Oznámenie 15483 - MSS

Obsah

15483 - MSS
Vestník č. 244/2012 - 20.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151742
Štefanovičova 5, 817 82 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo financií SR, Štefanovičova 5, Bratislava 817 82
Kontaktná osoba: Ing. Silvia Uhnáková
Telefón: +421 259582064
Fax: +421 259582369
Email: silvia.uhnakova@mfsr.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.finance.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Komplexné zabezpečenie služieb pre programovú kanceláriu.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 7
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Ministerstvo financií SR, Štefanovičova 5, Bratislava 817 82.
Kód NUTS SK01
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zabezpečenie služieb pre programovú kanceláriu. Súčasťou poradenstva vo všetkých požadovaných oblastiach je aktívna práca s údajmi spočívajúca v aktualizácii a analýze údajov v softvérových nástrojoch prevádzkovaných na MFSR.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72220000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79417000-0, 79140000-7, 72228000-9, 72227000-2, 72224000-1, 79420000-4, 79415200-8, 79421100-2
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Maximálny počet človekodní je 1923 (jeden človekodeň predstavuje 8 pracovných hodín).
Hodnota 1 249 950,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 50 000,00 EUR (slovom päťdesiattisíc EUR). Spôsob zloženia zábezpeky je uvedený v súťažnýchpodkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky sú uvedené v sútažných podkladoch.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy do predloženia ponuky, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
13.1 Doklady, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona: a) výpis, resp. výpisy z registra trestov v súlade s § 26 ods. 2 písm. a) zákona, b) potvrdenie príslušného súdu v súlade s § 26 ods. 2 písm. b) zákona, c) potvrdenie Sociálnej poisťovne v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona, d) potvrdenie príslušnej zdravotnej poisťovne v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona, e) potvrdenie miestne príslušného daňového úradu v súlade s § 26 ods. 2 písm. d) zákona, f) doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v súlade s § 26 ods. 2 písm. e) zákona. - Doklady podľa písmena a), b), c), d) a e) nesmú byť ku dňu lehoty na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace. - Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované v bodoch a), b), c), d), e), a f) nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona. - V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. - Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a ods. 5 zákona. - Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
13.2 Doklady, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona: Minimálna úroveň štandardov: Uchádzač predloží: • vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčenej kópii tohto dokumentu, nie starším ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk), v ktorej má uchádzač otvorený resp. vedený účet; v predmetnom vyjadrení banka, pobočka zahraničnej banky alebo zahraničná banka potvrdí, že: - uchádzač nebol a ani nie v nepovolenom debete, - uchádzač je schopný plniť svoje finančné záväzky, - v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár, - účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. • čestné vyhlásenie, že v iných bankách, pobočkách zahraničných bánk alebo zahraničných bankách, ako tých, ktorých vyjadrenia predkladá, nemá vedené účty ani záväzky a že uchádzač nemá v ďalších bankách záväzky vyplývajúce so splácaním úveru po lehote splatnosti, podpísané štatutárnym orgánom alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. - Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. - Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. - Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Zámerom uvedenej požiadavky je zabezpečenie účasti na verejnom obstarávaní uchádzačov s dostatočne stabilným finančným zázemím. Verejný obstarávateľ touto požiadavkou vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním financovania predmetu zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
13.3 Doklady, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa: 13.3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona zoznamom dodávok alebo poskytovaných služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí iný verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Minimálna úroveň štandardov: Uchádzač predloží: • Zoznam minimálne šiestich poskytnutých služieb /zmlúv spolu v celkovej výške minimálne 1 500 000,- Eur bez DPH rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uvedený v prílohe č. 1 týchto súťažných podkladov Opis predmetu zákazky za predchádzajúce tri roky (2009, 2010, 2011), pričom minimálne v jednej zmluve musí byť preukázané poskytnutie služieb v oblasti poradenstva a štúdie pre štrukturálne fondy EÚ v hodnote minimálne 600 000,- Eur bez DPH a minimálne v jednej zmluve musí byť preukázané poskytnutie služieb v oblasti tvorby metodík pre riadenie projektov/programov alebo implementácie a podpory riadenia projektov/programov v hodnote minimálne 100 000,- Eur bez DPH. Za podobný charakter ako je predmet zákazky sa považuje: i. zmluva na služby v oblasti prípravy žiadateľa na čerpanie prostriedkov z fondov, vrátane fondov EÚ ii. poradenstvo a štúdie v oblasti projektového riadenia v štátnej správy, poradenstvo a štúdie v oblasti štrukturálnych fondov EÚ iii. služby v oblasti manažmentu a implementácie projektov financovaných z fondov, vrátane štrukturálnych fondov v Slovenskej republike a v zahraničí iv. služby v oblasti manažmentu a poskytovania technickej pomoci pre inštitúcie v oblasti štátnej, verejnej správy alebo inej inštitúcie v. služby v oblasti implementácie a podpory projektovej kancelárie v štátnej správe Dôkazný prostriedok - uchádzač predloží potvrdený zoznam poskytnutých služieb/zmlúv v ktorom budú uvedené nasledovné údaje: • názov a sídlo organizácie, pre ktorú boli/sú služby realizované, • finančný objem zákazky v EUR bez DPH • obdobie realizácie zákazky, t.j. od – do (mesiac a rok) • stručný opis zákazky tak, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie podmienky služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. • meno, priezvisko, telefón a emailovú adresu kontaktnej osoby prijímateľa služby, zodpovednej osoby zo strany organizácie, pre ktorú boli služby realizované, • Sumy uvedené v SKK sa prepočítajú kurzom vyhláseným NBS k 31.12. príslušného roku. Zoznam poskytnutých služieb/zmlúv musí byť potvrdený podľa § 28 ods. 1 písm. a) bod 1., 2. zákona. Ak odberateľom poskytovaných služieb: - bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich plnení. V prípade, že uchádzač nahradí potvrdenie odberateľa podľa § 28 ods. 1 písm. a) bod 2. čestným vyhlásením uchádzača o dodaní poskytnutých služieb, musí preukázať dôvod, prečo nebolo možné získať potvrdenie odberateľa. Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Predmetná podmienka vytvára verejnému obstarávateľovi predpoklad, že plnenie zmluvy na poskytovanie predmetných služieb bude zabezpečovať uchádzač, ktorý získal a má skúsenosti s realizáciou zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu, a ktorý plnenie zmluvy vykoná na požadovanej odbornej úrovni, ktoré sú v súlade s potrebami verejného obstarávateľa. 13.3.2 § 28 ods. 1 písm. g) zákona údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby Minimálna úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje zostavenie odborného tímu 6 kľúčových expertov tak, aby pokryli požadovanú odbornú úroveň. Expertné oblasti, ktoré je potrebné pokryť : - oblasť programového riadenia, - oblasť projektového riadenia, - oblasť procesného riadenia, - oblasť architektúry systémov - oblasť integračných rozhraní - organizačno-procesnú oblasť, analýza a optimalizácia procesov Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač mal k dispozícii nasledovných expertov: 1. minimálne 1 osobu na výkon funkcie Kľúčový Expert č. 1 – Hlavný programový manager, expert pre metodiku riadenia, špecialista v oblasti projektového riadenia a projektových závislostí, so znalosťou procesov a postupov pri príprave a realizácii projektov. Požiadavky na špecialistu: i. Ukončené vysokoškolské vzdelanie, túto podmienku preukáže záujemca u experta dokladom o dosiahnutom vysokoškolskom vzdelaní. ii. Minimálne 10 rokov praxe v oblasti projektového riadenia, túto podmienku preukáže životopisom. iii. Skúsenosti s riadením tímov pri minimálne 5 projektoch v celkovom objeme (hodnota projektov) spolu minimálne 1 milión Euro bez DPH, pričom minimálne jeden projekt musí byť zameraný na poskytovanie služieb v oblasti projektového manažmentu prostredníctvom nástroja CA Clarity v hodnote min. 100 000,- Eur bez DPH. Túto podmienku preukáže záujemca u experta potvrdenými referenciami. iv. Platné potvrdenie alebo certifikát na úrovni „CA Clarity PPM Certified Professional“. v. Platný certifikát PRINCE2 na úrovni Practitioner alebo ekvivalent. 2. minimálne 1 osobu na výkon funkcie Kľúčový expert č. 2 – Projektový manažér pre integrácie. Požiadavky na špecialistu: i. Ukončené vysokoškolské vzdelanie, túto podmienku preukáže záujemca u experta dokladom o dosiahnutom vysokoškolskom vzdelaní. ii. Minimálne 5 rokov praxe pri realizácii projektov v oblasti IT. Túto podmienku preukáže životopisom. iii. Skúsenosti s analýzami, návrhom alebo implementáciou integračných rozhraní z minimálne 3 projektov v celkovom objeme (hodnota projektov) spolu minimálne 500 000,- Eur bez DPH, pričom minimálne jeden projekt musí byť zameraný na poskytovanie služieb v oblasti projektového manažmentu v hodnote min. 100 000,- Eur bez DPH. Túto podmienku preukáže záujemca u experta potvrdenými referenciami. iv. Platný certifikát PRINCE2 na úrovni Practitioner alebo ekvivalent kvality a prevádzky IT služieb. 3. minimálne 1 osobu na výkon funkcie Kľúčový Expert č. 3 – Projektový manažér, špecialista v oblasti projektového riadenia a projektových závislostí, so znalosťou procesov a postupov pri príprave a realizácii projektov. Požiadavky na špecialistu: ii. Ukončené vysokoškolské vzdelanie, túto podmienku preukáže záujemca u experta dokladom o dosiahnutom vysokoškolskom vzdelaní. iii. Minimálne 5 rokov praxe v oblasti projektového riadenia, túto podmienku preukáže životopisom. iv. Skúsenosti s riadením tímov pri minimálne 3 projektoch v celkovom objeme (hodnota projektov) spolu minimálne 500 000,- Eur bez DPH, pričom minimálne jeden projekt musí byť zameraný na poskytovanie služieb v oblasti projektového manažmentu v hodnote min. 100 000,- Eur bez DPH. Túto podmienku preukáže záujemca u experta potvrdenými referenciami. v. Platný certifikát PRINCE2 na úrovni Practitioner alebo ekvivalent. 4. minimálne 1 osobu na výkon funkcie Kľúčový expert č. 4 – Špecialista pre organizačno-procesnú oblasť, analýzy a optimalizáciu procesov, vytváranie procesného modelu aplikácie. Požiadavky na špecialistu: i. Ukončené vysokoškolské vzdelanie, túto podmienku preukáže záujemca u experta dokladom o dosiahnutom vysokoškolskom vzdelaní ii. Minimálne 3 roky praxe v oblasti realizácie projektov v štátnej správy, túto podmienku preukáže životopisom iii. Skúsenosti s procesnou analýzou a optimalizáciou procesov pri minimálne 3 projektoch v celkovom objeme (hodnota projektov) spolu minimálne 500 000,- Eur bez DPH, pričom minimálne jeden projekt musí byť zameraný na poskytovanie služieb v oblasti projektového manažmentu prostredníctvom nástroja CA Clarity v hodnote min. 100 000,- Eur bez DPH. Túto podmienku preukáže záujemca u experta potvrdenými referenciami. iv. Platné potvrdenie alebo certifikát na úrovni „CA Clarity PPM Certified Professional“. v. Platný certifikát PRINCE2 Practitioner alebo ekvivalent. 5. minimálne 1 osobu na výkon funkcie Kľúčový expert č. 5 – IT Architekt riešenia, špecialista v oblasti navrhovania a tvorby architektúry systémov, vytvárania funkčných a technických špecifikácií. Požiadavky na špecialistu: i. Ukončené vysokoškolské vzdelanie, túto podmienku preukáže záujemca u experta dokladom o dosiahnutom vysokoškolskom vzdelaní. ii. Minimálne 5 rokov praxe pri realizácii projektov ako architekt riešenia v oblasti IT. Túto podmienku preukáže životopisom. iii. Skúsenosti s IT architektúry systémov z minimálne 3 projektov v celkovom objeme (hodnota projektov) spolu minimálne 500 000,- Eur bez DPH, pričom minimálne jeden projekt musí byť zameraný na poskytovanie služieb v oblasti projektového manažmentu v hodnote min. 100 000,- Eur bez DPH. Túto podmienku preukáže záujemca u experta potvrdenými referenciami. 6. minimálne 1 osobu na výkon funkcie Kľúčový expert č. 6 – Špecialista pre dohľad nad realizáciou legislatívnych zmien. Požiadavky na špecialistu: i. Ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa v oblasti práva., Túto podmienku preukáže záujemca u experta dokladom o dosiahnutom vysokoškolskom vzdelaní. ii. Minimálne 5 rokov praxe v oblasti monitorovania a implementácíe legislatívnych zmien, túto podmienku preukáže životopisom. Dôkazný prostriedok Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže: údajmi o vzdelaní, odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb, zodpovedných za poskytnutie služieb, čo uchádzač u týchto osôb (experti) preukáže predložením kópie ich dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, expertom podpísaným profesijným životopisom, zoznamom potvrdených projektov/zmlúv expertov, kópiou platného certifikátu alebo potvrdenia o certifikácii alebo ekvivalentnými dokladmi pokiaľ sú požadované. K zoznamu expertov musí byť priložené čestné vyhlásenie uchádzača, že všetci experti spĺňajú požiadavky určené verejným obstarávateľom a že budú k dispozícii uchádzačovi počas celého plnenia predmetu zákazky, čestné vyhlásenie musí byť podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Uchádzač zároveň predloží vyhlásenia jednotlivých kľúčových expertov o ich dostupnosti a pripravenosti realizovať projekt v celej predpokladanej dĺžke trvania v prípade uzatvorenia zmluvy s uchádzačom. Z každého uchádzačom predloženého profesijného životopisu experta zodpovedného za poskytnutie služieb alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti: - meno a priezvisko príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb, - najvyššie dosiahnuté vzdelanie osoby zodpovednej za poskytnutie služieb, - opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne, miesto, mesiac a rok, plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) osoby zodpovednej za poskytnutie služieb - prípadne ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb. Z každého uchádzačom predloženého zoznamu projektov/zmlúv expertov alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné údaje o expertoch: - meno a priezvisko príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb, - názov a sídlo odberateľa, resp. zamestnávateľa príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb, - čas realizácie projektu/plnenia zmluvy od – do (mesiac, rok), - stručný popis predmetu projektu/zmluvy, - stručný rozsah činností, ktoré príslušná osoba zodpovedná za poskytnutie služieb zabezpečovala, - tel. číslo a meno zamestnanca objednávateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť uvedené údaje Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ touto požiadavkou vytvára predpoklad, že uchádzač zabezpečí plnenie zmluvy na poskytovanie predmetných služieb na požadovanej odbornej úrovni osobami s požadovanými skúsenosťami, odbornou kvalifikáciou úzko súvisiacou s predmetom zákazky a praxou, ktorí vedia preukázať svoju multidisciplinárnu kvalifikáciu relevantnými medzinárodnými odbornými certifikátmi. Zároveň z dôvodu hospodárneho vynakladania verejných financií je potrebné, aby kľúčoví experti vedeli využívať tie nástroje, ktoré obstarávateľ už využíva z dôvodu ochrany investícii. Pre verejného obstarávateľa je tiež dôležité, aby išlo o výnimočných a vzájomne zastupiteľných expertov s dostatočnými skúsenosťami a širokou znalosťou pri riadení programov, portfólia projektov, znalosťami v oblasti procesného riadenia, architektúry systémov, integračných rozhraní a v oblasti organizačno-procesnej (analýzy a optimalizácia procesov). Keďže predmetom služieb je tiež metodická a konzultačná činnosť, je dôležité aby kľúčoví experti mali prax v aplikovaní metodiky PRINCE2TM, ktorú verejný obstarávateľ bude využíva z pohľadu riadenia projektov. - Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. - Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. - Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je stanovené inak.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronicej aukcii budú uvedené v súťažnýchpodkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
MF/025557/2012-27
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 149-249224
z: 04.08.2012
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 11.01.2013
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 11.02.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.02.2013 10:00
Miesto: Otváranie ponúk bude v súlade s ustanovením § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu použitia elelktronickej aukcie neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z technickej asistencie operačného programu informatizácia spoločnosti.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
O poskytnutie súťažných podkladov je možné požiadať len na základe písomnej žiadosti doručenej verejnémuobstarávateľovi poštou, e- mailom alebo osobne. V žiadosti sa uvedie obchodné meno/názov záujemcu, sídlo/miesto podnikania, kontaktná osoba záujemcu vrátane jej emailovej adresy. V žiadosti sa tiež uvedie spôsobprevzatia súťažných podkladov (osobne alebo zaslanie poštou). V prípade osobného prevzatia súťažnýchpodkladov je potrebné si vopred dohodnúť s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa čas prevzatia súťažných podkladov. Na komunikáciu a dorozumievanie je určený štátny jazyk SR, t.j. slovenský jazyk.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: V zmysle zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnomobstarávanía o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité