Oznámenie 15486 - MSS

Obsah

15486 - MSS
Vestník č. 244/2012 - 20.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Kravany nad Dunajom
IČO: 00306533
Dlhá 186, 946 36 Kravany nad Dunajom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): VOLUMA s.r.o., Pri Bielom kríži 14, 831 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Ľuboš Kakaš, Mária Šuleková
Mobil: +421 911164053
Telefón: +421 244371352
Fax: +421 244371359
Email: luboskakas@agenturavo.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kravany.com
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Posilnenie kultúrneho, prírodného potenciálu regiónu a rozvoja CR - Analytickostrategický dokument a komplexný internetový informačný portál pre obec Kravany nad Dunajom.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
7
Hlavné miesto poskytovania služieb: Obec Kravany nad Dunajom
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK023
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Komplexný internetový informačný portál zahŕňa :
1. Internetový portál s individálnym prístupom s viacúrovňovým prístupovým systémom k obsahu podľa destinácií
2. a. Možnosti vyhľadávania - destinácie: podľa polohy, produktov, správ, akcií
2 b. Modul voľné kapacity , kalkulácie s obsluhou zliav a príplatkov , s dennou aktualizáciou cien , s možnosťou dynamickej tvorby balíkov a rezervácie ubytovania s platbou zálohovou alebo bankovou kartou
2 c. Front office / Back office systém
1.na CR optimalizovaný systém CRM
2.Automatické a manuálne vyhľadávanie – odpoveď
3. Správa prospektov/ informačné materiály
2 d. Vizualizácia objektov
3. Ďaľšie špecifikácie systému :
- Do systému integrovaný turistický kartový a bonusový systém na báze NFC (Near Field Communication) s možnosťou online platby
- Integrovaný , zo systému databázy poháňaný , aj v offline móde pracujúca OSX, Android aplikácia
- Integrovaný , na báze GPS pracujúci sprievodcovský systém , s možnosťou exportu dát prostredníctvom GPX
- Samostatnými URL-mi vybavený poskytovateľské homepage-i s možnosťou neobmedzeného genererovania ich počtu , s možnosťou vytvorenia ich samostatného designu
- Do systému integrovaný , na dotykové obrazovky otpimalizovaný dátový výstup
- Možnosť integrácie s mulimediálnym turistickým sprievodcom vyvynutým na iPhone a Android 4. Údržba a prevádzka systému počas obdobia 2 rokov .
(predpokladaná hodnota je 45.000,00 EUR bez DPH)
Vypracovanie analicko-strategického dokumentu zahŕňa:
1. Prieskum trhu
2. Analýza súčasného stavu cestovného ruchu v tom:
- Analýza informácií o regióne, o jeho ponuke a dopyte
- Analýza postavenie účastníkov projektov na trhu cestovného ruchu - Analýza východiskovej pozícii na poli cestovného ruchu - Analýza špeciálných charakteristík spoločného regiónu
- Analýza potenciálnych synergických účinkov rozvoja turizmu s inými sektormi, turistikou
vyvolané účinky na dopyt
- Analýza zdrojov na realizáciu nutných investícii na vytvorenie vyhľadávané turisticé destinácie - Analýza zdrojov na zabezpečenie bežných výdavkov spojené so správou turistickej destinácie
Geografická regionalizácia
Formy cestovného ruchu
a pod.
3. Situačná analýza /SWOT analýza územia/
4. Vypracovanie vízie rozvoja CR v budúcnosti
Tvorba stratégií cestovného ruchu a rozvojová stratégia destinácie
5. Stratégia tozvoja služieb v CR
6. Stratégia rozvoja sietí a organizačnej štruktúry CR
7. Stratégia rozvoja konkurencieschopnosti CR
8. Marketingová stratégia rozvoja CR
9. Stratégia zabezpečenia a sledovania kvality CR 10. Stratégia informačného managementu CR
11. Priority a opatrenia rozvoja CR
Vytvorenie akčných plánov aktivít pre jednotlivé strategické ciele a pod.
12. Finančný a časový plán komplexného rozvoja CR a štúdia uskutočniteľnosti
13. Monitoring realizácie stratégie CR
Vytvorenie pravidiel a systému monitorovania stratégie a jej aktualizácia a pod.
(predpokladaná hodnota je 57.500,00 EUR bez DPH)
Podrobný opis predmetu zákazky je v súťažných podkladoch.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72212517-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 72222000-7, 79311000-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
..
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 102 500,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 30
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Viazanosť ponuky požaduje zabezpečiť verejný obstarávateľ zábezpekou vo výške 3000 EUR (slovom: tritisíc eur) spôsobom uvedeným v §36 zákona o verejnom obstarávaní
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo štrukturálnych fondov, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov. Minimálna splatnosť faktúr bude 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak bude ponuka skupinydodávateľov prijatá, skupina dodávateľov musí vytvoriť určitú
právnu formu s dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy medzi úspešným uchádzačom a obcou Kravany nad Dunajom je zverejnenie predmetnej zmluvy na internetoverj stránke obce v súlade s §47 ods. 1 Občianskeho zákonníka. Poskytovateľ služieb (úspešný uchádzač) je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s plnením tejto zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a to oprávnenými osobami či už Objednávateľa (obec Kravany nad Dunajom) alebo inými osobami určenými na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej medzi Ministerstvom pôdohospodárastva a rozvoja vidieka SR a obcou Kravany nad Dunajom a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke preukazuje osobné postavenie uchádzača podľa § 26 ods. 1,2,4,5 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač môže predložením Potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 nahradiť doklady podľa § 26 ods.2.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 27 ods. 1 písm. a) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky a
preto ho verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky a to originál, alebo úradne osvedčená kópia. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť:
podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením záujemcu o ich dodaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
min. 1 referenčný list (zmluva o poskytnutej službe) na vypracovanie analicko-strategického dokumentu v hodnote min. 30 000 EUR bez DPH (poskytnutie služieb musí byť rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, za poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky
sa považujú napr. vypracovanie stratégie pre informačnú technológiu v oblasti cestovného ruchu, dopravy, zdravotníctva, kultúry, vzdelávania, knižničného fondu a pod.) a min. 1 referenčný list (zmluva o poskytnutej službe) na zriadenie komplexného internetového informačného portálu v hodnote min. 20 000 EUR bez DPH (poskytnutie služieb musí byť rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, za poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako
je predmet zákazky sa považujú napr. vytvorenie systému na prístup k informačného fondu prostredníctvom OnLine katalógu cez webové rozhranie , modernizácia a integrácia nástrojov informačno-komunikačných technológií a systémov, licenčný, funkcionálny a servisný upgrade existujúceho riešenia informačného systému,
podobné portálové softvéry a pod. ). Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj min. 1 referenčný list (zmluva o poskytnutej službe) , v ktorom budú obidve požadované služby spolu v min. hodnote 50 000 EUR bez DPH bez ohľadu na dielčie finančné hodnoty.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti - technickú spôsobilosť, spoločne.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
AV02012012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.01.2013 11:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 3,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: V hotovosti do pokladnice VOLUMA s.r.o., Pri Bielom Kríži 14, 831 02 Bratislava, alebo prevodným príkazom do peňažného ústavu Tatra banky, a.s., č.ú. 2923838660/1100, variabilný symbol bude IČO záujemcu, špecifický symbol:02012012.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
31.01.2013 11:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 01.02.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
VOLUMA s.r.o. , Pri Bielom kríži 14, 831 02 Bratislava - zasadačka.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Regionálny operačný program, Prioritna os 3-Posilnenie kult. potenciálu reg. a rozvoj CR, 3.2 Podpora a rozvoj infraštruktúry cestovného ruchu,
ROP-3.2b-201 0/01
VI.3. Ďalšie informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti o súťažné podklady.
2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 10.00 - 15.00 h. Verejný obstaávateľ bude akceptovať žiadosť o súťažné podklady aj faxom, alebo e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3. Ponuku doručí záujemca v uzavretom obale v jednom originálnom vyhotovení (verejný obstarávateľ doporučuje záujemcom predložiť aj jednu overenú prípadne neoverenú kópiu ponuky) s uvedením
obchodného mena a sídla záujemcu s označením:Analyticko-strategický dokument + internetový portál Kravany nad Dunajom - NEOTVÁRAŤ! poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu VOLUMA s.r.o, Pri Bielom kríži 14, 831 02 Bratislava.
Uchádzač v ponuke uvedie kontaktné údaje: tel. č., fax, e-mail. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav záujemcu včase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. Ponuku verejný obstarávateľ doporučuje pevne zviazať, očíslovať a parafovať štatutárnym zástupcom alebo osobou splnomocnenou
štatutárnym zástupcom. 4. Zmluvu o poskytnutí služieb uzavrie verejný obstaravateľ len v prípade kladného výsledku vykonania administratívneho overenia procesu verejného obstarávania Poskytovateľom nenávratných finančných prostriedkov. 5. Záujemca musí v referenčných listoch uviesť finančnú hodnotu v EUR. Ak je v referenčnom liste uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný do referenčného listu ručne perom (prepočet kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Ucházač
pripojí k prepočtu kurzový lístok. Platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny na vyhodnotenie ponúk je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.) 6. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. Všetky dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku, alebo preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Z dôvodovej správy k zákonu o verejnom obstarávaní k predmetnému ustanoveniu zákona vyplýva, že je v záujme verejného obstarávateľa a obstarávateľa, aby s uchádzačom, ktorý má problémy s plnením svojich záväzkov, napríklad pre dlhy voči veriteľom, sa neuzavrela zmluva. V takomto prípade ide o ochranu verejného
obstarávateľa a obstarávateľa pred subjektmi, ktoré ho môžu dostať do zložitej situácie, ak by zmluva nebola splnená v stanovených termínoch a kvalitne.
Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s § 27 ods.1 písm. a) zákona. Podmienka účasti sleduje cieľ, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom, ktorý si plní svoje finančné záväzky riadne a včas. Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona. Splnením podmienky účasti, uvedenej podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač preukáže skúsenosti s rovnakými, alebo podobnými zákazkami a schopnosť a spôsobilosť pre poskytovanie služby v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite. Minimálna požadovaná úroveň štandardov je určená verejným obstarávateľom na preukázanie skúseností a schopnosti poskytovania služieb v predmetnej zákazke. Všetky vyššie uvedené podmienky účasti sú primerané, transparentné a súvisia s predmetom zákazky.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
19.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité