Oznámenie 15582 - MSS

Obsah

15582 - MSS
Vestník č. 245/2012 - 21.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31340822
Brečtanová 1, 830 07 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s.
Kontaktná osoba: Ing. Milan Kuzma
Telefón: +421 259419245
Fax: +421 259419260
Email: kuzma@tipos.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.tipos.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Prevádzkovanie hazardných hier podľa zákona č. 171/2005 Z.z. o hazardných hrách
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Reklamné a marketingové služby
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 27
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Bratislava
Kód NUTS SK01
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 24
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 4 760 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Poskytovanie reklamných a marketingových služieb pre spoločnosť TIPOS. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť súťažných podkladov B.1 - "Opis predmetu zákazky".
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79340000-9
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Hodnota 4 760 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 200 000,- EUR. Bližšie informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Na plnenie zmluvy nebude poskytnutý preddavok ani záloha. Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ bude pred podpisom zmluvy s víťazným uchádzačom vyžadovať vytvorenie právnej formy tak, aby jednotliví členovia skupiny zodpovedali za záväzky spoločne a nerozdielne. 24.3 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 24.4 Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom v čase predkladania žiadostí o účasť. Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Podmienky účastí týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 Zákona č. 25/2006. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1 § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.2) - 2.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace, že uchádzač nebol v rokoch 2012, 2011, 2010 a 2009 v nepovolenom debete, a že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a jeho účet/účty nie sú predmetom exekúcie. Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/ pobočkách. Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Podmienku účasti v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť/dodať predmet zákazky a je primeraná zložitosti a rozsahu predmetu zákazky, uchádzač týmto preukáže schopnosť plniť svoje finančné záväzky. 2.2 podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.2) - 2.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri ukončené hospodárske roky a čestné vyhlásenie o obrate dosiahnutom v predmete zákazky. Súčasťou predložených výkazov musí byť overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine jeho sídla. Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny dosiahnutý ročný obrat 10 000 000,00 EUR, a to za posledné tri ukončené hospodárske roky (2009, 2010, 2011). Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: V súlade s ustanovením § 27 podmienka je primeraná a uchádzač týmto preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúr. Verejný obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom. Vzhľadom na uvedené, obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat, resp. dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia. Podľa dokumentu Generálneho direktoriátu pre regionálnu politiku (DG Regio) Európskej komisie Posilnenie súladu pravidiel verejného obstarávania so smernicami EÚ v kandidátskych krajinách s výhľadom na vstup, časti 3 a 4 je pri tejto podmienke účasti akceptovateľná ako minimálna úroveň hodnota do dvoj až štvornásobku. Uchádzač môže na preukázanie ekonomického a finančného postavenia využiť ekonomické a finančné postavenie inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie ekonomického a finančného postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej ekonomickými a finančnými kapacitami mieni preukázať svoju ekonomickú a finančnú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie, spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB k 31. 12. príslušného roka.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) - 3.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač predloží zoznam poskytovaných služieb, za predchádzajúce tri roky (2009, 2010, 2011) doplnený potvrdením o plnení v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) bod 1. resp. 2 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov s uvedením, ktorým preukáže poskytnutie služieb a) tvorby a realizácie komunikačnej kampane v rámci ktorých boli použité minimálne tri typy médií súčasne, kde jedna z nich bola televízia, pričom kampaň trvala min. 30 kalendárnych dní, tj obdobie, ktoré uplynulo medzi prvý a posledným uverejnením reklamného posolstva v médiu nebolo kratšie ako 30 kalendárnych dní. Uchádzač preukáže realizáciu minimálne 5 komunikačných kampaní. Súčasťou potvrdenia o plnení (referencie) musí byť aj názov kampane; stručný opis kampane – cieľ, riešenie, výsledky; použité médiá v kampani a ukážky kampaní). b) výroby TV spotu a odvysielanie v elektronických médiách v dĺžke min. 15 sekúnd. Uchádzač preukáže realizáciu minimálne 50 TV spotov a ich odvysielanie v elektronických médiách. Súčasťou potvrdenia o plnení (referencie) musí byť aj názov TV spotu a elektronického média, v ktorom bol odvysielaný; obdobie vysielania TV spotu; stručný opis – cieľ, riešenie, výsledky a ukážky TV spotov vo forme statických snímok. c) grafického návrhu inzerátu vo formáte min. ½ strany a jeho inzercia v printových médiách. Uchádzač preukáže vytvorenie min. 50 grafických návrhov inzerátov a ich inzerciu v printových médiách. Súčasťou potvrdenia o plnení (referencie) musí byť aj obdobie realizácie inzercie; stručný opis – cieľ, riešenie, výsledky; použité média a ukážky inzercií . d) grafického návrhu informačných a/alebo propagačných materiálov – POSM (napr. brožúry, letáky, plagáty). Uchádzač preukáže vytvorenie min. 50 grafických návrhov informačných a/alebo propagačných materiálov. e) organizovania a materiálno-technického zabezpečenia konferencií, seminárov, spoločenských a športových podujatí (eventov) s minimálnym počtom 500 účastníkov na jednom evente. Uchádzač preukáže realizáciu min. 3 eventov. Súčasťou potvrdenia o plnení (referencie) musí byť aj názov konferencie/seminára/spoločenského podujatia/športového podujatia (eventu) a; obdobie realizácie konferencie/seminára; stručný opis – cieľ, riešenie, výsledky. f) poskytovania marketingového poradenstva alebo marketingových analýz. Uchádzač preukáže realizáciu minimálne 3 projektov v minimálnom kumulatívnom objeme 200 000 EUR bez DPH. Súčasťou potvrdenia o plnení (referencie) musí byť aj názov poradenského projektu; stručný opis – cieľ, riešenie, výsledky. g) realizácie prieskumov trhu alebo marketingových prieskumov. Uchádzač preukáže realizáciu min. 3 projektov. Súčasťou potvrdenia o plnení (referencie) musí byť aj názov projektu; obdobie realizácie; stručný opis – cieľ, veľkosť vzorky, metodika. h) realizácie PR projektov. Uchádzač preukáže realizáciu min. 3 PR projektov. Súčasťou potvrdenia o plnení (referencie) musí byť aj názov PR projektu; obdobie realizácie; stručný opis – cieľ, riešenie, výsledky. Zoznam poskytnutých služieb musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie). Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu poskytnutých služieb v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a od odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Požiadavka na predloženie potvrdenia o plnení vychádza z potreby obstarať požadovaný predmet zákazky. 3.2 podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) - 3.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač musí preukázať odbornú spôsobilosť osôb zodpovedných za plnenie zmluvy na poskytnutie služieb na základe preukázania, že má k dispozícii kľúčových expertov na plnenie zmluvy. Toto sa preukáže: a) predložením ich podpísaných profesijných životopisov deklarujúcich splnenie požiadaviek v oblasti praxe, b) čestným vyhlásením každého kľúčového experta o dostupnosti a jeho pripravenosti participovať na realizácii projektu počas jeho trvania a o pravdivosti údajov uvedených v životopise a ostatných predložených dokladoch. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na kľúčových expertov: Uchádzač zoznamom musí preukázať, že má k dispozícii nasledovných expertov: a) Account director - počet osôb 1: - minimálne 10 rokov skúseností s prípravou a manažmentom komunikačných aktivít, ktoré sú predmetom obstarávania, pričom minimálne 5 rokov ako riadiaci špecialista, - minimálne 10 rokov skúseností so strategickým komunikačným poradenstvom a prípravou komunikačných kampaní na strategickej úrovni, b) Account manager - počet osôb 1: - minimálne 3 roky skúseností s prípravou a manažmentom komunikačných aktivít, c) Account executive - počet osôb 1: - minimálne 1 rok skúseností s prípravou a realizáciou komunikačných aktivít, d) Kreatívny riaditeľ - počet osôb 1: - minimálne 5 rokov skúseností s prípravou kreatívnych riešení v oblasti komunikácie. e) Copywriter – počet osôb 2 - minimálne 3 roky skúseností s prípravou kreatívnych konceptov a reklamných textov v oblasti komunikácie. f) Copywriter pre digitálne riešenia – počet osôb 1 - minimálne 1 rok skúseností s prípravou kreatívnych konceptov a reklamných textov v oblasti digitálnej a online komunikácie. g) Art Director – počet osôb 2 - minimálne 3 roky skúseností s vizuálnym spracovaním reklamných konceptov. h) DTP Operátor – počet osôb 2 - minimálne 3 roky skúseností s grafickou prípravou reklamných výstupov do výroby. i) Manažér marketingovej komunikácie – počet osôb 1 - minimálne 5 rokov skúseností s riadením marketingových a reklamných aktivít. j) Strategický plánovač – počet osôb 1 - minimálne 3 roky skúseností s vytváraním stratégií a plánovaním reklamných kampaní. k) Marketingový analytik – počet osôb 1 - minimálne 1 rok skúseností s marketingovými a komunikačnými analýzami. l) Manažér prieskumu trhu – počet osôb 1 - minimálne 3 roky skúseností s prieskumom trhu. m) Analytik prieskumných dát – počet osôb 1 - minimálne 1 rok skúseností s analýzami dát prieskumných agentúr n) Event manager - počet osôb 1: - minimálne 10 rokov skúseností s organizovaním eventov (riadených podujatí), najmä konferencií, seminárov, spoločenských a športových podujatí. o) PR manažér – počet osôb 1 - minimálne 1 rok skúseností s public relations projektami p) Mediálny analytik – počet osôb 1 - minimálne 1 rok skúseností s analýzami v oblasti médií Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Uchádzač preukáže, že má k dispozícii dostatočné personálne kapacity potrebné na zabezpečenie predmetu obstarania a to prostredníctvom kľúčových expertov. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technickú spôsobilosť, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB k 31. 12. príslušného roka.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1205/2012
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 243-399761
z: 13.12.2012
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.01.2013 12:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.02.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.02.2013 11:00
Miesto: TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s. , Brečtanová 1, 830 07 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.)Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2.) Záujemca si súťažné podklady vyžiada na základe písomnej žiadosti. 3.) V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkonov mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov, podpisy musia byť úradne osvedčené. 4.) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a jednej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu ponuku zo súťažných ponúk v prípade neobvykle vysokých ponukových cien uchádzačov a zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne doložené úradným prekladom do slovenského jazyka. To sa netýka dokladov predložených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov je rozhodujúci preklad v slovenskom jazyku.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31340822
Brečtanová 1 , 830 07 Bratislava 37

Slovensko
Telefón: +421 259419245
Fax: +421 259419260
Internetová adresa (URL): http://www.tipos.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité