Oznámenie 15590 - MSP

Obsah

15590 - MSP
Vestník č. 245/2012 - 21.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Krížová Ves
IČO: 00326305
Krížová Ves 51, 059 01 Krížová Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad 51
Kontaktná osoba: Jozef Grivalský
Telefón: +421 524581221
Fax: +421 524591364
Email: krizovaves@stonline.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.krizovaves.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samosprava
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Protipovodňové opatrenia obce Krížová Ves
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Krížová Ves
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetná zákazka rieši reguláciu vodného toku Krížovský potok v intraviláne obce. Účelom úpravy predmetného vodného toku je naviazanie na už jestvujúcu protipovodňovú ochranu intravilánu obce Krížová Ves. Navrhovaná regulácia pozostáva z horného a dolného úseku úpravy toku až po hranicu intravilánu mesta a napojenie na rieku Poprad. Bližšie informácie sú uvedené v projektovej dokumentácií, výkaze výmer a súťažných podkladov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45246000-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podľa bodu II.1.5. projektovej dokumentácií a súťažných podkladov
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 362 855,2000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Viazanosť ponuky požaduje zabezpečiť verejný obstarávateľ zábezpekou vo výške 15.000,00 eur. spôsobom uvedeným v § 36 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu obce a z prostriedkov MŽP SR. Platba za plnenie sa bude realizovať, na základe predloženej faktúry. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok na uskutočnenie prác. Lehota splatnosti faktúr 120 dni.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právne vzťahy do predloženia ponuky. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť právne vzťahy tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej zákon o VO) predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3, 4 alebo § 133 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 2 a 3 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o VO.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: (A)Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky alebo za roky, za ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, doložený výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch, ktoré budú potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Citovanými dokladmi preukazuje záujemca splnenie minimálne požadovanej úrovne štandardu uvedené v odd. III. bod III.2.2 písm. F Oznámenia. (B) Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky potvrdzujúce splnenie požiadavky minimálne požadovanej úrovne štandardu uvedené v odd. III. bod III.2.2 písm. G Oznámenia, doložené čestným vyhlásením záujemcu o tom, že predložil vyhlásenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet. Citovanými dokladmi preukazuje záujemca splnenie minimálne požadovanej úrovne štandardu uvedené v odd. III. bod III.2.2 písm. G Oznámenia. (C) V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah uchádzač musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 27 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. (D) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. (E) Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže v súlade s § 27 ods. 3 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): (F) Obrat spolu minimálne 725.710,00 EUR v posledných troch hospodárskych rokoch alebo v kratšom období, podľa toho za ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, dosiahnutý v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. Ak bude obrat uvedený v inej mene ako v eur použije sa na prepočet z inej meny na eur kurz inej meny ku eur, ktorý bol zverejnený v kurzovom lístku ECB ako posledný v príslušnom hospodárskom roku,.(G) Schopnosť záujemcu riadne plniť svoje finančné záväzky, záujemcov bankový účet nesmie/záujemcove bankové účty nesmú byť v nepovolenom debete ani v exekúcii. (H) Odôvodnenie: Cieľom uvedených podmienok účasti a minimálnych štandardov je overiť postavenia uchádzača z ekonomického a finančného hľadiska a uistiť sa, že uchádzač bude spôsobilý k plneniu zmluvy v požadovanom rozsahu. Požadovaný obrat preukazovanej doby je vo výške dvojnásobku predpokladanej ceny predmetu zákazky realizácie stavby. Požiadavka minimálnych štandardov a dokladov k ich preukázaniu sú preto primerané k predmetu zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: (A) Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o VO - zoznam stavebných prác, uskutočnených za prechádzajúcich 5 rokov, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok; ak odberateľom: 1.bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení. Citovanými dokladmi preukazuje záujemca splnenie minimálne požadovanej úrovne štandardu uvedené v odd. III. bod III.2.3 písm.E Oznámenia. (B)Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o VO - predloženie údajov o vzdelaní a odbornej praxi osôb, ktoré budú zodpovedné za riadenie stavebných prác, (B1. doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činností stavbyvedúceho vydaný SKSI podľa zák. č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie inžinierske stavby alebo iný ekvivalentný doklad vydávaný v krajinách EU pre osobu/osoby, ktorá/ktoré budú riadiť stavebné práce; B2.údaje o odbornej praxi osoby/osôb, ktorá/ktoré budú zodpovedné za riadenie stavebných prác). Citované doklady musia byť podpísané odborne spôsobilou osobou uvedenou v citovaných dokladoch a predložené v origináli alebo v overenej kópii alebo v neoverenej kópii s originálom podpisu odborne spôsobilej osoby. (C) V súlade s § 28 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. (D)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): E) Objem uskutočnených stavebných prác v oblasti ktorej sa predmet zákazky týka spolu minimálne 725.710,00 ,00 eur bez DPH s toho aspoň jedná stavba s minimálnym objemom stavebných prác 300.000,00 eur bez DPH , uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov. Ak bude v zozname stavebných prác alebo v potvrdení odberateľa uvedený objem v inej mene ako eur, použije sa na prepočet z inej meny na eur kurz inej meny ku eur, ktorý bol v období rokov 2007 až 2011 zverejnený v kurzovom lístku ECB ako posledný v príslušnom hospodárskom roku, F) Stavebné práce, ktoré sa majú uskutočniť musia byť riadené osobou oprávnenou vykonávať vybrané činnosti vo výstavbe uvedené v § 45 ods. 1 písm. b) Stavebného zákona alebo ekvivalentnú spôsobilosť podľa predpisov platných v krajinách EU. G) Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie minimálneho štandardu podľa bodu III.2.3 písm. E) a predloženie dokladov podľa bodu III.2.3 A) z cieľom overiť skúsenosti uchádzača z realizáciou stavebných prác podobného rozsahu ako je predmet zákazky a uistiť sa, že uchádzač bude spôsobilý k plneniu zmluvy v požadovanom rozsahu. Požadovaný celkový objem SP za preukazované obdobie je vo výške dvojnásobku v porovnaní s predpokladanou cenou predmetu zákazky. Požiadavka minimálneho štandardu a dokladov k ich preukázaniu sú preto primerané k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje splnenie minimálneho štandardu podľa bodu III.2.3 písm. F) a predloženie dokladov podľa bodu III.2.3 B) z cieľom uistiť sa, že uchádzač je schopný zabezpečiť aby stavebné práce boli riadené osobou odborne spôsobilou k riadeniu stavebných prác. Predmetnú požiadavku verejný obstarávateľ považuje za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 31.12.2012 14:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 25,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Uchádzač uhradí uvedenú čiastku šekom alebo prevodným príkazom na účet vo VÚB a.s. Spišská Belá, číslo účtu: 27522562/0200, variabilný symbol uviesť: IČO uchádzača, alebo v hotovosti do pokladne verejného obstarávateľa.,
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
22.01.2013 08:30
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 23.01.2013 09:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Obecný úrad 51, 050 01 Krížová Ves, zasadacia miestnosť.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení uchádzača podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Komunikácia verejného obstarávateľa so záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý v stanovenej lehote doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady e-mailom, faxom, poštou alebo osobne na adresu uvedenú v bode 1.1 tohto Oznámenia Na žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov doručené po termíne uvedenom v bode IV.3.3) tohto oznámenia verejný obstarávateľ nebude reagovať. Verejný obstarávateľ poskytne záujemcom súťažné podklady osobne, poštou alebo iným dohodnutým spôsobom na základe písomnej žiadosti o súťažné podklady. Prílohou tejto žiadosti musí byť aj doklad o zaplatení (fotokópia poštovej poukážky, výpisu z účtu alebo príjmového pokladničného dokladu). Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodu III.2 tohto oznámenia musia byť predložené v slovenskom jazyku. V prípade, že uchádzač má sídlo podnikania mimo územia Slovenskej republiky, predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne tieto doklady musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. Verejný obstarávateľ uzná aj iný doklad, ktorý predloží uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa bodu III.2 tohto oznámenia, ak ním preukáže splnenie požadovaných skutočností. Ak doklady predkladá skupina dodávateľov, predloží v obálke s ponukou aj vyhlásenie všetkých členov skupiny s uvedením, ktorý z týchto členov zastupuje skupinu navonok v tejto súťaži, pričom toto vyhlásenie musí byť podpísané oprávnenými osobami v zmysle dokladu o oprávnení podnikať (štatutárnymi orgánmi u právnických osôb, podnikateľmi u fyzických osôb) všetkých členov skupiny.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
20.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité