v požadovaných množstvách a v dohodnutých termínoch,
- komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou pneumatík v servisných strediskách uchádzača alebo jeho zmluvných partnerov, minimálne v rozsahu vyzúvanie a prezúvanie pneumatík, výmena kolies, nastavenie a vyvažovanie kolies, oprava pneumatík, oprava defektov a pod.,
- bezplatný odber a ekologická likvidácia použitých alebo už nepoužiteľných pneumatík, duší a ochranných vložiek, v každom mieste plnenia a v každom distribučnom mieste uchádzača podľa prílohy č.3 „Zoznam odberných miestverejného obstarávateľa“, a „Zoznam distribučných miest uchádzača, ktoré uvedie v súťažnej ponuke“.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34350000-5
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
podľa Prílohy č.2:"OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov
Hodnota 400 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
Časť: 6
NÁZOV
Pneumatiky protektorované nadrozmerné
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je: zabezpečenie dodávok pneumatík protektorovaných pre zmiešanú prevádzku motorových vozidiel pre potreby verejného obstarávateľa a jeho organizačných zložiek, v množstvách a lehotách špecifikovaných v samotných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa a jeho organizačných zložiek vrátane dopravy na miesto určenia verejným obstarávateľom podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, ktorá je podrobne uvedená v týchto súťažných podkladoch, v prílohe č.2 „OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“.
Súčasťou dodávky pneumatík nových a pneumatík protektorovaných je:
- kompletná dodávka pneumatík minimálne v sortimente podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v súťažných podkladoch, v prílohe č.2 „OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“,
- realizácia dodávok priebežne v čase platnosti rámcovej dohody a na jej základe uzavieraných čiastkových kúpnych zmlúv, t.j. objednávok, v požadovaných množstvách a v dohodnutých termínoch,
- komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou pneumatík v servisných strediskách uchádzača alebo jeho zmluvných partnerov, minimálne v rozsahu vyzúvanie a prezúvanie pneumatík, výmena kolies, nastavenie a vyvažovanie kolies, oprava pneumatík, oprava defektov a pod.,
- bezplatný odber a ekologická likvidácia použitých alebo už nepoužiteľných pneumatík, duší a ochranných vložiek, v každom mieste plnenia a v každom distribučnom mieste uchádzača podľa prílohy č.3 „Zoznam odberných miestverejného obstarávateľa“, a „Zoznam distribučných miest uchádzača, ktoré uvedie v súťažnej ponuke“.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34350000-5
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
podľa Prílohy č.2: "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov
Hodnota 200 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje súťažnú zábezpeku na všetky ČASTI zákazky vo výške 200.000,00 EUR.
Rozdelenie zábezpeky na jednotlivé ČASTI:
V prípade, že sa uchádzač prihlási len na určité ČASTI č.1 až č.6 predmetu zákazky požaduje sa zábezpeka nasledovne na :
ČASŤ č.1 16.000 EUR
ČASŤ č.2 113.000 EUR
ČASŤ č.3 13.000 EUR
ČASŤ č.4 31.000 EUR
ČASŤ č.5 18.000 EUR
ČASŤ č.6 9.000 EUR
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov LESOV Slovenskej republiky, š.p.Banská Bystrica. Rozdelenie finančných prostriedkov na jednotlivé organizačné zložky (Odštepné závody, ďalej len OZ) LESOV SR, š.p. bude vychádzať z potrieb OZ LESOV SR, š.p. a rozpočtu LESOV SR, š.p. Banská Bystrica na príslušný rok. Správne poplatky sú v réžii LESOV SR, š.p. Banská Bystrica. Doba splatnosti faktúr bude minimálne 30 dní.
Vlastné platby sa budú realizovať formou bezhotovostného platobného styku v eurách s DPH.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak nebudú zodpovedať finančným možnostiam verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neprijme ponuku, ktorej ponuková cena sa bude nachádzať mimo očakávaného cenového rozpätia.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia (§ 26 zákona o verejnom obstarávaní) za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia (§ 27) alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti (§ 28) preukazuje spoločne. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie právneho vzťahu v zmysle ustanovení zákona č. 513/1991 Z.z. v znení neskorších predpisov (Obchodný zákonník, ak bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho uzavretia a plnenia zmluvy pričom je skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy povinná zmluvne určiť ako lídra skupina dodávateľov jednu spoločnosť pre komunikáciu a fakturáciu.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona:
a) výpis, resp. výpisy z registra trestov v súlade s § 26 ods. 2 písm. a) zákona
(fyzická osoba predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitých predpisov), (právnická osoba predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa,
b) potvrdenie príslušného súdu v súlade s § 26 ods. 2 písm. b) zákona, (vzťahuje sa na právnické osoby), c) potvrdenie Sociálnej poisťovne v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona, d) potvrdenie príslušnej zdravotnej poisťovne, resp. príslušných zdravotných poisťovní v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona,( žiadame uchádzačov, aby predkladali potvrdenie o tom, že nemajú evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, od tej zdravotnej poisťovne, v ktorej sú vedení v evidencii platiteľov),
e) potvrdenie miestne príslušného daňového úradu v súlade s § 26 ods. 2 písm. d) zákona,
f) doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v súlade s
§ 26 ods. 2 písm. e) zákona, v prípade, že uchádzačom je občianske združenie alebo nadácia, potvrdenie Ministerstva vnútra SR o vedení v registri a stanovy alebo zriaďovacia listina,
Doklady podľa písmena a), b), c), d), e), f) nesmú byť ku dňu predloženia ponuky staršie ako tri mesiace.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady
požadované v bodoch a), b), c), d), e) a f) nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (§ 26 zákona o verejnom obstarávaní) za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienok účasti týkajúcej sa finančného a ekonomického postavenia (§ 27) alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti (§ 28) preukazuje spoločne. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie právneho vzťahu v zmysle ustanovení zák. č. 512/1991 Z.z. v znení neskorších predpisov (Obchodný zákonník), ak bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho uzavretia a plnenia zmluvy pričom je skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy povinná zmluvne určiť ako lídra skupiny dodávateľov jednu spoločnosť pre komunikáciu a fakturáciu.
Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a ods. 8 zákona.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať z podmienok týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia finančnú primeranosť, ktorú preukáže podľa § 27 ods. 1 písm a), c) a d) a v ponuke musí predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie v súlade s § 27 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií, s dátumom overenia nie starším ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa záujemca zúčastňuje verejnej súťaže: 1. Vyjadrenie banky/všetkých bánk, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, v ktorých má záujemca vedený účet, o solventnosti a o schopnosti plniť si finančné záväzky v nasledovnom znení: „Záujemca/uchádzač o verejnú zákazku „Pneumatiky nové a pneumatiky protektorované pre zmiešanú prevádzku motorových vozidiel LESOV Slovenskej republiky, š.p. Banská Bystrica “ je schopný plniť svoje finančné záväzky", „jeho účet/úcty za posledné tri roky (2010, 2011 a 2012) nebol/i v nepovolenom debete", „v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár", „bežný účet záujemcu/uchádzača nebol a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie". Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v inej/iných ako uvedenej/uvedených banke/bankách, pobočke zahraničnej banky alebo zahraničnej banke nemá vedený účet. V opačnom prípade doloží vyjadrenie všetkých bánk, v ktorých má vedený účet. 2. Prehľad o celkovom obrate za predchádzajúce tri roky - (roky 2009, 2010 a 2011), ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Dôkazný prostriedok -výkaz ziskov a strát za posledné tri roky - úradne overená kópia potvrdená príslušným správcom dane v zmysle zákona c. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, alebo výkaz o príjmoch a výdajoch za posledné tri roky (podnikateľ - fyzická osoba) - úradne overená kópia potvrdená miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Uchádzač môže predložiť aj iný účtovný doklad, overený daňovým úradom, ktorý uchádzač vytvára v súlade s medzinárodnými daňovými štandardmi, platnými aj v Slovenskej republike. Z predložených dokladov musí byt zrejmý a jednoznačný obrat a/alebo tržby (príjem v prípade podnikateľa - fyzickej osoby) - zvýraznený farebne, napr. zvýrazňovačom. Verejný obstarávateľ stanovuje podmienku na preukázanie finančného postavenia, aby minimálna výška obratu/tržieb dokopy za všetky účtovné roky (roky 2009, 2010 a 2011) resp. od začatia podnikania nebola nižšia na celý predmet zákazky, v prípade že uchádzač dá ponuku na celý predmet zákazky, ako trojnásobok predpokladanej hodnoty alebo nebola nižšia ako trojnásobok predpokladanej hodnoty za jednotlivé ČASTI č.1 až č.6 (na ktorú dal uchádzač ponuku) predmetu zákazky v EUR s DPH, alebo ekvivalent v inej mene. Verejný obstarávateľ bude posudzovať splnenie požadovanej výšky obratu z výkazu ziskov a strát, resp. výkazu o príjmoch a výdavkoch, príp. z iného predloženého účtovného dokladu, overeného príslušným daňovým úradom.
Ak prevádzkovanie činnosti je kratšie ako tri roky, tak prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti; aj v tomto prípade však platí požiadavka na obrat minimálne trojnásobku hodnoty celej zákazky v EUR s DPH od začiatku podnikania. 3. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi tejto osoby. 4. Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. 5. Predmetné podmienky vyplývajú z § 27 zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou chce ubezpečiť, že uchádzač je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť predmetnú rámcovú dohodu vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky. Predloženie čestného vyhlásenia o výške obratu verejný obstarávateľ nebude akceptovať.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledujúce doklady podľa § 28 ods. (1) písm. a), d), zákona o verejnom obstarávaní, ktorými preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť na uskutočnenie predmetu zákazky (:
1. Zoznam dodávok pneumatík alebo protektorov uskutočnených v predchádzajúcich troch rokoch 2009,2010, 2011 s uvedením ich finančného objemu plnenia, cien bez DPH, cien s DPH, lehôt dodania a odberateľov. Verejný obstarávateľ požaduje k zoznamu doložiť potvrdenia odberateľov, s uvedenou kontaktnou osobou s tel. č. pre možnosť overenia si danej skutočnosti - alebo potvrdená referencia odberateľom, kde odberateľ vyjadrí svoju spokojnosť s dodržaním objemu zmluvne dohodnutých množstiev, kvalitou poskytnutých služieb a s dodržaním termínu dodávky ako aj o prípadných sankčných postihoch; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený týmto verejným obstarávateľom; ak odberateľom bola fyzická osoba alebo právnická osobainá ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení bude potvrdený týmto odberateľom; ak to nie je možné , vyhlásením uchádzača o ich dodaní, predložené v origináloch alebo úradne osvedčených fotokópiách. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obtarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia v súlade s ustanovením § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní – podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti uvedené v tomto bode určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona. Zoznam dodávok a ich potvrdeniami odberateľov uchádzač preukazuje spôsobilosť dodávať verejnému obstarávateľovi požadované tovary. Verejným obstarávateľom požadovaný rozsah dodávok uvedený v tomto bode je primeraný a je stanovený nediskriminačne, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najširší počet uchádzačov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: zoznam dodávok za uvedené roky 2009, 2010 a 2011 musí uchádzač preukázať spolu za posledné tri roky v minimálnom rozsahu trojnásobku hodnoty vo finančnom objeme predmetu zákazky za celú zákazku (v prípade že uchádzač dal ponuku na celú zákazku), alebo v minimálnom rozsahu trojnásobku hodnoty vo finančnom objeme ČASTÍ č.1 až č.6, na ktoré dal uchádzač ponuku .
2. Vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami pre požadované tovary. Podľa nového nariadenia EC/1222/2009 platného od 1.novembra vzťahujúceho sa na všetky pneumatiky pre osobné a ľahké úžitkové vozidlá, nákladné vozidlá vyrobené po 1. júli 2012 a uvedené na európsky trh kedykoľvek po 1. novembri 2012, všetky pneumatiky musia byť na predajnom mieste vybavené klasifikačným štítkom či nálepkou, ktorých grafika poskytuje dôležité informácie: palivovú účinnosť/spotreba paliva, valivý odpor, priľnavosť na mokrom povrchu/brzdná dráha, vonkajšia hlučnosť pneumatiky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Opis ponúkaného predmetu zákazky, fotodokumentácia podľa ponuky (katalógy), špecifikácia kvalit y. Opis predmetu zákazky spĺňa podmienku homologizácie v zmysle predpisu EHK č.54, resp. EHK č.30, pre protektorované pneumatiky EHK č.109 v prípadoch, keď to platná legislatíva SR vyžaduje, v súlade s rozhodnutím o udelení jej typového schválenia ES alebo rozhodnutím o udelení homologizácie komponentu vozidla vydaného Ministerstvom dopravy, pôšt a telekomunikácií SR, resp. obdobné potvrdenie., 3. Opis technického vybavenie a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality pri dodávke predmetu zákazky. Účelom požiadavky na splnenie predmetnej podmienky účasti, jedná sa najmä o preukázanie technických predpokladov na vykonávanie činností súvisiacich s dodávkou predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: zoznam technického vybavenia na zabezpečenie kvality, t.j. certifikát uchádzača na systém riadenia kvality v predmete zákazky minimálne podľa ISO 9001:2008, resp. preukázanie iných dôkazov preukázajúcich opatrenia na zabezpečenie kvality spôsobom podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní, pre protektorovanie ISO 9001:200 certifikátTUV, vyhlásenie zhody, že predmet zákazky je v súlade s predpisom EHK č.109 na protektorované pneumatiky.
4. Pre jednotlivé ČASTI č. 1 až č.5 predmetu zákazky verejný obstarávateľ požaduje:
Pre účasť uchádzača v ČASTI č.1a č.2:
o zoznam servisných stredísk alebo zmluvne zabezpečených servisných stredísk iného subjektu
o zoznam pojazdných servisov alebo zmluvne zabezpečených pojazdných servisov iného subjektu
o zoznam technického vybavenia na zabezpečenie služieb vyšpecifikovaných v bode 28.2
o potvrdenie na prevoz a likvidáciu opotrebovaných nepoužiteľných pneumatík alebo zmluvu s firmou, ktorá má oprávnenie na túto činnosť
Pre účasť uchádzača v ČASTI č.3 a ČASTI č.4:
o zoznam pojazdných servisov alebo zmluvne zabezpečených pojazdných servisov iného subjektu
o zoznam technického vybavenia na zabezpečenie služieb, dovoz nových, výmena a odvoz starých pneumatík
o potvrdenie na prevoz a likvidáciu opotrebovaných nepoužiteľných pneumatík alebo zmluvu s firmou, ktoré má oprávnenie na túto činnosť
Pre účasť uchádzača v ČASTI č.5 a č.6:
o potvrdenie, opis strojného vybavenie a technologického vybavenia na vykonávanie protektorovania pneumatík o osvedčenie pre výrobcu na výrobu komponentu – protektorované pneumatiky za účelom ich uvedenia do prevádzky v premávke na pozemných komunikáciách v SR od Ministerstva dopravy, pôšt a telekominikácií SR
o súhlas na prevádzkovanie zariadenia na znehodnocovanie odpadov podľa § 7 odst.1 písm. c.) zákona o odpadoch činnosťou R3 - recyklácia
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: ELEKTRONICKÁ AUKCIA prebehne v pracovný deň v termíne po 9,00 hodine, presný termín bude uvedený v pozvánke do elektronickej aukcie, najskôr po termíne vyhodnotenia podmienok účasti , t.j. po termíne 1.2.2013.
Elektronická aukcia bude rozdelená na 2-krát po jednotlivých ČASTIACH č.1 až č.6.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
21670/2012/420
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 239-393963
z: 12.12.2012
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 31.12.2012 12:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.01.2013 14:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.03.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.02.2013 09:00
Miesto: Otváranie obálok s ponukami sa uskutoční na adrese: LESY Slovenskej republiky, š.p., Námestie SNP č.8, 975 66 Banská Bystrica
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov LESOV Slovenskej republiky, š.p.Banská Bystrica. Rozdelenie finančných prostriedkov na jednotlivé organizačné zložky (Odštepné závody, ďalej len OZ) LESOV SR, š.p. bude vychádzať z potrieb OZ LESOV SR, š.p. a rozpočtu LESOV SR, š.p. Banská Bystrica na príslušný rok. Správne poplatky sú v réžii LESOV SR, š.p. Banská Bystrica. Doba splatnosti faktúr bude minimálne 30 dní.
Vlastné platby sa budú realizovať formou bezhotovostného platobného styku v eurách s DPH.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak nebudú zodpovedať finančným možnostiam verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neprijme ponuku, ktorej ponuková cena sa bude nachádzať mimo očakávaného cenového rozpätia.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264127
Fax: +421 252966162
Email: info@uvo.gov.sk
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
LESY Slovenskej republiky, š.p., Námestie SNP č.8, 975 66 Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP č.8, , 975 66 Banská Bystrica

Slovensko
Telefón: +421 484344264
Fax: +421 484344191
Email: jarmila.bornemisova@lesy.sk
Internetová adresa (URL): http://www.lesy.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264127
Fax: +421 252966162
Email: jarmila.bornemisova@lesy.sk
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité