Oznámenie 15470 - MST

Obsah

15470 - MST
Vestník č. 244/2012 - 20.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Virologický ústav SAV
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166651
Dúbravská cesta 9, 842 46 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Virologický ústav SAV, Dúbravská cesta 9, 845 05 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Hana Krasoňová
Telefón: +421 259302468
Fax: +421 259302416
Email: virukras@savba.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: veda, výskum
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Chemikálie, kity a reagencie pre zabezpečenie výskumu v oblasti virológie, molekulárnej a bunkovej biológie
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Virologický ústav SAV, Dúbravská cesta 9, 845 05 Bratislava
Kód NUTS SK010
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 1 633 178,6900 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Jedná sa o široké spektrum chemikálií, kitov a reagencií. Toto spektrum zahŕňa jednak bazálne chemikálie a reagencie slúžiace pre rutinnú prácu v laboratóriu ale aj vysoko špecializované chemikálie kity a reagencie slúžiace na zabezpečenie výskumu hlavne v oblasti virológie, molekulárnej a bunkovej biológie. Jedná sa o komplexnú dodávku reagencií pre zabezpečenie vedeckej práce v oblastiach výskumu realizovaných na Virologickom ústave SAV. Predmet obstarávania pozostáva zo 666 položiek. Vzhľadom k veľkej náročnosti vypracovania dokladov vo vzťahu k celému verejnému obstarávaniu (elektronická verejná súťaž nadlimitná), verejný obstarávateľ nastavil maximálne možnú časovú hranicu na poskytovanie informácií a predkladanie ponúk.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 24300000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 33690000-3, 33693100-5, 33694000-1, 33696500-0, 24965000-6, 33651520-9, 33696600-1, 24950000-8, 33696300-8, 09222000-1, 24311000-7
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmet obstarávania pozostáva zo 666 položiek.
Hodnota 1 633 178,6900 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžaduje sa
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Splatnosť faktúr je určená podľa zdroja financovania a to nasledovne: Splatnosť faktúr 14 dní : 1./ Zo zdrojov projektu „Priemyselný výskum v klinickej diagnostike infekčných patogénov“ (PV-INF.PAT) ITMS: 26240220032, 2./ zo zdrojov projektu „Vývoj biofarmaceutík modernými biotechnológiami“ (BIOFARMET) ITMS: 26240220045, 3./ zo zdrojov projektu „ Centrum pre inovačný výskum protinádorových a protivírusových stratégií“ ITMS: 26240220062, 4./ zo zdrojov Virologického ústavu SAV (VEGA, MVTS, APVV, 7.RP a pod.) Splatnosť faktúr 120 dní: Zo zdrojov projektu „Výskum programu onkogénu miR-155 pre potreby diagnózy a určenia prognózy pri onkologických ochoreniach“ ITMS číslo: 26240220074. Predmet obstarávania bude financovaný zo zdrojov projektu „Priemyselný výskum v klinickej diagnostike infekčných patogénov“ (PV-INF.PAT) operačného programu Výskumu a vývoja spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja opatrením 4.2 Prenos poznatkov a technológií získaných výskumom a vývojom do praxe v Bratislavskom kraji ITMS: 26240220032, číslo zmluvy o NFP: 036/2010/4.2/OPVaV a projektu „Vývoj biofarmaceutík modernými biotechnológiami“ ( BIOFARMET ) operačného programu Výskumu a vývoja , spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja opatrením 4.2. Prenos poznatkov a technológií získaných výskumom a vývojom do praxe v Bratislavskom kraji ITMS: 26240220045, číslo zmluvy o NFP: 043/2010/4.2/OPVaV a projektu „ Centrum pre inovačný výskum protinádorových a protivírusových stratégií“ operačného programu Výskumu a vývoja spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja opatrením 4.2. Prenos poznatkov a technológií získaných výskumom a vývojom do praxe v v Bratislavskom kraji ITMS: 26240220062, číslo zumluvy o NFP: 069/2010/4.2/OPVaV a projektu „Výskum programu onkogénu miR-155 pre potreby diagnózy a určenia prognózy pri onkologických ochoreniach“ operačného programu Výskumu a vývoja spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja opatrením 4.2 Prenos poznatkov a technológií získaných výskumom vývojom do praxe v Bratislavskom kraji ITMS číslo: 26240220074, číslo zmluvy o NFP: 081/2012/4.2/OPVaV. Predmet obstarávania sa bude financovať aj z ďalších projektov Virologického ústavu SAV (VEGA, MVTS, APVV, 7.RP a pod.). V prípade nepridelenia finančných prostriedkov verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od uzavretej zmluvy, a to bez plnenia vzájomných zmluvných povinností a vyrovnania akýchkoľvek náhrad.