Oznámenie 15586 - MSS

Obsah

15586 - MSS
Vestník č. 245/2012 - 21.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
VÝŤAHY ZEVA spol. s r.o.
IČO: 31389147
Beckovská 38, 821 04 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Beckovská 38, Bratislava-Ružinov
Kontaktná osoba: Ing. Alexander Pomšár
Telefón: +421 248208620
Fax: +421 248208623
Email: zeva@zeva.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zeva.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 7 ods. 1
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 7 ods. 1
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): montáž, opravy, generálne opravy a rekonštrukcie zdvíhacích zariadení, montáž komponetnov a náhradných dielov na zdvíhacie zariadenia
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Implementácia systému manažérstva kvality
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
9
Hlavné miesto poskytovania služieb: VÝŤAHY ZEVA spol. s r.o. Beckovská 38 821 04 Bratislava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je implementácia komplexného systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch – opis predmetu zákazky.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79212110-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 50 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 9
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa požaduje vo výške 2500,- EUR.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Zákazka bude v prípade položky • implementácia komplexného systému manažérstva kvality, financovaná: a) z vlastných zdrojov osoby podľa § 7 ods.1 ZVO (5%), b) z prostriedkov EÚ - Operačný program Bratislavský kraj (95 %), a v prípade položky • implementácia komplexného systému environmentálneho manažérstva z vlastných zdrojov osoby podľa § 7 ods.1 ZVO (100%) formou bezhotovostného platobného styku, bez poskytnutia zálohovej platby.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov nemusí pred predložením ponuky vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť splnomocnenie jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia jej ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia - podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“): Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods.2, resp. 4 až 5 ZVO, resp. potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 ZVO. Uvedené doklady sa predkladajú v origináloch alebo v úradne osvedčených kópiách. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti v súlade s § 31 ods. 3 ZVO. Skupina musí pred podpisom zmluvy v prípade víťaznej ponuky vytvoriť právne vzťahy podľa obchodného zákonníka alebo občianskeho zákonníka. 1.1 Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia (§ 26 ods. 1 ZVO) sú: a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, f) je oprávnený poskytovať službu, g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. 1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1 nasledovne: a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace (ku dňu predkladania ponúk), b) písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako 3 mesiace (ku dňu predkladania ponúk), c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace (ku dňu predkladania ponúk), d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako 3 mesiace (ku dňu predkladania ponúk), h) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. 1.3 Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v ods. 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.4 Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. 1.5 Ak je uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie, potom splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (ods. 1.1 tejto časti), je uchádzač oprávnený preukázať úradne osvedčenej kópie „Potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov“ v zmysle § 128 ods. 1 a § 133 ZVO.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov požadovaných v bodoch 2.1. až 2.2. alebo ich overených kópií: 2.1. Doklad podľa § 27 ods. 1 písm. a) ZVO 2.2. Doklady podľa § 27 ods. 1 písm. d) ZVO Predložením prehľadu o celkovom obrate za predchádzajúce tri roky - (roky 2009, 2010 a 2011), ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. 2.3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, podľa bodu 2 „Podmienky účasti uchádzačov“ za všetkých členov skupiny spoločne. 2.4. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa §7 ods. 1 ZVO preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
K bodu III.2.2) 2.1: • predložením vyjadrenia banky (bánk), ktorej (ktorých) je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že:  uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,  jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie,  uchádzač nie je a ani nebol v nepovolenom debete. • predložením čestného vyhlásenia uchádzača, že v iných bankách nemá záväzky. Odôvodnenie: Preukázanie solventnosti a schopnosti uchádzača prefinancovať realizáciu jednotlivých zákaziek vlastnými prostriedkami alebo poskytnutým úverom svojej banky, nakoľko zálohové platby a platba vopred sa nebude umožňovať. K bodu III.2.2) 2.2: Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO stanovuje podmienku na preukázanie finančného postavenia, aby minimálna výška obratov za posledné tri hospodárske roky (roky 2009, 2010 a 2011) nebola v súhrne nižšia ako 150.000,00 € bez DPH alebo ekvivalent v inej mene). Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO požaduje predloženie prehľadu o celkovom obrate podpísanom uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v jeho mene v záväzkových vzťahoch. Prehľad o celkovom obrate uchádzač podloží predložením výkazu ziskov a strát spolu za posledné tri roky - kópia osvedčená príslušným správcom dane v zmysle zákona č. 563/2009 Z.z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov, alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch za posledné tri roky (podnikateľ účtujúci v sústave jednoduchého účtovníctva) - kópia osvedčená príslušným správcom dane alebo účtovná závierka overená a potvrdená audítorom (v prípade zahraničného uchádzača možno takéto potvrdenie nahradiť iným potvrdením, ktoré je v krajine, kde bola spoločnosť uchádzača založená ekvivalentným alebo čestným vyhlásením zahraničného uchádzača o úplnosti a pravdivosti predloženého prehľadu). Odôvodnenie: Uchádzač v ponuke predloží požadované doklady, aby preukázal svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný realizovať dodávky tovarov a služieb a na takúto realizáciu mal kapacitné možnosti minimálne v stanovenom objeme, nakoľko je predpoklad, že súčasťou obratu uchádzača sú aj tovary a služby, priamo nesúvisiace s predmetom zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
3.1. Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. a) ZVO Predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2010, 2011 a 2012) s uvedením cien, lehôt poskytnutia a odberateľov, ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné (uchádzač musí nemožnosť preukázať), vyhlásením uchádzača o ich dodaní. 3.2. Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. d) ZVO Opis technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení. 3.3. Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. g) ZVO Predloženie dokladov s údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby 3.4. Podľa § 29 ZVO Predloženie dokladu o certifikácii systému manažérstva kvality STN EN ISO 9001:2009. Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné s opatreniami na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. 3.5 Podľa § 30 ZVO Predloženie dokladu o certifikácii ISO 14000 - Environmental management alebo ekvivalentný certifikát. Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné s opatreniami na zabezpečenie environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. 3.6 Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musí predložiť požadované doklady v origináloch alebo v ich overených fotokópiách v pôvodnom jazyku. Súčasne predloží úradný preklad týchto dokladov do slovenského jazyka (neplatí pre doklady, ktorých originály sú v českom jazyku). V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad do slovenského jazyka. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania. Ak sa v krajine jeho sídla niektoré z požadovaných dokladov nevydávajú, nahradí ich čestným vyhlásením (miesto prísažným vyhlásením), podľa predpisov platných v krajine svojho sídla. 3.7 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať formou prehlásenia, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
K bodu III.2.3) 3.1: Uchádzač predloží zoznam minimálne piatich (5) poskytnutých služieb rovnakého charakteru ako je predmet zákazky (zavedenie systémov manažérstva kvality a environmentu), kde minimálne tri (3) takéto služby poskytol uchádzať každú v objeme minimálne 40.000,00 € bez DPH. Odôvodnenie: Za účelom preukázania spôsobilosti a schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazky s požadovaným objemom je nutné preukázať skutočnosť, že uchádzač má dostatočné kapacitné možnosti dodávať služby požadovaného rozsahu a že osoba podľa § 7 ZVO nie je a nemôže byť jeho jediným odberateľom. Preukázaním referencií má osoba podľa § 7 ZVO možnosť overiť si kvalitu jeho dodávaných služieb. K bodu III.2.3) 3.2: Odôvodnenie: Preukázaním tejto podmienky si osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO overuje zabezpečenie kvalitatívnej úrovne samotného uchádzača, celkovej práce jeho organizácie a jeho schopnosti kvalitne a efektívne zabezpečiť realizáciu predmetu zákazky. K bodu III.2.3, 3.3: Uchádzač predloží profesijné životopisy, zoznam skúseností, osvedčenia a doklady o absolvovaní školení min. 2 expertov zodpovedných za poskytnutie služieb v oblasti zavedenia a/alebo zabezpečenia systémov riadenia kvality a environmentálneho riadenia. Experti musia kumulatívne (spolu) splniť nasledovné požiadavky: • účasť na minimálne piatich (5) plneniach zmluvy v oblasti zavedenia a/alebo zabezpečenie systémov riadenia kvality a/alebo environmentálneho riadenia, pričom tieto musia zahŕňať obe oblasti zavedenia a/alebo zabezpečenia riadenia systémov (uchádzač preukáže túto požiadavku predložením zoznamu poskytnutých služieb rovnakého charakteru ako je predmet zákazky), • minimálne päť (5) ročnú odbornú prax v oblasti zavedenia a/alebo zabezpečenie systémov riadenia kvality a/alebo environmentálneho riadenia (uchádzač preukáže túto požiadavku predložením profesijného životopisu). • účasť na školení interného audítora týkajúceho sa požiadaviek na systém manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001:2009 a EN ISO 19011:2011 (uchádzač preukáže túto požiadavku predložením osvedčenia interného audítora), • účasť na školení interného audítora týkajúceho sa požiadaviek na systém manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 14001:2005 a EN ISO 19011:2011 (uchádzač preukáže túto požiadavku predložením osvedčenia interného audítora), • účasť na školení týkajúceho sa nariadení pre oblasť chemických látok REACH (uchádzač preukáže túto požiadavku predložením dokladu o absolvovaní školenia), • účasť na školení týkajúceho sa nariadení legislatívy pre oblasť odpadov, ochrany ovzdušia a obalov (uchádzač preukáže túto požiadavku predložením dokladu o absolvovaní školenia), • účasť na školení týkajúceho sa spracovania dokumentácie procesne orientovaného systému (uchádzač preukáže túto požiadavku predložením dokladu o absolvovaní). Z predloženého profesijného životopisu experta musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti: • meno a priezvisko príslušného riadiaceho zamestnanca a experta, • najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného riadiaceho zamestnanca a experta, • opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia / zamestnania, zamestnávateľ / objednávateľ) príslušného riadiaceho zamestnanca a experta dosiahnutú/získanú odbornú kvalifikáciu príslušného riadiaceho zamestnanca, • ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi príslušného riadiaceho zamestnanca a experta, • podpis riadiaceho zamestnanca/experta. Z predloženého zoznamu poskytnutých služieb rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, na ktorých sa expert podieľal musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti: • meno a priezvisko príslušného experta, • názov a sídlo odberateľa, resp. zamestnávateľa príslušného experta, • čas realizácie projektu/plnenia zmluvy, t.j. (mesiac, rok), • stručný popis predmetu projektu/zmluvy, • stručný rozsah činností, ktoré príslušný expert zabezpečoval, • tel. číslo a meno zamestnanca objednávateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje. Odôvodnenie: Za účelom preukázania odbornosti uchádzača realizovať predmet zákazky je nutné preukázať skutočnosť, že uchádzač má dostatočné odborné možnosti a kapacity dodať služby požadovaného rozsahu. K bodu III.2.3, 3.4: Odôvodnenie: Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO podmienku účasti podľa § 29 ZVO zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky, vo väzbe na podmienku účasti podľa § 28 ods. 1 písm. d) ZVO s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými poskytovateľmi/dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti potvrdzujúce splnenie noriem zabezpečenia kvality záujemcami. K bodu III.2.3, 3.5: Odôvodnenie: Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO podmienku účasti podľa § 30 zákona zadefinovala striktne vo vzťahu k predmetu zákazky, vo väzbe na podmienku účasti podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými poskytovateľmi/dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti potvrdzujúcej splnenie noriem environmentálneho riadenia záujemcami.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.01.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
22.01.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.01.2013 09:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese osoby podľa § 7 zákona.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Bratislavský kraj, Prioritná os: Vedomostná ekonomika, Názov opatrenia: Informatizácia spoločnosti.
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady si uchádzač vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej poštou alebo osobne v pracovných dňoch, t. j. pondelok až piatok od 9.00 do 15.00 h. na adrese kontaktného miesta, uvedeného v bode I.1) tohto oznámenia. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti (osobne, resp. poštou) v lehote uvedenej v bode IV. 3.3.) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
19.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité