III.1.
Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1.
Požadované zábezpeky a záruky
Viazanosť ponuky požaduje zabezpečiť verejný obstarávateľ zábezpekou vo výške 3000 EUR (slovom: tritisíc eur) spôsobom uvedeným v §36 zákona o verejnom obstarávaní
III.1.2.
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo štrukturálnych fondov, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov. Minimálna splatnosť faktúr bude 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
III.1.3.
Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak bude ponuka skupinydodávateľov prijatá, skupina dodávateľov musí vytvoriť určitú
právnu formu s dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4.
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Áno
Ak áno, opis osobitných podmienok:
Podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy medzi úspešným uchádzačom a obcou Kravany nad Dunajom je zverejnenie predmetnej zmluvy na internetoverj stránke obce v súlade s §47 ods. 1 Občianskeho zákonníka. Poskytovateľ služieb (úspešný uchádzač) je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s plnením tejto zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a to oprávnenými osobami či už Objednávateľa (obec Kravany nad Dunajom) alebo inými osobami určenými na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej medzi Ministerstvom pôdohospodárastva a rozvoja vidieka SR a obcou Kravany nad Dunajom a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
III.2.
Podmienky účasti
III.2.1.
Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke preukazuje osobné postavenie uchádzača podľa § 26 ods. 1,2,4,5 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač môže predložením Potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 nahradiť doklady podľa § 26 ods.2.
III.2.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 27 ods. 1 písm. a) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky a
preto ho verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky a to originál, alebo úradne osvedčená kópia. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie.
III.2.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť:
podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením záujemcu o ich dodaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
min. 1 referenčný list (zmluva o poskytnutej službe) na vypracovanie analicko-strategického dokumentu v hodnote min. 30 000 EUR bez DPH (poskytnutie služieb musí byť rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, za poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky
sa považujú napr. vypracovanie stratégie pre informačnú technológiu v oblasti cestovného ruchu, dopravy, zdravotníctva, kultúry, vzdelávania, knižničného fondu a pod.) a min. 1 referenčný list (zmluva o poskytnutej službe) na zriadenie komplexného internetového informačného portálu v hodnote min. 20 000 EUR bez DPH (poskytnutie služieb musí byť rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, za poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako
je predmet zákazky sa považujú napr. vytvorenie systému na prístup k informačného fondu prostredníctvom OnLine katalógu cez webové rozhranie , modernizácia a integrácia nástrojov informačno-komunikačných technológií a systémov, licenčný, funkcionálny a servisný upgrade existujúceho riešenia informačného systému,
podobné portálové softvéry a pod. ). Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj min. 1 referenčný list (zmluva o poskytnutej službe) , v ktorom budú obidve požadované služby spolu v min. hodnote 50 000 EUR bez DPH bez ohľadu na dielčie finančné hodnoty.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti - technickú spôsobilosť, spoločne.
III.3.
Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1.
Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Nie
III.3.
Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2.
Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
Nie