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 až 4 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov požadovaných v bodoch 1.1.1 až 1.1.7 alebo ich úradne osvedčených kópií: 1.1.1 Nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, 1.1.2 nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním 1.1.3 nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku 1.1.4 nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia 1.1.5 nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia 1.1.6 je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu 1.1.7 nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa vyššieuvedeného nasledovne: 1.1.1 a 1.1.2 – výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace 1.1.3 – potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace 1.1.4 - potvrdením Sociálnej poisťovňe a zdravotnej poisťovne (zdravotných poisťovní) nie starším ako tri mesiace 1.1.5 – potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace 1.1.6 – dokladom o oprávnení dodávať tovar 1.2 Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní. 1.3 Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže niektorý z dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, požadovaný vo vyššieuvedených bodoch , nahradiť čestným vyhlásením v prípade, ak sa v krajine jeho sídla požadovaný doklad nevydáva, a to podľa § 26 ods. 3 a 4 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže: Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov, bežný účet uchádzača nebol ani nie je predmetom exekúcie. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť aktuálne (nie staršie ako 3 mesiace). Uchádzač predloží – prehľad o celkovom obrate za predchádzajúce 3 roky (2011,2010,2009), ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží súvahu, výkaz ziskov a strát za posledné 3 roky alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné 3 roky (podnikateľ ktorý vedie jednoduché účtovníctvo), tieto predkladané doklady musia byť potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo auditorom. Odôvodnenie: na preukázanie že uchádzač nie je v nepovolenom debete a plní si záväzky voči banke/bankám, aj prípadné plnenie vyplývajúce z úverov a aby bola preukázateľná schopnosť a kapacitné možnosti uchádzača realizovať túto dodávku.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
TECHNICKÚ A ODBORNÚ SPÔSOBILOSŤ V ZMYSLE § 28 ODS. 1 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ PREUKÁŽE UCHÁDZAČ PREDLOŽENÍM DOKLADOV PODĽA § 28 ODS. 1 PÍSM. L/ ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, OPIS PONÚKANÉHO TOVARU, V KTOROM UCHÁDZAČ GARANTUJE TECHNICKÉ PARAMETRE POŽADOVANÉ VEREJNÝM OBSTARÁVATEĽOM V ČASTI B.2. OPIS PREDMETU OBSTARÁVANIA UVEDENÉ V SÚŤAŽNÝCH PODKLADOCH. PODĽA § 28 ODS. 1 PÍSM. D/ AK IDE O DODANIE TOVARU ALEBO POSKYTNUTIE SLUŽBY, OPISOM TECHNICKÉHO VYBAVENIA A OPATRENÍ POUŽITÝCH UCHÁDZAČOM ALEBO ZÁUJEMCOM NA ZABEZPEČENIE KVALITY A JEHO ŠTUDIJNÝCH A VÝSKUMNÝCH ZARIADENÍ A V SÚVISLOSTI S § 29 VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ VYŽADUJE PREDLOŽENIE CERTIFIKÁTU KVALITY VYDANÉHO NEZÁVISLOU INŠTITÚCIOU, KTORÝM SA POTVRDZUJE SPLNENIE NORIEM ZABEZPEČENIA KVALITY UCHÁDZAČOM ALEBO ZÁUJEMCOM, MÔŽE VYUŽIŤ SYSTÉMY ZABEZPEČENIA KVALITY VYPLÝVAJÚCE Z EURÓPSKYCH NORIEM. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ UZNÁ AKO ROVNOCENNÉ OSVEDČENIA VYDANÉ PRÍSLUŠNÝMI ORGÁNMI ČLENSKÝCH ŠTÁTOV. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ PRIJME AJ INÉ DÔKAZY PREDLOŽENÉ UCHÁDZAČOM ALEBO ZÁUJEMCOM, KTORÉ SÚ ROVNOCENNÉ OPATRENIAM NA ZABEZPEČENIE KVALITY PODĽA POŽIADAVIEK NA VYSTAVENIE PRÍSLUŠNÉHO CERTIFIKÁTU. UCHÁDZAČ MÔŽE NA PREUKÁZANIE TECHNICKEJ SPÔSOBILOSTI ALEBO ODBORNEJ SPÔSOBILOSTI VYUŽIŤ TECHNICKÉ A ODBORNÉ KAPACITY INEJ OSOBY, BEZ OHĽADU NA ICH PRÁVNY VZŤAH. V TAKOMTO PRÍPADE MUSÍ UCHÁDZAČ ALEBO ZÁUJEMCA VEREJNÉMU OBSTARÁVATEĽOVI PREUKÁZAŤ, ŽE PRI PLNENÍ ZMLUVY BUDE MÔCŤ REÁLNE DISPONOVAŤ S KAPACITAMI OSOBY, KTOREJ SPÔSOBILOSŤ VYUŽÍVA NA PREUKÁZANIE TECHNICKEJ SPÔSOBILOSTI ALEBO ODBORNEJ SPÔSOBILOSTI. (PREUKÁŽE SA PÍSOMNOU ZMLUVOU OBSAHUJÚCOU ZÁVÄZOK OSOBY, KTOREJ ZDROJMI UCHÁDZAČ MIENI PREUKÁZAŤ SPLNENIE POŽIADAVIEK, ŽE TÁTO OSOBA POSKYTNE PLNENIE POČAS CELÉHO TRVANIA ZMLUVNÉHO VZŤAHU – /NESTAČÍ PRÍSĽUB/) ODÔVODNENIE: PRE § 28 ODS. 1 PÍSM. L/ BOD 1. - NA PREUKÁZANIE GARANTOVANIA TECHNICKÝCH PARAMETROV, PRE § 28 ODS. 1 PÍSM. D/ A V SÚVISLOSTI S § 29 – NA PREUKÁZANIE, ŽE UCHÁDZAČ JE SCHOPNÝ ZABEZPEČIŤ KVALITU A PRETO JE POŽIADAVKA PRIMERANÁ, POSTAČUJÚCA A NEDISKRIMINAČNÁ.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Predkladanie ponúk: Verejný obstarávateľ pre túto verejnú súťaž bude používať bezplatný systém elektronického verejného obstarávania (EVO). Verejný obstarávateľ vo svojich súťažných podkladoch detailne popisuje pre záujemcov/uchádzačov nasledovné kroky pre predkladanie elektronickej časti ponuky: - potrebné technické nastavenie v PC - formáty kódovania dokumentov vkladaných do systému EVO - formáty šifrovania a komunikačné formáty - ako podpisovať svoju ponuku (predkladanie dokumentov a vytvorenie sprievodného listu ponuky s elektronickým podpisom a predloženie) - zašifrovanie a odoslanie dokumentov ponuky. Predložené ponuky sa budú vyhodnocovať ELEKTRONICKOU AUKCIOU. Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk Virologický ústav SAV použije elektronickú aukciu - bude prebiehať v systéme EVO (oddiel elektronická aukcia tejto zákazky), za účelom zostavenia poradia ponúk automatizovaným spôsobom. Na účasť v tejto e-aukcii budú vyzvaní všetci uchádzači, ktorých ponuka bola zaradená do vyhodnotenia a zároveň vyhoveli podmienkam účasti vo verejnom obstarávaní a splnil všetky požiadavky verejného obstarávateľa kladené na celý predmet zákazky. Predmet e-aukcie bude zhodný s predmetom zákazky uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávateľa a podrobne vyšpecifikovaný v súťažných podkladoch verejnej súťaže. Elektronická aukcia podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o VO), je opakujúci sa proces, ktorý využíva elektronické zariadenia na predkladanie nových cien upravených smerom nadol. Účelom elektronickej aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. Verejný obstarávateľ vyhlási elektronickú aukciu : - podľa spôsobu vyhodnocovania na najnižšiu cenu, - podľa charakteru bude otvorený (anglický) typ elektronickej aukcie, - podľa počtu etáp – jednoetapová. - podľa kritérií vyhodnocovania: na základe najnižšej ceny - trvanie súťažného kola e-aukcie: 30 min., (ak v priebehu poslednej minúty dôjde k zmene ceny, trvanie súťažného kola sa automaticky predĺži o ďalšie 2 minúty, e-aukcia skončí, keď žiaden uchádzač v tejto /predĺženej/ dobe súťažného kola /v posledných 2 minútach/ neupravil žiadnu cenu smerom nadol). Verejný obstarávateľ vyzve uchádzačov k účasti v elektronickej aukcii. Táto výzva bude obsahovať všetky podrobné informácie podľa zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Uchádzači v elektronickej aukcii budú mať zobrazené hodnoty najlepšej a ideálnej ponuky a uchádzač uvidí priebežne počas trvania elektronickej aukcie svoje postavenie. Verejný obstarávateľ nastaví vstupné hodnoty každého uchádzača a tieto budú slúžiť aj na to, aby uchádzači v elektronickej aukcii nemohli predkladať vyššie ceny ako boli predložené v ponuke. Uchádzači budú predkladať v elektronickej aukcii nové ceny upravené smerom nadol pre celý predmet obstarávania a systém EVO prepočíta celkovú cenu za zákazku. Uchádzač, ktorý predloží za celý predmet zákazky najnižšiu cenu, tento uchádzač bude označený ako úspešný. Elektronická aukcia prebieha v sumách v EUR bez DPH !!!!!. Verejný obstarávateľ vo svojich súťažných podkladoch podrobne popisuje jednotlivé kroky pre e-aukciu (pre uchádzača): - ako sa prihlásiť do elektronickej aukcie - ako vstúpiť do e-aukčnej siene - ako sa z e-aukčnej siene odhlásiť - čo môže a ako uchádzač v súťažnom kole - spôsob riešenia nepredvídateľných situácií v e-aukcii - ďalšie informácie o e-aukcii. Z dôvodu rozsiahlosti všetkých informácií sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch , ktoré odporúčame si podrobne preštudovať.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
18-07
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 243-399541
z: 18.12.2012
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.02.2013 15:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 04.02.2013 15:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenčina
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.04.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.02.2013 09:00
Miesto: Virologický ústav SAV, Dúbravská cesta 9, 845 05 Bratislava, 1.poschodie, číslo miestnosti 154 (malá zasadačka)
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie obálok je neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie. Otvárania obálok (okrem členov komisie) sa môžu zúčastniť len kompetentní zamestnanci (kontrolné orgány) Agentúry Ministerstva školstva VVaŠ SR pre štrukturálne fondy EÚ (poskytovateľ finančných prostriedkov).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet obstarávania bude financovaný zo zdrojov projektu „Priemyselný výskum v klinickej diagnostike infekčných patogénov“ (PV-INF.PAT) operačného programu Výskumu a vývoja spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja opatrením 4.2 Prenos poznatkov a technológií získaných výskumom a vývojom do praxe v Bratislavskom kraji ITMS: 26240220032, číslo zmluvy o NFP: 036/2010/4.2/OPVaV a projektu „Vývoj biofarmaceutík modernými biotechnológiami“ ( BIOFARMET ) operačného programu Výskumu a vývoja , spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja opatrením 4.2. Prenos poznatkov a technológií získaných výskumom a vývojom do praxe v Bratislavskom kraji ITMS: 26240220045, číslo zmluvy o NFP: 043/2010/4.2/OPVaV a projektu „ Centrum pre inovačný výskum protinádorových a protivírusových stratégií“ operačného programu Výskumu a vývoja spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja opatrením 4.2. Prenos poznatkov a technológií získaných výskumom a vývojom do praxe v v Bratislavskom kraji ITMS: 26240220062, číslo zumluvy o NFP: 069/2010/4.2/OPVaV a projektu „Výskum programu onkogénu miR-155 pre potreby diagnózy a určenia prognózy pri onkologických ochoreniach“ operačného programu Výskumu a vývoja spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja opatrením 4.2 Prenos poznatkov a technológií získaných výskumom vývojom do praxe v Bratislavskom kraji ITMS číslo: 26240220074, číslo zmluvy o NFP: 081/2012/4.2/OPVaV. Predmet obstarávania sa bude financovať aj z ďalších projektov Virologického ústavu SAV (VEGA, MVTS, APVV, 7.RP a pod.). V prípade nepridelenia finančných prostriedkov verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od uzavretej zmluvy, a to bez plnenia vzájomných zmluvných povinností a vyrovnania akýchkoľvek náhrad.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Toto verejné obstarávanie (verejná súťaž nadlimitná č. 18-07) sa bude vykonávať elektronickou formou. Z uvedeného dôvodu pre záujemcov/uchádzačov je potrebné sa prostredníctvom portálu EVO (http://www.evo.gov.sk/IntEVO.shtml) zaregistrovať a prihlásiť. Prostredníctvom tohto systému budú poskytované všetky súťažné podklady a informácie o tejto verejnej súťaži. Všetky doklady verejného obstarávania budú predložené Agentúre Ministerstva školstva vedy, výskumu a športu SR pre štrukturálne fondy EÚ ku kontrole a to odo dňa odoslania oznámenie o výsledku VO a predloženia dokladov Agentúre . Až po ich odsúhlasení /po kontrole/ môže byť úspešný uchádzač /z e-aukcie/ vyzvaný k podpisu rámcovej zmluvy.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité