Oznámenie 15216 - MST

Obsah

15216 - MST
Vestník č. 242/2012 - 18.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 011 09 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 48, 011 09 Žilina
Kontaktná osoba: Iveta Lokajová
Telefón: +421 415032414
Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zask.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zask.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. c)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): regionálna samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Pečivo a rôzne potravinárske výrobky pre LIKAVU – DSS a ZpS
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Miestom plnenia je Slovenská republika, v mieste sídla subjektu v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa: - LIKAVA Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Likavka 9, 034 95 Likavka
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK031
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s viacerými uchádzačmi
Predpokladaní účastníci rámcovej dohody
Počet: 5
Hodnota: 12
Hodnota 62 070,0000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je výber dodávateľa resp. dodávateľov pečiva a rôznych potravinárskych výrobkov pre LIKAVU – DSS a ZpS v Likavke. Cenové ponuky uchádzačov budú zohľadňovať dovoz tovaru na miesto určenia t.j. budú vrátane dopravy.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15800000-6
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 5
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 62 070,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Chlieb a pečivo
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom obstarávania je výber dodávateľa chleba a a pečiva pre LIKAVU – DSS a ZpS v Likavke. Cenové ponuky uchádzačov budú zohľadňovať dovoz tovaru na miesto určenia t.j. budú vrátane dopravy.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15800000-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Časť I. Chlieb a pečivo CPV Názov tovaru predpokl. ročná spotreba Mj 15800000-6 Chlieb a pečivo Chlieb čierny 900 gr. pšen.- raž. Spolu: 7039 ks Rožok 40 g standard 35604 ks Vianočka s hroz. 400 g 1631 ks Makovník 400 g 225 ks Lupačka 46 g 6804 ks Sucháre 250 g 35 ks Sendvič 400 g 5587 ks Šatôčka marmeláda 80 g 4036 ks Jablko-makový rožok 60 g 916 ks Šatôčka lístková 60 g 114 ks Závin orechový 400 g 175 ks Šála kakaová sypaná makom 0,110g 728 ks Bosniak – dalamánka 0,100 g 893 ks Rožok cesnakový 60 g 66 ks Pagáč cesnakový 0,60g 442 ks Grahamový rožok 40g 11218 ks Šatôčka tvaroh. 80 g 2137 ks Croissant cereal.slivk.50 g 338 ks Lístk.škvarkov.pagáč 50 g 4687 ks Rožok dvojfarebný kakakový 0,80g 612 ks Závin jablkový/makový 400 g 510 ks Zemiaková kocka 60 g 766 ks Pozn.: možnosť ocenenia ekvivalentného výrobku s rovnakou alebo kvalitatívne porovnateľnou úrovňou
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 24 500,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 12
Časť: 2
NÁZOV
Zákusky
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom obstarávania je výber dodávateľa zákuskov pre LIKAVU – DSS a ZpS v Likavke. Cenové ponuky uchádzačov budú zohľadňovať dovoz tovaru na miesto určenia t.j. budú vrátane dopravy.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15800000-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Časť II. Zákusky CPV Názov tovaru predpokl. ročná spotreba Mj 15800000-6 Curkárske výrobky – ZÁKUSKY Arašidový rez 35 g 528 ks Bratislavský rez 36 g 400 ks Citrónový rez 36 g 872 ks Dvojfarebná kocka 45g 520 ks Maratónka 36 g 264 ks Medový rez 25 g 528 ks Ovocný tunel /tvaroh/ 50 g 539 ks Pralinkový rez 32 g 578 ks Punčový rez 40g 500 ks Roláda čokoládová 36 g 472 ks Roláda tvarohová 36 g 736 ks Štrúdla 50 g 368 ks Tvarohový rez 45 g 528 ks Špic 36 g 920 ks Krémeš obyčajný 45 g 422 ks Svieženka 45 g 320 ks Veterník 60 g 528 ks Francúz. krémeš 60 g 550 ks Vanilkové rožky 26 g 728 ks Francúzka torta 90g 350 ks Harlekýn torta 50 g 428 ks Florida torta 50g 1010 ks Kakaová torta 65g 57 ks Orechová torta 65g 528 ks Zákusky DIA Dia čoko roláda 36g 400 ks Dia orechový rez 40 g 500 ks Dia smotanový rez 40g 800 ks Dia tvarohový rez 40g 700 ks Dia torta 65g 786 ks Pozn.: možnosť ocenenia ekvivalentného výrobku s rovnakou alebo kvalitatívne porovnateľnou úrovňou
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 6 500,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 12
Časť: 3
NÁZOV
Cukor
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom obstarávania je výber dodávateľa cukru pre LIKAVU – DSS a ZpS v Likavke. Cenové ponuky uchádzačov budú zohľadňovať dovoz tovaru na miesto určenia t.j. budú vrátane dopravy.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15800000-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Časť III.Cukor CPV Názov tovaru predpokl. ročná spotreba Mj 15800000-6 Cukor cukor kryštálový 2400 kg cukor práškový 156 kg Pozn.: možnosť ocenenia ekvivalentného výrobku s rovnakou alebo kvalitatívne porovnateľnou úrovňou
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 4 670,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 12
Časť: 4
NÁZOV
Cestoviny
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom obstarávania je výber dodávateľa cestovín pre LIKAVU – DSS a ZpS v Likavke. Cenové ponuky uchádzačov budú zohľadňovať dovoz tovaru na miesto určenia t.j. budú vrátane dopravy.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15800000-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Časť IV. Cestoviny CPV Názov tovaru predpokl. ročná spotreba Mj 15800000-6 Cestoviny cestovina/kolienka bezvaječné 1 kg 395 kg cestovina/nitovky bezvaječné 1 kg 240 kg cestovina/ široké rezance 2 vaječné 1 kg 253 kg cestovina/špagety bezvaječné 1 kg 164 kg cestovina/ špirály 1 kg bezvaječné 500 kg cestovina/ slov. ryža bezvaječné 1 kg 478 kg Pozn.: možnosť ocenenia ekvivalentného výrobku s rovnakou alebo kvalitatívne porovnateľnou úrovňou
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 3 700,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 12
Časť: 5
NÁZOV
Rôzne potraviny
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom obstarávania je výber dodávateľa rôznych potravín pre LIKAVU – DSS a ZpS v Likavke. Cenové ponuky uchádzačov budú zohľadňovať dovoz tovaru na miesto určenia t.j. budú vrátane dopravy.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15800000-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Časť V. Rôzne potraviny CPV Názov tovaru predpokl. ročná spotreba Mj 15800000-6 Rôzne potraviny Čaj 0,05 g 228 ks Soľ 1 kg 612 kg citrodeko 70g 25 ks pol.hovädzia pasta 1 kg 173 kg mletá paprika 0,40 101 ks marojánka 5g 80 ks magy- poliev. korenie 1,04 27 ks drozdie sušené 10g 1250 ks horčica 350g 50 ks horčica 5000g 1 ks rasca 25g 50 ks horčica pln. 1000g 24 ks bobkový list 0,10 45 ks Ocot 1l 130 l horčica 0,95kg 120 ks horčica 340g 80 ks Melta 0,5 kg 268 ks citrovit 200g 336 ks Magi 205ml 20 ks Magi 170ml 30 ks zlatý klas 40g 138 ks korenie nové 15g 25 ks majoránka 7g 25 ks majoránka 5g 60 ks prášok do pečiva 11 ks umelé sladidlo 500 ks 224 ks vanilka-cukor 20g 200 ks korenie čierne mleté 20g 135 ks rasca drven/celá 20g 205 ks korenie celé čierne 20g 30 ks maggi 210ml 30 ks zlatý klas 1kg 6 kg PK - maggi 170g 280 ks korenie mleté 0,5kg 1 ks citrovit 700ml 30 ks tempo doboška 33 g 1008 ks Oplátky Mila 20 g 260 ks kakao 100g 124 ks dia napolitanka 50g 168 ks oblatka kakaova 20 g 432 ks Pernik 30 g 1253 ks Koko tyčinka 20 g 784 ks maslanka- venček 40 g 324 ks Delissa 33 g 1044 ks oblatky cokol. Cudo 80g 320 ks sirup 700g -ovocný 1388 ks sirup 1l- ovocný 36 l Cerealka 20 g 324 ks cokolada dia 50 g 430 ks venčeky-dob. Tess 60 g 312 ks cok- Deli 40g 200 ks dia stoxy 50 g 300 ks dia stoxy čokoládové 50 g 100 ks dia trubička 30 g 550 ks cukor škoricový 20g 50 ks dzus 200ml 294 ks čokol. mliečna primola 28 g 1776 ks cukríky 90g Pomaranč 1512 ks coco XL 50 g 864 ks cici pasta 1008 ks med porc. 20g 2040 ks cukríky dia 25 g Vivil 102 ks obl. dia ela 40g 660 ks doboška dia ring/bravo 45 g 192 ks doboška trojuh. dia 0,45 620 ks fiesta 33 g 1544 ks Mirage 0,40g 920 ks Wafelink 60 g 2112 ks Pozn.: možnosť ocenenia ekvivalentného výrobku s rovnakou alebo kvalitatívne porovnateľnou úrovňou
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 22 700,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka nie je požadovaná
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu zariadenia, ktoré je v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa. Platby sa uskutočnia formou bezhotovostného platobného styku, bez zálohovej platby po odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne, alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne, oprávnená dodávať tovar, uskutočňovať práce alebo poskytovať službu t. j. má požadovaný predmet plnenia zákazky uvedený v predmete činnosti. Ak ponuku predloží skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní a jej ponuka bude prijatá, bude verejný obstarávateľ vyžadovať vytvorenie právnych vzťahov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok osobného postavenia preukazuje predložením originálnych dokladov alebo úradne overených kópií dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3 resp. ods. 4 zákona č. 25/2006 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene doplnení niektorých zákonov. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní môže nahradiť uvedené doklady potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 - originál dokladu alebo jeho úradne overená kópia.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadované doklady – dôkazné prostriedky v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o VO. Doklady musia byt predložené ako originály alebo overené fotokópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
a)Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky nie staršie ako jeden mesiac ku dnu predloženia ponuky. Vyjadrenie musí vypovedať o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, t. j., že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedené úcty. Okrem vyjadrenia banky predloží aj cestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač alebo záujemca využiť finančné zdroje inej osoby podľa §27, ods. 2 zákona o VO, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byt použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má uchádzač vedené úcty z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť preukáže v súlade s § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením týchto dokladov: zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom: - bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní spoločne. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač v súlade s § 28 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní využiť odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Uchádzač predloží doklad preukazujúci túto skutočnosť, ktorým môže byť zmluva o budúcej zmluve, zmluva o spolupráci a pod. Z dokladu musí byť zrejmé, že konkrétne zdroje, na ktoré sa preukázanie tejto podmienky viaže, tretia osoba reálne poskytne uchádzačovi na plnenie zmluvy. Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ vychádzal zo skutočnosti, že predmetom obstarávania je značný objem potravín dodávaný sociálnemu zariadeniu počas dlhodobej lehoty, takže sa verejný obstarávateľ snaží zabezpečiť dodávateľa , ktorý mu poskytne na základe skúseností už realizovaných vlastných dodávok väčšieho objemu potravín, bezproblémové plnenie zmluvy.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: 1. Verejný obstarávateľ pred začatím elektronickej aukcie vyhodnotí ponuky podľa kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2.Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, na predloženie nových cien. Účelom elektronickej aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. 3. informácie týkajúce sa použitého elektronického zariadenia, podmienky a špecifikácie technického pripojenia: Počítač musí byť pripojený k Internetu. Prebezproblémovú účasť v elektronickej aukcii je nutné mať v počítači nainštalovaný jeden z podporovaných webových prehliadačov: Microsoft Internet Explorer verzie 6 a vyšší, Mozilla Firefox 2.0 a vyšší. Všeobecné informácie o použití elektronickej aukcie budú uvedené vo výzve na účasť v elektr. aukcii. 4. Elektronická aukcia sa začne najskôr dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. 5. Po skončení elektronickej aukcie verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu na základe výsledku elektronickej aukcie. 6. Proti priebehu elektronickej aukcie a jej automatizovanému vyhodnoteniu nemožno podať námietky.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.01.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
28.01.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.03.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 28.01.2013 10:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je NEVEREJNÉ, v zmysle § 43 ods. 3 zákona o VO sa otvárania ponúk podľa § 41 zákona o VO uchádzači, ktorí predložili ponuky, nezúčastňujú.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
18.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité