Oznámenie 15575 - MST

Obsah

15575 - MST
Vestník č. 245/2012 - 21.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Trnava
IČO: 00313114
Trhová 3, 917 71 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MsÚ v Trnave, Trhová 3, číslo kancelárie 107
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Bodišová
Telefón: +421 333236107
Fax: +421 333236400
Email: zuzana.bodisova@trnava.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.trnava.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup zberných nádob na separovaný zber
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Areál skládky TKO, Zavarská cesta Trnava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK0
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup zberných nádob na separovaný zber.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
Doplnkový slovník: DA37-2
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 6
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 65 735,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 1
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Nákup kontajnerov na zber opotrebovaných pneumatík – s objemom 20 m3
1) STRUČNÝ OPIS
Nákup plechových 20 m3 otvorených veľkoobjemových kontajnerov na separovanie pneumatík v súlade s normou DIN 30722
Minimálny počet 20 m3: 3 ks Farebná úprava: modré
Rozmery: 6500x 2250x 1400
Technická špecifikácia: hákový systém na nakladanie, oblúkové prevedenie, hrúbka plechu plášťa kontajnera a dvier z plechu min. 3 mm, hrúbka plechu podlahy ( spodné oblúky ) je min. 4 mm, Bočné výstuhy : ohýbané U –profily min 50/100/50/3 mm vzdialené od seba min. 750 mm
Háčiky na plachtu, bočné otváranie kontajnera, dvere opatrené centrálnym bezpečnostným zatváraním, dverový profil kontajnera : UNP 160
Doprava kontajnerov do Trnavy bude zahrnutá v jednotkovej cene za kontajner.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
Doplnkový slovník: DA37-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
3 ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 9 396,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Nákup kontajnerov na zber opotrebovaných pneumatík – s objemom 35 m3
1) STRUČNÝ OPIS
Nákup plechových 35 m3 otvorených veľkoobjemových kontajnerov na separovanie pneumatík v súlade s normou DIN 30722
Minimálny počet 35 m3: 3 ks Farebná úprava: modré RAL 2002 ( ultramarín)
Rozmery: 6500x2250x 2050
Technická špecifikácia: hákový systém na nakladanie, oblúkové prevedenie, hrúbka plechu plášťa kontajnera a dvier z plechu min. 3 mm, hrúbka plechu podlahy ( spodné oblúky ) je min. 4 mm, Bočné výstuhy : ohýbané U –profily min 50/100/50/3 mm vzdialené od seba min. 750 mm
Háčiky na plachtu, bočné otváranie kontajnera, dvere opatrené centrálnym bezpečnostným zatváraním, dverový profil kontajnera : UNP 160
Doprava kontajnerov do Trnavy bude zahrnutá v jednotkovej cene za kontajner.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
Doplnkový slovník: DA37-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
3 ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 11 736,0000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Nákup malých odpadkových nádob na separovaný zber
1) STRUČNÝ OPIS
Nákup malých odpadkových nádob na separovaný zber druhotných surovín. Malé odpadkové nádoby s počtom vhadzovacích otvorov štyri, každý s objemom minimálne 30 litrov. Z toho samostatný vhadzovací otvor a samostatný zberný priestor na zber papiera, plastov, skla a zmesového komunálneho odpadu (ostatný odpad). Každý vhadzovací otvor označený nápisom alebo zrozumiteľným piktogramom. Vhodnosť nádob umiestniť ich do historického centra mesta. Povrch nádob celooceľový, pozinkovaný, uzatvorený, stabilná konštrukcia.
Minimálny počet: 20 ks
Doprava malých odpadových nádob do Trnavy bude zahrnutá v jednotkovej cene za kontajner.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
Doplnkový slovník: DA37-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
20 ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 12 743,0000 EUR
Časť: 4
NÁZOV
Nákup plastových 120 l kontajnerov na separovanie papiera a plastov
1) STRUČNÝ OPIS
Nákup plastových 120 litrových kontajnerov na separovanie papiera a plastov v rodinných domoch v súlade s EN 840-1 Minimálny počet: 1100 ks ( 550 ks na papier, 550 ks na plasty )
Farebná úprava: modrá, s modrými vekami ( papier ) a žltými vekami ( plasty ), s integrovaným nápisom „ PAPIER“ alebo „PLASTY“ o rozmeroch 20 cm x 15 cm
Doprava kontajnerov do Trnavy bude zahrnutá v jednotkovej cene za kontajner
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
Doplnkový slovník: DA37-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1100 ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 18 150,0000 EUR
Časť: 5
NÁZOV
Nákup plastových 1100 l kontajnerov veko vo veku na separovanie plastov
1) STRUČNÝ OPIS
Nákup plastových 1100 l kontajnerov, veko vo veku na separovanie plastov v súlade s normou EN 840-3 až 6
Minimálny počet: 30 ks
Farebná úprava: žlté s integrovaným nápisom „ PLASTY“
Doprava kontajnerov do Trnavy bude zahrnutá v jednotkovej cene za kontajner.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
Doplnkový slovník: DA37-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
30 ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 4 950,0000 EUR
Časť: 6
NÁZOV
Nákup sklolaminátových zvonov na sklo s objemom 1,232 m3
1) STRUČNÝ OPIS
Nákup sklolaminátových zvonov na sklo o objeme 1,232 m3 s integrovaným nápisom „SKLO“ v súlade s normou STN EN 840-2, STN EN 840-3, STN EN 840-5 + A1 ( 26 9330 )
Minimálny počet: 24 ks
Doprava kontajnerov do Trnavy bude zahrnutá v jednotkovej cene za kontajner.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
Doplnkový slovník: DA37-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
24 ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 8 760,0000 EUR
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu mesta Trnava a Recyklačného fondu SR. Položka /názov tovaru/
Cena za 1 ks: xxx,xx EUR Cena za x ks: xxx,xx EUR
DPH 20%: xxx,xx EUR DPH 20%: xxx,xx EUR
Spolu s DPH: xxx,xx EUR Spolu s DPH: xxx,xx EUR
Položka /názov tovaru/
Cena za 1 ks: xxx,xx EUR Cena za x ks: xxx,xx EUR
DPH 20%: xxx,xx EUR DPH 20%: xxx,xx EUR
Spolu s DPH: xxx,xx EUR Spolu s DPH: xxx,xx EUR
.
.
.
.
.
Cena za celý predmet zmluvy: xxx,xx EUR
DPH 20%: xxx,xx EUR
Celková cena s DPH: xxx,xx EUR
Ceny sú uvedené vrátane dopravy a označenia tovaru informačnými nálepkami podľa požiadaviek Kupujúceho.
3.2 Predávajúci vystaví faktúru Kupujúcemu po dodaní celého predmetu zmluvy so splatnosťou 90 dní od vystavenia faktúry.
3.3 Predmet zmluvy ostáva až do uhradenia plnej kúpnej ceny majetkom Predávajúceho.
3.4 Dohodnutá cena je konečná.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Nevyžaduje sa
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Nevyžaduje sa
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Komisia na vyhodnotenie ponúk vyhodnotí tie ponuky, ktoré neboli zo súťaže vylúčené.
27.2 Pri vyhodnocovaní ponúk postupuje komisia podľa kritérií na vyhodnotenie ponúk uvedených v
oznámení a spôsobom určeným v časti A.3 - Kritériá na hodnotenie ponúk a spôsob ich uplat-
nenia.
27.3 Po prvotnom vyhodnotení ponúk komisiou verejný obstarávateľ vyzve všetkých uchádzačov, ktorých ponuky neboli vylúčené, aby sa zúčastnili elektronickej aukcie. Účelom elektronickej aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. Vstupné ponuky zadané do e-aukčnej siene uchádzačmi musia byť zhodné s písomnou ponukou doručenou podľa časti IV týchto podkladov. V identifikačných údajoch uchádzača musí byť uvedená e-mailová adresa a telefónne číslo na komunikáciu medzi uchádzačom a verejným obstarávateľom. Súťažná etapa elektronickej aukcie sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii.
Podmienky a špecifikácie technického pripojenia
Počítač, z ktorého sa uchádzač zúčastní elektronickej aukcie, musí byť v čase zadávania ponúk a v čase prebiehajúcej on-line súťaže pripojený k internetu. Pre bezproblémovú účasť v elektronickej aukcii je nutné mať nainštalovaný jeden z podporných webových prehliadačov:
Microsoft Internet Explorer verzie 7 a vyšší
Mozilla Firefox 1.0 a vyšší.
Google Chrome 4 a vyšší.
Ďalej je nutné mať v prehliadači zapnutý cookies. Návod, ako cookie vo webovom prehliadači povoliť, je uvedený na http://www.well.sk/nakup-navody.htm v časti Nastavenia.
Podmienky a spôsob predkladania ponuky
Ako sa prihlásiť do elektronického výberového konania:
V sekcii Prihláška v pozvánke je potrebné kliknúť na TU. Uchádzač sa dostane do svojho prihlasovacieho formulára. Je potrebné vyplniť požadované údaje, potvrdiť súhlas s Pravidlami on-line výberových konaní PROe.biz a prihlášku odoslať. Týmto je uchádzač prihlásený do elektronického výberového konania. Súčasťou prihlášky je zvolenie prístupového mena a hesla (min. dĺžka mena aj hesla je 8 znakov). Pomocou týchto údajov môže prihlásený uchádzač následne, po doručení kľúča verejným obstarávateľom, vstúpiť do e-aukčnej siene. Svoje prihlasovacie údaje je nutné si zapamätať!
Ako vstúpiť do e-aukčnej siene:
Pre vstup do e–aukčnej siene je potrebné použiť internetový odkaz (adresu) v časti Pozvánka. Kliknutím na ňu sa otvorí internetový prehliadač na adrese e-aukčnej siene. Je potrebné zadať prístupové údaje (meno, heslo – ktoré si uchádzač zvolil v prihláške – a kľúče – ktoré budú zaslané e-mailom). Pokiaľ sa tieto údaje zadajú správne (heslo aj kľúč sú skryté), prebehne identifikácia a otvorí sa e-aukčná sieň. Do e-aukčnej siene sa nedá vstúpiť pred začiatkom e-aukcie. Začiatkom bude zadávacia etapa. V prípade akýchkoľvek komplikácií je potrebné kontaktovať administrátora. Kontakt naňho je uvedený v časti KONTAKTY.
Ako sa z e-aukčnej siene odhlásiť:
Uchádzač sa z e-aukčnej siene odhlási pomocou tlačidla LOGOUT, ktoré sa nachádza v pravom hornom rohu e-aukčnej siene. Pokiaľ sa odhlási zavretím okna internetového prehliadača, do e-aukčnej siene sa bude možné znova prihlásiť až za 1 minútu.
Zadávacia etapa slúži na zadanie vstupných ponúk. Časový údaj ukazuje čas do konca etapy. Tento časový údaj sa mení obvykle v rozmedzí 3 – 5 sekúnd (pokiaľ do ukončenia etapy ostáva menej než 24 hodín). Ak sa časový údaj nemení, je potrebné stlačiť kláves F5 pre obnovenie zobrazenia siene tzv.„Refresh dát“. Ak nedôjde k aktualizácii dát, pravdepodobne je prerušené spojenie a je potrebné znovu sa prihlásiť do e-aukčnej siene.
V tejto etape je povinnosťou uchádzača zadať jednotkovú cenu z ponuky, ktorú zaslal verejnému obstarávateľovi a ktorá bola už prvotne vyhodnotená komisiou. Uchádzač zadá celkovú cenu s DPH za 1 kus tovaru v časti (konkrétnej položke) na ktorú predložil ponuku v EUR. Vložené hodnoty je nutné potvrdiť stlačením klávesy ENTER! V zadávacej etape uchádzač uvidí iba svoju cenu. Cenu je možné upravovať iba smerom dole. Nová cena v prebiehajúcej etape nemôže byť zhodná s aktuálnou minimálnou cenou. V priebehu on-line výberového konania je potrebné sledovať:
- čas do konca etapy – jeho zmena potvrdzuje kontakt s e-aukčným systémom. Ak sa čas nemení, je potrebné stlačiť kláves F5 pre obnovenie zobrazenia siene (príp. skontrolovať svoje pripojenie do internetu)
- komunikácie s administrátorom – nástroj pre komunikáciu s administrátorom. Tu je možné komunikovať s administrátorom a prijímať jeho správy
V súťažnej etape uchádzač vidí svoju ponuku a najlepšiu ponuku. V priebehu elektronického výberového konania každý účastník bude informovaný, na ktorom mieste sa aktuálne nachádza. Vo výzve k účasti v časti PRIEBEH bude určený presný dátum a čas zadávacej etapy a súťažnej etapy, doba trvania súťažnej etapy, minimálny krok zníženia, maximálny krok zníženia, predĺženie etapy a ďalšie informácie. Celý priebeh on-line výberového konania od odoslania výzvy na účasť až po ukončenie je zaprotokolovaný do histórie elektronickej aukcie. Všetky uskutočňované operácie sú zaznamenávané s presnosťou na sekundy. Po ukončení on-line výberového konania je ponúknutá možnosť zobrazenia histórie a protokol o účasti.
Ponuky uchádzačov, zadané do elektronickej aukcie budú vyhodnocované podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk uvedeného v ods. Hodnotiace kritérium. Po skončení elektronickej aukcie verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu na základe výsledku elektronickej aukcie s víťazným uchádzačom. V prípade, ak víťazný uchádzač odstúpi od uzavretia zmluvy, bude na predloženie zmluvy oslovený uchádzač, ktorý sa umiestnil na druhom mieste.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
42075/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.01.2013 16:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
22.01.2013 16:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 20.02.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 23.01.2013 09:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
MsÚ Trnava - zasadačka MsÚ v Trnave, Trhová č. 3, č.d. 215.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na neverejnom otváraní ponúk sa zúčastní len komisia bez prítomnosti uchádzačov v zmysle § 43 ods. (3) Zákona č.25/2006 o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
20.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité